Partyflock

Forumonderwerp · 800612
22087x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Hier kleding zaken bespreken en niet gaan internet hooligannen:P

Wat vinden jullie ervan? Wat is jullie favo merk??

Mijne is Burberry:D

Waarschuw beheerder
Lang moeten wachten dan?

Waarschuw beheerder
Naja ben echt niet zwaar casual merk verslaafd.. heb wel een SI winterjas en een lacoste polo en RL pet.. maar dat was t dan ook wel... :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2005 om 17:53:
Lang moeten wachten dan?

Nee, vorige week dinsdag acceptgiro op de bus gedaan, zaterdag lag me pakketje in de bus (Y)

Waarschuw beheerder
pff beter.. heb ook een bestelling onderweg, al ruim een week ben beniewud . wel andere site trouwens
Waarschuw beheerder
donateur
Welke site?

Waarschuw beheerder
hooliganshop.nl
Waarschuw beheerder
Nee geen site gek.

Wil het liever passen en die shit is misschien nep.

Verder niemand die weet waar ik SI kan kopen in Groningen stad?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stiffa:bier: op maandag 17 oktober 2005 om 21:19:
Wil het liever passen en die shit is misschien nep.

:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2005 om 20:01:
pff beter.. heb ook een bestelling onderweg, al ruim een week ben beniewud . wel andere site trouwens

hehe die hooliganshop ken ik wel. Had dvd`s besteld en kwam ze na een week en 1 dag binnen. Had 2 weken geleden weer wat besteld en heb ze nog niet binnen :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op maandag 17 oktober 2005 om 17:51:
Wat wel een relaxte service is van die site.. Ik heb me petje binnen gehad, is niet de zelfde als op de site staat.

Schijnt dat ze 2 soorten hebben en die andere was uitverkocht.. Dus hebben ze deze gestuurd, omdat ik anders 2 weken moest wachten.

Mocht ik 't niks vinden, kon ik 'em gewoon weer op hun kosten terug sturen en kreeg ik me geld terug, of ik kon wachten tot die andere er weer was en omruilen..

Dus nu ruil ik 'em gewoon om voor de goeie

Idd erg relaxt :D ff wachten of ze een redelijke Aquascutumpetjes hebben :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2005 om 21:59:
hehe die hooliganshop ken ik wel. Had dvd`s besteld en kwam ze na een week en 1 dag binnen. Had 2 weken geleden weer wat besteld en heb ze nog niet binnen

Wel goed spul dan? Het plaatje van lacoste petje is van de site afgehaald.. :-( Dus ben benieuwd :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2005 om 22:00:
ff wachten of ze een redelijke Aquascutumpetjes hebben

staan er toch op of niet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2005 om 22:09:
Wel goed spul dan? Het plaatje van lacoste petje is van de site afgehaald.. Dus ben benieuwd

Had vorige keer dvd`s toen besteld. Die waren wel goed:)

Waarschuw beheerder
Afwachten dus..

Waarschuw beheerder
Haha krijg net een mailtje. Dat ze mijn betaling nog niet hebben ontvangen smoesjesmakers. De elfde al afgeschreven, hoogstwaarschijnlijk het product dus niet op voorraad :-(
Waarschuw beheerder
hooliganshop is Kut..

Waarschuw beheerder
Ja ik merk het nu ook. Hoop dat ik de bestelling nog normaal binnen krijg, maar bij deze sowieso de laatste keer dat ik daar bestel..
Waarschuw beheerder
veel te duur ook..Kunt het gewoon het beste in de winkel zelf halen..

Waarschuw beheerder
Hebben ze dat petje niet..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 12:32:
Hebben ze dat petje niet..

welk van lacoste?

Waarschuw beheerder
Ze hebben mijn betaling wel binnengekregen. Ik krijg ze van de week mijn bestelling binnen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kloek! op dinsdag 18 oktober 2005 om 12:32:
welk van lacoste?

Blauwe met ruitjes... Foto hebben ze van de site afgehaald.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 12:37:
Ze hebben mijn betaling wel binnengekregen. Ik krijg ze van de week mijn bestelling binnen.

Mijne ook als ik kijk naar mijn afschrift, maar bij hun niet :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 17:01:
Tupijar in Amsterdam verkoopt er truien van.

niet gevonden :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stiffa:bier: op maandag 17 oktober 2005 om 21:19:
Verder niemand die weet waar ik SI kan kopen in Groningen stad?

vic's in de zelfde straat als project 43

aangezien je uit groningen komt:

weet jij nog winkels in groningen die burberry verkopen, behalve l. de vries?

Waarschuw beheerder
Eurostar (broeken), Kyra K (winterjas), Pikeur (wedstrijdjasje), BR (muts en handschoenen) ...

Waarschuw beheerder
Afgelopen nieuwe Henri Lloyd jas binnen gekregen. Zit als gegoten.

Waarschuw beheerder
Ik vind et wel een mooie kledingstyle :yes: maar niet te met zoals burberry
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 20:27:
Afgelopen nieuwe Henri Lloyd jas binnen gekregen. Zit als gegoten.

via yomilo?
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.lollypop.nl/burberry_zomer.html

Voor als je kinderen heb B) B)
Waarschuw beheerder
Rachel hazes dus

Uitspraak van Richard op zondag 23 oktober 2005 om 23:45:
http://www.lollypop.nl/burberry_zomer.html

Voor als je kinderen heb

Waarschuw beheerder
donateur
burberry is ook geruit :o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
lolly pop doet me denken aan een nichtentent..

Waarschuw beheerder
Ik zal je zeggen..... jij ziet het verschil niet tussen die jassen.. bij ons hebben er een paar een echte en een paar een neppe en het verschil zie je NIET!

Ik haal de neppers er zo uit! Heel simpel. Hoef ik niet eens voor naar de labels te kijken binnen in. Je kan aan het materiaal of de pasvorm al zien of een SI jas nep is of niet.

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 16:25:
Ik ga binnenkort een Nort Face jas kopen. Hét nieuwe Casual label.

North Face is not done, gewoon een goedkoop kut label dat slechte kwaliteit afleverd. Er zijn betere labels. Rockport is ook not done.

Burberry en Aquascutum zijn niet meer gewild door de vele neppers netzoals SI, wat Aquascutum en SI betreft alleen de discrete én/of speciale modellen items zijn nog wel gewild. Aquascutum heeft ook af en toe hele mooie items waar alleen maar een hele kleine labeltag op zit bevestigd welke er ook nog afgeknipt kan worden, echt de Aquascutum house check is niet meer in trek. Jammer maar helaas. Aquascutum petjes kunnen altijd nog mits ze nodig zijn. Wat Stone Island betreft exclusieve en authentieke jacks in speciale uitvoeringen, top of the range hooded jackets, pre-2000 of verzamelstukken zijn altijd gewild en dat blijven ze ook.

Uitspraak van Raimond op zondag 9 oktober 2005 om 12:40:
Mooie SI jas gezien bij de Image.. 730 euro

Tja zal ook zeker wel mooi zijn voor die prijs maar zou het nooit en te nimmer uitgeven aan zo'n jas of ik mot de jackpot winnen

Daarom is het juist lekker om er in te lopen, het is onbetaalbaar voor veel mensen mits het authentiek is. Daar onderscheid jij je mee. Waarom denk je dat vrijwel alleen unieke/schaarse/dure desginerkleding en het liefst uit het eigen land in trek is?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op maandag 17 oktober 2005 om 17:51:
Bij Yomilio site

Yomilo is kut. 90% nep.

Enne Dominee Dimitri New Stock is geen label hoor, het is alleen Engels voor nieuw binnen gekregen oftewel nieuw in het assortiment of weer reeds voorradig.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 10:35:
Yomilo is kut. 90% nep

Deze ook

http://www.yomilo-voetbalshirts.nl/shop/view_product.php?product=AQUN94AS118

:\

Waarschuw beheerder
Met blauwe tag is niet fake, een witte achterop is wel fake. Wanneer er een witte Aquascutum tag binnen in zit dan heb je te maken met of een hele speciale wollen cap of met een limited edition cap.

Een blauwe tag is gegarandeerd echt want ik heb zelf een Aquascutum house check cap liggen met een blauwe tag op de stelband en ik heb hem zelf uit de Aquascutum flagship store op Regent Street.

Wanneer je een House Check (bruin/creme/blauw)cap met een witte tag met gele/goudkleurige en blauwe letters achterop ziet dan is hij fake. Een wollen House Check cap heeft alleen maar een witte tag binnen in en alleen een lushouder in de House Check kleuren.

En wat yomilo betreft ze hebben CP Company/Stone Island in het rijtje staan maar ze hebben nooit echt jacks én wanneer ze jacks hebben dan zijn het de jacks uit de bottom range dus uit de laagst mogelijke prijsklasse tegen een TE dure prijs. De site zelf is ook gewoon kut, trekt veel labels naar beneden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
(Y) Die info he'k wat an :D

Waarschuw beheerder
Dat dacht ik. Beter als elke keer info moeten horen van die zegt dit en die zegt dat. Ik wordt echt pleuris ziek van al die fake items, schijnbaar blijf je dit houden jammer genoeg.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had bij Yomilo zo'n burberry nova check cap besteld.. Kreeg ik een andere dan diegene op de site staat.
Wel geruit, maar de voorkant loopt niet symetrisch als de gene op de foto.

Dus ik dacht gelijk dat een nepperd was (ook klitteband sluiting achter, he'k bij burberry nooit gezien)..

Mailen, kan ik 'em terug sturen voor of me geld terug, of eventueel iets anders..

Nah, dan bestel ik die Aquascutum maar, aangezien ze die cap die op de site staat niet meer krijgen :S

Waarschuw beheerder
Laat Yomilo maar links liggen.

Ik zal wel kijken naar een genuine Aquascutum cap voor je. Je moet anders ebay ff checke zijn vaak wel gedragen maar da's vaak echt minimal wear. Heb het zelf niet zo op 2de hands snappie. Ik moet het echt Brand New With Tags hebben.

Ik heb ook wel 2 MD Jacks welke gedragen zijn die Engelse gozer had ze maar drie keer aangehad, ik ken hem en ik kon ze voor een prikke overkopen inclusief een derde jack van MD. Heerlijk! :D Dat was echt de uitzondering op mijn regel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 14:05:
Je moet anders ebay ff checke zijn vaak wel gedragen maar da's vaak echt minimal wear. Heb het zelf niet zo op 2de hands snappie. Ik moet het echt Brand New With Tags hebben.

Moet niks gedragen hebben... Altijd nieuw :jaja:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 14:05:
Ik zal wel kijken naar een genuine Aquascutum cap voor je.

(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op dinsdag 25 oktober 2005 om 14:07:
Moet niks gedragen hebben... Altijd nieuw

Zelfde als mij dus.

Alleen bij die 2 MD jacks heb ik een uitzondering gemaakt op mijn regel. De jacks zagen er echt als nieuw uit. Nu iets minder hahaha ze hebben al redelijk veel meegemaakt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 10:35:
Enne Dominee Dimitri New Stock is geen label hoor, het is alleen Engels voor nieuw binnen gekregen oftewel nieuw in het assortiment of weer reeds voorradig.

ja het was knip en plak werk :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hooliganshop.nl is ook zo nep als de tering. Wilde er een keer een aquascutum-cap vandaan halen. Op de site stond een echte afgebeeld, toen ik hem thuis kreeg viel mijn mond open van verbazing. Het petje wat ik opgestuurd kreeg was nog nepper dan nep, echt zo'n verfrommeld petje die je in spanje ziet liggen voor € 2,50 op de boulevard aan het strand.

Ze wilden hem eerst niet terugnemen. Ben toen achter hun prive-adres gekomen en toen was het zo gepiept ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
i-net bestellen is zowiezo RUK
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joekeltje op dinsdag 25 oktober 2005 om 16:56:
Ben toen achter hun prive-adres gekomen en toen was het zo gepiept

hehe:[
Waarschuw beheerder
donateur
klopt idd, heb al vaker gehoord over de nep shit van Yomilo

daarom rijd ik liever een eindje, in plaats van internet. maar dan zie je teminste wat je koopt.

jammer alleen dat ik van hier uit redelijk ver moet rijden om goed spul te krijgen van Paul & Shark en La Martina :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
overigens eens winkel waar ze veel designer spul hebben is GreenVille in Eindhoven.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, alleen in Utrecht is weinig te bekennen :(