| Betreft: | evenement: Dance Valley, vrijdag 5 augustus 2005 om 00:00 |
nee, maar ze zullen toch IETS moeten doen, want anders heeft t publiek het wel met ze gehád
Waarom o waarom is hier geen aktie op ondernomen denk aan het strooien van houtsel, zaagsel weet ik veel wat.
Als ze goed verzekerd zijn voor het weer is dit een mooie manier om DJ's naar huis te sturen en en de tegenvallende verkoop te compenseren..
Helaas houden verzekeringsmaatschappijen niet erg van geld uitkeren dus ook HIER zal waarsch de vraag vallen "waarom heeft U na de gebeurtenissen van DV 2001 geen betere voorzorgsmaatregelen genomen?"
Zometeen allemaal naar veronica kijken om 18.00 uur is er het Dance Valley report dus dan weten we allemaal hoe het er aan toe gaat daar!!!laatste aanpassing 5 augustus 2005 17:50
ik had al aan God gevraagd of ie ff wat minder wolken uit de wolkmachine wou laten komen, maar hij zei dat we hem niet de wet konden voorschrijven
Mijn paps zit ook klaar, zo kan ie weer goed commentaar geven en tientallen redenen opnoemen dat ik d'r onwijs goed aan doe om niet te gaan.
Hahaha, check dit:
Bezoekers: 2589
Krijgt iedereen nou ook een deel van zn geld terug??
Ze lieten ook alleen lege tenten zien..
Editie NL is ook een beetje shownieusachtig, heb in totaal 7 mensen geteld, omdat ze alleen de narigheid lieten zien..
Geld terug zeker.
Voor een weekend kaartje betaald je bijna 100 euro!
Nu Komen er minder dj's. Je wordt gewoon genaaid
Had je ff 't RTL nieuws moeten kijken, daar zag je juist dat de tenten bomvol waren!
Zag er wel goed uit in die tenten maar wel iedereen zeiknat van 't buiten lopen enzo..zonde!