Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
geef toe dames!!! het TEDDYBEER gehalte ligt wel hoog bij de behaarde man..
zoiets als dit bijvoorbeeld
en dan te bedenken dat zo'n persoon in de warmte van de zon even lekker tegen je aan komt liggen IEUW, IEUW, IEUW!!!
whuhahahahaha G.baby
walgelijk jakkers ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwww
Goeiemiddag iedereen
me eetlust is ineens verdwenen!
nou t scheeld nie veel eigelijk
denk die van iedereen..
ow echt?? oh my god, dan zou ik voor zn verjaardag ff een schoonheidsbehandeling als cadeau geven, met gratis harsen
en dan OVERAL!!!!
Iemand hier eigenlijk nog een beetje honger na het zien van deze foto????
heb er anders nog wel eentje hoor
Maaaar opzich gaat et wel
ja vreselijk he snap zn meisje nie
heb je nog zoiets
eens ff kijken of ik slaag
heeft t nog een vriendin ook????? ach ja, misschien heeft ze t altijd koud s'avonds en heeft ze nu een lekker warm lichaam om tegenaan te liggen, IEUW
wil je t zien of niet??
haha stop deze smerigheid hahaha!!
ben ik nou de enigste die die test heeft gemaakt od durven jullie je score niet neer te zetten?
ik had een senuele test gedaan scoorde 90
ik raad t je af
heeeeeeeeeey mel gister lekker relax vanaaf word t loederen naughtygirl is onderweg hier naar toe
dat von sanne ook al die wilde ook graag maar die had al wat anders tedoen, joh volgende keer ben je erook gewoon bij
Laat maar weten wanneer de volgende x is dan ben ik ook van de partij.. hihi
ja is goed ,, ik denk mabey ergens in mei ofzo ik heb zoveel afspraken staan de aankomende tijd word er lijp van en ff beetje aan de centjes denken he t is allemaal leuk maar kost een hoop doekoe