21610x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
aussie/trainigspak
dat is de echte football fanstyle
hahha Old Skool
Aquascutum/La Coste
weheh, burberry fiets, burberry auto...
Burberry de gekste!
Mijne is Burberry
weheh, burberry fiets, burberry auto...
Burberry de gekste!
Burberry 
nee, zonder gein.. het vetste merk vin ik dan La Coste
nee, zonder gein.. het vetste merk vin ik dan La Coste
SI is echt niet alleen op Casuals te krijgen hoor 
(permanent verbannen)
Wat kunnen sommige mensen toch heerlijk achter de feiten aan lopen. Burberry is eigenlijk zwaar not done meer
Droeg ik jaren geleden al toen er nog geen hond mee liep hier in Nederland. Nu zie je al die modepoppetjes er mee lopen. Ben daarom op een gegeven moment Aquascutum gaan dragen. Stone Island loop ik nu ook al wat jaartjes in. CP Company doet het al een tijdje nu meer voor mij. Is van zelfde fabrikant als Stone Island, maar vind dat net ff meer stijl hebben
Echt casual zeg maar. En Lacoste polootjes blijven vrij tijdloos zeg maar.
Die kleding kan je trouwens overal gewoon kopen hoor als je tenminste in een normale stad woont
Die kleding kan je trouwens overal gewoon kopen hoor als je tenminste in een normale stad woont
laatste aanpassing
woo man, jij bent echt de gekste! 
ja.....
kom je ff kijken in mijn Burberry-huis?
(permanent verbannen)
kom je ff kijken in mijn Burberry-huis?
Natuurlijk!
Burberryyyyyyyyy de gekstuhhhhhhhhhhhhhhhh
Die kleding kan je trouwens overal gewoon kopen hoor als je tenminste in een normale stad woont.
Er zijn veel "normale" steden in Nederland maar er wordt toch niet in overvloed SI verkocht in Nederland.
Maar als je wil is er altijd wel een winkel ergens in een stad dichtbij.
Zo moeilijk is dat niet te vinden. Op het internet vind je zo genoeg retail lijsten.
Toch vraag ik me altijd af hoe het mogelijk is dat er snotneuzen zijn die met een winterjas van SI (+/- € 600,-)
aan kunnen lopen. Kan me niet voorstellen dat die echt zijn.
laatste aanpassing
Turkije.... 25,00 
Ik zal je zeggen..... jij ziet het verschil niet tussen die jassen.. bij ons hebben er een paar een echte en een paar een neppe en het verschil zie je NIET!
ik heb die plaats enkel om zijn naam, ben Brabander 
Neen, ik houd niet van saracasme, daar is snuitje ook teveel mee geraakt en ik zou die casualnaam hier nog meer opzetten, komt straks half Inet-PF er ook nog heen 
ja, heel gezellig..... 
SI, Aqua, Hackett, Henry Lloyd, Rockport en LaMartina vind ik wel geinig.
Van SI koop ik alleen nog jassen omdat die wat exclusiever zijn (door de prijs) die zie je niet zo vaak. Lacoste is zoals al eerder gezegd tijdloos.
Burberry heb ik nog een zomerjas van en een petje (zwart-grijs geruit, in Schotland in een golfzaakkie gekocht, nog nooit in NL gezien) maar daar lopen al te veel mensen in.
Maar de topictitel vind ik kut, want dat je in die kleding loopt wil nog niet zeggen dat je een 'football casual
' ben.
Van SI koop ik alleen nog jassen omdat die wat exclusiever zijn (door de prijs) die zie je niet zo vaak. Lacoste is zoals al eerder gezegd tijdloos.
Burberry heb ik nog een zomerjas van en een petje (zwart-grijs geruit, in Schotland in een golfzaakkie gekocht, nog nooit in NL gezien) maar daar lopen al te veel mensen in.
Maar de topictitel vind ik kut, want dat je in die kleding loopt wil nog niet zeggen dat je een 'football casual
Ik ga binnenkort een Nort Face jas kopen. Hét nieuwe Casual label.
Bron?
Ik hou het wel op lacoste!
Wat goedkoper en betere kwaliteit dan burberry of la martina althans vind ik dan.
tis idd erg mooie kledingmerk, maar je wilt ook es wat anders ..
bendorff
Waar is die?

![[MB]Teddy[CatC]](/images/user/154597_545573.jpg)