Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 451782x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hakkuhh-yoss op maandag 6 april 2009 om 15:59:
Heeft iemand ervaring met 2cb op een feest.

Over een tijdje kan ik je vast meer vertellen hierover :)
Volgens mij kan het best op feestjes maar dan wel laag gedoseerd (10-15mg) omdat je dan meer de euforische werking zou hebben wat in de buurt komt van mdma en minder de hallucinerende werking.
Waarschuw beheerder
Lijkt mij niks voor een feesie
Waarschuw beheerder
Zou er misschien GEEN 21 mg in kunnen zitten????
Vind ik veel plausibeler, nog nooit een testuitslag gehoord of gelezen van iemand, en iedereen lult zijn leverancier na, en over het algemeen tellen die er wel wat bij op, of is dat niet jullie ervaring??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van feestneusje op maandag 6 april 2009 om 18:19:
Vind ik veel plausibeler, nog nooit een testuitslag gehoord of gelezen van iemand, en iedereen lult zijn leverancier na, en over het algemeen tellen die er wel wat bij op, of is dat niet jullie ervaring??

Als je op pillreports kijkt:

These pills contain 21mg of 2C-B :)
Tested @ Jellinek Amsterdam --> test nr: 6193

Zelf heb ik ze ook weggebracht alleen krijg volgende week pas me uitslag.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 april 2009 om 18:33:
These pills contain 21mg of 2C-B
Tested @ Jellinek Amsterdam --> test nr: 6193

En dat komt weer hier uit dit topic :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 april 2009 om 19:37:
naam pil: 2-CB
logo: ja
kleur: wit
vorm: rond
breedte: 0,8 mm
dikte: 0,2 mm
gewicht: 0,15 gram

info: 21 mg 2-CB
provincie: zuid-holland
test nr: 6193 jellinek amsterdam

waarschuwing: -
gebruikt: ja

info: ging er heerlijk op...

marquis: groen
mandelin: -
mecke: -
robadope: -
simons -

Enig wat ik me nu bedenkt is dat op de foto van SWIM het logo niet goed te lezen is. En bij logo staat: ja, dus weet je nog niet veel. Maar goed misschien dat SWIM zelf kan aangeven of het hier inderdaad ging om de witte 2cb pillen met daarop geprint 2CB.

Maten zijn trouwens niet echt heel logisch. 0,2mm dik, dat is wel heel dun, zal wel bedoelen 0,2cm oftewel 2mm.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van feestneusje op maandag 6 april 2009 om 18:19:

Nou heb je dus je testuitslag en donderdag heb je ook mijn testuitslag binnen (Y)
Waarschuw beheerder
Zo nu even een kleine bijdrage aan dit forum.

Reporter : Amaltheus
Leeftijd : 30+
Genotsmiddelen : 2x 2CB (blauwe pil met paddestoel), getest op 10mg.
1x gele maltezer kruis , getest op 62mg MDMA <-> 10% en 4-5 mg caffeine.
Gezondheid : Redelijk fit (WII FIT leeftijd ligt 3 jaar hoger ;-) en geen last van gezondheids perikelen. Echter redelijk uitgeput door de stressvolle nachtdienst van afgelopen nacht.
Gemoedstoestand : Vrolijk en scherp van gedachte. Tijd voor ontspanning!

Report:

20.30: Nogal redelijk moe van een stevige, stressvolle nachtdienst was het toch tijd om even lekker te ontspannen. De blauwe paddestoeltjes zien er klein maar fijn uit. 4 uur geleden een lichte maaltijd genuttigd. Omdat het toch een tijd geleden is dat ik dit spulletje hebt genuttigd toch maar even veilig beginnen.Voor de zekerheid nog even een lekker kopje groene jasmijn thee er achteraan. Misschien lost ie dan iets sneller op.

21.30: Toch maar even snel onder de douche duiken voordat er uberhaupt maar iets gaat gebeuren. De luxaflex golft lichtjes of verbeeld ik me dat nu ?!?! Verder nog niet echt merkbaar verandering van gemoedstoestand oid.

22.15: DVD van inqontrol staat aan op de achtergrond aan en merk wel dat ik alles superscherp ziet. Ik zie dingen op de dvd die ik nooit eerder hebt gezien. Nee, dit komt niet door de 2cb maar meer om dat ik vaak te wazig ben om op de details van de dvd te letten.

22.30: Grrrr, ik had al lichtjes het vermoeden dat 10mg. toch echt te weinig was. Huppa, gele kruisje erachteraan en wachten maar wat voor effect je ermee bereikt. Vele reports gelezen op erowid en velen zagen van alles verschijnen, van diepzee vissen tot zwevende gedaanten. Ik zeg laat maar komen!!! Wel een hele vreemde metaalsmaak in mijn mond en een dorst die niet te bedwingen is. Af en toe van die vlagen van misselijkheid die ik ook ervaar met MDMA kristal of de wat sterkere snoepjes.

22.50: Het kruisje begint nu aardig zijn werk te doen en het scherpe zicht wordt nu afgewisseld door het kenmerkende wazige beeld van MDMA. Grappig om die strijd te voeren tussen wazig zien en het vermogen te hebben om superscherp te kijken. Verder niet echt veel effect van 2cb. Volgende keer de tresshold dosis iets verhogen. Beetje bewegen op muziek voelt beetje vreemd ten opzichte van een lekker snoepje of capje met kristal. Dan merk je toch wel dat niet alleen de MDMA aanwezig is.

23.45 : Ondanks het feit dat ik me bewust ben dat 2cb erbij snoepen niet het ultieme gewenste effect op levert, toch maar lekker eigenwijs gedaan en nog een paddestoeltje gedropt. Het grappige is dat de 2cb met vlagen zijn werk doet. Het ene moment zie je allerlei kleurtjes rondom de tv waarbij je het volgende moment weer naar de wc loopt alsof er niets aan de hand is. De combinatie met MDMA geeft toch wel een gelukszalig en euforisch gevoel.

00.30:Ondanks dat ik het een retegoeie dvd vind om lekker bij te spacen stoort de dvd van qlimax me ineens mateloos. Op advies van een maat :-) , Markus Schulz zijn essential mix, (is there anybody out there!!!!) Wauw, dit klinkt heftig, hele diepe trance met donkere diepe bassen die me in een heerlijke gemoedstoestand brengen. Ogen dicht en lekker spacen en bewegen op de meesterlijke set van Markus.

00.50: OMFG!!!!!! Wat een gevoel zeg, lekker met de ogen dicht geeft je het gevoel alsof je meters door de lucht zweeft. Het gekke van de 2cb is nog steeds dat het korte fases zijn die elkaar afwisselen qua gevoel. Jammer genoeg zijn de visuals weg gebleven. Knuffelen voelt erg lekker aan en het zweverige gevoel wordt afgewisseld door behoorlijk wazig zien en extreem pure geilheid ( damn, jammer dat je je dan moet inhouden whahahaha) . Verbaas me trouwens over het feit dat ik zulke hoeveelheden kan zeiken. Damn waar komt dat vocht otch vandaan??!?!?

01:30; Het zweverige gevoel blijft aanhouden en soms reikt er nog een mdma piekje. Toch zo maar proberen oogjes dicht te doen want de wekker gaat weer vroeg. Lekker glaasje Spa fruit met vodka should do the trick...

06.30; Damn, nu alweer de wekker?!?!? Naja ff douchen en weer helemaal fris en fruitig...Echt nergens last van en heel niet het gevoel dat ik vanacht behoorlijk feestje hebt gehad.

10.30; Om even op het citaat van alexander shulgin teurg te komen. Hele dag door van die rare tintelingen door het hele lijf en nog steeds dat gelukszalige gevoel. Ondanks dat er niets aan mij te zien is toch af en toe het idee dat de 2 cb iet helemaal uit mijn gestel is. Erg leuk om te ervaren.

Conclusie:

De 10mg is voor mij zeker te weinig om mee te beginnen. Volgende keer toch maar beginnen met 2 van die blauwe rakkers. Voor de rest, dat gevoel is echt 10 x lekkerder dan alleen MDMA..

p.s. Hebben jullie ook die ervaring dat je alles ook veel beter ruikt?!?!?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 april 2009 om 19:05:
Nou heb je dus je testuitslag en donderdag heb je ook mijn testuitslag binnen (Y)

ok toch beetje vreemd dat sommigen er 4 nodig hebben maar zal allemaal wel kloppen dan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van feestneusje op maandag 6 april 2009 om 19:34:
ok toch beetje vreemd dat sommigen er 4 nodig hebben maar zal allemaal wel kloppen dan

Waar lees jij dat er iemand 4 nodig heeft om iets te voelen dan?
Ik lees enkel dat er iemand 4 tegelijk heeft genomen meer niks.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Amaltheus op maandag 6 april 2009 om 19:06:
p.s. Hebben jullie ook die ervaring dat je alles ook veel beter ruikt?!?!?

Ja echt ! ik hing boven een zak fruitduo's, ik rook echt elk snoepje individueel. Nou eens proberen met bandenplak ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hakkuhh-yoss op maandag 6 april 2009 om 15:59:
Heeft iemand ervaring met 2cb op een feest. Of is het beter om als recreatie thuis te gebruiken.
Op een feest wel ervaring met X. waarbij hallucinaties kwamen. Is 2cb te vergelijken of heftiger qua hallucinaties.

is niet te vergelijken met elkaar
ik zou het eerst een x thuis doen om te weten hoe het is
ben zelf niet echt ervaren maar heb het laatst op een feest gedaan en dat was wel echt heel leuk
maar goed, ik raad je echt aan om het eerst thuis een x te doen, heb ik ook gedaan
Waarschuw beheerder
en het is heftiger dan xtc qua hallucinaties maar op een andere manier
qua hallucinaties is het ook niet te vergelijken met elkaar

Waarschuw beheerder
Nee op xtc(mits je er één of twee met een kleine 150 mg hebt genomen)ga ik altijd mensen met brillen zien, en duistere figuren in de verte.
Maar op 2cb zie ik spullen vervormen en ademen,tunneleffeceten en retro jaren 70´s patronen. Ik ga op de 2cb geen dingen zien die er echt niet zijn zoals op de xtc.

Waarschuw beheerder
precies :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op maandag 6 april 2009 om 19:45:
ben zelf niet echt ervaren maar heb het laatst op een feest gedaan en dat was wel echt heel leuk

Hoeveel had je toen genomen?

edit:
Antwoord van SWIM, zijn report ging inderdaad over de pilletjes met als opdruk "2CB" kortom zijn echt 21mg gestest bij jellinek.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op maandag 6 april 2009 om 19:45:
ik raad je echt aan om het eerst thuis een x te doen,

thnx voor de info, ik ga het eerst thuis wel doen om te kijken of ik het wat vind voor op een feest.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op maandag 6 april 2009 om 20:55:
Hoeveel had je toen genomen?

edit:
Antwoord van SWIM, zijn report ging inderdaad over de pilletjes met als opdruk "2CB" kortom zijn echt 21mg gestest bij jellinek.

diezelfde waar jij het over hebt:P
eerst een hele nadat ik een uurtje op het feest was
en nog een halve toen ik thuis was
maar het was wel in combinatie met ghb en nog een klein beetje mdma op het begin van de avond
Waarschuw beheerder
Ik heb lekker overal wat liggen lezen op erowid en dergelijke en lijkt me wel erg leuk om een keer te proberen en redelijk risicoloos. Als iemand in belgisch limburg of maastricht me snel een testertje kan bezorgen laat me dan maar weten, want ga donderdag naar de kust met kameraden voor een dagje lekker chillen daar, liefst onder invloed van iets leuk :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op maandag 6 april 2009 om 21:26:
diezelfde waar jij het over hebt

Ach ik begin wel met iets meer dan halve denk ik, misschien 3 kwart oid.
Zie wel wat het gaat worden. Ben niet bang voor de gevolgen. Zal me ook niet zo snel overvallen denk ik. Maar wie weet zit ik er helemaal naast.

Waarschuw beheerder
even voor de duidelijkheid nog een keer het raport over de witte 2-CB pil... gezien er een aantal onduidelijk dingen in stonden... bij logo is nu vermeld welk logo... en bij breedte en dikte is 0,? mm veranderd door 0,? cm... met dank aan Dj B-Art

naam pil: 2-CB
logo: ja tekst(2CB)
kleur: wit
vorm: rond
breedte: 0,8 cm
dikte: 0,2 cm
gewicht: 0,15 gram

[img width=122 height=113 cacheid=0011fbe0002d63f981587bee1a027923ae]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/04/01/1238606323-740.jpg[/img]

info: 21 mg 2-CB
provincie: zuid-holland
test nr: 6193 jellinek amsterdam

waarschuwing: -
gebruikt: ja

info: ging er heerlijk op... pil is erg hard gedrukt... van verschillende gebruikers heb ik gehoord dat wanneer je de pil tot poeder stampt en het poeder met water in neemt het sneller werkt... dit heb ik zelf nog niet gedaan maar zal dit zeker gaan proberen...

marquis: groen
mandelin: -
mecke: -
robadope: -
simons -
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op maandag 6 april 2009 om 19:46:
en het is heftiger dan xtc qua hallucinaties maar op een andere manier
qua hallucinaties is het ook niet te vergelijken met elkaar

Nee klopt. Op 2C-B zie je alles bewegen en golven en ziet het er verder nog normaal uit, terwijl op XTC alles er anders uit ziet maar stil staat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Amaltheus op maandag 6 april 2009 om 19:06:
.s. Hebben jullie ook die ervaring dat je alles ook veel beter ruikt?!?!?

Wat dacht je van horen? Ik hoor werkelijk ieder zuchtje alsof er een orkaan op me afkomt.
Waarschuw beheerder
Ik ga donderdag als alles goed is voor de eerste maal 2cb gebruiken, is bij 2cb de dosis die je moet nemen ook afhangelijk van lichaamsgewicht zoals bij mdma of is dat hierbij niet het geval?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DarkBeatz op maandag 6 april 2009 om 23:14:
is bij 2cb de dosis die je moet nemen ook afhangelijk van lichaamsgewicht zoals bij mdma of is dat hierbij niet het geval?

De dosis is voor alle stoffen die je pakt afhankelijk van het lichaamsgewicht, in principe ook voor paracetamol, coke en speed bijv.
Maar de dosissen die worden opgegeven op sites als Erowid zijn vaak gebaseerd op gemiddelde mannen, dus een gewicht tussen de 75 en 85 kilo.
Of je nou 60 of 100 kilo weegt, dat gaat niet echt het verschil maken tussen hoe heftig je een dosis voelt.
Daarnaast speelt ook je lichaamsbouw en je vetpercentage een rol; zelfs in het ziekenhuis zullen ze alleen voor hele heftige medicijnen of voor hele zwakke mensen (baby's) echt goed berekenen hoeveel je moet pakken adhv het lichaamsgewicht.

Het is sowieso niet echt zinvol om iets af te gaan stemmen op lichaamsgewicht als je niet eerst de zuiverheid van je stof laat testen, het niet inneemt op nuchtere maag; als je geen nauwkeurige weegschaal gebruikt en niet een beetje fatsoenlijke weegskills hebt is het sowieso echt onzin om het lichaamsgewicht erbij te halen door de weegfout van >10% die je waarschijnlijk maakt.
Daarnaast heeft 2C-B wat ze noemen een vrij hoge therapeutische breedte; het verschil tussen de dosis die je wilt pakken en de dosis die schadelijk is, is vrij groot. (100 mg schijnt neurotoxisch te zijn, 20 mg is een redelijke dosis, dus je moet 5 keer te veel pakken voor het direct schadelijk begint te worden)

Dus ff kort samengevat: Vergeet je lichaamsgewicht en neem gewoon een verstandige dosis. :)
Waarschuw beheerder
boh wat een heftig weekend op STRP! ik had 150 mg bij me
heb zelf 40 a 50 mg gepakt! en toen die mind fuck muziek van
aphex twin wat een trip shit! ik tripte m helemaal op de muziek!
zo intense heb ik muziek nog nooit gevoeld! als aphex van die wazig
space techno draaide zag ik de hele zaal in slowmotion bewegen en
paf opeens ramde hij terror er doorheen en woppa de hele zaal ging
in versnelling!

wat hou ik toch van dit spul (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 april 2009 om 22:11:
pil is erg hard gedrukt... van verschillende gebruikers heb ik gehoord dat wanneer je de pil tot poeder stampt en het poeder met water in neemt het sneller werkt

Je kan hem natuurlijk ook ff fijn kouwen in je mond, of even in laatste beetje cola oplossen oid.

Waarschuw beheerder
smaakt 2cb eigenlijk ergens naar? ik heb het niet geproefd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 april 2009 om 13:36:
smaakt 2cb eigenlijk ergens naar? ik heb het niet geproefd

Ik denk dat je er op gaat sabbelen of zuigen dat het je niet goed bevalt. Soort paracetamol achtig ? Slik ze zelf altijd heel door ipv te proeven. Ga van een gesmolten xtc pil al over mijn nek, denk dat dit niet veel beter is.
Waarschuw beheerder
ik vind het veel minder erg dan X
heel lekker is het niet maar best te doen.
onder de tong laten smelten voor snellere opname

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op dinsdag 7 april 2009 om 08:12:
Je kan hem natuurlijk ook ff fijn kouwen in je mond, of even in laatste beetje cola oplossen oid

Ik gooi ze in een leeg peper/zout molentje prima te verkruimelen dan. Maar dit is volgens mij niet echt nodig, voor mdma kristal is het wel een oplossing vind ik.(wel goed uitkloppen erna)

Waarschuw beheerder
Nou ik vind de smaak anders best ranzig.. Beter snuiven. :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 7 april 2009 om 14:02:
Beter snuiven.

daar ben ik zoiezo voor

een ranzige smaak tegen over intense pijn.

het leven zit vol met keuzes :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 april 2009 om 13:54:
Ik denk dat je er op gaat sabbelen of zuigen dat het je niet goed bevalt. Soort paracetamol achtig ? Slik ze zelf altijd heel door ipv te proeven. Ga van een gesmolten xtc pil al over mijn nek, denk dat dit niet veel beter is.

ja ik slik ze ook zo snel mogelijk weg. ben altijd bang dat ze blijven steken ofzo haha

Waarschuw beheerder
hahah precies, straks verslik je je nog ;)

Waarschuw beheerder
nou heb wel een aantal keren gehad dat ie bleef hangen en dat is niet lekker :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 7 april 2009 om 14:02:
Nou ik vind de smaak anders best ranzig.. Beter snuiven. :yes:

Nou, dat standaard niet. Dat grei is fucking chemisch, je hele neus aan gort man.
Slikken is het snel weg, bij snuiven voel je nog 10 de ergste brandende pijn ooit.
Waarschuw beheerder
omgeving nijmegen nog gode spul te vinde?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 april 2009 om 14:33:
Slikken is het snel weg

en glaasje drinken erna en je merkt niks meer...
Waarschuw beheerder
Capsules zijn echt goddelijk. :)

Snuiven is slecht voor je neus en duurt minder lang, in je mond laten oplossen dan duurt het ook minder lang plus je zit met die vieze smaak.
Capsules ftw, lekker makkelijk weg te hakken met een flink glas drinken er achteraan.
Lost lekker snel op en wordt snel opgenomen; ideaal. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 7 april 2009 om 15:58:
in je mond laten oplossen

dat lijkt me echt te goor :dood:

gewoon weglikken en drinken erachteraan klaar is kees :P
maar capsule is idd ook chill :D
Waarschuw beheerder
ik vind 2cb wel een lekker zoet/zuur smaakje hebben :kwijl:
ik drink meestal wel iets erna anders verneukt t je smaakpupillen zo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op dinsdag 7 april 2009 om 16:01:
dat lijkt me echt te goor

Valt nog verrassend mee als je het goed onder je tong houdt hoor. :)
Smaakpapillen voor bitter zitten vooral achter op je tong, als je het dus goed voor in je mond houdt hoef je er niet zoveel last van te hebben.
Soms smaakt het dan zelf een beetje zoet, omdat zoet vooral op het puntje van je tong zit, jaja...
Maar ach, voor 'n Eurootje of 5 heb je 100 caps... :D

Waarschuw beheerder
iemand bekend met roze mitsubishi's?
Waarschuw beheerder
verkeerd topic:p
en volgens mij mcpp btw
Waarschuw beheerder
Ik ga van de week die 21/22mg snoepjes eens proberen. Ben benieuwd of ik het leuk ga vinden.
Waarschuw beheerder
Waar haal je eigenlijk best zo capsules? Ik neem aan dat ze dat gewoon in de apotheek hebben maar achter wat vraag je dan, lijkt me behoorlijk raar als iemand in een apotheek binnen komt, zeg heb je 100 capsuletjes voor me om mn eigen medicijntje in te doen.
Waarschuw beheerder
Je kunt het wel proberen bij de apotheek hoor.
Zeg gewoon dat je zelf vitaminesupplementen wilt herdoseren omdat er te veel vitamine D in zit of zo.
Maar het is misschien net zo makkelijk om ze via Azarius.net te bestellen.
Dan kun je ook de vegetarische caps nemen, die zijn wat steviger en iets beter bestendig tegen nat worden.

Maar kerel, ff serieus, als je alles wat zo simpel is aan mensen gaat vragen, kom je nooit ergens in het leven.
No offense, maar probeer als een echte kerel zelf je shit te regelen. :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DarkBeatz op dinsdag 7 april 2009 om 20:35:
Waar haal je eigenlijk best zo capsules? Ik neem aan dat ze dat gewoon in de apotheek hebben maar achter wat vraag je dan, lijkt me behoorlijk raar als iemand in een apotheek binnen komt, zeg heb je 100 capsuletjes voor me om mn eigen medicijntje in te doen

smartshop kun je ze ook gewoon kopen
enne daar zullen ze je iig niet raar aankijken hoor:p