Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 454526x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 20:52:
en hoe komt het dat je hier zoveel van weet als ik vragen mag?

interesse, resources, basis achtergrond kennis (bio)chemie, farmacologie en neuro etc:P en willen weten waar je mee bezig bent voor je je zelf vertyft.

C-B is a selective partial agonist ligand for the serotonin 5-HT2A and 5-HT2C receptors, members of a large family of G-protein coupled receptors that regulate intracellular calcium levels. These serotonin receptors are found throughout the brain, but 5-HT2A receptors are most densely populated in layer IV of the cerebral cortex, while 5-HT2C receptors are found mainly in the choroid plexus. The action of 2C-B at the serotonin receptors suggests a role for these receptors in sensory information processing and other cognitive functions.

MDMA (3,4 Methylenedioxy-methamphetamine) binds and blocks the presynaptic serotonin reuptake transporters and postsynaptic serotonin 5-HT2A receptors, with highest affinity for the first. Whether 5-HT2A receptor density decreases due to MDMA's direct effect on postsynaptic serotonin receptors is at present not known.

Deels dus dezelfde receptor (5HT2A). Maar de werking van MDMA verloopt eigenlijk zeer complex en ook nog anders bij verschillende dosis (laag/hoog) waarbij ook dopamine activiteit een rol speelt. E.a. is nog niet geheel opgehelderd en resultaten van M mogen ook niet zo maar geextrapoleerd worden naar andere drugs.

Veel verwanten stoffen als 2CB en mCPP werken deels (!) op een gelijke manier. Maar de werking van stoffen die chemisch gezien niet zoveel lijken op M werken vaak op een andere manier. Zoals met name heroïne. Zelfs paddo's en deels ook cocaine (werkzame stoffen psilocybin en psilocyline werken nog via bepaalde 5HT-receptoren, maar ook andere zoals die voor dopamine. De werking van veel van die stoffen is eigenlijk behoorlijk complex nog :P zie ik ook nu..nu ik net weer even wat probeer te lezen ;)

Zo kom je steeds wat verder hmm (Y) als het je werkelijk interesseerd, maar die achtergrondkennis..dat is ook maar iets wat je gewoon interesseert of niet;)

Waarschuw beheerder
wow waar is de jip en janneke taal gebleven :O
moeilijke begrippen allemaal zeg!

ik probeer ook altijd zoveel mogelijk info op te zoeken over drugs en de werking ervan.
waar het vandaan komt en wie het "uitgevonden" heeft vind ik ook altijd heel interessant.
maar meestal is die info altijd heel algemeen. daar heb ik overigens ook veel aan hoor daar
niet van maar de persoonlijke ervaringen vind ik altijd leuker om te lezen. bijvoorbeeld over
de werking van drugs met medicijnen staat niet veel. behalve dat je het niet moet doen. maar waarom
dan niet en wat er dan gebeurd staat er vaak niet bij. en dat zijn juist dingen die ik wil weten.
Waarschuw beheerder
http://www.jellinek.nl/brain/

kijk dit maar eens emilie, met het nabootsing filmpje is het redelijk makkelijk te begrijpen en toch gaat het wat dieper in op hoe het precies op je hersenen werkt ! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op maandag 2 maart 2009 om 22:37:
http://www.jellinek.nl/brain/index.html

kijk dit maar eens emilie, met het nabootsing filmpje is het redelijk makkelijk te begrijpen en toch gaat het wat dieper in op hoe het precies op je hersenen werkt !

danku :D

handig filmpje en nou snap ik het ook beter !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 20:39:
is het effect anders als je het snuift dan?

want ik wil het ook es een keer uitproberen en toen zei iemand dat de beste dosis om te beginnen ongeveer 23 mg gram was en dan in een capsule. nou scheelt dat wel 2 mg met de persoon in het verhaal. maar maakt de manier hoe je het inneemt ook verschil?

niet anders, maar heftiger, en het duurt iets korter.
20mg door de neus kan je vergelijken met 30-35mg oraal..
+/-20mg is idd leuk om mee te beginnen ja :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 2 maart 2009 om 21:35:
Deels dus dezelfde receptor (5HT2A). Maar de werking van MDMA verloopt eigenlijk zeer complex en ook nog anders bij verschillende dosis (laag/hoog) waarbij ook dopamine activiteit een rol speelt. E.a. is nog niet geheel opgehelderd en resultaten van M mogen ook niet zo maar geextrapoleerd worden naar andere drugs.

Hey Emiel, ik weet niet waar je die engelstalige informatie vandaan hebt, maar vooral bij MDMA klopt er vrij weinig van.
MDMA blokkeert niet de serotonine transporter, maar zet deze juist open zodat ipv serotonine op te nemen, alle serotonine de cel uitstroomt. Ook blokkeert MDMA niet de 5HT2A receptor, maar activeert deze juist. Dit is trouwens tevens de receptor die voor veel van de gevaarlijke 'bijwerkingen' (oververhitting) zorgt, in het geval van MDMA dan.

mCPP grijpt inderdaad op een aantal dezelfde receptoren aan, maar het is zeker geen verwante stof met 2C-B.
Misschien beetje mierenneuken, haha, maar jij bent volgens mij iemand die het liever goed weet dan half goed. ;)
mCPP kan trouwens, naast een migraine-aanval, ook voor spontane ejaculatie zorgen. :lol:
Om maar weer eens aan te geven dat het inderdaad heel ingewikkeld in elkaar zit daarboven in je koppie.

Waarschuw beheerder
mensen, ff een vraagje.

als je voor het eerst 2cb wilt nemen. 15mg 2cb op een party. is dat aan te raden of loop je dan het risico dat dan je hele avond verneukt is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 maart 2009 om 11:26:
als je voor het eerst 2cb wilt nemen.

als je iets voor het eerst neemt kan je naar mijn idee het eerst thuis proberen wat relaxed is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 maart 2009 om 11:26:
is dat aan te raden of loop je dan het risico dat dan je hele avond verneukt is.

Nee dat is niet aan te raden & ja je loopt dan het risico dat je hele avond verneukt is.
Altijd het beste om psychedelica eerst een of meerdere keren thuis te proberen.
Zeker 2C-B, ivm de soms vervelende body load & het 'sturen' van de drug, wat je kunt leren door er thuis mee te experimenteren.

Waarschuw beheerder
Ik heb afgelopen weekend echt super relaxte 2c-b gehad, was helemaal vers en er zaten nog kristalletjes tusse. Ik heb ruim 4 uur lopen spacen op 25mg. Echt te gek!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 3 maart 2009 om 11:52:
body load

Wat houdt dat precies in?

En ik meen ook gelezen te hebben dat je het ook vrij snel kunt bijsturen door bijvoorbeeld cola te drinken of is dat niet zo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 maart 2009 om 14:40:
Wat houdt dat precies in?

Dat er ook onaangename lichamelijke verschijnselen op kunnen treden, zoals misselijkheid, hoofdpijn, dat alle geluiden zo intens lijken dat je er niet tegen kunt.
Als het voorkomt is het vaak alleen een half uurtje misselijk, maar je kunt toch beter een paar keer thuis proberen zodat je weet wat je kunt verwachten.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 maart 2009 om 14:40:
bijsturen door bijvoorbeeld cola te drinken

Lijkt me dikke bullshit, maar als je er echt in gelooft kan het wel werken.
Maar het is onzin om psychedelische drugs bij te gaan sturen door andere dingen erbij in te nemen.
Je moet gewoon zelf de controle over je geest kunnen houden, als je dat niet kunt, zelfs al heb je er maar een slokje cola voor nodig, moet je het niet pakken.
Stel de cola is op, wat dan?

Het valt allemaal wel mee hoor, dat het mis kan gaan met 2C-B.
Maar het kan wel, en als je je slecht voorbereidt en weinig ervaring hebt terwijl je het in een vreemde, drukke omgeving pakt, vraag je er gewoon zelf om dat het wél fout gaat. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dank je voor de uitleg. Ik denk ook wel dat het voornamelijk geestelijk goed bij je moet zitten om dit soort dingen te nemen.

Heb wel eens paddo's gehad en daar reageerde ik prima op al was het niet een gevoel waarbij ik in een grote zaal zou willen staan. Een vriend van me die toen niet zo lekker in zn fel zat ging er toen gruwelijk fout op. Denk dat je er echt de juiste mindset voor moet hebben.

Maar als ik hier mensen over doseringen van 30 mg zie typen dacht ik dat 15mg misschien wel mogelijk zou kunnen wezen...

Misschien toch maar op safe spelen dan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 maart 2009 om 15:03:
Misschien toch maar op safe spelen dan.

Sowieso.
Je kunt bij wijze van spreken beter 5 keer te weinig pakken, als 1 keer te veel.
12-15 mg lijkt me een hele mooie dosering om mee te beginnen. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 3 maart 2009 om 15:26:
Sowieso.
Je kunt bij wijze van spreken beter 5 keer te weinig pakken, als 1 keer te veel.
12-15 mg lijkt me een hele mooie dosering om mee te beginnen.

helemaal mee eens
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 3 maart 2009 om 10:00:
Hey Emiel, ik weet niet waar je die engelstalige informatie vandaan hebt, maar vooral bij MDMA klopt er vrij weinig van.
MDMA blokkeert niet de serotonine transporter, maar zet deze juist open zodat ipv serotonine op te nemen, alle serotonine de cel uitstroomt. Ook blokkeert MDMA niet de 5HT2A receptor, maar activeert deze juist. Dit is trouwens tevens de receptor die voor veel van de gevaarlijke 'bijwerkingen' (oververhitting) zorgt, in het geval van MDMA dan.

Ik zei al dat het een ingewikkeld complex geheel is, volgens mij is het zelfs zo dat zowel mijn bron, als wat jij zegt niet onjuist is, dus dat beide het geval is. Het hangt ook nog van de lokalisatie van de receptoren af, die zitten nog op meerdere specifieke delen (lobus dit en dat, kern zus & zo, ff nu niet in staat het op te zoeken) in de hersenen en niet alleen daar (eh toch?:P) Iig ook niet op elke plek zitten er evenveel. Het een wordt dus in een wat sterkere mate gestimuleerd of geblokkeerd dan het ander. Was wel een goeie site (pubmed source achtig) iig :P Recalling myself; inderdaad zorgt MDMA voor een uitstroom van serotonine, maar is het ook een re-uptake inhibitor, het zorgt er ook voor dat serotonine langer in de synaps blijft, of dat plaatselijk nou gepaard ging met stimulatie of blokkade is met even uit het hoofd ontschoten, ik dacht wel blokkade eigenlijk..Maar ik kan het mis hebben hoor ;)

Iig al met al een zeer complexe werking, zal het nog eens terugzoeken, zo eerst ff de deur uit.
Dammit, ik had hem natuurlijk ff op moeten slaan, had wel interessant geweest.

Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 3 maart 2009 om 14:50:
Als het voorkomt is het vaak alleen een half uurtje misselijk, maar je kunt toch beter een paar keer thuis proberen zodat je weet wat je kunt verwachten.

Idd mee eens. Beter 'ns thuis voorproeven voor je het op een feest doet.

Ook daar wel mee eens, maar 5x te weinig is wel 5x een tikkeltje zonde van de tijd :P En 1x teveel..ja vervelend, maar bij 2CB met 25-30mg (hoewel ik het nooit zal aanraden als dosis voor de 1e keer!) zou ik me niet zo druk om maken dat het nou ineens teveel wordt :)

Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 3 maart 2009 om 15:26:
12-15 mg lijkt me een hele mooie dosering om mee te beginnen. :)

Mwoah ik ben toch fan van wat meer..ook voor een eerste keer, dit dan wel in een thuis setting! 12 vond ik echt slappe hap, bijgenomen tot 18 en dat was net wel net niet, zo ervaarden we dat alle 4. Nog iemand die van 20mg niks voelde. Maar goed, better safe dan sorry, dus in principe zeker niet tegen een lage startdosering! Maar in een thuis setting is iets meer dan 15 echt niet onverantwoord, mits je al wat ervaring heb met tripmiddelen en ook niet bang bent een beetje te spacen, dingen anders te zien, of de controle te verliezen. Al ervaring hebt met paddo's bv. Is dit allemaal niet het geval, tja dan mss idd richting de 12mg thuis beginnen :)
Maar je er dan ook op instellen dat het wel eens niet zo heel denderend kan zijn..heb ik er bij deze iig voor gewaarschuwd ;)

Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 3 maart 2009 om 10:00:
mCPP grijpt inderdaad op een aantal dezelfde receptoren aan, maar het is zeker geen verwante stof met 2C-B.

Nee niet zo zeer verwant aan 2C-B, dat was ook niet wat ik direct zei :P ver weg verwant aan M. En daarmee dus nog veel verder weg van 2CB, maar dat is vergezocht en niet wat ikz ei. Maar iig, beide stoffen lijken meer op M dan bijvoorbeeld Heroïne doet, dat was wat ik er mee wilde zeggen. En deels spreken ze dus dezelfde receptoren aan, deels andere en op een andere manier ook nog eens. En dan ook nog in meer of mindere mate, met een sterkere of zwakkere bindingsaffiniteit. Al met al idd ernstige complexe 'matter'.

Misschien beetje mierenneuken, haha, maar jij bent volgens mij iemand die het liever goed weet dan half goed. ;)

Dat zeker, sta daarom ook altijd open voor correcties ;). Mits onderbouwd en het geen geraaskal is, maar weet dat dat bij jou wel goed zit;)

Edit, Niels, site gevonden voor je: ;)
http://jpet.aspetjournals.org/cgi/content/full/297/3/846
Waarschuwing: pittige stof, maar die geldt minder voor jou dan voor de rest;)

Waarin o.a. deze passage staat, over het complexe systeem:
For example, a low dose of MDMA may cause little receptor desensitization, while the effects of a larger dose may depend on receptor desensitization. Thus, a very complex set of parameters is important in the manner by which a drug such as MDMA affects behavior via the 5-HT system.

In conclusion, the apparent plasticity of the 5-HT system makes for an infinitely complex system

Wat ik boven al zei.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 3 maart 2009 om 20:06:
Ik zei al dat het een ingewikkeld complex geheel is, volgens mij is het zelfs zo dat zowel mijn bron, als wat jij zegt niet onjuist is, dus dat beide het geval is. Het hangt ook nog van de lokalisatie van de receptoren af, die zitten nog op meerdere specifieke delen (lobus dit en dat, kern zus & zo, ff nu niet in staat het op te zoeken) in de hersenen en niet alleen daar (eh toch?) Iig ook niet op elke plek zitten er evenveel. Het een wordt dus in een wat sterkere mate gestimuleerd of geblokkeerd dan het ander. Was wel een goeie site (pubmed source achtig) iig Recalling myself; inderdaad zorgt MDMA voor een uitstroom van serotonine, maar is het ook een re-uptake inhibitor, het zorgt er ook voor dat serotonine langer in de synaps blijft, of dat plaatselijk nou gepaard ging met stimulatie of blokkade is met even uit het hoofd ontschoten, ik dacht wel blokkade eigenlijk..Maar ik kan het mis hebben hoor

Dit bewijst nogmaals dat zelfs de beste wetenschappers jack shit over het menselijk brein weten (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 3 maart 2009 om 20:06:
Mwoah ik ben toch fan van wat meer..ook voor een eerste keer, dit dan wel in een thuis setting! 12 vond ik echt slappe hap

Ik heb het nog nooit gedaan maar weet wel uit ervaring dat je dit niet zomaar kan adviseren want niet iedereen heeft dezelfde geestelijke gesteldheid. dus wat de 1 als minder ervaart daar kan een ander flink van ondersteboven raken.
donateur
Ik adviseer het ook niet, lees mn post nog eens goed. Iemand met een slechte geestelijke gesteldheid moet overigens niet beginnen aan tripmiddelen, verder op zich wel een punt, daarom zeg ik ook, better safe than sorry. Maar als men dan maar niet gek op kijkt dat 12mg zeer waarschijnlijk een net wel net niet gevoel, of dat nog niet eens! (geen effect kan ook) gaan voelen.
Waarschuw beheerder
20-25 is leuk om mee te beginnen als je wilt trippen
10-15 zul je weinig visueels meemaken
Waarschuw beheerder
15 vind ik juist een mooie hoeveelheid om mee te beginnen..
kvind dat de ervarings sterkte per mg heel snel opklimt bij 2cb dus dat als je dan net 4 mg meer of minder neemt dat je t dan al 1/3 keer harder of zachter kan voelen... beter de eerste keer niet t risico nemen dat je te hard tript..
speed bij de hand hebben kan handig... als je al veel in leven getript hebt op andere drugs kan je opzich best wel met een hogere dosis beginnen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op woensdag 4 maart 2009 om 00:41:
20-25 is leuk om mee te beginnen als je wilt trippen
10-15 zul je weinig visueels meemaken

Uitspraak van Motje What!¿ op woensdag 4 maart 2009 om 16:45:
15 vind ik juist een mooie hoeveelheid om mee te beginnen..

15 a 20 dan maar!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 maart 2009 om 22:18:
Dit bewijst nogmaals dat zelfs de beste wetenschappers jack shit over het menselijk brein weten

Valt wel mee hoor.
Het moeilijke is gewoon dat je niet, zoals bijv bij organen, één onderdeel kunt weghalen en dan kijken wat dat voor invloed heeft. Alles staat met elkaar verbonden en als je iets aanpast, proberen andere hersendelen dat weer op te vangen. Extra lastig met het serotoninesysteem is dat daarbij heel snel sprake is van receptordownregulatie, dat wil zeggen dat als je het heel erg stimuleert het systeem zichzelf minder actief maakt.

Uitspraak van Chav op woensdag 4 maart 2009 om 17:28:
15 a 20 dan maar!

Blijf bij 12 tot 15, vriend van mij is ooit behoorlijk heftig gegaan op 25 mg.
Nou kon hij het ook zelf gewoon slecht in de hand houden, maar toch.
Zomaar iemand adviseren om 20 mg te pakken vind ik onverstandig.
Waarschuw beheerder
moet je echt zelf uitvogelen wat goede dosis voor jezelf is .....
en verschild ook per keer vind ik! heb op i love techno vorig jaar
bijna 100mg na binnen gewerkt en was ik niet vet aant trippen
en heb wel eens thuis op 25 a 30 mg flink liggen trippen

dus geen touw aan vast te knoppen O:)

ik zou met 10mg beginnen en ff 3 kwartier afwachten
en dan om t half uur 5 mg bij pakken tot je lekker
licht te trippen :kwijl:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Midnight Rave Association op maandag 2 maart 2009 om 19:03:
Geen idee, weet wel dat ik ook helemaal gek werd van de drukte om me heen met 2cb.. andere mensen waren echt a-relaxt. Ik ga ook geen 2cb meer doen op drukke plekken. Thuis was het echt vet

Met M zijn andere mensen om je heen juist relaxt, met 2cb had ik het tegenovergestelde.. Eigenlijk vond ik iedereen kut, behalve vrienden.

is indd wel zo dat 2cb de eerste paar keren een zwaar impact op de kan hebben! beni k met je eens! ik heb het ook eerst 5 a 7 keer eerst thuis gedaan met vrienden, als je dat een paar keer thuis hebt gedaan en je bent het gevoel en bodyload gewend is het egt een zeer aangenaamde drugs met stappen na mijn mening

Hoe vaker ik juist 2cb op feestjes heb gedaan, hoe sneller ik mij ga irriteren aan de mensen om me heen (behalve degene die ook aan de 2cb zitten).. Iedereen vind ik maar te vrolijk en te druk en snappen me niet meer:P Daarnaast vind ik het vaak moeilijk om nog te dansen.. Ik wil het wel, maar ik snap niet meer perse hoe het moet!

Dus het liefst op n feestje beginnen, met zn allen blij zijn als we EINDELIJK kunnen afteren en dan gewoon n paar dagen doorkachelen op n lekker matrasje in n warm huis.. En bovendien! Schoon zijn!

Wat ik ook niet snap trouwens, dus dit is n vraagje? Wij hebben er wel eens met zn 5en?? ong max, 150 2cbtjes doorheen gegooid, maar laatst hoorde ik dus iemand waarvan zijn tax echt maximaal 6 was... Pilvorm dus ja..

En is bij jullie de lucht ook altijd zo dik?
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Midnight Rave Association op woensdag 4 maart 2009 om 18:01:

hmm bijpakken is niet zo effectief, om het half uur lijkt me ook niet zo verstandig want dan heb je al 3x bij gepakt voor de 1e keer bijpakken begint te werken..dan moeten die andere twee er dus nog bijkomen qua effect.

Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 4 maart 2009 om 17:37:
Zomaar iemand

Wel ff kijken wat voor iemand je voor je hebt en wat zijn/haar eerdere ervaringen zijn met tripmiddelen, dat is wel in te schatten.

Enige klacht die ik ooit gehoord heb vna 20mg is dat het niet werkte :) Maar goed, met 15 beginnen is prima te doen. Kan je een 2e keer uitbouwen naar 18 of 20 :)
Uitspraak van Motje What!¿ op woensdag 4 maart 2009 om 16:45:
als je dan net 4 mg meer of minder neemt dat je t dan al 1/3 keer harder of zachter kan voelen...

zeker, 4mg kan nogal wat verschil maken ja.
Uitspraak van Perdonna op woensdag 4 maart 2009 om 22:08:
Hoe vaker ik juist 2cb op feestjes heb gedaan, hoe sneller ik mij ga irriteren aan de mensen om me heen (behalve degene die ook aan de 2cb zitten).. Iedereen vind ik maar te vrolijk en te druk en snappen me niet meer:P Daarnaast vind ik het vaak moeilijk om nog te dansen.. Ik wil het wel, maar ik snap niet meer perse hoe het moet!

Dus het liefst op n feestje beginnen, met zn allen blij zijn als we EINDELIJK kunnen afteren en dan gewoon n paar dagen doorkachelen op n lekker matrasje in n warm huis.. En bovendien! Schoon zijn!

Klinkt herkenbaar! :)

Waarschuw beheerder
neem gewoon 30 - 40 mg dan ga je lekker trippen hoef je ook niet meteen bij te nemen:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chav op woensdag 4 maart 2009 om 17:28:
15 a 20 dan maar!

Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 4 maart 2009 om 17:37:
Zomaar iemand adviseren om 20 mg te pakken vind ik onverstandig.

Ik adviseer dat niet zomaar, je neemt 2cb omdat je wilt trippen dan heb je toch wel 15mg nodig, je wilt ook niet te hard gaan de eerste keer dus niet meer dan 20mg nemen.
Waarschuw beheerder
gvd kan via niemand 2-cb regelen terwijl ik het wel keertje wil proberen:( alle dealertjes zeggen van huh wat is dat? alleen me broer kent het van vroeger maar die gaa niks voor mij halen.
donateur
Vandaag maar eens wat poeder naar het testcentrum gebracht, weet dat het goed is, maar uit interesse voor zuiverheids% toch maar 'ns weggebracht toen ik in de buurt was. 12,50 en 100mg lichter, maar goed. Een blaadje met max. zuiverheden van div. stoffen rijker :P
scheelt weer een hoop zelf rekenen. Kwantitatieve uitslag met 1,5 a 2 weken. Kwalitatief over een week, maarja..de zuurtest daar gaf direct groen aan :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Midnight Rave Association op woensdag 4 maart 2009 om 18:01:
ik zou met 10mg beginnen en ff 3 kwartier afwachten

zou dat zeker niet doen :)

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 4 maart 2009 om 22:26:
hmm bijpakken is niet zo effectief, om het half uur lijkt me ook niet zo verstandig want dan heb je al 3x bij gepakt voor de 1e keer bijpakken begint te werken..dan moeten die andere twee er dus nog bijkomen qua effect.

precies ;) (je gaat rare dingen zien hoor o:) vooral als je emaal in je bedje ligt)

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 5 maart 2009 om 21:32:
12,50 en 100mg lichter,

:O zoveel?
laatste aanpassing
donateur
Jup..het gaat naar het laboratorium.

Ik had al zoiets vernomen, dat je 100mg nodig had, hoopte stiekem toch minder, maar dan is het niet genoeg voor een kwantitatieve analyse, alleen kwalitatief (which says: het is 2CB, of het is het niet, niet hoeveel).
Had dus beter zoals iemand eens suggereerde 25mg 2CB kunnen nemen en 75mg poedersuiker. Resultaat x4 had dan ook mn percentage geweest. Maar ja, ik had haast om 6u vanmorgen dus heb maar even snel wat meegepakt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chav op donderdag 5 maart 2009 om 17:15:
Ik adviseer dat niet zomaar, je neemt 2cb omdat je wilt trippen dan heb je toch wel 15mg nodig, je wilt ook niet te hard gaan de eerste keer dus niet meer dan 20mg nemen.

is voor de eerste keer zeker goed, na 2 uur nog een beetje bijsnuiven voor optimaal effect
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 5 maart 2009 om 22:16:
Jup..het gaat naar het laboratorium.

Ik had al zoiets vernomen, dat je 100mg nodig had, hoopte stiekem toch minder, maar dan is het niet genoeg voor een kwantitatieve analyse, alleen kwalitatief (which says: het is 2CB, of het is het niet, niet hoeveel).
Had dus beter zoals iemand eens suggereerde 25mg 2CB kunnen nemen en 75mg poedersuiker. Resultaat x4 had dan ook mn percentage geweest. Maar ja, ik had haast om 6u vanmorgen dus heb maar even snel wat meegepakt.

hehe, ik heb het in een cappie gedaan 20mg en dat ingeleverd en daarvan konden ze wel een kwantitatieve en kwalitatieve analyse doen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lemon op donderdag 5 maart 2009 om 23:31:
hehe, ik heb het in een cappie gedaan 20mg en dat ingeleverd en daarvan konden ze wel een kwantitatieve en kwalitatieve analyse doen

precies, dan kan je de zuiverheid zelf berekenen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 5 maart 2009 om 21:32:
Vandaag maar eens wat poeder naar het testcentrum gebracht, weet dat het goed is, maar uit interesse voor zuiverheids% toch maar 'ns weggebracht toen ik in de buurt was. 12,50 en 100mg lichter, maar goed. Een blaadje met max. zuiverheden van div. stoffen rijker :P
scheelt weer een hoop zelf rekenen. Kwantitatieve uitslag met 1,5 a 2 weken. Kwalitatief over een week, maarja..de zuurtest daar gaf direct groen aan :)

ik gok dat het rond de 86% zit :)
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 maart 2009 om 23:37:
precies, dan kan je de zuiverheid zelf berekenen

als zij de kwantitatieve analyse doen krijg je gewoon een zuiverheids%, hoef je zelf niet meer aan de rekenen.

Uitspraak van Lemon op donderdag 5 maart 2009 om 23:31:

dan is die vent gewoon een snoeperd :O :honger: :nocheer: waar was dat?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 maart 2009 om 00:09:
ik gok dat het rond de 86% zit :)

mooie gok, dat hoop ik met je mee :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 6 maart 2009 om 13:39:
dan is die vent gewoon een snoeperd

Lijkt mij ook ja, je kunt zelfs van een paar mg in principe al een zuiverheidspercentage berekenen.
Wat wel zo is, dat die analytische balansen een weegfout hebben van 0.5 mg.
Dus als je minder dan 50 mg inlevert, komt dat neer op een weegfout van meer dan 1%.

Ach ja, was het toevallig die T-7?
Klopt niet met de prijs trouwens, het zal wel gewoon B zijn.
Zuiverheid van die T-7 op zich nog wel benieuwd naar... :)
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 6 maart 2009 om 17:39:
Lijkt mij ook ja, je kunt zelfs van een paar mg in principe al een zuiverheidspercentage berekenen.
Wat wel zo is, dat die analytische balansen een weegfout hebben van 0.5 mg.
Dus als je minder dan 50 mg inlevert, komt dat neer op een weegfout van meer dan 1%.

Ach ja, was het toevallig die T-7?
Klopt niet met de prijs trouwens, het zal wel gewoon B zijn.
Zuiverheid van die T-7 op zich nog wel benieuwd naar... :)

Bastard, allicht dat die vent nou gaat spacen op de vor analyse door mij ingeleverde B.

Geen T-7 ingeleverd. Daar 100mg van inleveren is zonde, zeker voor een zuiverheidspercentage. Een snufje voor kwalitatieve analyse is nog wel interessant, zuiverheid zal wel goed zitten, gezien de vermoedelijke resource :)

Waarschuw beheerder
jow,

leuke avond gehad met ze 4en op de 2 CB risken haha da gaat nie goed :lol:

Heb wel gemerkt dat da snuiven 10x zo hard inslaat pffff :D

Waarschuw beheerder
Ik heb dit weekenend weer eens 2geprobeerd. Was echt te vet. en mega kwaliteit!! Boh
Waarschuw beheerder
Is 2C-I te vergelijken met 2C-B qua sterkte en duur.

Ik zie dat 2C-I en methylone te bestellen zijn via het internet, best interessant ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben zeer geinteresseerd in dit goedje, maar de mensen die ik ken hebben andere waren...
Waarschuw beheerder
2c-b,2c-d,2c-c,2c-d,2c-e,2c-i,2c-t-2,2c-t-4,2c-t-7, methylone,bk-MBDB, 5-meo-dmt,5-meo-

welke van deze is het populairst en zal het meeste "handel" in zitten?

Gewoon curious, ben niet uit op handel voor de duidelijkheid :)