Dat gaat toch meer over afstand en nabijheid?
Dat denk ik niet.. het is eerder belangrijk dat jij je gevoel en emotie in kan houden op het juiste moment dat jij bij een client bent. je kan heel goed nabijheid creeren met een client, maar op sommige momenten kan jou emotie zorgen voor verwarring, boosheid, stokken van de ingang bij een client enz enz..
Zo krijg je in de psychiatrie ook de maken met borderliners...
als je je frustreert bij zo'n persoon en dat laat jij merken kan hij of zij jou het werk nog zuur maken..
is socioloog ook hbo?? offe universitair niveau weet iemand dat toevallig?
universitair als ik het goed heb
Maar op het moment dat je je juist wel mee laat slepen door de client, ben jij niet meer op een afstand, maar ga je er in mee. Dat heeft naar mijn idee niet alles te maken met empathisch vermogen, want dat is juist dat je weet wat diegene voelt enzo.
maar dan niet als verzorgende
Jaa dat wil ik ooook niet!!.. maar heb weinig keus met SPW....laatste aanpassing 6 augustus 2005 16:25
Er komen steeds meer sociowoningen voor (ex)verslaafde en beschermde woonvormen..
plek waar ik nu stage loop komen er ook steeds meer...
En daar kan je als spw-er woonbegeleider gewoon aan het werk vaak...laatste aanpassing 6 augustus 2005 16:29
meestal zijn spw-ers(meestal meisjes) er nog niet aan toe,ik zeg meestal voordat er iemand op de tenen getrapt wordt...
oe ben je daar terecht gekomen??...
En HBO kun je heus wel! Doorzetten... HUP!
Marteuteke, jij bent ook echt niet wijs he
Misschien kan [L]ieske wel bij jou stage lopen
voor jou Toet
Zo krijg je in de psychiatrie ook de maken met borderliners...
als je je frustreert bij zo'n persoon en dat laat jij merken kan hij of zij jou het werk nog zuur maken