Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 453085x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 13 april 2009 om 12:37:
Maar de dosis ophogen is niet zo'n gekke stap hoor als je het niet voelt of niet genoeg voelt.

Zeker niet, maar ik vind dit sowieso een dubieus geval.
Schijnbaar voelde dat meisje (uit de beschrijving van Amaltheus) helemaal niets van 20 mg.
Je weet zelf ook dat de dose/effect lijn van 2C-B vrij lineair is, dus in principe zou 5 mg (+25% ) niet het verschil tussen niks voelen en 'intens gaan' moeten kunnen maken.
Daarom vind ik mijn eigen tip (hoewel grondig smerig) beter, omdat je dan zowel de onzekerheid over de oplossnelheid als het first-pass effect in de lever uitschakelt.
Daarmee vergroot je ook het go-with-the-flow, want onbewust zal iemand steeds sceptischer worden na elke ervaring die tegenvalt.

Zal ook wel te maken hebben met het verschil tussen dokter en apotheker, haha.
Als je ooit een AHOED gaat opzetten wil ik sowieso joinen. :lol:
Of ga je voor het echte werk, in het ziekenhuis?
(Dan studeer ik ook ff 4 jaar door, word ik ziekenhuisapo...happy together... ;P)
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 13 april 2009 om 12:46:
Je weet zelf ook dat de dose/effect lijn van 2C-B vrij lineair is, dus in principe zou 5 mg (+25% ) niet het verschil tussen niks voelen en 'intens gaan' moeten kunnen maken.

Dan kan evt. +8mg, daarvan heb ik iig 1 verhaal terug waar 20 niks was en 28 intens hehe :)

omdat je dan zowel de onzekerheid over de oplossnelheid als het first-pass effect in de lever uitschakelt.

onzekerheid over de oplossnelheid schakel je wel uit, maar via de andere manier lost het ook sowieso nog op. Verder tip: niet vlak van te voren eten. Dat van het first pass effect klopt ja :) dat is via de doorslikroute niet te omzeilen.
onbewust zal iemand steeds sceptischer worden na elke ervaring die tegenvalt.

dat ook ja :)
Schijnbaar voelde dat meisje (uit de beschrijving van Amaltheus) helemaal niets van 20 mg.

bekend verhaal, daarom zou ik ook niet zo zeer stellen dat 2CB zo sterk op lichaamsgewicht gaat als M bijvoorbeeld. Het ene kleine dametje heeft zat aan 20mg, andere voelen het helemaal niet. Er is gewoon een variatie in wat mensen van een bep. dosis voelen, en die is niet zo (lees: niet ZO) sterk gewichtsgerelateerd als bij andere drugs. Sommige forse mensen gaan ook prima op 25-28mg, en een ander met een zelfde gewicht voelt van 32 niks. De eerste keren is het gewoon een beetje aftasten. Gelukkig lukt het bij een hoop mensen prima gelijk een fijne dosis te vinden. Een aantal mensen weet gewoon niet wat ze voelen en daardoor lukt het ze niet echt wat te voelen (beetje het stuurbare aspect; denken dat je niks voelt..) beetje vaag omschreven hehe. Voor een aantal mensen is het aftasten ja. Jouw manier is ook een workaround. Het is maar net hoeveel moeite je hebt dat smerige spul onder je tong te houden. Ik ken een aantal mensen bij wij ik dat echt niet zou hoeven aanraden; dan is meer in een cappie (of rectaal :lol:) de enige weg (oh ja naast snuiven, maar dat doen wij allen niet hehe :P je zou het haast vergeten)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 13 april 2009 om 12:23:
maar zo te horen lag je er zelf wel aardig vanaf.

was idd helemaal top. Moest er om 00.30 nog wel ff uit om een paar paarden naar buiten te gooien en was ff niet zeker of het nu echt mistig was of niet. Zat trouwens ook beetje te stoeien met de media center uit windows 7, damn snapte op een gegeven ogenblik ook echt ff niet meer hoe alles moest werken :lol:. Maar het feest begon eigenlijk pas toen ik lekker relaxed op bed ging liggen. Damn, wazig wereldje waar ik ff in belande. Mijn gedachte waren een grote mozaiek puzzel die steeds veranderde. Vreemde spookverschijnselen en vage mistige entiteiten spookte door mijn hoofd. Maar wel heel makkelijk te handelen en te sturen.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 13 april 2009 om 13:01:
meisje (uit de beschrijving van Amaltheus)

Meisje? Lol laat het haar maar niet horen. Volwassen vrouw van ook 30+ :-)
Jammer dat ze inderdaad niets voelt, was bij G ook al zo en paddo's idem, gelukkig doet M wel goed zijn werk.
Er zijn natuurlijk nog wel meer manieren te bedenken om dat first pass effect te omzeilen maar dat geeft gelijk ook weer zo'n negatief beeld aan het geheel...

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 13 april 2009 om 13:01:
dan is meer in een cappie (of rectaal )

Capsule blijft toch wel ideaal hoor, al zou ik me niet kunnen bedenken hoe je zo'n tablet rectaal moet inbrengen. Pil tot poeder vermalen en dan in een soort was tot een raket vormen???!?!?
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Amaltheus op maandag 13 april 2009 om 13:25:
Meisje? Lol laat het haar maar niet horen. Volwassen vrouw van ook 30+ :-)

hey dat citeerde Kontra he, ik niet. Gewicht?
al zou ik me niet kunnen bedenken hoe je zo'n tablet rectaal moet inbrengen. Pil tot poeder vermalen en dan in een soort was tot een raket vormen???!?!?

Ik wil er niet over nadenken eerlijk gezegd :lol: ik ga er toch niets mee doen :D
Waarschuw beheerder
oplossen in water en met spuitje rectaal inbrengen he....

niet dat ik dat ooit ga doen :P oraal4life :P
Waarschuw beheerder
Pil tot poeder vermalen en dan in een soort was tot een raket vormen???!?!?

Met gewone was gaat niet lukken, het moet smelten bij lichaamstemperatuur.
Is eigenlijk ook niet zelf te maken, misschien kun je het eerst in water/alcohol oplossen en die oplossing dan door een tampon laten opzuigen, en die tampon dan anaal of vaginaal inbrengen.
Maar het wordt wel erg ranzig verhaal zo, hahaha.

Er zijn natuurlijk nog wel meer manieren te bedenken om dat first pass effect te omzeilen maar dat geeft gelijk ook weer zo'n negatief beeld aan het geheel...

Vind ik niet, je kiest er zelf voor om er een negatief beeld bij voor te stellen.
Zijn trouwens maar twee manieren om het first-pass effect te omzeilen: Opnemen buiten de maag/darmen om (via de slijmvliezen dus), of direct in het bloed injecteren.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 13 april 2009 om 14:31:
Gewicht?

Emiel, ze is al bezet volgens mij, al die persoonlijke info heb je dus niet zoveel aan. :[ ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 13 april 2009 om 14:46:
of direct in het bloed injecteren.

precies, dat bedoelde ik namelijk ook. Maar je hebt gelijk.

Uitspraak van Kontra-indication op maandag 13 april 2009 om 14:46:
misschien kun je het eerst in water/alcohol oplossen en die oplossing dan door een tampon laten opzuigen, en die tampon dan anaal of vaginaal inbrengen.

Hey dat was toch ook de hype van 2009?? Slimming, een tampon in vodka dopen en die rectaal inbrengen en dan na paar minuten zo bezopen als en kever rondzwalken...Neuh, mij niet gezien...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Amaltheus op maandag 13 april 2009 om 15:09:
Hey dat was toch ook de hype van 2009?? Slimming, een tampon in vodka dopen en die rectaal inbrengen en dan na paar minuten zo bezopen als en kever rondzwalken...Neuh, mij niet gezien...

Haha, jah daar heb ik ook wat van gehoord.
Toppunt een of andere rus met maagkanker die 3 liter wodka rectaal had ingebracht en toen zo snel dronken werd dat hij bewusteloos was voor hij het toedieningssysteem (om het zo ff te noemen) uit zijn anus kon halen.
Dus die werd zo gevonden door zijn vrouw, dood uiteraard. :no:

Maar goed, ik bedoelde dus dat je alcohol als oplosmiddel gebruikt.
Dat wil zeggen: Je voegt een paar drupjes alcohol toe aan je 2C-B, net genoeg om het op te lossen, en daar dep je dan die tampon in.
Maar dit lijkt me sowieso niet een manier die je echt gaat proberen, dus eigenlijk vrij nutteloos al die uitleg. ;)
Zit me nu ook af te vragen of die 2C-B wel goed kan vrijkomen uit een tampon...hmmm...

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 13 april 2009 om 15:02:
rectaal is wel een stuk darm daar hoor wat het opneemt

Zegt een van de weinige personen in dit topic, die toch echt moet weten bloedvaten vanaf de endeldarm niet op de poortader uitkomen. Maar goed, je hebt gelijk dat het wel darm heet... :x
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 13 april 2009 om 19:34:
Maar goed, je hebt gelijk dat het wel darm heet... :x

Dat is wat ik bedoel :) en natuurlijk is het zo dat de bloedvaten van het onderste gedeelte van de endeldarm niet via de poortader gaan..haha dat was ik heus niet vergeten :) (Y)

vrijkomen uit een tampon

superabsorbing OB met ribbeltjes, kuiltjes en groeven, nu vernieuw met extra absorptiecapaciteit.....haha no chance :P
:x

:flower: ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op maandag 13 april 2009 om 14:44:

niet dat ik dat ooit ga doen oraal4life

Laat ik maar eerst duidelijk maken dat ik ook gewoon tevreden ben met een cappie door het mondje en zal het ook nooit anders proberen, ik zie zelfs langs het neusje niet zitten haha. Maar als iemand serieus meer info hierover wilt, wel er is een heel topic over op df.nl waar er serieus over gepraat word want als je hierop over zoiets begint denk ik niet dat je veel serieuze reacties krijgt :D

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=13726
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 13 april 2009 om 19:44:
met ribbeltjes, kuiltjes en groeven

Haha, bij het inbrengen kun je al een meervoudig orgasme verwachten zo te horen.
En maar klagen dat meneer nieuwe trucjes moet leren voor tijdens het neuken...
Komt gewoon door die fucking uitgebouwde tampons. :D

Uitspraak van DarkBeatz op maandag 13 april 2009 om 20:04:
Laat ik maar eerst duidelijk maken dat ik ook gewoon tevreden ben met een cappie door het mondje en zal het ook nooit anders proberen

Same here, niets kan een home-made capsule evenaren qua gevoel.
Ook altijd een feest om je naam erop te schrijven, wel skills voor nodig trouwens.
Maar bij het uitdelen geeft dat gewoon een extra dimensie, iedereen een cappie met z'n eigen naam. :D
donateur
Ik schrijf er soms de dosis op, maar als ze nog een tijdje bewaard moeten liggen in een zakje met een briefje (alleen caps van dezelfde sterkte in 1 zakje)
Waarschuw beheerder
Kan het toch niet laten om ff te reageren hoor :D
Dit "meisje" van slechts 37 jaren jong weegt momenteel bijna 67 kg, al was dit een aantal maanden geleden nog wel anders :x
Maar ik heb dus idd eerst onder de tong gehad tot ik het echt zo ranzig vond dat ik de uit elkaar gevallen dingen maar snel met water heb doorgeslikt brrr.
Ben daarna lekker tv gaan kijken en wat msnen enzo en heb er verder niet meer bij nagedacht, lekker kopje thee erbij.
Maar echt, helemaal niets deed het, geen enkele rilling, visuals of lekker gevoel, echt onwijs jammer maargoed. Misschien moet ik het maar gewoon bij "suikertjes" houden want dat bevalt me buitengewoon goed hoewel mijn tolerantie blijkbaar erg hoog is (met alles trouwens) en dat terwijl ik pas zo rond mijn 32 begonnen met feesten.
Om "grappig" voorbeeld te geven.... Ik heb extreme vliegangst en als ik dus ga vliegen krijg ik van de huisarts oxazepam. Jullie willen echt niet weten hoeveel ik daar van nodig heb voor slechts een enkele reis van 2,5 uur :(
Gelukkig vlieg ik niet vaak :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
gisteren 18 mg gesnoven in een keer, had bij inslg ff het idee dat het helemaal fout zou gaan maar gelukkig dat niet, ben lekker met me meisie in bed gaan liggen en toen ging hetb weer chill, was blij dat ze bij me was (l)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mystique Angel op maandag 13 april 2009 om 21:03:
hoewel mijn tolerantie blijkbaar erg hoog is (met alles trouwens)

Het klinkt een beetje alsof je gewoon een fast metabolizer bent.
Misschien kun je er een keertje naar informeren bij je huisarts.
Er zijn daar wel testen voor, en dan weet je ten minste waar het aan ligt.
Dat het tolerantie is lijkt me vrij sterk, want oxazepam, MDMA en 2C-B werken echt op hele andere systemen.
Maar ach, het is natuurlijk pas een probleem als je dat zelf zo voelt, als je er zo happy mee bent is er verder niks aan de hand gelukkig. :)

Uitspraak van Mystique Angel op maandag 13 april 2009 om 21:03:
Maar ik heb dus idd eerst onder de tong gehad tot ik het echt zo ranzig vond dat ik de uit elkaar gevallen dingen maar snel met water heb doorgeslikt brrr.

Je zou het eventueel volgende keer met honing erbij kunnen proberen.
Gewoon pilletje verkruimelen en dat poeder over een lepel met honing strooien en daar dan aan sabbelen een minuut of 10.
Moet de bittere smaak toch wel een beetje maskeren, al die zoetheid. :p
Artiest {SHOWLIST artist 114895, 58437}
Waarschuw beheerder
Afgelopen zaterdag 2 van deze pilletjes genomen:

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=15667

Was een mooie middag/avond :D
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 13 april 2009 om 12:23:
Kun je mevrouw het volgende keer niet onder haar tong laten houden?
Is even vieze smaak en zo, maar dan schakel je de onzekerheid over de oplossnelheid in ieder geval uit.

Ik heb dit dus ook wel eens geprobeerd met verschillende middelen (MDMA, Oxazepam) maar ik merk echt geen verschil of ik het nou onder mijn tong houd of dat ik het gewoon doorslik. Effect is hetzelfde, en de tijd dat het duurt voordat ik er wat van merk is ook even lang.

Uitspraak van Kontra-indication op maandag 13 april 2009 om 23:23:
Het klinkt een beetje alsof je gewoon een fast metabolizer bent.

Dat idee heb ik zelf ook wel eens. Kan eten wat ik wil maar aankomen ho maar. MDMA moet ik ook veel van hebben wil ik er wat van merken. Benzo's kan ik ook vrij veel van hebben, en als het werkt is het vaak maar voor redelijk korte duur. Sta dan al vrij snel weer op mijn benen zonder verder ook nog maar een duf gevoel te hebben. En het is echt niet zo dat ik zoiets wekelijks doe/gebruik.

En nu dan dus de 2cb waar ik na 15mg niks merk en na nog eens 10mg bijnemen ook niks merk....
Waarschuw beheerder
Van het weekend heb ik voor het eerst 2cb pilletje van 21 mg. uit geprobeerd en het is me erg goed bevallen. Wat ik echt misten tijdens mij trip was het psychologisch gedeelde dat je krijgt tijdens het trippen op paddo´s of als je veel te veel hebt geblowed. Er was geen moment dat het trip effect mijn gedachten beïnvloeden wat ik wel jammer vond.

Wat een grappig bijkomstigheid was dat geluid heel erg blikkerig was en leek te bewegen. Waardoor het ritme niet meer klopten en soms een beetje irritant was.

Volgende keer zelfde dosis maar dan leg ik hem onder me tong

Waarschuw beheerder
ik hoor wel vaker dat vooral tripmiddelen bij sommige mensen niet werken.
zo hadden we een keer paddo's op met zn 4en, ieder 1 portie.
we tripten hem alle drie aardig hard, en die andere gast voelde helemaal niks :/
Waarschuw beheerder
Hier zijn tegenwoordig hele kleine witte 2cb pilletjes in omloop, er staat niks op en ze zijn erg klein, net zoetjes
Weet iemand misschien hoeveel mg hier in zit, ze zijn wel goed, of kent misschien iemand deze?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Die ene, je kent hem wel op dinsdag 14 april 2009 om 16:14:
Hier zijn tegenwoordig hele kleine witte 2cb pilletjes in omloop, er staat niks op en ze zijn erg klein, net zoetjes
Weet iemand misschien hoeveel mg hier in zit, ze zijn wel goed, of kent misschien iemand deze?

uh laat maar, ik las verkeerd
er staat dus helemaal niks op?
dan weet ik het niet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
heb nog geen 2cb pilletjes aangetroffen, maar gezien ik over de luxe van poeder beschik, vind ik het niet echt erg :p
Artiest Manic
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op dinsdag 14 april 2009 om 20:38:
heb nog geen 2cb pilletjes aangetroffen, maar gezien ik over de luxe van poeder beschik, vind ik het niet echt erg

same here B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manic op dinsdag 14 april 2009 om 21:33:
same here

Same here, kan je tenminste zelf doseren. Wel zo aangenaam bij een rc
Waarschuw beheerder
Vaag, vriend van me spreekt me net aan op MSN... Ik had nog 100 mg 2C-B in poedervorm liggen wat 'ie graag wilde overkopen. Was zijn eerste keer, gelijk een hoeveelheid voor gevorderden gepakt (50 mg)... Maar hij merkte er niets van :/ Ik weet dat 'ie (weliswaar een paar uur) daarvoor heeft geblowd, en blowen NA de 2C-B zorgt er bij mij altijd voor dat ik geen visuals meer krijg... Voor de mensen met verstand van dit goedje: kan het zijn dat het niet werkte omdat 'ie 2-3 uur daarvoor heeft geblowd?
Waarschuw beheerder
lijkt me zeer onwaarschijnlijk
Waarschuw beheerder
donateur
als dat bij jou zo is is het bij hem misschien ook zo
beter gewoon niet blowen lekker bij 2cb houden
Waarschuw beheerder
Als het echt uit begint te werken en je hebt niet echt visuals meer dan is het best leuk hoor :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bas [Red Faction] op dinsdag 14 april 2009 om 23:46:
Voor de mensen met verstand van dit goedje: kan het zijn dat het niet werkte omdat 'ie 2-3 uur daarvoor heeft geblowd?

Lijkt me inderdaad erg sterk. Maar het kan aan vanalles liggen, best gebruik je 2cb uiteraard op een volledige nuchtere maag. Dit betekent ettelijke uren te voren niet meer eten, geen drinken met suikers en geen andere drugs. Tenminste als je zo goed mogelijk van de 2cb wilt genieten. Maar dit geld uiteraard voor zowat alle psychedelische drugs.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DarkBeatz op maandag 13 april 2009 om 20:04:

Het voordeel hiervan is is als je "2-cb kristallen hebt is dat je stukken minder hoeft te gebruiken en het veel sneller werkt... Als je kijkt naar prijs/kwaliteit verhouding is "pluggen" (rectaal inbrengen) goedkoper... Aangezien het direct wordt opgenomen mits je het tegen je darmwand spuit kun je met minder af. Dat is het grote voordeel van niet oraal innemen.. Aangezien er bij oraal inemen altijd "iets" verloren gaat"
donateur
Uitspraak van DarkBeatz op woensdag 15 april 2009 om 02:26:
Lijkt me inderdaad erg sterk. Maar het kan aan vanalles liggen, best gebruik je 2cb uiteraard op een volledige nuchtere maag. Dit betekent ettelijke uren te voren niet meer eten, geen drinken met suikers en geen andere drugs. Tenminste als je zo goed mogelijk van de 2cb wilt genieten. Maar dit geld uiteraard voor zowat alle psychedelische drugs.

Zegt iemand 5 dagen na de eerste keer gebruik van 2CB/drugs...hmm beetje ingelezen ben je wel, maar
Voor de mensen met verstand van dit goedje

hmm zo zo
Waarschuw beheerder
eindelijk weer lekker 2cb tikkels zijn er genoeg van prijs is ok keer goed
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bas [Red Faction] op woensdag 15 april 2009 om 01:12:
Als het echt uit begint te werken en je hebt niet echt visuals meer dan is het best leuk hoor :)

sjah idd, dan pas, het draaien van een joint is al een missie opzich :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 15 april 2009 om 06:18:
Zegt iemand 5 dagen na de eerste keer gebruik van 2CB/drugs...hmm beetje ingelezen ben je wel, maar

Dat report van hem was misschien 5 dagen geleden gepost, maar het was toch wel langer geleden dat hij het gepakt had?
Het is al lang mooi dat hij geen volledige bullshit loopt te posten, zoals hier soms ook wel gebeurt...

Uitspraak van harcorexxl op woensdag 15 april 2009 om 06:24:
eindelijk weer lekker 2cb tikkels zijn er genoeg van prijs is ok keer goed

Die dealers van tegenwoordig stoppen zo te zien ook steeds eerder met hun basisschool... :/

Voor de mensen met verstand van dit goedje: kan het zijn dat het niet werkte omdat 'ie 2-3 uur daarvoor heeft geblowd?

Ja dat zou kunnen, maar dat kan niemand hier je met zekerheid zeggen.
Maar je eigen beschrijving is een beetje krom: Als je gaat blowen op het moment dat je niet echt visuals meer hebt, dan krijg je geen visuals meer...
In ieder geval is voor een deel van de gebruikers 2C-B vrij subtiel, die merken er niet zoveel van als andere mensen.
Als je er dan ook nog bij hebt geblowd, dan kan ik me best voorstellen dat het effect niet duidelijk te voelen is.
Ik zou me sowieso afvragen waar die vriend mee bezig is, als hij zijn eerste keer gelijk 50 mg pakt.

Begin me beetje af te vragen of er misschien zwaar versneden rotzooi op de markt is gekomen ofzow.
Weet nog wel dat wij de eerste keer met z'n 4'en 100 mg hadden gedeeld.
Een kerel was toen tot 11:00 wakker gebleven, rest was toch minimaal tot 05:00 flink van het padje.
Ach ja, dat was nog met de shit die werd opgestuurd en waar je 3 weken op moest wachten bij de brievenbus. :lol:

Waarschuw beheerder
Wat een troep die 2cb! Ik had 20mg pfoe dat was heftig :X Ik kon amper op m'n benen staan en echt de hele wereld was anders.. Nee ik weet nu wel dat dit soort dingen niet aan mij besteed zijn..
Vrienden die iets meer genomen hadden als ik zagen alleen wat als ze zich concentreerden op iets.. Ik hoefde er niks voor te doen :rot: Dan duren 3uur echt lang, ik was zo opgelucht toen het iets minder werd..

:rot: Helemaal niks dit.. Ben gevoelig voor alles en dit sloeg helemaal in als een bom :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 april 2009 om 10:04:
Wat een troep die 2cb!

Dus omdat jij het niet kunt handelen is het troep?
Jammer voor je dat het tegen is gevallen, maar het ligt toch echt aan jezelf en niet aan de 2C-B.
2C-B is gewoon een stuk gereedschap, het effect is gebaseerd op jouzelf en je verwachtingen ervan.

Als je op je vingers slaat met een hamer, geef je toch ook de hamer niet de schuld?
Misschien kun je het nog een keertje proberen met een lagere dosering, dan heb je het misschien beter onder controle.
En anders zijn er gelukkig nog genoeg andere stofjes, die misschien beter bij je passen. :)
Waarschuw beheerder
Wat een troep die 2cb! Ik had 20mg pfoe dat was heftig Ik kon amper op m'n benen staan en echt de hele wereld was anders..

HAHAHAHA TRIPPEE !
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een troep die 2cb! Ik had 20mg pfoe dat was heftig :X Ik kon amper op m'n benen staan en echt de hele wereld was anders.. Nee ik weet nu wel dat dit soort dingen niet aan mij besteed zijn..
Vrienden die iets meer genomen hadden als ik zagen alleen wat als ze zich concentreerden op iets.. Ik hoefde er niks voor te doen

heilige 2cb moet je met respect behandelen, laat het over je heel flowen en verzet je niet, dan is ie het chillst

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 15 april 2009 om 10:27:
Dus omdat jij het niet kunt handelen is het troep?

Voor mij persoonlijk ja ;)

Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 15 april 2009 om 10:27:
het effect is gebaseerd op jouzelf en je verwachtingen ervan.

Ik had totaal geen verwachting, mij werd gezegd dat er dingetjes zouden bewegen als je je er op concentreerde.. Op basis daarvan nam ik dat spul.. Heb al eens paddo's gedaan en dat was ook echt niet aan mij besteed..

Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op woensdag 15 april 2009 om 11:06:
laat het over je heel flowen en verzet je niet, dan is ie het chillst

Ik heb me ook niet verzet, liet het gewoon gaan.. De rest voelde amper wat.. Het is gewoon niet mijn ding, maar als het wel je ding is en je had wat ik had, heb je het helemaal geweldig (Y) Ik ben er na een kwartier wel klaar mee 8) Back to normal :p

Ik wist gewoon niet wat ik er mee moest? Ik kon niet lopen, kon alleen maar zitten en overal kleuren vormen dingetjes.. Vragende ogen van anderen wat ik dan zag.. Tja :/ Leg het maar eens uit, kon amper uit m'n woorden komen..
Het is leuk als je zoiets met z'n allen dan beleefd denk ik..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 april 2009 om 12:24:
Het is leuk als je zoiets met z'n allen dan beleefd denk ik..

Als de mensen om je heen je gewoon met rust laten scheelt soms ook een heleboel.
Ik trek het zelf soms ook heel slecht als (nuchtere) mensen tot in detail een beschrijving willen van hoe je je voelt.

Ik ben er na een kwartier wel klaar mee

Moet je keertje DMT roken... :lol:

Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op woensdag 15 april 2009 om 11:06:
heilige 2cb moet je met respect behandelen

Haha, dit is ook wel weer overdreven gast.
Heilige 2C-B...beter pak je keertje mescaline of de hierboven al genoemde DMT, dat gaat heel wat dieper & 'heiliger'. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op woensdag 15 april 2009 om 08:46:
sjah idd, dan pas, het draaien van een joint is al een missie opzich

:roflol: kan je wel zeggen ja, ben een kwartier bezig geweest met me alweer bijna nuchtere kop (toch niet zo nuchter dus :lol: )

Is er eigenlijk nog iets paddo/2C-B'achtigs dat niet zo heftig is als LSD? Ik had zaterdag namelijk een beetje zo'n gevoel dat je ergens op zit te wachten wat niet gaat komen... Het mag wel wat harder dus :$
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op maandag 13 april 2009 om 14:44:

niet dat ik dat ooit ga doen oraal4life

nasaal4life :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bas [Red Faction] op woensdag 15 april 2009 om 14:36:
Is er eigenlijk nog iets paddo/2C-B'achtigs dat niet zo heftig is als LSD? Ik had zaterdag namelijk een beetje zo'n gevoel dat je ergens op zit te wachten wat niet gaat komen... Het mag wel wat harder dus :$

hmm 2C-I misschien? is wel weer wat lastiger om aan te komen... hier nog nooit gezien iig !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 15 april 2009 om 06:18:

Gebruik is niet alles he jongen. Dat leert je heus niet alles over effecten of whatever. Ik zorg dat ik goed geinformeerd heb en veel over wat gelezen voor ik iets probeer, dus dat ik het nog maar 1x heb gedaan betekent nog niet dat ik niet mijn huiswerk heb gedaan, denk dat er ervaren rotten zijn wat vast zich minder erin verdiept hebben als ik.

Vragende ogen van anderen wat ik dan zag.. Tja Leg het maar eens uit, kon amper uit m'n woorden komen..

Haha erg herkennend wel, nuja je moet gewoon op voorhand goed weten wat er je te wachten staat aan je ervaring te lezen verwachtte je heel wat anders en is het vooral daarom tegen gevallen. In het vervolg gewoon wat inlezen ;) Ik vond dit trouwens te gek, maar veel hangt af van de setting, ik zat lekker rustig op het strand naar de zee en de wolken te staren (L)

Uitspraak van *NG* op woensdag 15 april 2009 om 15:18:
hmm 2C-I misschien? is wel weer wat lastiger om aan te komen... hier nog nooit gezien iig !

Ik heb het al op wat sites te koop zien staan, echter helemaal niet goedkoop
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nog nooit gehad maar ben wel benieuwd nou!
Heb er hier in de buurt ok nooit iemand over gehoord dus zal wel moeilijk te krijgen zijn denk ik?