Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
aparte topic... alleen er bestaat al een indo topic wat al bijna 2,5 jaar bestaat 
OT: ik ben zelf geen indo, dus ik zou het niet weten...ik herken wel filipino's
OT: ik ben zelf geen indo, dus ik zou het niet weten...ik herken wel filipino's
laatste aanpassing
indo's herkennen elkaar vaak aan bepaalde dingen in het gezicht, ook al zien de meeste andere mensen dat niet, Hoe komt dat en wie is het daar mee eens?
Ik ben zelf een kwart Moluks (van mijn mama's kant) en wordt idd vaak door Molukkers aangesproken.. die zien het wel
Ik kan ook wel zien of iemand uit Indonesië komt.
Je kan trouwens ook vaak goed t verschil zien tussen bijvoorbeeld Molukkers en Javanen..
tjah door de standen in je gezicht denk ik.. weet ik veel
Het gedeelte tussen de onderkant van je voorhoofd en de onderkant van je neus, staan meer naar buiten... Bij Nederlanders, is dat meer ingedeukt laat maar zeggen. Weet niet goed hoe ik het moet uitleggen. Bij ons is het meer platter...
En ons voorhoofd is kleiner ten opzichte van Nederlanders.
Onze neus is ook een beetje anders...
Ik ben trouwens ook niet zo donker. Alleen in de zomer ben ik pikzwart...
snap jij dat nou, dat de indo's in indonesie er alles aan doen om wit te blijven
dat heeft met armoede en rijk te maken ...de mensen die op straat leven en arm zijn zijn ook vaak heel erg bruin ...de mensen die rijk zijn willen daarom juist blank zijn en zorgen er hoe dan ook voor dat ze niet bruin worden .
klopt!! arme mensen werken op het land. de koningin zit hele dagen binnen en blijft dus blank! het heeft met aanzien te maken... Indo's aanbidden blanke indo's

![[img]www.boomspeed.com/lexys/Foto10.jpg[/img]](https://www.boomspeed.com/lexys/Foto10.jpg)