Partyflock

Forumonderwerp · 801784
1856x bekeken
Waarschuw beheerder
Volg jij de mode?

Wat vind jij van de nieuwste mode/collecties damesschoenen voor de herfst en winter?

Wat is nu in de mode? Heb de indruk: cowboy-laarzen, 'kuit'laarsjes, en helaas tot mijn grote spijt weinig fijne hakken, noch punten. Zijn de knielaarzen met omgevouwen strook nog in?

Graag jullie mening? Welke schoenen en laarzen draag je het liefst, gecombineerd met...? Draag je daarbij liever een broek of rok, draag je daarbij nylons of liever niet?

Wat heb je recent gekocht? Of wat heb je vroeger gekocht waar je nog altijd weg van bent? Vergeet geen fotooke bij te vermelden.

Hoeveel besteed je hieraan?
Waarschuw beheerder
donateur
Someone shoot me! :|
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=146 height=150 cacheid=00137d95001c36aa95ca25411a00e84bda]http://www.bodeko.nl/images/laarzen.jpg[/img]

Ik heb deze, ook in het groen. deze cobineer ik met mijn spijkerbroek en eventuele bijpassende regenjas (het liefst fout geel) ik heb gele laarzen het recents gekocht. ik heb nog groene van vroeger maar die pas ik niet meer.
Ik besteed per jaar 80 euroaan regenlaarzen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jo! op woensdag 10 augustus 2005 om 13:21:
en helaas tot mijn grote spijt weinig fijne hakken, noch punten.

Man d'r zijn nog volop punten :yes: :S
Maar die zijn niet leuk :no:
Ik heb schijt aan 'de mode' ik koop wat ik leuk vind :yes:
Waarschuw beheerder
Ik heb deze, ook in het groen. deze cobineer ik met mijn spijkerbroek en eventuele bijpassende regenjas (het liefst fout geel) ik heb gele laarzen het recents gekocht. ik heb nog groene van vroeger maar die pas ik niet meer.
Ik besteed per jaar 80 euroaan regenlaarzen

Whaha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
besteed weinig aan dure kleding ik mix van alles door elkaar!! kleding moet bij je passen, het is een, met wie je bent!!:d

Waarschuw beheerder
Welke schoenen en laarzen draag je het liefst, gecombineerd met...? Draag je daarbij liever een broek of rok, draag je daarbij nylons of liever niet?

Nu t liefst m`n slippers, maar normaal draag ik t liefst me pumaas of anders hoge laarzen met een punt. Onder een spijkerbroek op rokje. Nu geen pantys.. in winter een majlot (?)

Wat heb je recent gekocht?

Laarzen en een paar truitjes.

Of wat heb je vroeger gekocht waar je nog altijd weg van bent?

Heb 4 jr geleden een spijekrjasje gekocht die ik nog steeds veel draag.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shanna b) op woensdag 10 augustus 2005 om 13:25:
Ik heb schijt aan 'de mode' ik koop wat ik leuk vind

:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 13:24:
homo

Ik niet! Jij?

Artiest T.O.M.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jo! op woensdag 10 augustus 2005 om 13:27:
Ik niet! Jij?

hoezo? interresse?

van de klets-klets?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shanna b) op woensdag 10 augustus 2005 om 13:25:
Man d'r zijn nog volop punten
Maar die zijn niet leuk
Ik heb schijt aan 'de mode' ik koop wat ik leuk vind

Groot gelijk!

Wat vind je dan leuk?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 13:28:
hoezo? interresse?

van de klets-klets?

nogmaals
Ik niet! Jij
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vandall op woensdag 10 augustus 2005 om 13:24:
homo

Ik niet! Jij?

dit kun je verw88 als je een topis opent

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jo! op woensdag 10 augustus 2005 om 13:29:
nogmaals
Ik niet! Jij

origineel hoor, twee keer hetzelfde antwoord geven, ik verwacht toch op z'n minst wel een beetje tegengas

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lady Bee! op woensdag 10 augustus 2005 om 13:29:
dit kun je verw88 als je een topis opent

Maar het slaat nergens op!!!

Waarom mag je als man niet geinteresseerd zijn in de mode?!
Vind het juist sexy als een man lekker veel aandacht besteed aan ze uiterlijk!! You go Jo! (Y)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 13:30:
origineel hoor, twee keer hetzelfde antwoord geven, ik verwacht toch op z'n minst wel een beetje tegengas

Hij is dus de slimmere van jullie beiden en geeft op zulke zielige reacties als: Homo geen aandachtig antwoord;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 13:26:
Nu t liefst m`n slippers, maar normaal draag ik t liefst me pumaas of anders hoge laarzen met een punt. Onder een spijkerbroek op rokje. Nu geen pantys.. in winter een majlot (?)

Knielaarzen met gevouwen strook? Geen foto?

Laarzen en een paar truitjes.

Welke laarzen?

Bevalt de nieuwe mode je?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 13:34:
Hij is dus de slimmere van jullie beiden en geeft op zulke zielige reacties als: Homo geen aandachtig antwoord

en door je te mengen in een, aan jou reactie zien, totaal zinloze discussie maakt jou dan....

de domste van ons drieeen?

Waarschuw beheerder
je weet wel eng veel van vrouwenschoenen.. die beschrijving tot in de kleinste details. brrrr :-(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 13:34:

Vind het juist sexy als een man lekker veel aandacht besteed aan ze uiterlijk!! You go Jo!

Uitspraak van Vandall op woensdag 10 augustus 2005 om 13:30:

Hij is dus de slimmere van jullie beiden en geeft op zulke zielige reacties als: Homo geen aandachtig antwoord

dankjewel, ik zie ook niet het verband.

Waarschuw beheerder
ik volg mijn eigen mode en draag wat ik leuk vind ongeacht wat een ander ervan vind.

Welke schoenen en laarzen draag je het liefst, gecombineerd met...? Draag je daarbij liever een broek of rok, draag je daarbij nylons of liever niet?

Maar ik heb wel nog steeds een heleboel stiletto's,colberts in verschillende kleuren en sommige met van die suede stukjes op de elleboog,overhemden draag ik ook erg veel

Bij korte rokjes draag ik meestal laarzen en bij driekwart rokjes of net boven de knie stiletto's
En een panty draag ik nooit,maar in de winter wel een maillot die dan bij mijn rokje past.

en bij een stretchbroek draag ik meestal laarzen over de broek de broek met een overhemd en daaroverheen een colbert die bij mijn laarzen past,

en soms een polo,spijkerbroek met mocassins

een burberrry mini-rokje met leren riempjes aan de zijkant

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 13:36:
je weet wel eng veel van vrouwenschoenen.. die beschrijving tot in de kleinste details. brrrr

dat bedoel ik
Waarschuw beheerder

Vind het juist sexy als een man lekker veel aandacht besteed aan ze uiterlijk!! You go Jo!

Het maakt mij ook nix uit..maarja je kan het wel verw88 dat je zoiets als antwoord krijgt..
van mij mag die zijn gang gaan! :flower:

Waarschuw beheerder
Welke laarzen?

Geen lak lieslaarzen iig.
Bevalt de nieuwe mode je?

Boeit me niet zo... koop wat ik leuk vind. Mode bevalt me nu wel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik koop iedere maand nieuwe kleren hou me meestal wel aan de mode ja maar schoenen interesseren me niet zo als ze maar lekker zitten ja toch..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 13:35:
en door je te mengen in een, aan jou reactie zien, totaal zinloze discussie maakt jou dan....

de domste van ons drieeen?

wacht maar dat je geen ban krijgt door zomaar Homo te gaan roepen op niks af.. vind het alleen beetje raar dat je meteen Homo gaat roepen over een jongen die gewoon aan ze uiterlijk denkt.. En ik geef er dus gewoon me mening over klaar einde discussie met Vandall ;) :devil:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lady Bee! op woensdag 10 augustus 2005 om 13:37:
Het maakt mij ook nix uit..maarja je kan het wel verw88 dat je zoiets als antwoord krijgt..
van mij mag die zijn gang gaan!

haha jah begrijp wel wat je bedoelt:) maar so be it, schijt aan de maatschappij dan maar ;)
Waarschuw beheerder
juist schijt aan de maatschappij dat is altijd goed

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 13:41:
En ik geef er dus gewoon me mening over klaar einde discussie met Vandall

meisje, denk nu eens na? geef ik dan niet ook gewoon mijn mening? wat maakt jou zo veel beter dan mij, dat jij wel mag zeggen wat je denkt en ik niet? kindje toch. wel een beetje nadenen voordat je je uitgesproken mening deelt hoor ;)

over klaar einde discussie met S$S
Waarschuw beheerder
je weet wel eng veel van vrouwenschoenen.. die beschrijving tot in de kleinste details. brrrr

Ga meestal mee gaan shoppen vandaar
Waarschuw beheerder

Onlangs op reis in Italië! Kijk daar eens 5 minuten om je heen en je weet meteen wat in de mode is/of komt

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jo! op woensdag 10 augustus 2005 om 13:49:
Ga meestal mee gaan shoppen vandaar

Uitspraak van Jo! op woensdag 10 augustus 2005 om 13:51:
Onlangs op reis in Italië! Kijk daar eens 5 minuten om je heen en je weet meteen wat in de mode is/of komt

sure... sure..

:gaap:

Waarschuw beheerder
hahaha..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik draag wat IK leuk vind en niet wat de mode mij opdraagt......

Daarnaast vind ik mensen die moeite doen om 'in de mode te zijn' behoorlijk triest. Koop gewoon wat je leuk vind, dan ben je tenminste jezelf (y)

Waarschuw beheerder
I rest my case :respect:
Waarschuw beheerder
de trends van dit deze winter is ton sur ton...zwart op zwart,chic en elegant

dit is een van mij laatste aankopen en ben er erg blij mee
[img width=375 height=500]http://i19.ebayimg.com/04/i/04/57/da/b2_12_sb.JPG[/img]

mijn chip chip motherfucker shirt

ik ga niet spreken over een prijs...kenners weten wat het kost.

Waarschuw beheerder
Mooi (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Angel of hearts op woensdag 10 augustus 2005 om 14:05:
Daarnaast vind ik mensen die moeite doen om 'in de mode te zijn' behoorlijk triest. Koop gewoon wat je leuk vind, dan ben je tenminste jezelf

sluit ik me ook volledig bij aan :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Angel of hearts op woensdag 10 augustus 2005 om 14:05:
Daarnaast vind ik mensen die moeite doen om 'in de mode te zijn' behoorlijk triest. Koop gewoon wat je leuk vind, dan ben je tenminste jezelf

volledig mee eens maar...

ben je ook je jezelf als je mensen gaat imiteren omdat ze zo leuk die ene broek dragen?!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 10 augustus 2005 om 15:13:
ben je ook je jezelf als je mensen gaat imiteren omdat ze zo leuk die ene broek dragen?!

niet en wel denk ik.

je bent dan zowieso triest omdat je die broek koopt omdat anderen hem aan hebben maar toch draag je iets niet als je het niet mooi vind lijkt me??
Waarschuw beheerder
nou dan zijn de bovenstaande beweringen behoorlijk tegenstrijdig...

bedoel ik weet zeker dat heel veel mensen hun aankopen doe op basis van wat zij zien wat de vrienden aan hebben en andere mensen op straat...het beinvloed wel degelijk de keuze welke kleren jij aanschaft

dat is heel eenvoudig aan te tonen :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
versaci

Waarschuw beheerder
donateur
bij veel mensen zal het zeker wel invloed hebben wat anderen voor kleren en schoenen kopen. maar dat geld niet voor iedereen denk ik zo? ik draag waar ik mij prettig in voel en laat mijn keus in kleren en schoenen echt niet bepalen door wat anderen dragen. maar dat is ieder voor zich dan toch ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

undergrounds :P in combinatie met een legerbroek ofzow

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 10 augustus 2005 om 15:22:
versaci

pas echt bij je denk ik!!! Foute Pimp mode :yes:

Waarschuw beheerder
ik draag graag mijn roze bontlaarsjes :bloos:

Waarschuw beheerder
hihi :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 16:08:
ik draag graag mijn roze bontlaarsjes

ik was ook niet anders van jou gewend kerel :9

Waarschuw beheerder
hihi :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 15:24:
bij veel mensen zal het zeker wel invloed hebben wat anderen voor kleren en schoenen kopen. maar dat geld niet voor iedereen denk ik zo? ik draag waar ik mij prettig in voel en laat mijn keus in kleren en schoenen echt niet bepalen door wat anderen dragen. maar dat is ieder voor zich dan toch

tuurlijk draag je alleen dingen waar jij je lekker bij voelt maar...

ik geef toe dat ik soms wel iets zie en dan zeg zo dat wil ook wel hebben...zo ben ik o.a aan me jesus is my homeboy shirt gekomen 2 jaar geleden.zag op tv een gozer er mee lopen...en zo doende.

dus ik imiteer misschien wel maar ook niet...want uiteindelijk vind ik het mooi en toevallig was die gozer op tv me voor.

maar een duidelijk voorbeeld...in de "gabber" - cultuur...
zie je vooral in kleiere steden/dorpjes de jongeren elkaar beinvloeden mede dmv muziek..gewoonten...en laten zich wel degelijk beinvloeden door hun omgeving..

als je elke dag hardcore luistert ga je het idd wel leuk vindenzker als je niet beter weet...zo is het ook een beetje met kleding
Waarschuw beheerder
donateur
ik geef toe dat ik soms wel iets zie en dan zeg zo dat wil ook wel hebben...zo ben ik o.a aan me jesus is my homeboy shirt gekomen 2 jaar geleden.zag op tv een gozer er mee lopen...en zo doende.

Okay, maar dan koop je het omdat JIJ het leuk vind en niet omdat die gast dat aanheeft. Dat is het verschil ;)

Waarschuw beheerder
tegenwoordig ben ik helemaal into natuurtinten..
opvallende sieraden.. vooral lange kettingen met grote en apparte kralen..
oorbellen met veren..
en ik ben nogsteeds helemaal gek op m'n plooirokken..

Waarschuw beheerder
en nogsteeds de knielaarzen... kan er geen afstand van doen..

Waarschuw beheerder
Voor vrouwen: Zwart vooral en bedekt. Verhullend is out en slonzig.

Voor mannen: casual, donkere tinten vooral, veel katoen en cashemere en pakken met sobere stropdassen.
Ribfluweel is out en trashy.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 22:40:
tegenwoordig ben ik helemaal into natuurtinten..
opvallende sieraden.. vooral lange kettingen met grote en apparte kralen..
oorbellen met veren..
en ik ben nogsteeds helemaal gek op m'n plooirokken..

lijken me leuke sieraden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 22:41:
en nogsteeds de knielaarzen... kan er geen afstand van doen..

die staan elegant hé

Heb je er meerdere? met hak of zonder? geen foto?
Waarschuw beheerder
Ik koop alleen dingen die ik leuk vindt. Niet omdat iets toevallig in de mode is!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MISS T H4L op donderdag 11 augustus 2005 om 16:37:
Ik koop alleen dingen die ik leuk vindt. Niet omdat iets toevallig in de mode is!

en stel nou dat je vriendinnetje met een nieuw truitje komt aanzetten,je ben er meteen op slag verliefd op...en toevallig weet je dat het aardig populair aan het worden is...met andere woorden dat het in de mode aan het komen is...

dan kan je mij niet zeggen dat je dat leuke truitje laat liggen :/

in dat geval fungeerde je vriendin als etalagepop

Waarschuw beheerder
Ik vind die cowboylaarzen wel leuk.
Maar mode, dat volg ik niet bewust.
De ene dag vinden ze me netjes de andere dag ben ik weer een of ander donker gekleed persoon. Heb niet echt een bepaalde stijl vind alle stijlen wel wat leuks hebben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op donderdag 11 augustus 2005 om 17:05:
en stel nou dat je vriendinnetje met een nieuw truitje komt aanzetten,je ben er meteen op slag verliefd op...en toevallig weet je dat het aardig populair aan het worden is...met andere woorden dat het in de mode aan het komen is...

dan kan je mij niet zeggen dat je dat leuke truitje laat liggen

Dat klopt dat zei ik, dan koop ik het. omdat ik het leuk vindt. mode of niet maakt mij niet uit!

Waarschuw beheerder
Wat een hoop vragen in 1 topic :S Pfff

10 vragen!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik volg niet echt de mode, ik koop wat ik mooi vind :)
Knielaarzen vind ik niet echt mooi :no:
Laarzen draag ik het liefst met een rokje & sportschoenen
of gewone schoenen met een hak onder een broek..

Maar ik let niet op de merken of of het in de mode is,
als ik iets mooi vind dan koop ik het, boeiend wat andere
ervan denken :s Ja toch?!
Waarschuw beheerder
een hoop mensen zeggen niet aan mode te doen maar

als je werkelijk echt niet aan de mode deelneemd zpu je nog in je kloffie lopen van 10 jaar geleden.

dus iedereen is in zekere mate mode gevoelig...niet zozeer omdat het mode is maar omdat je uiteindelijk toch wel dingen draagt wat men aanbiedt.

extreem voorbeeld...

stel dat alle designers op aarde morgen beslissen dat de lelijke wortelbroek terug moet komen van dat moment wordt er alleen maar wortelbroeken geproduceerd en verkocht...uiteindelijk zal je eraan moeten geloven zon broek te moeten aanschaffen als je egt een betweter bent...de "trend gevoelige" persoon zal er als de kippen bij zijn om als eerste zon broek te mogen aanschaffen...en de andere categorie is de persoon die later hapt nadat ze eerst de kat uit de boom hebben gekeken....en toch de meeste onder ons zijn toch van het laatste...
Waarschuw beheerder
Wie heeft onlangs nog nieuwe schoenen of laarzen gekocht?

Waarschuw beheerder
k ga niet echt mee met de mode..doe lekker aan wat ik zelf wil..kan me niet schelen wat andere er van vinden als ik het maar leuk vind..
Waarschuw beheerder
ik volg ze bewust wel op , ga met sommige trends zeker mee maar probeer toch weer dat "ietsje" anders te zijn dan de doorsnee persoon. toch moeten ze ook niet met te extravagante dinge afkome , eenvoud siert ..

Waarschuw beheerder
gister weer heerlijk geshopt...
een nieuwe spijkerbroek een rok een sjaal een winterjas een nieuwe tas en een trui
Waarschuw beheerder
donateur
veel bruintinten en goud

Waarschuw beheerder
mode wordt van de winter weer nette donkere kleding.

dure merken worden weer hot.
nette schoenen komen weer in.
luxieuze kleding word de trend.

let maar op!!!

dus? shoppen in de pc@adam!

Waarschuw beheerder
In de herfst bruintinten met goud (goedzo partypoes :D) en in de winter komt de beschaafde mode terug: zwart, hooggesloten en weinig blingbling-sieraden. De cowboylaars is nog steeds hot, net zoals antieke sieraden.

Maar ach, what the hell, gewoon aandoen waar je jezelf lekker in voelt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je Vergeet een hele belangrijke! De MULUKS.. ja ik heb het ook niet gekozen maar ze zijn erg tof en heeeeel erg IN!
En de rest klopt, maar zoiezo kunne pumps altijd die zijn tijdloos!
Waarschuw beheerder
muluks zijn denk ik netzoals uggs straks NOT DONE

ik vind die cowboy laarzen ook niet echt super. ze hebben bij de trendy schoenenwinkels wel mooie laarzen met ronde snoet en hak, en dan niet zo'n punthak waar je binnen no time problemen mee krijgt. Ik moest altijd 1 x in de maand mijn pumps laten maken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Obsessive op zondag 11 september 2005 om 17:10:

Ja maar nu nog niet in ieder geval!! .. en dat is vaak zo met trends first they are IN and then they are OUT..

. Ik moest altijd 1 x in de maand mijn pumps laten maken.

JAaa dat moet ik ook 1x in de maand gaat er een nieuw hakje op, gewoon doen ze lopen zooo lekker!
Waarschuw beheerder
Uggs, het was een trend die al in America in de zomer onstond. Helaas duurde het even in Nederland, en toen kwamen ze eindelijk in de winkel waren het de neppe. (Gelukkig heb ik de echte uggs kunnen scoren.) Het duurde echt niet lang hier in Nederland, al snel waren die lelijke roze dingen al in de uitverkoop. Pumps daarentegen waren schoenen die zeer lang een musthave waren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Obsessive op zondag 11 september 2005 om 17:35:
Pumps waren schoenen die zeer lang een musthave waren.

Dat zijn ze nog steeds maar pumps zijn tijdloos..
En dat over die uggs daar heb ej gelijk in maar wat het hier is hier begint er iemand mee dan is het dik lelijk en dan komen de neppe kkoopt iedreen ze...
Waarschuw beheerder
Ja vind ik wel jammer. Eerst kraakt iedereen het af en dan later lopen ze er zelf ook mee rond omdat ze een goedkoop alternatief hebben gevonden.

ik draag geen pumps meer, neverrrr. :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil nog steeds witte cowboylaarsjes aanschaffen...vind ik persoonlijk erg leuke laarsjes
Waarschuw beheerder
fuck mode
Waarschuw beheerder
ja lekker de mode neuken, oeh :frusty:
Waarschuw beheerder
Wie heeft onlangs nog nieuwe laarzen gekocht?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 15:15:

let maar op!!!

luxieuze kleding hoeft niet per definitie duur te zijn :S

maar idd de winter word chic veel donker tinten, accesoires die gezien mogen worden deftige tassen voor de man smalle stropdassen en smalle riemen.

Uitspraak van Rebel :[ op zondag 11 september 2005 om 19:20:
fuck mode

je neem net zo veel deel mee aan de mode dus ik snap echt niet waarom je belachelijk doet hier over. :frusty:

Waarschuw beheerder
Ik heb al veel gekocht voor de winter.
Veel bruintinten, oudroze. beetje zwart en grijs.
Heb nieuwe bruine laarzen gekocht. Nu nog wachten op mn nieuwe tas (L)
Dat petrolblauw vind ik ook erg mooi. En die nieuwe kleur groen ook trouwens.
En heb een hele mooie ketting gekregen van Fiva (L)

Uhm mijn modeprognose ongeveer (gemaatk voor school, hihi);
Accesoires zijn groter dan ooit, en ook echt een must have.
Grote kralen, grove kettingen, armbanden, zoveel mogelijk. Items om je tassen te customizen.
De tas blijft groot, en groter dan voorheen. Dit jaar geen kleine modellen maar groot,groter grootst.
Niet alleen voor de man stropdassen, maar ook voor de vrouw als ceintuur.
En idd smalle riemen. Met de bling bling is het gedaan.
Variant op de bontshawl die dit jaar weer helemaal hip is, is de bontkraag. Bont is sowieso hot dit jaar!
Laarzen; hakken dames!!! Rijlaarzen, cowboy boot of de laars met brede schacht (zodat die een beetje afzakt)
Maar absoluut geen punt (nee zelfs niet bij cowboy)
Denim; ja jeans is nog steeds belangrijk, vooral de mooi uitgewerkte varianten.
Basic onmisbaar item voor dit jaar; de witte blouse.
Gewassen leer, vooral in blazers. :yes:
Gothic, het "nieuwe zwart" is ook helemaal goed.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 21:16:
Rijlaarzen, cowboy boot of de laars met brede schacht (zodat die een beetje afzakt)
Maar absoluut geen punt (nee zelfs niet bij cowboy)

Doodzonde dat al die laarzen in de winkels wel te grote/scherpe punten hebben :(

Maar dat petrolblauw en gewassen leer is wel helemaal super!

Met blinbling is het al weer even gedaan :jaja:

Maar smalle riemen? Nog weinig van te merken :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 16 september 2005 om 12:59:
Doodzonde dat al die laarzen in de winkels wel te grote/scherpe punten hebben

vind ik juist jammer

Waarschuw beheerder
Ik heb al wel smalle riemen gezien, helemaal super :D
Maar nog even geen geld, sparen voor nieuwe tas en ik moet ook nog een winterjas.

Krengen kosten altijd een hoop geld :o
Waarschuw beheerder
Bont is sowieso hot dit jaar!

Lees: NEP bont! :yes:
Waarschuw beheerder
draag al zoiezo geen laarzen
:respect: sportschoene (nikes!) :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De mode tegenwoordig vind ik helemaal niet mooi.

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 15:15:
mode wordt van de winter weer nette donkere kleding.

dure merken worden weer hot.
nette schoenen komen weer in.

let maar op!!!

En jij denkt dat iedereen zoveel geld heefd ?
Waarschuw beheerder
er is momenteel 1 naam die jullie allemaal nog heel vaak gaan horen en dat is

Frankie Morello

van de zomer zag je heel schaars iemand ermee lopen maar helaas slaan winkeliers inmiddels een stukje van de collectie in voor de winter.

het is iig beter dan D&G en bikkembergs en nog vele malen beter dan von dutch en puta madre rommel.

over een jaartje zal iedereen ermee lopen let maar op
Waarschuw beheerder
Frankie Morello
Al dinge van gezien, vind het nog niet echt bijzonder hoor!

Ik ga zeker met de mode mee, maar mijn moeder heeft dan ook een kledingzaak.. aah echt 1 grote snoep winkel (l)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ava op donderdag 29 september 2005 om 23:19:
Al dinge van gezien, vind het nog niet echt bijzonder hoor!

alle begin is moeilijk!! :yes: toen ik bijv op pf voor het eerst een petje van von dutch liet zien moest niemand er iets van hebben. en kijk nu zeker de helft is bij gedraaid na zijn eerste mening/vooroordeel :):)

ik vind het top :yes mede omdat het iets verfrissend is dan de huidige gangbare merken..en hey nou er toch haast niemand mee loopt. kan iig niemand je uitmaken voor meeloper :P:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja dat is idd super relaxed! Ergens de eerste mee zijn is soeiso gewoon top.. maar ik vind het toch wat veel op d&g lijken, maar tuurlijk ze moeten groeien!

Waarschuw beheerder
donateur
mode volg ik helemaal niet.. en ik ga niet eens nadenken of iets nog wel 'kan'
ik draag gewoon wat ik leuk vind

laatste schoenen die ik heb gekocht: roze pluche toffels :P
Waarschuw beheerder
Pffff die wintermode is echt 100x niks deze winter :no:

:(
Waarschuw beheerder
ik volg de mode niet...
als ik iets leuk vind koop ik et...
mode of niet...
ik loop et liefst op nikes of sport schoene... wel in laars vorm:P... zooooo cool:P
Waarschuw beheerder
donateur
ik huppel altijd lekker achter de mode aan:D :/ heb vorige week voor t eerst in me leven laarzen met een beetje een punt en boven omslag gekocht... broek erin ik vind t ineens helemaal mooi(Y)
verder koop ik wat ik wil mode of geen mode als ik t maar mooi vind...
en tot groote ergenis van me vriend vind ik die laarsjes helemaal met dat bont(fuck naam kwijt:bloos:) ook nog leuk worden:s haha ik kan dr nixx aan doen

Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen loopt enigsinds wel mee met de mode
De 1 wat meer dan de ander, je ontkomt er niet aan want het verandert met de dag

En weetje, ik vind het heerlijk!
Vind het heerlijk om mezelf elke dag in een andere outfit te steken en van style te veranderen

Probeer veel te experimenteren met kleding en accesoires en zo leuke creaties te krijgen
Voel me er lekker bij, dus waarom niet.
Doe je ding!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lief & Onschuldig O:) op vrijdag 30 september 2005 om 10:30:
Pffff die wintermode is echt 100x niks deze winter

Aah ik vind de wintermode juist helemaal geweldig deze winter:yes:
Waarschuw beheerder
en tot groote ergenis van me vriend vind ik die laarsjes helemaal met dat bont(fuck naam kwijt:bloos ook nog leuk worden haha ik kan dr nixx aan doen

MUKLUKS!!!
heerlijk die dinge:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2005 om 23:01:
Vind het heerlijk om mezelf elke dag in een andere outfit te steken en van style te veranderen

haha dat heb ik ook:)
mukluks..:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op vrijdag 30 september 2005 om 21:47:
laarzen met een beetje een punt

laat binnenkort maar eens zien welke
Artiest Jay
Waarschuw beheerder

Frankie Morello

van de zomer zag je heel schaars iemand ermee lopen maar helaas slaan winkeliers inmiddels een stukje van de collectie in voor de winter.

het is iig beter dan D&G en bikkembergs en nog vele malen beter dan von dutch en puta madre rommel.

over een jaartje zal iedereen ermee lopen let maar op

Dan moet et wel stuk goedkoper worden, en mooier eruit zien! Ik vind persoonlijk geen mooie kleding.
Maar goed dat is natuurlijk n mening.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jo! op zaterdag 1 oktober 2005 om 15:43:
laat binnenkort maar eens zien welke

heb dr geen foto van hoa;)

Waarschuw beheerder
ik draag waar ik zin in heb, het maakt mij nie uit wat de mode is, mn eige stijl vind ik t leukste
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind de wintermode echt leuk dit jaar: lekker vrolijk en stoer, maar toch ook wel elegant en vrouwelijk. en volgens mij wordt de zomercollectie van 2006 ook wel ok (Y).
ben dr blij om, je hebt ook van die jaren dat er werkelijk niets leuks in de winkel hangt. dat maakt winkelen zo frustrerend!

Waarschuw beheerder
donateur
is alleen wel heel jammer dat bont weer 'in' is. verdomme :@

Waarschuw beheerder
mode ja ik vind het nou wel weer belangerijk!!!

ik hoef echt niet als en zwerver te lopen,,en ok niet naast iemand die zich niet kan kleden hoor.

Waarschuw beheerder
de mode van nu is echt leuk alleen die cowboy laarzen staan mij helaas echt niet:( maar als iets niet in de mode is en ik vindt het leuk koop ik het ook!
Waarschuw beheerder
ik koop veel kleding op modegebied, maar mij zie je niet in cowboy laarsen :/ of die snowboots met dat bont...
Waarschuw beheerder

Uggs heeft weer een geweldige nieuwe collectie!! Heb er weer super mooie groenen van!:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CosaFunk op maandag 3 oktober 2005 om 13:12:
Dan moet et wel stuk goedkoper worden, en mooier eruit zien! Ik vind persoonlijk geen mooie kleding.
Maar goed dat is natuurlijk n mening.

ja nou moet ook zeggen dat de inkochte stukken niet allemaal mooi zijn.

en ja de prijs...de kwaliteit van de stof is uitzonderlijk goed....dat vind je niet zo snel en buiten dat is ook de pasvorm veel beter.

en daar betaal je voor
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik draag wat IK mooi vind, en als dat volgens de mode is (Y) en als et niet volgens de mode is lekker boeiend dan :/
Waarschuw beheerder
ja nou moet ook zeggen dat de inkochte stukken niet allemaal mooi zijn.

en ja de prijs...de kwaliteit van de stof is uitzonderlijk goed....dat vind je niet zo snel en buiten dat is ook de pasvorm veel beter.

en daar betaal je voor

Ja moet zeggen dat vaak apart is, en mij iets te schokkerend, weet niet of er aparte lijnen van zijn hoor. Ben verders niet heel bekend ermee. Mare dat vind ik ook zo zonde van bikkembergs en evisu. Toen die heeeeeeeeeele tijd nog geleden exclusief waren! Kon ik die zo goed waarderen door de stof en vond ook niet erg om veel geld neer te leggen. Lekker dat stretch katoen achtig, wat ook perfect aan je lichaam zit. (Y)
Jammer van die merken maar goed. algemeen bekend.
Waarschuw beheerder
Zijn de knielaarzen met omgevouwen strook nog in?

hoezo ga je ze anders weggooien omdat je dan niet meer in bent? :S loop waar je jezelf goed bij voelt en loop niet iedereeen achterna!

Waarschuw beheerder
Ik volg de mode niet.. Draag wat ik leuk vind en het maakt me niet uit of dat nou in of uit is.. Als het maar lekker zit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 09:26:
Ik volg de mode niet.. Draag wat ik leuk vind en het maakt me niet uit of dat nou in of uit is.. Als het maar lekker zit

wat zit voor jou lekker?

Waarschuw beheerder
onmin vintage!

Waarschuw beheerder
Gewone strakke spijkerbroek en shirtje of trui... Rokjes e.d zijn superleuk maar ik voel me der niet lekker in

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op donderdag 29 september 2005 om 11:10:
Frankie Morello

Hier in Nijmegen hebben ze leuke gympies van Frankie Morello!
Maar mij iets te duur voor gympen, vond die Bikkembergs al best prijzig.
Geef liever zoveel geld uit voor een paar laarzen.. zit ook warmer :P

Ze lijken hierop.. maar zijn dan zwart met donnkerblauw en het lijkt alsof ze van bont zijn, maar is niet zo:
[img width=195 height=162]http://www.raffaello-network.com/item_images/morsho526fro-bi-azt.jpg[/img]

Heb van dat merk ook al wat t-shirtjes gezien maar die vind ik een beetje cheap om te zien.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
fuck de mode..
jammer van mense.. die hebbe geen eige stijl :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [077] Reneetjuhh op donderdag 20 oktober 2005 om 18:01:
fuck de mode..
jammer van mense.. die hebbe geen eige stijl

ik ben ookniet echt weg van mensen die dingen juist níet dragen omdat t in de mode is, (ookal vinden ze t wel mooi)om daarmee te bewijzen hoeveel persoonlijkheid ze welniet hebben
Waarschuw beheerder
ik volg geen mode
Waarschuw beheerder
ik heb een poos geleden van die mukluks gekocht 8)
Mja het is een kwestie van smaak maar ik vind ze echt geweldig :D heel veel mensen kijken je ook aan van huh :vaag: vind het wel leuk juist net iets anders dan andere :D

Waarschuw beheerder
ik vind mode niet belangerijk ho0r je moet dingen kopen en aan trekken als je jezelf er lekker bij voelt niet om er bij te horen dat vind ik gwn onzin veel doen het wel vo0ral op scholen maar ik vind ko0p wat jezelf mo0i en fijn vind zitten en niet omdat een ander het mo0i vind
Waarschuw beheerder
de mode van tegenwoordig is echt niks(vooral schoenen), maarja iedereen moet zelf weten wat ze aantrekken!

Waarschuw beheerder
precies je moet niet iets doen omdat een ander het mo0i vind maar wat jezelf mo0i vind want jij moet er tenslotte wel heledag in lopen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Profiel 11580 op woensdag 5 oktober 2005 om 08:33:
ik draag wat IK mooi vind, en als dat volgens de mode is en als et niet volgens de mode is lekker boeiend dan

Dat dacht ik (Y)

Waarschuw beheerder
De mode boeit me geen KUT! Ik draag waar ik zin in heb, of het nou in is of uit!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RaverGirl op zaterdag 1 oktober 2005 om 11:13:
MUKLUKS!!!
heerlijk die dinge

Bah :s.. :gaap:

Ik vind 't leuk om de mode te volgen, dit doet iedereen toch wel, ook onbewust..
Maar er zijn ook altijd veel dingen die in de mode zijn, maar die ik strontlelijk vind..
Zoiets komt dus nooit mijn kledingkast in :nee:..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Sharonnetje op zondag 23 oktober 2005 om 20:05:
Bah :S..:gaap:

Nou nou Sharon.. niet zo negatief!
Ik heb ze ook :D
Ik weet wel iets anders wat 'Bah' is :9

Waarschuw beheerder
donateur
Wil deze week nog ff een paar nieuwe laarzen halen, had hele mooie van Le Coq sportif gezien maar moet het maar ff zien. Maar lekker boeiend of het nou wel of geen mode is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 18:51:
Nou nou Sharon.. niet zo negatief!
Ik heb ze ook
Ik weet wel iets anders wat 'Bah' is

Ik houd dr niet van. Voor sommige maak ik uitzonderingen ;)

Jou kennende zul jij zo'n 'uitzondering' wel hebben ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik draag gewoon want ik zelf leuk vind
Waarschuw beheerder
donateur
Ik doe datgene aan waar ik me lekker in voel.. en niet omdat et "in de mode" is.. dan kan ik wel bezig blijven als k dat allemaal moet opvolgen...
Waarschuw beheerder
I love de mode..maar wel met mn eigendraai eraan:D

Dat zou iedereen moeten doen.. tegenwoordig heb je zoveel meelopers !!

Kus
Waarschuw beheerder
Ik vind de rokken leuk!
En bruin! Veel beter dan zwart..

Waarschuw beheerder
maakt me niks uit of ik meedoe met de mode... k loop in kleren wat ik mooi vind. of het nou in is of niet
Waarschuw beheerder
ik dacht de laars over de broek helemaal passé was maar je ziet het toch nog vaak

Waarschuw beheerder
Soms ziet dat er echt niet uit. Vooral niet waneer de spijkerbroek te wijd is.
Waarschuw beheerder
dan toch beter onder de jeans of een rok erboven

Waarschuw beheerder
De mode lijkt een dip te beleven.
Waarschuw beheerder
Nou ben ik et niet mee eens! Wat er nu wordt aangeboden vind ik prima! (y) Mits je zelf goed kunt combineren natuurlijk...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [077] Reneetjuhh op donderdag 20 oktober 2005 om 18:01:
fuck de mode..

:s wat een onzin opmerking zeg..er zijn zoooveel dingen "in de mode" waardoor je ein-de-loos kunt combineren en JUIST je eigen stijl kunt ontwikkelen..

kvind die korte broeken helemaal te gek (Y) en die brede taille riemen zijn ook heel leuk!! :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 21:06:
Uitspraak van [STF] Limburg Terror op donderdag 20 oktober 2005 om 18:01:
fuck de mode..

wat een onzin opmerking zeg..er zijn zoooveel dingen "in de mode" waardoor je ein-de-loos kunt combineren en JUIST je eigen stijl kunt ontwikkelen..

kijk dan ook naar wij het zegt...de naam zegt al een hoop "limburg terror"

mensen met soort geleijke namen hebben altijd soorgelijke antwoorden...terwijl ze met zn allen kuddedier kleding dragen en kuddedier symptomen erop nahouden. :/

dus laat maar gaan joh..

je merkt dat veel mensen vrij conservatief zijn...zeker wat betreft kleding...zoals met alles in het leven maakt ook mode een ontwikkeling mee...zodra het anders word moeten we in eerste instantie niets van hebben...

pas als het vaak genoeg gedragen word,kruipt men uit hun schelpje en overwegen iets van de "huidige mode" te dragen...ofwel de trends die ze eerder beschouwen als rommel en bagger.

grootste voorbeelden von dutch petjes,bikkembergs kleding,en bij dames de mukluks

heel frapant allemaal

Waarschuw beheerder
draag waar je je lekker bij voelt en loop niet als een huppelkutje achter de mode aan je gaat toch geen schoenen kopen omdat ze in de mode zijn je gaat schoenen kopen omdat je ze mooi vind en ze graag zelf wilt hebben
ik ben liever orgineel dan in iets te lopen waar half nederland in loopt

Waarschuw beheerder
absoluut niet.. en die mode van nu.. ronduit vreselijk!! :/

Waarschuw beheerder
ik kijk echt niet wat er in de mode is ik trek/koop gewoon wat ik leuk vind
Waarschuw beheerder
wit is de basiskleur voor zomer 2006. daarnaast zien we veel nude tinten en uiterst delicate kleuren als cream, bleekroze, poeder en blush (trend les copains)

leuk wit :d

zomer 2006 belooft een modieuze zomer te worden! op de catwalks in milaan zagen we schitterende en vooral vrouwelijke collecties. meer dan sexy is de vrouw voor zomer 2006 sensueel en ladylike. ze verleidt met charme en elegantie, verkiest een rok of jurkje boven een broek en zal niet snel het huis verlaten zonder een paar hoge hakken.

Bron:http://www.trendystyle.net/fashion/trends/zomer2006/kleuren/

Waarschuw beheerder
Vind de mode voor aankomende lente wel (Y). Allemaal lievige witte kantwerkjes :woepwoep: En die witte leren tassen die je bij D&G zag :bloos: Guess heeft er ook een die ik helemaal geweldig vind.

Ben normaal niet zo'n modekutje maar wat er nu in de bladen staat daar ben ik helemaal weg van :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 oktober 2005 om 18:27:
ik draag waar ik zin in heb, het maakt mij nie uit wat de mode is, mn eige stijl vind ik t leukste

:jaja: