Partyflock

Forumonderwerp · 800519
Betreft: evenement: Dance Valley, vrijdag 5 augustus 2005 om 00:00
Waarschuw beheerder
ik las het net op teletekst, lekker duur grapje als het programm word aangepast :/

alle buitenpodia zijn gesloten want er staat 5 cm water op het terrein

gelukkig was het vorige week bij dominator mooi weer :D

nou, hier is jou bron:P

[img width=400 height=300 cacheid=0009c0d7001bf2ea3f1275591a00e606f4]http://img33.imageshack.us/img33/508/103014ri.gif[/img]

bedankt terror_2005
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Feit is dat de grond een modderpoel blijft.
Hier in Haarlem (ong. 10km van DV) heeft het vandaag ook non-stop geregend en op dit moment komt er nog steeds wat zeik regen uit de lucht.
Morgen worden er ook al geregeld buien verwacht volgens teletekst, dus dit wordt geen fijne DV editie... Je kan je wel geforceerd gaan vermaken en het beste ervan maken, maar geef toe, met die regen is het gewoon niet even leuk als een stralend zonnige dag, helaas...

Maar ja, ik moest morgen toch werken dus ik ga sowieso niet :p

Waarschuw beheerder
donateur
Waar dan? Want op pagina 103 staat dus dat de dj's naar huisgestuurd worden...
Waarschuw beheerder
tja ik ook niet heb het niet zo op buiten festivals maarja wat moeten ze dan doen ? 1 grote tent maken van het hele terrein en als het zonnig is snel het dak eraf halen niet echt haalbaar en geeft ook niet echt een vrij gevoel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 17:45:
nee, maar ze zullen toch IETS moeten doen, want anders heeft t publiek het wel met ze gehád

Alsof ze kunnen achterhalen wie er kaartjes voor DV had achteraf. Dat lukt ze niet.

Aan het weer is gewoon niets te doen. We maken er het beste van morgen. Handdoeken in de auto en gaan met die banaan B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 17:45:
aar dan? Want op pagina 103 staat dus dat de dj's naar huisgestuurd worden...

moet je op ned2 kijken pag 103

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zometeen allemaal naar veronica kijken om 18.00 uur is er het Dance Valley report dus dan weten we allemaal hoe het er aan toe gaat daar!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mooi, ik zal zo ff gaan kijken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 augustus 2005 om 17:49:
Zometeen allemaal naar veronica kijken om 18.00 uur is er het Dance Valley report dus dan weten we allemaal hoe het er aan toe gaat daar!!!

jippie nog meer leedvermaak :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kamikazi op vrijdag 5 augustus 2005 om 17:48:
Handdoeken in de auto en gaan met die banaan

en wat droge sokken!
Waarschuw beheerder
donateur
Als ze goed verzekerd zijn voor het weer is dit een mooie manier om DJ's naar huis te sturen en en de tegenvallende verkoop te compenseren..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kamikazi op vrijdag 5 augustus 2005 om 17:48:
Aan het weer is gewoon niets te doen. We maken er het beste van morgen. Handdoeken in de auto en gaan met die banaan B)

gewoon in je zwembroek gaan en was poeder mee ken je dr een schuimparty van maken
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 17:51:
en wat droge sokken!

En kleren B)

Vergeet m'n douche en badjas niet :O
Waarschuw beheerder
Das lekker, weer geen voorzorgmaatregelen getroffen, als er gekeken was naar de weersvoorspelling was het toch al duidelijk dat er regen en veel regen zou gaan vallen. Waarom o waarom is hier geen aktie op ondernomen denk aan het strooien van houtsel, zaagsel weet ik veel wat. Als het morgen echt alles letterlijk in het water valt is dit mooi de laatste keer geweest dan wil UDC niet leren van hun fouten !!!!!

Waarschuw beheerder
Morgen werken op Dance Valley, daarna de mogelijkheid om naar het festival te gaan, afhankelijk van het weer in iedergeval.. :(

Tis in Haarlem iig aan het opentrekken..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AL DAZ KANIBALZ -010- op vrijdag 5 augustus 2005 om 17:57:
Waarom o waarom is hier geen aktie op ondernomen denk aan het strooien van houtsel, zaagsel weet ik veel wat.

Dat helpt niet tegen 5 cm water wat naar beneden wil stromen :)
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Ik zit in Haarlem en het is gewoon KKweer...:@ ik zou nog ff langsgaan, maar de mazzel...ik ga morgen wel ff checkuûh!!(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Kerel hier valt niet tegen te strooien...hier kunnen ze niks aan doen...alleen meer tenten neerzetten voor morgen en zorgen voor loopplanken! (y)

Ik draai me morgen nog een keer om! B)
Waarschuw beheerder
5 cm water naar beneden stromen, das niet veel wat loopt iedereen dan te zeiken ??? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 17:51:
en wat droge sokken!

volgens mij kun je nu echt een kapitaal verdienen door daar met handdoeken, droge sokken, ondergoed en T-shirts te gaan staan

jammer dat de Zeeman nu net dicht is :[
Waarschuw beheerder
wat een zooitje daar zeg dat wordt helemaal niks daar

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ENROC op vrijdag 5 augustus 2005 om 17:51:
Als ze goed verzekerd zijn voor het weer is dit een mooie manier om DJ's naar huis te sturen en en de tegenvallende verkoop te compenseren..

Helaas houden verzekeringsmaatschappijen niet erg van geld uitkeren dus ook HIER zal waarsch de vraag vallen "waarom heeft U na de gebeurtenissen van DV 2001 geen betere voorzorgsmaatregelen genomen?"

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 18:01:
jammer dat de Zeeman nu net dicht is

morgen ochtend is ie weer open hoor! snel wat inslaan en bij de uitgaan staan:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 18:03:
Helaas houden verzekeringsmaatschappijen niet erg van geld uitkeren dus ook HIER zal waarsch de vraag vallen "waarom heeft U na de gebeurtenissen van DV 2001 geen betere voorzorgsmaatregelen genomen?"

Nou meneer de verzekeringsmaatschappij, ik had al aan God gevraagd of ie ff wat minder wolken uit de wolkmachine wou laten komen, maar hij zei dat we hem niet de wet konden voorschrijven :/

:cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 augustus 2005 om 17:49:
Zometeen allemaal naar veronica kijken om 18.00 uur is er het Dance Valley report dus dan weten we allemaal hoe het er aan toe gaat daar!!!laatste aanpassing 5 augustus 2005 17:50

ps voor de mensen die meer willen zien dan alleen promotie van dance-valley moeten zometeen (18.10 uur) even naar editie nl kijken (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kamikazi op vrijdag 5 augustus 2005 om 18:04:
ik had al aan God gevraagd of ie ff wat minder wolken uit de wolkmachine wou laten komen, maar hij zei dat we hem niet de wet konden voorschrijven

"Dus toen heeft U natuurlijk meteen een aantal noodtenten en verhoogde vlonders laten aanrukken?" :[
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik nu nog maar m'n kaartjes verkoop O:).

* Duimen dat ze niet naar het nieuws kijken :9 *

Waarschuw beheerder
donateur
Ik bied een gebruikte paraplu! O:)

Waarschuw beheerder
Waar slaat dit allemaal op?
De organisatie van DV,past juist zijn programma aan,om ellende te voorkomen,dacht ik zo.

Je stuurd niet zomaar DJ'S naar huis,want die willen wel betaald worden.

Ongeacht de omstandigheden.....

Het weer heb je niet in de hand,daar kan de organisatie van DV niks aan doen,maar ze zetten ook niet door.

Goed besluit van de organisatie,vind ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 augustus 2005 om 18:06:
s voor de mensen die meer willen zien dan alleen promotie van dance-valley moeten zometeen (18.10 uur) even naar editie nl kijken (y)

we zitten klaar
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B@RTJUHHH op vrijdag 5 augustus 2005 om 18:10:
we zitten klaar

Mijn paps zit ook klaar, zo kan ie weer goed commentaar geven en tientallen redenen opnoemen dat ik d'r onwijs goed aan doe om niet te gaan :gaap:.

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha, check dit:

Bezoekers: 2589

Dit was vorige week nog dik in de 7000

Er gingen eerst nog 31 'vrienden', nu zijn dat er nog 8...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mevr. Moon op vrijdag 5 augustus 2005 om 18:12:
Mijn paps zit ook klaar, zo kan ie weer goed commentaar geven en tientallen redenen opnoemen dat ik d'r onwijs goed aan doe om niet te gaan :gaap:.

laat maar lullen daar zijn het ouders voor

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de weer is slecht, jah dat is jammer

Artiest Havoc 303
Waarschuw beheerder
Gelukkig ga ik morgen met de auto en kan dus ten alle tijden op eigen gelegenheid vertrekken, mocht 't weer echt ronduit kut zijn. Nederlandse zeikzomers... [img width=15 height=15 cacheid=00000303001bf3c6d58dd1d11a00e6109e]http://www.zoepe.nl/img/smileys/39.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 18:13:
Hahaha, check dit:

Bezoekers: 2589

weet je dat ik nu bijna spijt begin te krijgen dat ik vandaag toch niet even ben gaan kijken? :D

gewoon mijn DV-oufit aan (regenpak) en ik vind vast wel ergens een droog plekje (plus een doorweekt iemand bij de ingang die voor 10 euro van zijn kaartje af wil)

Waarschuw beheerder
Krijgt iedereen nou ook een deel van zn geld terug??

Waarschuw beheerder
donateur
dat ben je waarsch gewoon kwijt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 18:17:
Krijgt iedereen nou ook een deel van zn geld terug??

Ja!!!!!

Ik vind wel dat dat zou moeten.

Ondernemers risico zal ik maar zeggen.
Als je niet alles krijgt waarvoor je betaald,moet DV wel over de brug komen.

Geld voor alle ondernemingen in Nederland,dus ook voor Dance Valley,vind ik.

Waarschuw beheerder
donateur
Vanavond waterpompen!
Waarschuw beheerder
hahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahaha k lach me rot wat een ramp daar ik zal echt nooit meer naar dance valley gaan wat een afgang

Waarschuw beheerder
Vannacht worden er pompen aangezet om het water weg te pompen, en houtsnippers gestrooid..

Vind het allemaal wel prima, vermaak me wel.. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Zag er best sneu uit moet ik zeggen :/

Waarschuw beheerder
Ze lieten ook alleen lege tenten zien.. :S

Editie NL is ook een beetje shownieusachtig, heb in totaal 7 mensen geteld, omdat ze alleen de narigheid lieten zien..

Waarschuw beheerder
Geld terug zeker.

Voor een weekend kaartje betaald je bijna 100 euro!

Nu Komen er minder dj's. Je wordt gewoon genaaid
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 18:23:
Ze lieten ook alleen lege tenten zien..

Editie NL is ook een beetje shownieusachtig, heb in totaal 7 mensen geteld, omdat ze alleen de narigheid lieten zien..

Had je ff 't RTL nieuws moeten kijken, daar zag je juist dat de tenten bomvol waren (Y)!
Zag er wel goed uit in die tenten maar wel iedereen zeiknat van 't buiten lopen enzo..zonde!

Waarschuw beheerder
donateur
gezien in 1 van de Markt-topics:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 14:11:
Ken je die mop van al die mensen die naar Dance Valley gingen?

whehehehe
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 18:24:
Geld terug zeker.

Voor een weekend kaartje betaald je bijna 100 euro!

Nu Komen er minder dj's. Je wordt gewoon genaaid

Jij wordt niet genaaid, het is kut. Ook voor Dance Valley zelf!!!

Geloof mij nou maar, DJ's die naar huis gestuurd worden worden wél betaald. Grote festivals als DV werken met contracten met DJ's en moeten betalen, hoe dan ook.
Dus DV lijdt net zo goed heel veel verlies (minder eten + drinken omdat er minder mensen zijn, DJ's betalen die niet draaien enz enz).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TLN op vrijdag 5 augustus 2005 om 18:24:
Had je ff 't RTL nieuws moeten kijken, daar zag je juist dat de tenten bomvol waren (Y)!
Zag er wel goed uit in die tenten maar wel iedereen zeiknat van 't buiten lopen enzo..zonde!

welk rtl nieuws heb jij gezien dan ze lieten daar helemaal niks zien namelijk alleen op editie nl