Partyflock

Forumonderwerp · 801845

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Tot dusver zorgt Zaanstad alleen dat het illegale Ghanese gezin met twee kinderen water krijgt. In een voorlopige voorziening heeft de CRB nu bepaald dat de kinderen, van 11 en 5 jaar, recht hebben op 230 euro per maand voor voedsel en kleding. Dat bedrag is gebaseerd op de bijstand voor een alleenstaande met kinderen minus de uitkering voor een alleenstaande. De bijstand moet worden betaald aan de ouders, die zelf geen bijstand ontvangen

bron

Het moet toch niet gekker worden hoor :-S

Ten eerste; waarom zit dit illegaal in Nederland verblijvende gezin niet in een uitzetcentrum?

Kom naar Nederland en verdwijn in de illegaliteit.
Het loont echt de moeite en je wordt er nog voor betaald ook.

Ten tweede; wat is er mis in Ghana dat mensen noopt naar Nederland te komen? Naar mijn weten heeft Ghana momenteel een stabiele democratie met veel natuurlijke hulpbronnen.

Verder heb ik heb er niets op tegen dat die kinderen worden ondersteund, maar dit is wel weer een voorbeeld hoe makkelijk er in dit land misbruik kan worden gemaakt van de bestaande regelingen.

(n)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 16:40:
als jij ziek wordt of je baan kwijt raakt, moet je maar geen uitkering aanvragen.

heb je recht op als je langer dan 4 jaar werkzaam ben geweest dus lul niet

dan zeg je dat een ander dom is.. je snapt niet eens wat er staat. Je leest alles direct, terwijl het in verband is met de rest

Waarschuw beheerder
Sorry maar als iemand illegaal is is die illegaal. En zolang we die geld blijven geven, blijven ze illegaal.

Ik wens ze een goede terug reis.

Waarschuw beheerder
donateur
Life sux, then you die! Zo is 't leven en niet anders!

en daarom hoef je dat nog niet te accepteren, maar kan je dat ook proberen te veranderen!
Waarschuw beheerder
donateur
ze horen hier niet

Dat is toch ook zo.. Als ze hier wel hoorde, waren ze niet in de illegaliteit terecht gekomen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 16:41:
ze kunnen de kinderen of laten creperen in Ghana of toch bekijken of er ergens een betere toekomst voor ze is... is dat wel een keus?

MAAR ZE ZIJN ILLEGAAL
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Degene die vluchten omdat ze anders door een regime vermoord worden of omdat ze anders denkend zijn en daardoor de gevangenis in moeten die moet je binnen laten.
Mensen die hier komen voor het geluk hoef je hier niet binnen te laten.

ja dat is ook zo, maar wij weten helemaal niet waarom hun hier heen gevlucht zijn, daar kunnen we dan toch niet over oordelen.

Waarschuw beheerder
donateur
Wat mij betreft is iedereen welkom ja.....Laat ze maar goudzoeken, zou ik ook doen als ik daar woonde...... Ik weet dat het niet te realiseren is, maar zo ziet mijn ideale wereld er wel uit ja!!

We hebben die wereld hier wel een tijdje gehad en dat heeft niets dan ellende opgebracht.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 16:42:
en daarom hoef je dat nog niet te accepteren, maar kan je dat ook proberen te veranderen!

Ik zou zeggen, ga voor god spelen..

Waarschuw beheerder
donateur
Het kan me op zich niet zo heel veel boeijen, ik gun die kinderen wel een leven, maar het gaat om de stelling op zich.

Men gaat vanalles geven aan illegaal verblijvende mensen. Ga ze dan inburgeren, of een verblijfsvergunning geven ofzo, daar help je ze mee, want dan kunnen ze bijstand e.d. aanvragen.

Maar geld geven aan illegalen, vind ik hetzelfde als ouders kinderbijslag geven voor kinderen die niet in NL verblijven (en waarvan het bestaan niet eens zeker is) (n)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ze zijn illegaal, als het echt zo erg met ze was hadden ze wel een asielzoeker geworden en dan steunt nederland ze genoeg

MAAR ZE ZIJN ILLEGAAL

jij weet echt hoe het werkt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 16:41:
dan zeg je dat een ander dom is.. je snapt niet eens wat er staat. Je leest alles direct, terwijl het in verband is met de rest

ik snap heel goed wat er staat

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 16:39:
ahh gos.
als jij ziek wordt of je baan kwijt raakt, moet je maar geen uitkering aanvragen. kost mij weer geld.

NU jij weer, pfff hoe bedoel je ik zet me eigen voor lul whahah :X
Waarschuw beheerder
als het echt zo erg met ze was hadden ze wel een asielzoeker geworden

Volgens mij ben jij nog te dom om los te lopen. :/.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik mis drie dingen bij de meeste mensen in dit topic

Gevoel
Niveau
Verstand

Veel plezier nog ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 16:43:
jij weet echt hoe het werkt

ik weet er meer van dan jou :yes:
maar ja echt bijster slim kom je ook niet over nee :no:

Waarschuw beheerder
donateur
ze zijn illegaal, als het echt zo erg met ze was hadden ze wel een asielzoeker geworden en dan steunt nederland ze genoeg

MAAR ZE ZIJN ILLEGAAL

Op het moment dat ze aan jou vragen: "oke je woonde in die en die stad, als je bij dat ene huis rechts gaat welke kleur was dan het 5e huis aan de linker kant?" en je weet het antwoord niet of geeft het verkeerde antwoord.. dan zouden ze jou ook als illegaal bestempelen als je het verkeerde antwoord geeft Zo streng is ons beleid tegenwoordig....

enne het zijn asielzoekers... illegale welliswaar, maar ze zoeken wel asiel...... DAMN....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 16:44:
Volgens mij ben jij nog te dom om los te lopen

hoor die waus dan hahaha tuurlijk pikkie (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Diedus op woensdag 10 augustus 2005 om 16:44:
Gevoel
Niveau
Verstand

Boeiend
Boeiend
Boeiend

Dag dag

Waarschuw beheerder
illigale welliswaar,

daarom ze zijn illegaal daar gaat het om en ja gelukkig is ons beleid een stuk strenger geworden :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 16:43:
Maar geld geven aan illegalen, vind ik hetzelfde als ouders kinderbijslag geven voor kinderen die niet in NL verblijven

het is alleen voor kinderen bedoelt. de illegalen zelf krijgen niks. de overheid mag die kinderen niet laten bekommeren.
denk je nou echt dat ze veel kunnen voor die 283euro? dat ze hier kunnen leven? ik kan niet eens van dat geld leven en ik woon nog thuis.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 16:39:
kots een eind weg zou ik zeggen
ze zijn illegaal, dus wij laten ze niet creperen dat doen die ouders, die kiezen ervoor om ergens in een land te gaan zitten waar ze niet horen

Precies!!!
Laat het eerst maar eens goed gaan met NL voordat we aan deze onzin beginnen..
En het is 'voor de kinderen' :no: my ass, alsof die ouders er dan geen ge(mis)bruik van maken...

Als hun ervoor kiezen om illegaal hier te zijn, dan mogen ze t ook lekker zelf oplossen....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 16:32:
Economische vluchtelingen dus...Weg ermee.Het asiel moet alleen dienen voor mensen die moeten vluchten voor hun politieke achtergrond of dat ze vervolgd worden voor hun ras/geloof/geaardheid

Hier ben ik het helemaal mee eens :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
daarom ze zijn illegaal

:gaap: dat zeg ik... alleen ben ik iets meer invoelend dan jij....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 16:45:
daarom ze zijn illegaal daar gaat het om en ja gelukkig is ons beleid een stuk strenger geworden

Ja, daarom heeft bovenstaande recht op bijstand, hè! 8-).

Ik heb zelden zóveel domme reacties van eenzelfde persoon in eenzelfde topic gezien. Chapeau! (Y).

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 16:46:
het is alleen voor kinderen bedoelt. de illegalen zelf krijgen niks. de overheid mag die kinderen niet laten bekommeren.
denk je nou echt dat ze veel kunnen voor die 283euro? dat ze hier kunnen leven? ik kan niet eens van dat geld leven en ik woon nog thuis.

Die kleinste van 5 zal zijn eigen boodschappen doen zeker :S Er is zoveel bedoelt, maar zo pakt het vaak niet uit..

Waarschuw beheerder
weet er meer van dan jou
maar ja echt bijster slim kom je ook niet over nee

ahh en jij kan heel goed doordenken heb ik al gemerkt.
Je typte de net een stukje over asielzoekers. Ik heb al op de middelbare school geleerd, dat wat je typte niet klopte.

Dus je snapt dingetjes van de middelbare school niet. wie komt er dan dom over?

Waarschuw beheerder
donateur
Als hun ervoor kiezen om illegaal hier te zijn, dan mogen ze t ook lekker zelf oplossen....

ik vraag me af in hoeverre deze mensen echt een eerlijke keuze hebben gehad/....

Waarschuw beheerder
illegaal = illegaal

als je een beleid uitstippeld moet je er ook aan houden anders kun je gewoon net zo goed iedereen binnenlaten.

dus gewoon uitzetten hoe kut het ook is voor die familie...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 16:46:
ik kan niet eens van dat geld leven en ik woon nog thuis.

Maar hun hebben nie echt behoefte an merk kleding, elke zaterdag stappen..

283 euro is nog altijd 600 gulden.. En ze hoeven er niks voor te doen..

Waarschuw beheerder
denk jij nou echt dat die 283 euro opgaat aan die kinderen :no:

maar ja ik ga naar huis, blijf erbij vind het belachelijk
illegaal is illegaal

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 16:47:
Dus je snapt dingetjes van de middelbare school niet. wie komt er dan dom over?

hahaha ach meisje jij bent echt ongeloofelijk dom ga met jou niet in discussie, ga morgen lekker met je pet in de stad staan, misschien haal je nog meer geld op voor die zielige illegaale kindertjes ciao *zwaait*

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb zelden zóveel domme reacties van eenzelfde persoon in eenzelfde topic gezien. Chapeau!

8) :respect:

denk jij nou echt dat die 283 euro opgaat aan die kinderen

zal opgaan aan voeding voor hele gezin en lijkt me niet meer dan normaal.. Veel meer kunnen ze er niet van en er hoeft hier in nederland iemand te verhongeren! Legaal niet en illegaal ook niet!

Waarschuw beheerder
als het echt zo erg met ze was hadden ze wel een asielzoeker geworden

dit typde je net..
je leert al in de vierde klas dat dit niet klopt. Mijn kleine zusje van 15 snapt dat zelfs nog.
dus je bent zelf nog dommer dan een meisje van 15

Waarschuw beheerder
illegaal = illegaal

als je een beleid uitstippeld moet je er ook aan houden anders kun je gewoon net zo goed iedereen binnenlaten.

In een consequente wereld zou dat de ideaalbeeld zijn inderdaad. Echter in deze wereld worden mensen geleid door emotie en andere irrationele factoren. En als er dan 1x zo'n beslissing als bovenstaande genomen wordt, dan moet men niet gaan steigeren dat het beleid niet werkt. Uitzonderingen zullen er altijd zijn!

Waarschuw beheerder
Ja, daarom heeft bovenstaande recht op bijstand, hè!

ze hebben totaal GEEN recht!

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha ach meisje jij bent echt ongeloofelijk dom ga met jou niet in discussie,

zou ik ook niet doen nee... die dicussie win je namelijk niet! Je baseert alles op wat je ooit gehoord hebt, en niet op feiten...

Je bent het type die een mening heeft en zich nooit zal laten overtuigen. Je luistert niet eens naar de argument.. je brult er gewoon weer wat onzin overheen!

BTW het gaat me er niet om dat je een andere mening hebt... De meningen over dit onderwerpen zullen alijd verdeeld zijn en dat mag ook.. Ik besef ook dat wat ik zou willen dat dat niet haalbaar is en dat het goed is dat er mensen tegengas in geven... Maar het egoistisch en kortzichtzige, gevoelloze gedoe stoort me wel mateloos!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik mis drie dingen bij de meeste mensen in dit topic

Gevoel
Niveau
Verstand

Veel plezier nog

ja idd en laat iedereen maar binnen die hier aanklopt...Dat is lekker verstandig (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 16:50:
dit typde je net..

Wil je mijn naam weghalen bij die belachelijk domme opmerking?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 16:49:
hahaha ach meisje jij bent echt ongeloofelijk dom

ik snap teminste nog iets van de vierde klas, jij blijkbaar niet. dus vertel mij dan maar waar je wel hangt.
Je kan nergens iets op basseren dat ik dom ben. Ik bij jou wel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 16:51:
ze hebben totaal GEEN recht!

Lees de topictitel, kind.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 16:51:
zou ik ook niet doen nee... die dicussie win je namelijk niet! Je baseert alles op wat je ooit gehoord hebt, en niet op feiten

hahahaha ja mokkeltje :d ga lekker door met illegale steunen (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 16:52:
kind.

hahaha gaan we weer stoer doen U met je kind whahahaha :no:

Artiest Havoc 303
Waarschuw beheerder
Telefoontje richting Ghana; we hebben hier nog zo'n gezin met twee kinderen van bij jullie, graag 230 euro per maand per kind en wel onmiddelijk...

Kinderen hoeven idd niet te verkommeren, maar 't hoeft ook niet de taak van de Nederlandse samenleving te zijn te betalen voor het levensonderhoud van mensen die gewoon een foute keuze hebben gemaakt. Óf balkenellende en consorten zouden 't sociaal beleid weer drastisch om moeten gooien, zodat de Nederlandse bevolking vanzelf weer wat meelevender wordt...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 16:53:
hahaha gaan we weer stoer doen U met je kind whahahaha

Nee, dit is dan ook een echte inhoudelijke en volwassen reactie. Net als al je andere opmerkingen. :).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Kinderen hoeven idd niet te verkommeren, maar 't hoeft ook niet de taak van de Nederlandse samenleving te zijn te betalen voor het levensonderhoud van mensen die gewoon een foute keuze hebben gemaakt. Óf balkenellende en consorten zouden 't sociaal beleid weer drastisch om moeten gooien, zodat de Nederlandse bevolking vanzelf weer wat meelevender wordt...

Precies !

Waarschuw beheerder

:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
ga lekker door met illegale steunen

doe ik :d

als jij dan lekker doorgaat met discucieren zonder dat je weet waar het over gaat en zonder dat je de feiten kent, dan doen we allebei waar we goed in zijn :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 16:13:
Tot dusver zorgt Zaanstad alleen dat het illegale Ghanese gezin met twee kinderen water krijgt. In een voorlopige voorziening heeft de CRB nu bepaald dat de kinderen, van 11 en 5 jaar, recht hebben op 230 euro per maand voor voedsel en kleding. Dat bedrag is gebaseerd op de bijstand voor een alleenstaande met kinderen minus de uitkering voor een alleenstaande. De bijstand moet worden betaald aan de ouders, die zelf geen bijstand ontvangen

bron

Het moet toch niet gekker worden hoor

Ten eerste; waarom zit dit illegaal in Nederland verblijvende gezin niet in een uitzetcentrum?

Kom naar Nederland en verdwijn in de illegaliteit.
Het loont echt de moeite en je wordt er nog voor betaald ook.

Ten tweede; wat is er mis in Ghana dat mensen noopt naar Nederland te komen? Naar mijn weten heeft Ghana momenteel een stabiele democratie met veel natuurlijke hulpbronnen.

Verder heb ik heb er niets op tegen dat die kinderen worden ondersteund, maar dit is wel weer een voorbeeld hoe makkelijk er in dit land misbruik kan worden gemaakt van de bestaande regelingen.

we kunnen ze toch niet dood laten gaan :P

en WIJ betalen het toch liggen hun niet wakker van :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 16:35:
Je hebt het hier over een uitzondering en je weet de reden van hun vertrek uit Ghana helemaal niet. Voor hetzelfde geldt zijn ze wel ergens voor gevlucht.

helemaal mee eens! :yes:

en in ieder geval is het niet de keuze van die KINDEREN geweest om hierheen te komen

maar toch wel vreemd... ik zie hier op Pf mensen de doodstraf eisen voor het mishandelen van een hondje, maar t is okee om twee kinderen die hier buiten hun schuld zijn te laten kreperen? of vinden ze t misschien niet erg omdat het donkere kindertjes zijn? :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Telefoontje richting Ghana; we hebben hier nog zo'n gezin met twee kinderen van bij jullie, graag 230 euro per maand per kind en wel onmiddelijk...

goede oplossing, maar vrees dat Ghana daar niet aan mee zal werken....dus tot die tijd zullen wij zemoeten steunen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Diedus op woensdag 10 augustus 2005 om 16:44:
Gevoel
Niveau
Verstand

neem jij ze toch op in jouw huisje gevoelige, verstandige vrouw met je niveau ;)