Partyflock

Forumonderwerp · 801151
1804x bekeken
Waarschuw beheerder
Hoi

Wie is er wel eens naar de kamasutrabeus geweest en wil zijn/haar ervaringen delen!?!?!

Waarschuw beheerder
ik w8 overigens wel tot het hier in leiden is :p tenminste lekker dichtbij :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 augustus 2005 om 11:42:
extravaganza is leuker!
maar als je t een x gezien hebt weet je t wel..
sommige shows zijn wel leuk.. laten ze van die jonge(re) jongens op t podium komen.. geilen ze op.. en dan moet ie er weer af.. denk je dat die opstaan haha nee dus!
sta je daar voor PAAL

Hoeveel is de entree? Komt 26 augustus in Eindhoven dus wilde wel ff gaan kijken
Waarschuw beheerder
Je moet er ook niet heen gaan met het idee dat je volledig van top tot pik ge-entertained wordt... t is een leuk middagje uit. Je kan er lekker je eigen gang gaan... als het in de buurt is moet je t zeker niet laten.
Ff een paar uurtjes checken, wat inspiratie opdoen en pleite...

De bedoeling van dit soort beurzen is dat je dingen tegenkomt die je niet zomaar tegen het lijf loopt.
T is wel een tip om met je partner te gaan overigens...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik heb het geweldig naar m'n zin gehad :jaja:

Je moet er ook niet heen gaan met het idee dat je volledig van top tot pik ge-entertained wordt... t is een leuk middagje uit.

Precies :jaja:

Je moet het zelf leuk maken, en dat is zeker gelukt 8)

Waarschuw beheerder
ahumm..
we zijn gister toch naar urecht geweest..
ik ben wel vaker naar zo'n beurzen geweest.. maar gister was echt "anders" .. er was een doolhof.. en er waren ook bedden.. en ja.. 3x raden wat er gedaan werd!!!
er was een stelletje.. die jongen was die meid aan t klaar likken... en iedereen stond erbij en keek ernaar :$ ja wij ook allemaal..
en een ander hokje waren ze een trio aan t doen.. en nee t waren geen mensen die er werkten.. waren allemaal bezoekers!

de shows waren ook wel ok.. alleem die sm dingen.. zak over je hoofd.. en slaan.. daar hou ik dus niet van, en kijk er ook liever niet naar.. maar die andere shows waren wel *geil* om te zien dit jaar.. dus al met al.. beter dan de afgelopen 2 jaar! :D
dus de 17€ was t dit jaar wel waard..

ps: die mensen vragen erom om bekeken te worden en ja.. dan doen wij dat toch allemaal :P :D :$

Waarschuw beheerder
Ik vond die shows ook wel ok! Sommige wat beter dan de andere en die sm shows waren inderdaad niet om aan te zien! Dat slaan dat heel je rug superrood is tot bijna bloedens toe en vervolgens met kaarsvet erover heen... Lijkt me niet echt zo prettig en het zag er ook gewoon niet uit.
Verder vond ik het best aardig..en echt Verschillende mense die er op afkomen..

Je moet er ook niet heen gaan met het idee dat je volledig van top tot pik ge-entertained wordt... t is een leuk middagje uit.

Helemaal mee eens! :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nooit geweest...al ben ik er ooit via mijn werk behoorlijk dicht in aanraking meegekomen.......erg he!..vond het eigenlijk best lekker!