zal ik dan ook ma kome anne vorige keer had ik ineens geen zin meer whaha
laatste aanpassing
ja lijkt me wel is gezellig om je weer is te zien leonnetje
weet nog nie zeker hoor of ik ga ff kijke hoe en wat allemaal had eerst wat anders afgesproke ma dat was nog nie zeker en mocht dat door gaan dan kies ik tog daarvoor je hoort ut donderdag vrijdag van me
ja ja we hebben er weer zin in mensen...
Als het inderdaad weer zo vet wordt als de vorige Battle, dan wordt het weer een knal Feesie..
Zien jullie volgende week..
leuk is anders
stelletje lompe DJ's met hun lompe gescratch ze vergallen
de nummers daarmee
je kan beter die nummers zo laten afspele want met dat gescratch is het helemaal niet meah om an te horen
kwas allang blij dat ze weer gewoon stroom hadden, dat ze weer gewoon bier konden tappen, en dat ze eindelijk weer echte bacardi hadden (ook al was ut pas opt einde dat me dat ff verteld werd, thnxs cliffie )
waarom leeftijdsgrens omhoog??
omdat ik het geen gezicht vindt om al die kleuters van 14,15,16jr uit hun dak te zien gaan
kben zelf ook jong geweest, en wil soms zelf ook weleens een sniffie nemen, maar om zo jong er al mee te beginnen is zonde
vin ut leuk dat hardcore ook onder het jongere publiek leeft, daar zal je me apsoluut niet over horen.
maar ze moeten wel weten waar ze mee bezag zijn.
waarom leeftijdsgrens omhoog??
omdat ik het geen gezicht vindt om al die kleuters van 14,15,16jr uit hun dak te zien gaan
kben zelf ook jong geweest, en wil soms zelf ook weleens een sniffie nemen, maar om zo jong er al mee te beginnen is zonde
vin ut leuk dat hardcore ook onder het jongere publiek leeft, daar zal je me apsoluut niet over horen.
maar ze moeten wel weten waar ze mee bezag zijn.