1304x bekeken
en ook bewegen dan buiten
doe nooit iets anders
Ik mocht mee steengrillen van mijn schoonzusje
is dat zo,mot ze dat toch bespreken met haar schoonouders
donateur
ze kan het niet jong genoeg leren
klopt volkomen !
mijn dochter zat met de 5 ook al in de Energiehal. wel op zondagmiddag met een housebeurs, maar toch het was de Energiehal.
laatste aanpassing
kijk ze staat toch nog met hem op de foto
hmmmzzz is ze niet wat jong voor Steve
kan je proberen zal wel leuk staan hehehe
Zou bij jou ook niet misstaan
flauw van je collega's
Ach ja.. door die mentaliteit is het bedrijf ook naar de knoppen geholpen..
Voordeel
Die collega's heb je overal
Zeker weten
laatste aanpassing
Nu kan ik dat wel doen maar staat hete koffie bij gerard dus kan ik beter niet doen
Neeeee dan zeker niet doen dat is linke soep uhmmm hete koffie bedoel ik
nee kan je het niet missen ook
snap dat dan geer
Je Chickie miste jou anders wel heel erg Debs
>>ik begin Willemijn, nu jij
Mwah eigenlijk allemaal op 1 na
maar heb toch wel een duidelijke top 3
Uhmm volgens mij hebben jullie ook allebei hele goede ervaringen
Vertel
laatste aanpassing
ze mag met me mee naar vs zonder aanhang
Jullie zijn toch elkaars aanhang
Ik ga alvast welterusten zeggen. Me oogjes beginnen nu echt zwaar te worden dus ga me mandje zo eens opzoeken en kijken of ik weer in slaap kan vallen
Truste.. ga zo ook maar eens proberen..
Kleine wou geen patat ofzo wou een broodje gebakken ei ala mamma
Hmmm dat maakt me nieuwsgierig,wil je er ooit 1 voor mij maken
Chieltje waar ben je ??????????//
He is playing a game with cards
Gelukkig maar,maakte me beetje zorgen
Ahh das lief van je maar ik zit vlakbij hem en ben er voor hem en dat weet ie ook
donateur
Wij hebben altijd van die mooie, heldere gesprekken 
Tja, als ik continue mijn vrienden en vriendinnen ga opbellen dan kost het me kapitalen
Volgens mij geef je zelf het antwoord al
Tja, als ik continue mijn vrienden en vriendinnen ga opbellen dan kost het me kapitalen
ohw wat was dat andere dan
ouwe lul
Volgens mij geef je zelf het antwoord al
donateur
Q-base was super. Hele dag mooi weer, werd goed gedraaid en allemaal gezellige mensen
Alleen bij de laatste set begon het te regenen en onweren dus regenjasjes werden uitgedeeld en gewoon doorspringen.
Alleen kreeg ik last van de onsteking in me mond dus wilde paracetamol hebben. Heb gewoon een half uur op de EHBO gezeten. Eerst moeten uitleggen dat ik geen hoofdpijn had maar tandpijn. Toen moest bloeddruk en polsslag worden opgemeten enz.
en ja hoor, toen kreeg ik er eindelijk 1tje 
Alleen kreeg ik last van de onsteking in me mond dus wilde paracetamol hebben. Heb gewoon een half uur op de EHBO gezeten. Eerst moeten uitleggen dat ik geen hoofdpijn had maar tandpijn. Toen moest bloeddruk en polsslag worden opgemeten enz.
donateur
wordt je aangehouden denken ze dat je drugs mee heb
Gelukkig staat er op wat het is
En ze moeten nu toch onderhand wel weten dat ik niets gebruik. Kom vaak genoeg op feestjes
donateur
hij zegt mevrouw tegen je
Hebben gerard en ik vroegâh geleerd hoor..
respect voor de ouderen
die had het echt niet makkelijk met ons en dan druk ik me nog voorzichtig uit
gheheheehehee wat een dwaas was dat
Uhmm, ik heb alleen een vierkant archief
Ja ik heb em toevallig in het rond, maar er zijn ook vierkante, rechthoekige, halve ronde, 6kantige etc
Echt ideaal die archieven voor snelle afwikkeling
mag jij liegen
wat had je gisteren gedaan geer omdat je zo vaag was
Haha tsjaa dat zijn van die stoffen die ik zelf aanmaak in dat heerlijke vage koppie van me
whehhee cool wil ik ook
Ik zal proberen via n gaatje in mn hoofd om wat van dat stof mee te nemen vrijdag en ergens bij jou naar binnen te laten gaan
Jaaaa was zeker gezellig, echt heerlijk om met iedereen weer ff n babbeltje te maken en n dansje natuuurlijk 
Oja en Deb sorry dat ik niet meer belde,zat met noekie film te kijken, heb n leuk weekend met haar gehad hoor maar nogmaalsss superlief van je dat ik je altijd ff kan bellen en jij mij ook trouwens hoor
Oja en Deb sorry dat ik niet meer belde,zat met noekie film te kijken, heb n leuk weekend met haar gehad hoor maar nogmaalsss superlief van je dat ik je altijd ff kan bellen en jij mij ook trouwens hoor
laatste aanpassing
geeft niet geer,maar we gaan nog wel even praten samen
Jaaa zeker Debs dat gaat helemaal goedkomen