Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 14:03:
http://www.heemland.nl/hl21-Criminaliteit_onder_allochtonen.htm
Allochtonen komen vaak negatief in de media te staan en er worden ook veel allochtonen veroordeeld voor strafbare feiten. Maar ik vind ook dat je moet kijken naar wat voor soort strafbare feit er wordt gepleegd. Het spijt me zeer hoor, maar ik vind dealen of helen toch echt minder erg dan dat er iemand dood wordt geschopt. Het is ook gebleken dat allochtonen vaker niet gewelddadige strafbare feiten plegen, puur en alleen maar om geld te genereren. Dit omdat zij vaak onderaan de sociale ladder staan en snel omhoog willen klimmen. Dit doen ze dan niet op de juiste manier, door naar school te gaan en werken en hogerop te komen, maar door te stelen, dealen etc.
Terwijl autochtonen wel meer gewelddadige strafbare feiten plegen. Veel zinloos geweld wordt door Nederlanders gepleegd, vandalisme, gezinsmoorden en allerlei dingen waar je toch wel een beetje geflipt voor moet zijn. Kijk naar die politie agent in Hilversum die zn vrouw en 3 kinderen dood schiet met zn dienstwapen. Joes Kloppenburg, dood geschopt door Nederlanders omdat hij er wat van zei dat ze fietsen in de sloot stonden te gooien. Rellen tussen Ajax en Feijenoord supporters, over het algemeen alleen maar Nederlanders.