Partyflock

Forumonderwerp · 801151
1769x bekeken
Waarschuw beheerder
Hoi

Wie is er wel eens naar de kamasutrabeus geweest en wil zijn/haar ervaringen delen!?!?!
Waarschuw beheerder
ik wil wel, maar mag er nog nie in :S
Waarschuw beheerder
ja dat is jammer dan!!
Waarschuw beheerder
Ik zou gaan..maar ging niet door..
Zijn toen maar naar de SPEED EN DESIGN BEURS gegaan...

En er ston vette file voor de die beurs in de rai (de kamasutra)

Waarschuw beheerder
Ja al twee keer. Een aantal jaar geleden met een vriendin maar dat was niet zo geslaagd. Vorig jaar met mn vriend en dat was WEL leuk. Mooi shows,leuke stands. Alleen moet je er niet teveel van verwachten want dan valt het tegen. Oja,als je met de auto gaat laat je jas dan liggen want die drukte daar bij de kassa en garderobe is verschrikkelijk..

Verder top avondje gehad :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van cvvgf op maandag 8 augustus 2005 om 11:21:
Wie is er wel eens naar de kamasutrabeus geweest en wil zijn/haar ervaringen delen!?!?!

Zonde van je geld!!!!(kan je beter met zijn twee de sex-shop induiken en daar een uitrusting aanschaffen:p:p

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben eind vorig jaar in de Rai geweest...maar vond het niet veel voorstellen :no:
1 rondje met stands...waar vrijwel overal hetzelfde aangeboden lag...en een paar 'shows' ,die naar mijn idee niet echt de moeite waard waren :no:

het houd je even van de straat maar om nou te zeggen dat ik er snel nog een keer heen zou willen,dat niet :no:

Maar das mijn mening hé ;)
wie weet vind jij het wel helemaal top?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 augustus 2005 om 11:25:
Zonde van je geld!!!!(kan je beter met zijn twee de sex-shop induiken en daar een uitrusting aanschaffen

misschien gebruiken hun het wel als voorspel die beurs ;)

en dan is die sex-shop natuurlijk niet echt spannend ;)
Waarschuw beheerder
Kben er ook 1 keer geweest.. maar echt bijzonder is het niet. Je ziet een paar shows en een paar standjes.. nou die dingen kun je ook gewoon in de sexshop kopen dus
Waarschuw beheerder
Ben zelf vorige jaar ook geweest .. is inderdaad leuk voor 1 keer om het gezien te hebben , was wel geinig .. en 1 tip als je goed koop lingerie wil kopen moet je de laatste dag gaan 50% korting ;) hoorde dat pas later was de eerste dag geweest :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ben er geweest vorig jaar, wel eens leuk om er rond te neuzen en te zien wat er wel niet allemaal op de markt is :yes: maar na 1 keer heb je het wel gezien :) en de shows zijn niet echt super maar goed :9

Waren wel grappige dingen als van die gluurhokjes enzo, alleen zat er een rukkende oude vent op een draaiende stoel deze keer *kots*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ben er de vorige keer geweest! Het is opzich wel lachuh, maar had er idd meer van verwacht! De shows vond ik helemaal niks :/ sloeg namelijk totaal nergens op! En die tentjes waren op zich wel leuk!

Zou er aankomend weekeind opzich wel weer heen willen :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oow jah vertel????

Waarschuw beheerder
vertel wat? :O

Waarschuw beheerder
Ben er nog nooit geweest

Waarschuw beheerder
extravaganza is leuker!
maar als je t een x gezien hebt weet je t wel..
sommige shows zijn wel leuk.. laten ze van die jonge(re) jongens op t podium komen.. geilen ze op.. en dan moet ie er weer af.. denk je dat die opstaan :) haha nee dus!
sta je daar voor PAAL :yes:
Waarschuw beheerder
ben er twee keer geweest, is wel leuk als je niets te doen hebt om daar even te gaan kijken. maar verwacht er niet te veel van.
als je gaat, ga dan wat later op de avond!
is wel leuk om mensen te kijken!

Waarschuw beheerder
Ben vorig jaar in eindhoven geweest.vond t maar een onoverzichtelijke bende

Achja,je moet t een x gezien hebben.
Eens maar nooit weer..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 augustus 2005 om 11:42:
extravaganza is leuker!

ben ik helemaal met je eens :jaja:
Waarschuw beheerder
Het is alleen maar geld klopperij daar...
Je betaalt ten eerste fucking veel om binnen te komen...

En ten 2de is het vaak best klein...

Een paar shows te zien...

Voor de rest kan je wel geinige goodies kopen..
En sexy kleding/lingerie etc..

2 jaar geleden ging ik op de laatste dag, een paar uurtjes...
Toen moesten ze alles kwijt! :o En heb toen heel veel leuke dingen gekocht met wel 70% korting..

Voor de rest kan je in principe gewoon beter naar een sexshop gaan..
Stelt niet veel voor... :no:

:flower:
Waarschuw beheerder
1 x geweest en wij hebben dubbel gelegen van het lachen 8)

Ben er o.a. met Zorro geweest dus wij vermaakte osn wel O:)

Waarschuw beheerder
Je moet er ook heen gaan met het idee van een beurs en niet van een avondje erotisch stappen want dan kom je van een koude kermis thuis

En de shows in utrecht waren juist wel goed. Denise mulder kun je toch moeilijk slecht noemen he!!! Alleen zijn de shows meer op mannen gericht ja. Vrouwelijke strippers en paaldanseressen ja. Persoonlijk vind ik dat wel mooi om te zien.Als je daar niks mee hebt vind je het niks nee.. Dan kan je inderdaad beter naar een sexshop gaan. Maar geen sexshop in nederland waar je zo goedkoop aan je speeltjes kan komen.. :D

Waarschuw beheerder
ben er nog nooit geweest, doet me ook vrij weinig moet ik eerlijk zeggen, mischien omdat ik me nog nooit echt heb geintresseerd voor die beurs...maar het lijkt me helemaal strange om er bekende tegen te komen...je baas met zn vrouw ofzo...:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou ik ben benieuwd we zullen zien...
Waarschuw beheerder
Ben onze boekhouder tegengekomen met zijn vrouw. hij kon er niet om lachen! Ik daarom dus wel!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trut Deluxe op maandag 8 augustus 2005 om 14:18:
Ben onze boekhouder tegengekomen met zijn vrouw. hij kon er niet om lachen! Ik daarom dus wel

hahaha, dat bedoel ik...de mensen die je echt niet wilt tegen komen kom je daar tegen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 augustus 2005 om 14:22:
hahaha, dat bedoel ik...de mensen die je echt niet wilt tegen komen kom je daar tegen

....wat maakt dat nou uit?
Waarschuw beheerder
Ik zou r ook eens naar toe moeten, ben n stijve hark aan t worden :bloos:

Waarschuw beheerder
veel plezier dus :) (Y)
Waarschuw beheerder
vond het nou niet echt geweldig.
Waarschuw beheerder
ben n keer geweest ja 2 jaar terug ik vond t erg lache hahaha heb me prima vermaakt :9

Waarschuw beheerder
Deze week in de jaarbeurs :jaja: Lekker dichtbij, misschien ga ik wel ff een kijkje nemen.

Waarschuw beheerder
lijkt me wel leuk om is een keertje heen te gaan:yes:
Waarschuw beheerder
nog niet geweest,misschien binnenkort ee nkee rme tpaar anderen
lijkt me wel mooi om keer bij te zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gus Klabanus op maandag 8 augustus 2005 om 11:32:
Waren wel grappige dingen als van die gluurhokjes enzo, alleen zat er een rukkende oude vent op een draaiende stoel deze keer *kots*

:D

Waarschuw beheerder
lijkt me wel leuk om een keer
met mun vriend naar toe te gaan :P maja
ik mag er nog nie in :P hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga morgen heen :jaja:

Veel negatieve verhalen gehoord, maar goed, wil zelf een keertje kijken, en ach.....ik maak het zelf wel leuk en gezellig enzo 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil er ook heen :jaja: maar heb effe geen geld :/

Waarschuw beheerder
best wel leuk zon erotica beurs... aanrader dat het in het sportpaleis van antwerpen is :yes:

Waarschuw beheerder
ik ben er 1 keer heengeweest..en ik vond het wel grappig..beetje mensen kijken..soms hier en daar een leuke stad/show :)
Waarschuw beheerder
geen bal aan :no: het is gewoon een grote sex-shop en een paar flut shows :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
moet waarschijnlijk op een stand gaan staan :|

Waarschuw beheerder
Ik vind die "beurzen" een duure naam voor een overdekte markt. Het is 13 in een dozijn, ieder kraampje verkoopt zowat het zelfde. De linegerie is ook niet echt om van over te lopen. Nee, ja kan beter een dagje naar Amsterdam gaan, voor de kinky kleding ga je dan naar DaMask of Absolute Danny, voor de speeltjes zijn er winkels in overvloed, en shows kun je daar ook zien alleen dan vele malen beter meestal. Lekker hotelletje nadien en de relatie is weer voor een halfjaar flink op geboost.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
der is geen ruk te doen daar .

ben er al zo vaak geweest , ma me pik word ik niet echt stijf van.

kan beter zo meisje hebben die het echte werk doet ben je direct klaar mee.

:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat een zooi daar:d zonde van je geld!

Waarschuw beheerder
lijkt me ook wel een keer leuk om heen te gaan....
Waarschuw beheerder
ik wil dr ook nog een keer heen gaan.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga er vandaag heen :P

Waarschuw beheerder
donateur
ben er nog nooit geweest ga ik cker een keer doen :P

Waarschuw beheerder
weggegooid geld, wat een afgang.17 euro voor een grote christine le duc winkel. na een half uur weer buiten pfff

Waarschuw beheerder
ik w8 overigens wel tot het hier in leiden is :p tenminste lekker dichtbij :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 augustus 2005 om 11:42:
extravaganza is leuker!
maar als je t een x gezien hebt weet je t wel..
sommige shows zijn wel leuk.. laten ze van die jonge(re) jongens op t podium komen.. geilen ze op.. en dan moet ie er weer af.. denk je dat die opstaan haha nee dus!
sta je daar voor PAAL

Hoeveel is de entree? Komt 26 augustus in Eindhoven dus wilde wel ff gaan kijken
Waarschuw beheerder
Je moet er ook niet heen gaan met het idee dat je volledig van top tot pik ge-entertained wordt... t is een leuk middagje uit. Je kan er lekker je eigen gang gaan... als het in de buurt is moet je t zeker niet laten.
Ff een paar uurtjes checken, wat inspiratie opdoen en pleite...

De bedoeling van dit soort beurzen is dat je dingen tegenkomt die je niet zomaar tegen het lijf loopt.
T is wel een tip om met je partner te gaan overigens...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik heb het geweldig naar m'n zin gehad :jaja:

Je moet er ook niet heen gaan met het idee dat je volledig van top tot pik ge-entertained wordt... t is een leuk middagje uit.

Precies :jaja:

Je moet het zelf leuk maken, en dat is zeker gelukt 8)

Waarschuw beheerder
ahumm..
we zijn gister toch naar urecht geweest..
ik ben wel vaker naar zo'n beurzen geweest.. maar gister was echt "anders" .. er was een doolhof.. en er waren ook bedden.. en ja.. 3x raden wat er gedaan werd!!!
er was een stelletje.. die jongen was die meid aan t klaar likken... en iedereen stond erbij en keek ernaar :$ ja wij ook allemaal..
en een ander hokje waren ze een trio aan t doen.. en nee t waren geen mensen die er werkten.. waren allemaal bezoekers!

de shows waren ook wel ok.. alleem die sm dingen.. zak over je hoofd.. en slaan.. daar hou ik dus niet van, en kijk er ook liever niet naar.. maar die andere shows waren wel *geil* om te zien dit jaar.. dus al met al.. beter dan de afgelopen 2 jaar! :D
dus de 17€ was t dit jaar wel waard..

ps: die mensen vragen erom om bekeken te worden en ja.. dan doen wij dat toch allemaal :P :D :$

Waarschuw beheerder
Ik vond die shows ook wel ok! Sommige wat beter dan de andere en die sm shows waren inderdaad niet om aan te zien! Dat slaan dat heel je rug superrood is tot bijna bloedens toe en vervolgens met kaarsvet erover heen... Lijkt me niet echt zo prettig en het zag er ook gewoon niet uit.
Verder vond ik het best aardig..en echt Verschillende mense die er op afkomen..

Je moet er ook niet heen gaan met het idee dat je volledig van top tot pik ge-entertained wordt... t is een leuk middagje uit.

Helemaal mee eens! :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nooit geweest...al ben ik er ooit via mijn werk behoorlijk dicht in aanraking meegekomen.......erg he!..vond het eigenlijk best lekker!