Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 12:16:nee in de harddancewereld niet nee
Deze plaat is jump, mijnheer de muziek-kenner! pfffffffffffff.
Vind em
Ow dan valt het ook wel te verwachten dat het zooi is. Jump is al helemaal oningespireerde bagger naar mijn mening.
Kan wel zijn dat alles gejat is, maar omdat zulke lamme types zich daar maar bij neer leggen en alles voor zoete koek slikken gebeurt er wederom geen ene flikker in dance-land. En maar klagen dat de scene te commercieel wordt. Aleen inspelen op wat verwacht wordt kan ook niets interessants opleveren. Maar who cares? Als we maar kunnen stampen in ons uitzichtloze bestaan waarin het weekend de enige manier is om dingen nog enigszins interessant te maken.
zo... Dat is eruit.
Dan zal ik maar zelf voor interessante producties moeten gaan zorgen. Als ik er de tijd voor kan vinden. Gewapend met fruity loops en een handjevol ouwe gabberplaten moet ik in ieder geval mijn eerste releases kunnen slijten.
En freaky is hier om de hoek...
zo... Dat is eruit.
Dan zal ik maar zelf voor interessante producties moeten gaan zorgen. Als ik er de tijd voor kan vinden. Gewapend met fruity loops en een handjevol ouwe gabberplaten moet ik in ieder geval mijn eerste releases kunnen slijten.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 september 2005 om 16:23:Wat een gigantische rotzooi. Echt een my first Casio nummer.
Uitspraak van Bezope HamsterDan zal ik maar zelf voor interessante producties moeten gaan zorgen. Als ik er de tijd voor kan vinden. Gewapend met fruity loops en een handjevol ouwe gabberplaten moet ik in ieder geval mijn eerste releases kunnen slijten.op woensdag 7 september 2005 om 13:03:
Zo denk ik dr ook over. Alleen dat van die stapel ouwe gabberplaten:
enige wat ik ooit heb geript voor een track was een vocal uit een ouwe Aquaplex-plaat.
Enne Zany kan zn hardstyle platen steken waar geen licht schijnt.....
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 13:23:Enne Zany kan zn hardstyle platen steken waar geen licht schijnt.....
Op Zolder, achter de schotten?
Ik vind t overigens wel een
Als je t niet goed vind, luister het dan niet. Simpel! Kan nog 100 bootlegs etc opnoemen van Hardcore tracks waarin hele stukken Top40/Hiphop etc in zitten..
laatste aanpassing
Uitspraak van Bezope HamsterKan wel zijn dat alles gejat is, maar omdat zulke lamme types zich daar maar bij neer leggen en alles voor zoete koek slikken gebeurt er wederom geen ene flikker in dance-land. En maar klagen dat de scene te commercieel wordt. Aleen inspelen op wat verwacht wordt kan ook niets interessants opleveren. Maar who cares? Als we maar kunnen stampen in ons uitzichtloze bestaan waarin het weekend de enige manier is om dingen nog enigszins interessant te maken.op woensdag 7 september 2005 om 13:03:
zo... Dat is eruit.
wat een onzin.. hardcore doet het net zo hard. allen daar hoor je niemand over
Uitspraak van actief op donderdag 8 september 2005 om 19:17:Kan nog 100 bootlegs etc opnoemen van Hardcore tracks waarin hele stukken Top40/Hiphop etc in zitten..
Maar die zijn net zo armoedig en suf, alleen zijn hardcore en hardstyle twee wel heel erg verwante genres. zo als je met rnb en hiphop verneukte remakes van ouwe platen hebt die totaal geen toevoeging hebben. Gewoon creatieve stilstand. en dat juich ik nooit toe.
wat een onzin.. hardcore doet het net zo hard. allen daar hoor je niemand over
Het gaat bij mij over heel danceland. trance is vaak net zo lui met een stukje mozartofbeethoven gebruiken. Wat de fuck met die Jan Vayne zn populair gedoe: matige klassieke pianist speelt een matig tranceplaatje in...
laatste aanpassing