Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
alle kleine kinderen bij het voetbal zie je nu lopen in deze merken.
Iedereen die Lonsdale of Pitbull heeft weggedaan lopen "ineens" in deze merken inderdaad.
De kisten zijn ingeruilt voor classics en dan voelen ze zich weer helemaal het mannetje.
Burberry, Stone Island etc. hebben de prijzen juist hoog gemaakt zodat meelopertjes misschien zouden afzien van het kopen van het merk.
Het is een merk is gemaakt voor mensen voor de "high society" en niet voor voetbal kneusjes.
lonsdale = wazi
casual (stone) ect = voetbal of rijke lui
Iedereen die Lonsdale of Pitbull heeft weggedaan lopen "ineens" in deze merken inderdaad.
De kisten zijn ingeruilt voor classics en dan voelen ze zich weer helemaal het mannetje.
Burberry, Stone Island etc. hebben de prijzen juist hoog gemaakt zodat meelopertjes misschien zouden afzien van het kopen van het merk.
Het is een merk is gemaakt voor mensen voor de "high society" en niet voor voetbal kneusjes.
lonsdale heb gelopen heeft is nu hooli in stone
18 jarige jongetjes die gaan huilen bij echte rellen
hype aan het worden
foei foei satanica lelyk en ook nog eens een grote bek hiero
meisje/jongetje wat je ook bent als je met my een dicussie wil hebben dan doen we het oog in oog en niet hier zielig achter internet
want ik weet wel wat ik met figuren zoals jouw ken en wil doen.. en waag het niet om nog maar iets hier over my neer te pleuren wyffie want die lelyke rotkop van jouw (wat je niet ken ontgaan)kom ik ooit wel eens tegen..
einde discussie
Voor meelopers??? Een jas van gemiddeld €500,- ???? Dat geloof ik niet.
De meelopers zijn degene die persé iets van SI willen omdat het "cool" is, maar het niet kunnen betalen en dan maar een cap of een ijsmuts kopen. Of misschien nog een tweedehands jas voor een prikkie op e-bay kopen om er maar "bij te horen".
Als ik er voor kon zorgen deed ik het, maar ze zullen het toch echt zelf moeten doen.
Ze hadden dit weekend goede zaken kunnen doen maar helaas.