| Betreft: | evenement: Dance Valley, vrijdag 5 augustus 2005 om 00:00 |
n 2001 waren er ook problemen op het dance-festival.Toen raakten tientallen bezoekers in de regen onderkoeld en was het vervoer slecht geregeld.
Welke zijn de buitenpodia?
ik was toen 1 van die mensen die op de snelweg liep
gelukkig vonden we na 3½ uur een bus waarvan de chauffeur van zijn baas eigenlijk terugmoest naar de garage (defecte deur) maar die tóch had besloten besloten om zoveel mogelijk mensen naar het station te brengen
hij zei "dan ontslaan ze me maar, IK kan t iig niet aanzien"
en inmiddels begint de lucht hier alweer aardig te betrekken
(ik zit in Alkmaar, dus niet echt héél ver weg)
ik blij dat ik niet ga
Ik had 6 Mensen in huis opgenomen (konden ze douchen warme kleren aantrekken terwijl ik die van hun effe wastte) Was echt een drama toen... Heb ze later ook naar centraal gebracht..
Was echt een drama toen...
Hoop voor ze dat UDC flink over de brug komt met een vergoeding of ioets dergelijks.
udc is niet verantwoordelijk voor invloeden van buitenaf zoals het weer
nee, maar ze zullen toch IETS moeten doen, want anders heeft t publiek het wel met ze gehád
Waarom o waarom is hier geen aktie op ondernomen denk aan het strooien van houtsel, zaagsel weet ik veel wat.
Als ze goed verzekerd zijn voor het weer is dit een mooie manier om DJ's naar huis te sturen en en de tegenvallende verkoop te compenseren..
Helaas houden verzekeringsmaatschappijen niet erg van geld uitkeren dus ook HIER zal waarsch de vraag vallen "waarom heeft U na de gebeurtenissen van DV 2001 geen betere voorzorgsmaatregelen genomen?"
Zometeen allemaal naar veronica kijken om 18.00 uur is er het Dance Valley report dus dan weten we allemaal hoe het er aan toe gaat daar!!!laatste aanpassing 5 augustus 2005 17:50
ik had al aan God gevraagd of ie ff wat minder wolken uit de wolkmachine wou laten komen, maar hij zei dat we hem niet de wet konden voorschrijven
Mijn paps zit ook klaar, zo kan ie weer goed commentaar geven en tientallen redenen opnoemen dat ik d'r onwijs goed aan doe om niet te gaan.
Hahaha, check dit:
Bezoekers: 2589
Krijgt iedereen nou ook een deel van zn geld terug??
Ze lieten ook alleen lege tenten zien..
Editie NL is ook een beetje shownieusachtig, heb in totaal 7 mensen geteld, omdat ze alleen de narigheid lieten zien..
Geld terug zeker.
Voor een weekend kaartje betaald je bijna 100 euro!
Nu Komen er minder dj's. Je wordt gewoon genaaid
Had je ff 't RTL nieuws moeten kijken, daar zag je juist dat de tenten bomvol waren!
Zag er wel goed uit in die tenten maar wel iedereen zeiknat van 't buiten lopen enzo..zonde!
Nu Komen er minder dj's. Je wordt gewoon genaaid
En moeten de bezoekers daar voor opdraaien dan?
In de zon een handdoek en in de regen een poncho
Handig zo een Honcho !!
Heb jij gewoon niet goed gekeken.
Het was een filmpje van ong. 2 minuten maar 't is toch echt zo!
Ook Dance Valley zelf had vast liever stralend weer gehad.. Vind 't een beetje lullig de organisatie nu de schuld te geven, net of die persoonlijk met emmers water staan te kiepen ofzo
En ik zag sommige mensen daar de regendans doen deze moeten ze gelijk verwijderen !!!!.
Van te voren houtsnippers strooien ipv als het leed al is geschied en snachts nog een keertje voor zaterdag !!
En DV had ook een paar van die SUPERCIRCUSTENTEN kunnen bestellen,en die zijn echt groot.
Maar ik denk dat dat te kort dag is om die dingen te krijgen. Maar ja, ik weet het ook niet. Ik reken ze in ieder geval niets aan. Weer is iets waar je geen controle op hebt.
Tuurlijk die tenten zijn duur,maar je biedt jezelf en de bezoeker wel een alternatief,en ik denk dat DV dat wel in het kaartje had kunnen verwerken,zonder dat de bezoeker er nou echt voor had moeten bloeden.
Die tenten zijn duur maar niet voor UDC. Dat is ook niet de reden die ik aanvoer. Ik denk dat die niet op korte termijn geregeld kunnen worden en ze gaan ze niet voor niets inhuren. Maar voor jou standpunt is ook wat te zeggen. Ikzelf zie het niet zo maar UDC had wel dingen kunnen ondernemen misschien. Ik vind alleen dat UDC niet verantwoordelijk is voor weersomstandigheden.
En op de main stage ga je natuurlijk geen tent neer zetten, dan had je net zo in de Rai Dance valley kunnen houden! Het is blijft wel een buiten feest...
Maar als je van te voren het weer bericht had bestudeerd als organisatie had je van te voren al maatregelen kunnen nemen. En dat is niet gebeurt.
En een tent in 2 uur om de hele main stage te kunnen overkappen wil ik ook niet echt geloven!
Knappe jongen die daar in 2 uur zo'n tent kan plaatsen!
Dan zal een kaartje nog eens 10x zo duur moeten worden
ze zijn al in prijs gezakt waarom om de dance valley klant binnen te houden want er zijn anders zat festivals die goedkoper zijn.
Beste StickHorsie je gaat morgen zelf niet naar Dance valley, maar ben je er ooit eens geweest?!
Die main stage is zo groot en tegen de berg op, om daar een tent neer te zetten die ook nog bij harde ruk winden blijft staan ben je echt niet binnen 2 uur klaar!
Of het gaat je heel veel geld kosten, en kan je beter de Rai afhuren om er een binnen feest van te maken...
FLY ga lekker SBS6 actie nieuws kijken! En hou op met zeuren!
Beste StickHorsie je gaat morgen zelf niet naar Dance valley, maar ben je er ooit eens geweest?!
ik was toen 1 van die mensen die op de snelweg liep

Gewoon zelf party-tent mee nemen!
Dan stiekum mee naar binnen smokkelen!
Zonnebrand mee dus?!
Was het vorig jaar ook en ik d8 het jaar daarvoor ook