Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 452528x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op vrijdag 10 april 2009 om 21:37:
ghehe kheb ze ook allemaal hier 1020p blueray hier liggen

Wel raar want dat bestaat niet eens
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 10 april 2009 om 23:51:
apart formaat

Even overleggen of wij nog wat gaan doen op Expose vanavond

ja kbedoel gewoon mkv file van blueray geript (1020p), beetje krom neergezet idd:P
het is iig hele goede kwaliteit laten we het daarop houden;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
1080 bedoel ik trouwens:p
heb btw net 2cbtje ingenomen, jointje gedraaid
nu word het afwachten:p
Waarschuw beheerder
wejo

[spacemode]op mijn bureau staat zo'n bureaulamp (jaja wat een toeval) en die staat naar boven gericht en de rook van mijn joint komt daar steeds langs en omdat dat dat de enige lamp is die aan staat concentrenteerd alles zich daarop, en komt de wazigste shit voorbij in rookvorm
net zag ik een soort van tauren; [img width=381 height=348 cacheid=00014b890002daee50ff57451a0279e560]http://plichtam.com/dbh/tauren.jpg[/img]in die rook
Waarschuw beheerder
3e x bevalt me weer zeer goed, steeds opnieuw die chille euforie erbij wat ik normaal gesproken soms een beetje mis bij tripdrugs

Waarschuw beheerder
je kunt beter een meid neuken terwijl je dat doet inplats van plaatjes zoeken en op reports zitten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 april 2009 om 09:30:
je kunt beter een meid neuken terwijl je dat doet inplats van plaatjes zoeken en op reports zitten

voelt zo weid,meid
Waarschuw beheerder
weer hard getript op de 2cb gister , kk geniaal haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 april 2009 om 09:30:

heb ik daarvoor gedaan, ben pas begonnen toen ze weg was, als ik hard aan het trippen ben heb ik meestal niet zo'n behoefte aan meisjes:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op zaterdag 11 april 2009 om 13:09:
heb ik daarvoor gedaan, ben pas begonnen toen ze weg was, als ik hard aan het trippen ben heb ik meestal niet zo'n behoefte aan meisjes

haha nee joh
wat dan jonges?
geef mij maar me meisie er maar bij hoor tijdens de trip
Waarschuw beheerder
Uitspraak van infected op zaterdag 11 april 2009 om 13:10:
haha nee joh
wat dan jonges?
geef mij maar me meisie er maar bij hoor tijdens de trip

nja mijn vriendin die is totaal niet van de drugs, heeft ook nog nooit gebruikt
en is er ook niet echt een voorstander van dat ik het weleens doe, dusja
heb der liever niet erbij dan:p

Waarschuw beheerder
juist wel man pak je net wat minder en ga je haar bengen gegarendeerd dat je nog nooit zo lang haar geneukt hebt zonder klaar te komen
Waarschuw beheerder
met een minder sterke dosis lijkt het me ook wel relaxt ja

Waarschuw beheerder
Uitspraak van infected op zaterdag 11 april 2009 om 12:46:
weer hard getript op de 2cb gister , kk geniaal haha

ja we gingen hard he! haha vooral toen we buiten een rondje gingen lopen! al die kleuren enzo haha :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 april 2009 om 13:34:
ja we gingen hard he! haha vooral toen we buiten een rondje gingen lopen! al die kleuren enzo haha

Ja echt he haha
ff te wazig voor uitleg ahha.
kleurrijk kleurrijk ..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinus Traanplaat op vrijdag 10 april 2009 om 23:27:
Er staat hier letterlijk dat je beter een geestelijke EN lichaamlijke goede conditie kunt hebben. Dit betekend in mijn ogen dat een wat forser persoon de 2cb niet aan zou kunnen, wat mij nogal sterk lijkt.

Met lichamelijk goede conditie bedoelen ze dat je niet ziek moet zijn.
Dus bijv. geen koorts, diarree of infectie of zo.
Is toch ook niet zo'n heel vreemd advies?
En btw, stel je bent fucking vadsig en je pakt een flinke dosis LSD (bij 2C-B iets minder kans hierop)
Gegarandeerd dat je dan keihard geconfronteerd gaat worden met je dikheid en het feit dat dit (waarschijnlijk) een resultaat is van je eigen zwakheid.
Dus in die zin zou het zelfs nog kunnen kloppen. ;P

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 april 2009 om 23:56:
Ik denk niet eens dat een ''beslissing maken'' aan de orde komt voor de personen die dit doen. Je hebt het in huis, niks te doen.. etc

Dan is het toch nog steeds een beslissing maken? ;)
In ieder geval is het een andere situatie als iemand die erover denkt het een keer te gaan proberen, die hier in deze topic leest dat iemand zegt 'Jah je kunt het beter alleen pakken.'

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 april 2009 om 00:06:
Haha.. ja precies, uiteindelijk wel op de badtrip na!

Ik zou hier nog maar eens goed over nadenken.
Ik bedoel trouwens niet dat het een essentiële ervaring is voor een sitter, dat zeker niet.
Maar de beste sitters hebben gewoon ook bad trips gehad, dat is de enige manier om te begrijpen hoe het voor een ander is, en ook de beste manier om te leren hoe je jezelf of iemand anders eruit kunt krijgen.
Alleen al omdat je dan geloofwaardig tegen iemand kunt zeggen 'Je hebt nu een bad trip, ik heb dat ook gehad en het gaat echt weer over, als je gewoon rustig probeert te blijven gaat het zo weer beter.'
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op zaterdag 11 april 2009 om 13:30:
met een minder sterke dosis lijkt het me ook wel relaxt ja

je word echt kapot geil van 2cb :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinus Traanplaat op vrijdag 10 april 2009 om 23:27:
Er staat hier letterlijk dat je beter een geestelijke EN lichaamlijke goede conditie kunt hebben.

denk dat ze hiermee eerder op doelen op ziek zijn/ je niet lekker voelen dan op lichaamsgewicht hoor...
Waarschuw beheerder
zo dat was me het nachtje wel weer :P
ik had +- 20 mg 2cb + 2 hasjbrownies en 2 glaasjes wijn
en voelde me egt appart net alsof mn geest niet in mn
lichaam zat echt heel wazig! maar wel leuk :D
heftige chillle sex gehad.... O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiasme op zaterdag 11 april 2009 om 15:25:
je word echt kapot geil van 2cb

idd, nog erger als bij G
donateur
Hehe die combinatie van beide dan :k

Gisteren ook beetje op, onderweg naar feestje capsule met 17mg en passiebloem erin gedaan. Jammer dat het feest om half 3 stopte (kwamen om iets voor 1en aan:S) zou tot 5 duren (Expose, Escape). Weer onderweg naar huis; zat ie net lekker te werken. Feestig :nocheer: Als ik dat had geweten had ik het niet gedaan.
Nou ja nog een mooi rondje door het park gereden :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 11 april 2009 om 15:14:
Met lichamelijk goede conditie bedoelen ze dat je niet ziek moet zijn.
Dus bijv. geen koorts, diarree of infectie of zo.

Wat betreft lichaamlijke gesteldheid snap ik het dus wel.

Maar voor iemand die met zichzelf in conflict ligt is het dus niet aan te raden ongeveer 20 mg te pakken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinus Traanplaat op zaterdag 11 april 2009 om 18:06:
Maar voor iemand die met zichzelf in conflict ligt is het dus niet aan te raden ongeveer 20 mg te pakken?

haha ik raad het je af om dan 20 mg te gaan pakken ja
Waarschuw beheerder

Hangt ervan af.
Ik vind zelf dat je uiteindelijk beter af bent, als je de conflicten met jezelf onder ogen ziet en kunt oplossen.
Daarbij kan 2C-B of een ander psychedelicum je helpen.
Maar als je 2C-B gebruikt als partydrug of om gewoon een avondje lekker te trippen, dan wil je natuurlijk niet intens met een innerlijk probleem geconfronteerd worden.
Nou vind ik persoonlijk zelf dat dit bij 2C-B allemaal wel meevalt, maar ik ben ook wat leiper spul gewend.
Als je een vriend van me was, zou ik je gewoon aanraden om het te proberen.
Maar goed, ik ken je verder niet...twijfelgevalletje...maar schat dat het wel goed gaat!! (Y)
Waarschuw beheerder
van wat ik mee gemaakt heb met het 2cb trip
ben ik het er niet echt mee eens
ik zelf persoonlijk zou dat echt niet aan kenne denk he haha
Waarschuw beheerder

Als je het wilt gebruiken om je problemen onder ogen te komen, ja dan kan het inderdaad volgens mij. Als je graag een fijne trip wilt en gewoon plezier wilt, blijf dan van psychedelics af tot je gemoedstoestand beter is.

En zeker en vast zorgen dat er iemand nuchter met ervaring bij is als je niet zeker bent dat je gemoedstoestand in orde is.

2CB is trouwens een goede starter als ik het goed begrijp van alles wat ik heb gelezen dus als je iets psychedelisch wil proberen is 2cb alvast wel de goede keus (niet meer als 20mg want hoe meer je neemt hoe moeilijker je trip te sturen word). Dit dus omdat 2cb gekenmerkt is dat je de trip makkelijk zelf kunt sturen zodat je ook niet naar plaatsen gaat waar je niet naartoe wil gaan in je hoofd.
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 11 april 2009 om 17:43:
Was je ziek of zo? :P

Nee dat ben ik vrijdag weer (A) Ehm.. Nee met passiebloem moet het effect wat versterken :) Was sowieso maar klein feestje en was eigenlijk achteraf wel blij dat ik niet een van m'n home made heavy duty caps te pakken had; het 'feestje' stopte dus voortijdig en daar liep ik dan met m'n B kop in de stad :P

Maar je zal meer van me gewend zijn ja ;) dat klopt (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 11 april 2009 om 18:25:
Hangt ervan af.
Ik vind zelf dat je uiteindelijk beter af bent, als je de conflicten met jezelf onder ogen ziet en kunt oplossen.
Daarbij kan 2C-B of een ander psychedelicum je helpen.
Maar als je 2C-B gebruikt als partydrug of om gewoon een avondje lekker te trippen, dan wil je natuurlijk niet intens met een innerlijk probleem geconfronteerd worden.

De situatie zou zich sowieso niet voordoen in een club of discotheek, maar gewoon thuis in een vertrouwde omgeving. Over een tijdje ben ik thuis namelijk koning te rijk, en dat willen we met een man of 6 vieren op 2cb.

Uitspraak van DarkBeatz op zaterdag 11 april 2009 om 18:36:
En zeker en vast zorgen dat er iemand nuchter met ervaring bij is als je niet zeker bent dat je gemoedstoestand in orde is.

Daar zal ik inderdaad zeker voor zorgen, en de sitter zal ik waarschijnlijk wel zijn. Voor de andere 5 zou het hun 1e keer worden, omdat ze zelf ook nieuwgierig zijn en omdat ikzelf gewoon niet goed genoeg kan uitleggen wat het precies met je doet. Ik zal ze alvorens in ieder geval goed informeren, zodat ze ongeveer weten wat ze kunnen verwachten. Afhankelijk van hun toestand zal ik later ook nog wat nemen. Het is niet mijn 1e keer dus ikzelf weet wat ik er van kan verwachten. Overigens ben ik er ook niet echt gevoelig voor, dus dat zal sowieso goedkomen.

Voor die bewuste avond had ik nog een idee. Ergens in de hoek van de woonkamer wou ik het spel '4-0p-een-rij' op de tafel zetten. Dit lijkt me wel een hele vette ervaring op de kleurrijke inbreng van 2cb. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
net cappie van 28 mg gemaakt, zo droppen :p
Waarschuw beheerder
veel plezier man!!
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Gisteren eerst aanvaring met 2CB gehad.
Setting: Crazyland

00.00 3 kwart pil genomen (die van 21mg)
01.00 na een uur nog geen gevoel. Ik werd alleen maar moe, begon te gapen, maar verder eigenlijk niks. Wel wat last van de maag darmen (bodyload) maar dat was allemaal wel te overzien.
02.00 nog maar een halve bijgenomen.
02.30 voel nog altijd niks, zie niks qua visuales, enige is dat ik last van mijn rug krijg, moe wordt en steeds minder zin krijg om te dansen. Dan nog maar een cappie van 120mg mdma kristal erbij genomen.
03.00 begin eindelijk wat te voelen, maar geen idee of het nu de 2cb is of de mdma. Geen visuals, maar wel erg relaxed gevoel en gevoel gewoon met mijn ogen dicht te willen zitten (zat toen omdat ik last van mijn rug had). Pijn in de rug nam langzaam af en voelde me gewoon erg relaxed, meer het mdma in lage dosis gevoel, maar sluit combi met 2cb niet uit. Wel erg zware benen en het liefste zou ik gewoon blijven zitten en genieten van de muziek.
04.00 nog een cap mdma met iemand gedeeld
05.15 naar huis gegaan. Erg zware benen, geen zin meer om te dansen. Dus hup naar huis.
Eenmaal thuis erg moe, slapen wilde nog niet heel erg lukken, dus even een slaappil genomen waarna ik heerlijk geslapen heb.
Geen kater, kan gewoon eten en drinken.

Wat nu precies wat is geweest weet ik niet. Denk dat ik met name MDMA gemerkt heb en geen 2cb. Na zo'n eerste keer zou ik bijna zeggen dat ik niet zo gevoelig ben voor 2cb. Volgende keer eerst maar eens thuis proberen en dan meteen maar een heel tabletje ofzo. Want de visuals, lackkicks, euforisch gevoel etc heb ik van de 2cb nog niet mogen ervaren helaas :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op zondag 12 april 2009 om 14:30:
Setting: Crazyland

ook niet echt ideaal om je eerste keer op een feest te doen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 april 2009 om 15:00:
ook niet echt ideaal om je eerste keer op een feest te doen...

Nee weet dat de meningen daar over verschillen, maar daar was ik zelf niet zo bang voor. Het is namelijk een erg relaxed feest. Maar goed feest goede setting of niet, heb gewoon bar weinig er van gemerkt. En was ook echt niet zenuwachtig, voelde me gewoon vertrouwd met de omgeving daar enz, dus dat is het allemaal niet geweest.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op zondag 12 april 2009 om 15:16:
heb gewoon bar weinig er van gemerkt

Zonde man... een totaal van zo'n 30mg en dan niets merken! :(

Het zou meerdere oorzaken kunnen hebben, maar die voor de handliggenste is dat de kwaliteit niet goed was.. denk ik.
Daarnaast heb ik ook eens gelezen dan bijpakken met 2c-b niet helpt.. kan iemand dat bevestigen?!
In dat geval is 21mg niet veel IMO!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
helpt wel... maar niet zo zeer als bij andere middelen... heeft meer effect op de duur van je trip dan op de sterkte ( maar toch wel iets hoor )
Waarschuw beheerder
Daarom volgende keer ook maar meteen een hele nemen, en dan maar eerst in thuissituatie ofzo. Dat ik ook weet wat ik wel of niet kan verwachten. Kwaliteit lijkt me niet logisch aangezien het de hier veel besproken en ook geteste witte 2cb-tjes waren met 21mg.
Maar goed het heeft mijn avond niet verpest hoor, is nog helemaal goed gekomen :)
Het was de eerste keer dus het is ook nog zoeken naar wat een goede dosis is voor mij.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op zondag 12 april 2009 om 14:30:
00.00 3 kwart pil genomen (die van 21mg)

Ik geloof dat vooral de initieele dosis die je inneemt bepalend is voor de trip die je gaat hebben, zoals jij ongeveer 15mg nam als starter dosis wel dit is indien je een licht postuur hebt genoeg voor een heel lichte trip, misschien wat visuals maar dit licht op het randje tussen het meer euforische gevoel en het trippen. Maar als je daarna bijneemt blijf je vooral op die lichte trip zitten. Neem je als starter dosis 30mg heb je een heftige trip en houd die ook heftig aan bij het bijnemen. Ik zou zowiezo iemand aanraden 20mg te nemen als start dosis. Ikzelf ben stevig gebouwd en heb als startdosis 30mg genomen en dat beviel me erg goed. Heftig maar goed, wel absoluut geen party drug op zo een hoeveelheid. Ik had zin om te zitten en te liggen en gewoon te genieten van alles wat je rond je ziet, en op een feest wil ik uit de bol gaan. Ik zou dus volgende keer inderdaad gewoon een hele droppen, of zelfs onderhalve als je een wat heftigere trip wilt. Verwacht ook niet teveel visuals. Je stuurt je trip zelf zoals al vaak gezegd is. Ondanks een dosis van 30mg had ikzelf amper visuele effecten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op zondag 12 april 2009 om 16:10:
Kwaliteit lijkt me niet logisch aangezien het de hier veel besproken en ook geteste witte 2cb-tjes waren met 21mg.

Ze zijn blijkbaar getest en zo, maar ik heb hier alleen nog maar ervaringen gelezen die niet echt overeen komen met zo'n hoog gehalte.
Vergelijk het eens met de reports van mensen die 2 of 3 2C-B'tjes droppen van 8 of 10 mg.

Waarschuw beheerder
2cb werkt ene keer stuk beter dan de andere..
Maar die witte waar 2cb opstaat zijn in ieder geval wel stuk sterker dan die blauwe paddenstoelen(10mg)
Merkte daar echt niks van.. en van 1 zo'n witte toch wel redelijk aan het trippen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DarkBeatz op zondag 12 april 2009 om 16:18:
Ik geloof dat vooral de initieele dosis die je inneemt bepalend is voor de trip die je gaat hebben, zoals jij ongeveer 15mg nam als starter dosis wel dit is indien je een licht postuur hebt genoeg voor een heel lichte trip, misschien wat visuals maar dit licht op het randje tussen het meer euforische gevoel en het trippen.

Ja klopt dit had ik ook al begrepen en omdat ik niet teveel wilde trippen (was toch op een feest) en dus met name ging voor het euforische gevoel nam ik de 15 mg. Maar goed zelfs dat euforische gevoel was er niet. Ik was al euforisch nog voordat ik het nam (grootste lol gehad om de stomste dingen :p) maar na inname zakte dat alleen maar in en werd ik alleen maar moe....
Maar goed binnenkort maar eens gewoon een hele in één keer droppen thuis met muziekje enz. En dan zien wel weer verder.
Waarschuw beheerder
donateur
gisteren dik zitten trippen :p gordijn met motief bewoog als de tyfus, de schaduwen van de planten dedeen ook hun kunstje verder kapot gegaan om funniest home video's
normaal is dat nooit zo leuk
had een capsule van 28 mg gemaakt. volgende keer voor 35 mg gaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op zondag 12 april 2009 om 19:07:

Als tabletten niet werken voor mij, dan ook maar eens capsules proberen. Heb nu alleen nog geen weegschaal die zo nauwkeurig is :S
Waarschuw beheerder
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10515

Perfect en goedkoop voor als je zelf dosissen wilt maken van research chemicals. Komt uit op iets van 18 euro, gratis wereldwijde verzending en op 1mg nauwkeurig. Dat is wat anders als die tering dure dingen uit de smartshop.
donateur
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op zondag 12 april 2009 om 19:07:

hehe zo gaat dat ja :)
Uitspraak van DarkBeatz op zondag 12 april 2009 om 20:20:
Perfect en goedkoop voor als je zelf dosissen wilt maken van research chemicals. Komt uit op iets van 18 euro, gratis wereldwijde verzending en op 1mg nauwkeurig. Dat is wat anders als die tering dure dingen uit de smartshop.

Zeker fijn ding, gebruik hem alweer een geruime tijd (Y)
Waarschuw beheerder
zo....de 25 mg zit er aardig in en kost me ook echt moeite om dit te typen :vaag:

echter kan ik er met mijn pet niet bij dat het vrouwtje gewoon niets voelt van 20mg fijn gecrushed in een capsule.
Zijn nu 3 uur verder en dat ding zou toch echt wel opgelos tmoeten zijn// gewoon niets nada noppes...en meer go-with-the flow kon het niet zijn...heeeeeeeeeel :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Amaltheus op zondag 12 april 2009 om 23:43:
Zijn nu 3 uur verder en dat ding zou toch echt wel opgelos tmoeten zijn// gewoon niets nada noppes...en meer go-with-the flow kon het niet zijn...

Jammer man, maar zo te horen lag je er zelf wel aardig vanaf. :D
Kun je mevrouw het volgende keer niet onder haar tong laten houden?
Is even vieze smaak en zo, maar dan schakel je de onzekerheid over de oplossnelheid in ieder geval uit.
Plus dat een kleinere dosis dan sneller effectief is.

Tip van Emiel kun je ook opvolgen, al is dat wat meer natte vingerwerk natuurlijk. ;P
Waarschuw beheerder
Hier zijn tegenwoordig hele kleine witte 2cb pilletjes in omloop, er staat niks op en ze zijn erg klein, net zoetjes
Weet iemand misschien hoeveel mg hier in zit, ze zijn wel goed, of kent misschien iemand deze?
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 13 april 2009 om 12:23:
Tip van Emiel kun je ook opvolgen, al is dat wat meer natte vingerwerk natuurlijk. ;P

lekker toch?

Maar de dosis ophogen is niet zo'n gekke stap hoor als je het niet voelt of niet genoeg voelt. Dan naar 24/25mg oid, niet zo'n gekke stap lijkt me. In het begin een beetje aftasten hoeveel je lekker vindt. Hoe dan ook mag je verwachten dat die 20mg een keer wordt opgenomen, onder de tong is sneller en behalve een vieze idd een prima tip, maar als het niet heeft gewerkt, tja, dan kún je natuurlijk star proberen dezelfde dosis onder je tong te houden, of er de volgende keer wat meer bij te gooien :)