Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 454526x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chrono op zaterdag 28 februari 2009 om 12:46:
maat van me is zwaar fout gegaan ervan, Moesten beide naar et ziekenhuis. bij mij ging et nog goed, maar moest de ambulance personeel vertellen wat ie had gebruikt, terwijl hij zat te krijzen als een bezetenen.

hmm :/
niet zo fijn dan

want zei het ambulance personeel?
2 wat?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MasterAfwasser op zaterdag 28 februari 2009 om 12:35:
na zo'n 2 uurtjes klapte ik er effe een void settler cd in

(L)

None Follows the Sunrise zeker?
Ideaal om op te trippen... :D
Waarschuw beheerder
"..wake up, my dark avenger, for another night of beheading!" :D

Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op zaterdag 28 februari 2009 om 13:47:
want zei het ambulance personeel?

1-0 voor Alex...
Waarschuw beheerder
Vanavond ook wat 2cb doen. Alleen ff om het probleem van het geen weegschaal hebben heen werken :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 28 februari 2009 om 18:19:
"..wake up, my dark avenger, for another night of beheading!"

"Braveee Menmenmennn Do not go gentle into that goodnight sleep" :respect:

"fable entwine" deed het errug goed, overigens ging ik wel ff ver weg op "a rusted golem"

Die muziek geeft echt een extra dimensie erbij
Artiest {SHOWLIST artist 41657, 159665, 75104, 21061}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op zaterdag 28 februari 2009 om 13:47:
hmm
niet zo fijn dan

wat zei het ambulance personeel?

wat er precies gezegd is weet ik niet meer, ik werd thuis afgezet door de politie en moest toen me ouders middernacht wakker maken, en dus hun praatje gemaakt over de situatie en toen kregen ze een oproep dat ik ook naar et ziekenhuis moest omdat ik et zelfde zou kunnen krijgen. 1 politie agente moest in therapie na hoe ze me maat hoorde krijzen. ik zag gewoon alles bewegen waar ik naar keek. Me maat zag hel honden , een duistere gedaante, en werd aangevallen en geslagen met stokken zei die. Voor hem was dit levens echt, en dat was te zien aan zn gedrag.

heb zelf 1 bad trip met paddo's gehad, daarna niet meer gedaan. maar na deze laatste ervaring raak ik nooit meer hallucinerende troep aan. En ook geen andere ongein.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Voor vanaaf 100 mg 2cb en chcolade spacecake met 10gr heftige hasj erin!
wordt wel chill space hier met zn 2e :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
als je als weet dat je niet zo goed psychedelic shizzle kan hebben dan moet je ook geen 2cb nemen
Waarschuw beheerder
@chrono Ah, dat was '[GPT]BoriZ', toch? Heb z'n tripreport gelezen, behoorlijk fucked up. Maar wel een goede les om in ieder geval voorzichtig te zijn met 2c-b, met name de dosering bij nasaal gebruik.. En zorg dat je enigszinds uitgerust bent.
Waarschuw beheerder
jep weet niet waar die reports staan,maar als je et weet kan je wellicht een link plaatsen
Waarschuw beheerder
half uur geleden allebei 2 stukken spacecake gegeten.
15 min geleden allebei +- 10 mg 2cb en zijn nu aan jointje bezig
begin me al licht lacherig en beetje spacerig te voelen
dus zal wel chill worden zometeen....

zo nog ma beetje 2ceeBeetjes bijpakken :kwijl:
Waarschuw beheerder
Hmmz na dat verhaal over reis naar het ziekenhuis weet ik iig dat ik het niet ga snuiven :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Midnight Rave Association op zaterdag 28 februari 2009 om 21:13:
zo nog ma beetje 2ceeBeetjes bijpakken

Oei, jullie gaan zeker commentaar van eMiel krijgen.
Altijd beginnen met een hoge dosering, want bijslikken is veel minder effectief. :9
Fijne avond gewenst daar hè!

Uitspraak van ioH op zaterdag 28 februari 2009 om 21:23:
Hmmz na dat verhaal over reis naar het ziekenhuis weet ik iig dat ik het niet ga snuiven

Gewoon kwestie van jezelf onder controle houden joh.
Je weet van te voren dat je wat gaat pakken, en dat alles wat er daarna gebeurt waarschijnlijk alleen in je hoofd zit.
Maarrr de 2C'tjes zou ik sowieso niet snuiven, pijn aan de näse en zoveel meer hoef je ook niet te pakken als je gewoon een capsule maakt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ioH op zaterdag 28 februari 2009 om 21:23:
Hmmz na dat verhaal over reis naar het ziekenhuis weet ik iig dat ik het niet ga snuiven :P

dat ligt er echt niet aan of hij t gesnoven heeft, ik heb wel eens 25 mg gesnoven. tuurlijk space je hard maar 2cb staat erom bekend dat je alles nog een beetje in de hand kan houden.
t ligt na mijn mening echt aan de persoon zelf als je dat psychische niet aan kan moet je eraf blijven
2cb en nevensoorten hebben net de minste nadelen (lichamelijk ect.)

verder beginnen al beetje te space hier ga nu de 2de keer 10mg bijpakken
cake en joint doet ook zn werk goed tussendoor.......
Waarschuw beheerder
Zal wel kijken :) doe wel klein sleutelpuntje in vloetje :)

Waarschuw beheerder
....Die zit. nou ik ben benieuwd :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 28 februari 2009 om 21:31:
Oei, jullie gaan zeker commentaar van eMiel krijgen.
Altijd beginnen met een hoge dosering, want bijslikken is veel minder effectief. :9

True :P Maar wat moet ik er nu nog op zeggen dan?

Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 28 februari 2009 om 21:31:
Maarrr de 2C'tjes zou ik sowieso niet snuiven, pijn aan de näse en zoveel meer hoef je ook niet te pakken als je gewoon een capsule maakt.

Idd. Wordt wel beschreven als Legendary Painful :O zelf geen ervaring mee..maar goed, idd gewoon ietsje meer dan nasaal in een capsule..niks aan t handje..waarom zou je door die hel gaan:P oke..het werkt wel sneller.

Uitspraak van chrono op zaterdag 28 februari 2009 om 12:46:
maat van me is zwaar fout gegaan ervan,

je weet wel heel zeker dat het 2cb was?

Uitspraak van Midnight Rave Association op zaterdag 28 februari 2009 om 21:46:
t ligt na mijn mening echt aan de persoon zelf als je dat psychische niet aan kan moet je eraf blijven
2cb en nevensoorten hebben net de minste nadelen (lichamelijk ect.)

idd, lichamelijk veel minder nadelen dan M of speed bv. LSD heeft wel minder lichamelijke nadelen;) Sommige mensen zijn erg bang wanneer ze de controle verliezen, dat kunnen ze niet hebben, dan moet je niet beginnen met psychedelica, sommige van dat soort mensen (met alle respect, kan gewoon zijn dat je zo in elkaar zit, vervelend, maar verder niks mis mee..) moeten zelfs niet beginnen met blowen :)
Hetzelfde had ook met paddo's kunnen gebeuren imo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 28 februari 2009 om 23:18:
LSD heeft wel minder lichamelijke nadelen

Wat een ontzettend wijze woorden, haha. :lol:

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 28 februari 2009 om 23:18:
Hetzelfde had ook met paddo's kunnen gebeuren imo.

Precies, aan bepaalde drug de schuld geven is een beetje zwak.
Fout gaan ligt bijna altijd gewoon aan de persoon zelf, of (onverwachte) gebeurtenissen tijdens het trippen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zondag 1 maart 2009 om 06:47:
Fout gaan ligt bijna altijd gewoon aan de persoon zelf, of (onverwachte) gebeurtenissen tijdens het trippen.

daarom, kan met alle trip middelen gebeuren dus wees voorzichtig. als je wat visuele effecten kan opnemen tijdens de trip 8) ga ik wil ff kijken. dat was altijd erug mooi :)
Waarschuw beheerder
ok, found it..

Waarschijnlijk teveel tekst voor veel PF-ers maar toch een interessant reportje..

door: BoriZ

Zondag 29 juli 2007

Setting: Thuis
Tripmaat: J.
Substantie: 25mg 2C-B (gesnoven)

Ik ben nog steeds aardig van streek en heb nog lang niet alles wat gebeurt is een plekje kunnen geven.

Zaterdag 28 juli zijn we met een groepje van 4 man naar dominator, een hardcore festival, geweest. Ik ben de hele dag uit mn plaat gegaan en had alleen en klein beetje mdma en wat nakkies pep op om volluit te knallen!
De vrijdag hiervoor had ik mn langverwachte 2C-B binnen en op de terugweg maakten ik en J. elkaar lekker om nog ff als after bij mij op mn kamer hard te gaan hallucineren (want echt meer dan dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan op 2C-B ).
Eenmaal terug na een lange reis vanuit Groningen besloot ik voor de 25mg te gaan. Vorige keer behoorlijk heftig maar heel goed te doen. J. had ik 15 mg gegeven.

We waren nog geen 10 minuten verder of J. werd overweldigd door de effecten. Hij had dit niet verwacht en ik begon een beetje te stressen omdat hij nogal paniekerig overkwam. Niet lang daarna werden de visuals bij mij ook belachelijk extreem. Ik zag geen hol meer en mn kamer was ‘getting me the fear’. Het zweet brak me uit en ik stelde voor naar buiten te gaan.
Eenmaal de trap afgekomen hadden we onze schoenen uiteindelijk aangekregen en liepen we richtig de achterdeur. Ik moest het licht nog uitdoen en zodra ik dat deed was het disco! Damn!! Waar moet ik heen? Waar is J.? Ik besloot het licht maar ffies aan te houden dan konden we in ieder geval de deur vinden.
Toen we de deur uit liepen regende het…BAH! Toch maar weer naar binnen. J. ging op mn bank liggen met zn ogen dicht en bleef maar zeggen: “Het positieve er van indenken, Het positieve er van indenken”.
Ik vond het verrot dat J. niet genoot van het visuele geweld en kon daarom zelf ook niet lekker de effecten op me laten inwerken. Uiteindeljik de stap gemaakt om de tv, waarop alles totaal nergens op sloeg en iedereen er als tv ghosts uit zag, uit te zetten en een muziekie (Vibrasphere) op de PC opgezet.
Dit was het enigste positieve moment. Het zweten begon een beetje te zakken en de muziek klonk subliem vet! Goddelijk bijna! Ook was ik qua visuals op dit moment mijn eigen God. Overal in de kamer verschenen de mooiste patronen die op de muziek meegingen. Ik kon een soort energiebollen maken en door de patronen heenschieten. Ook J. begon zich te vermaken en vroeg om wat drinken. Op dit moment voelde ik mezelf opeens weer een bekende wereld binnen glippen. Het was die elfachtige dimensie waar ik met paddo’s en lachgas ben geweest! Wederom voelde ik een soort vrouwelijke entiteiten en ze vergezelde mij op en om mijn bed. Ze probeerde me gerust te stellen en het voelde helemaal niet vijandig. Ook zij herkende me overduidelijk. Ik ging helemaal op in dit wereldje en schrok opeens van J. omdat tie zei dat hij begon uit te drogen. Ik moest toch maar wat drinken halen.

Eenmaal beneden ging het fout. Ik hoorde hele vreemde geluiden (soort van als muziek defragmenteerd op dmt) en ik begon een soort van hondachtige entiteiten waar te nemen (helhonden). Ik schrok en rende de trap op. Nu overkwam me een extreem bedreigend gevoel, ik was overduidelijk in enorm gevaar! Er begon zich overal waar ik heen rende een soort poort te openen, een soort van blokjes die overvloeiden in onze (mijn) realiteit en er kwam een heel leger aan wezens op me af. Ik probeerde ergens anders aan te denken maar besefte dat ik wederom te maken had met entiteiten en wezens buiten mezelf. Ik voelde dat er enorm werd gevochten (waarschijnlijk mijn helpers en gidsen) maar ik kon geen kant op. Enigste wat ik kon bedenken was de trap op en af rennen., waardoor mijn ouders wakker werden. Die zagen echter niets om me heen maar wel de doodsangst in mijn ogen. Op een gegeven moment materialiseerde de entiteiten zich steeds meer en begonnen ze me fysiek aan te vallen. Ik werd met een soort stokken geslagen en ze probeerde me met iets steken bij mijn hart! Ook zag ik een soort blauwe wezens die met een soort geweren op me schoten maar de inpack deed alleen een beetje pijn. Ik begon te schreeuwen: “ Ik word aangevallen! Help mam, pap! Ik hou van jullie!!”
Ik wist dat ik dood ging. Ik werd alle kanten op geslagen en met mijn vader en al de trap afgesmeten. Mijn ouders namen een kracht waar die ze niet konden verklaren en zijn ook zwaar geschokkeerd.

112 was gebeld en vanaf dit punt weet ik alleen nog vlagen. Op een gegeven moment zat ik beneden bij de trap en een soort gigantische kerel met een paar honden en vreemde mensen stonden om me heen. Ik moest iets drinken en daarna zou ik voor eeuwig meegesleurd worden naar een van de diepste lagen van de hel om daarzo voor eeuwig uit elkaar gescheurd te worden, dat kan je je niet voorstellen, de terror die je dan voelt…
Naderhand bleken die vreemde mensen politie en ambulance medewerkers te zijn die me suikerwater wilden geven. Ook mijn pa en de vriend van mn zussie was dr bij. Ze wilde me allemaal vasthouden maar als ik niet bleef rennen konden die demomen me grijpen.
Ik had op dit moment onverklaarbare krachten volgens de politie die de dag erna was geweest. Ik sloeg constant 5 man van me af en dat terwijl ik een klein mannetje van 1,68 ben.
Nu werd het gevaarlijk, mijn hartslag bereikte een top van 230! Dodelijk dus en ik had 40 graden koorts. Op dit moment had ik visioenen van Goden die om mij vochten en iets wilde me met een speer doorboren. Men probeerde een infuus aan te leggen. Dit moest anders zou ik het niet overleven alleen alles voelde voor mij als een aanval. Telkens weer mislukte het en bloed spoot aan alle kanten over de bank waar ik op lag.
Hierna weet ik alleen nog maar dat ik bijkwam in het ziekenhuis en mn pa en de vriend van mn zussie bij me waren.
Even later kwam J. ook in het ziekenhuis terecht. Hij was zwaar geschokkeerd van wat er was gebeurt. Ik heb de hele buurt wakker gekrijst. Het ging door merg en been.

Het ergste vind ik nog wel dat ik mijn hele familie geshokkeerd heb. Zelfs een vrouwelijk agente die erbij was is hulp gaan zoeken omdat ze dat geschreeuw van mij maar niet uit dr hoofd krijgt. Iedereen was het er over eens dat dat geschreeuw niet menselijk klonk en mn pa heeft waargenomen dat tie door een onbekende kracht van de trap af is gesmeten. Ook heb ik een vreemde beetwond op mijn been die niemand kan verklaren. Dit was dus echt niet alleen hallucineren. Ik had ongewild een fooking poort geopend naar een van de diepste hellen die je je kan voorstellen. Ik ga hulp zoeken bij een paranormaal genezer om te kijken of hij wat ziet in mijn aura. Want het schijnt dat demonen en vijanden uit vorige levens zich vast kunnen verankeren in je aura en dan kan je daar behoorlijk veel last van gaan krijgen.

Ik ben er nu dus over uit dat die entiteiten die ik altijd waarneem niets meer met lachgas of paddo’s te maken hebben, maar ik deze met alle tripmiddelen in hoge dosis kan tegenkomen.
Voorlopig durf ik niet meer te trippen voordat ik mijn aura heb laten onderzoeken. Dit was de meest traumatische ervaring uit mijn leven. Ik ben blij dat ik dit report nog kan schrijven..

edit: Ik wil iedereen waarschuwen om dit middeltje met respect te behandelen en niet zo maar eventjes voor de lol te nemen. Ik dacht ook altijd dat 2C-B de grappenmaker onder de psychedelica was en zo staat het ook altijd een beetje omschreven op het Internet.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sick report

Waarschuw beheerder
dat is echt eng!
ik wist niet dat drugs zoooooo'n enorme impact konden hebben
donateur
Wat een ontzettend wijze woorden, haha. :lol:

ja ik weet niet zelluf, maar ik weet :P zoals ze dat hier zeggen :lol:

Sick verhaal inderdaad hierboven. Maar verder kan ik me vinden in onderstaande. En ga ik slapen, want dromenland roept.

Precies, aan bepaalde drug de schuld geven is een beetje zwak.

Waarschuw beheerder
De kans op fout gaan, hoe klein die ook is, is er wel. Als je alle regels in acht neemt (veilig doseren, vertrouwde omgeving, goed uitgerust zijn, vertrouwde mensen etc.) dan minimaliseer je de kans op een slechte ervaring al enorm.

Doort dit soort verhalen wordt je er wel weer aan herinnerd dat al die leuke stofjes geen speelgoed zijn..

Waarschuw beheerder
wow die report :|
maar tis idd net wat ie zegt.. het wordt vaak als grappenmaker onder de psychedelica aangetekend, maar dat is het zeer zeker niet.
de visuals zien er ook zo echt uit, imho veel echter als bij paddo's.. maar juist omdat je het effect veel minder op het lichaam/hersenen voelt dan bij paddo's, kunnen de visuals je echt de tering laten schrikken, en daar kwam ik achter toen ik iemand's gezicht zag wegsmelten..
maar toch vraag ik me af of dit wel 2cb is geweest.. of dat ie met zn vage kop de dosering heeft verneukt, want met 20mg kom ik niet eens in de buurt van wat hij ervaren heeft...

Waarschuw beheerder
Een hele dag feesten op zo'n festival kan ook een trigger zijn he.....

bedoel gaat je meestal ook nie in de koude kleren zitten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 09:00:
Een hele dag feesten op zo'n festival kan ook een trigger zijn he.....

Kan het me bijna niet voorstellen eerlijk gezegd.
Al 15+ feestjes op de acid gepakt, en nog nooit gemerkt dat ik later op de avond mindere momenten had door het heftige feesten.
Ook 3 keer twee feestjes op achtereenvolgende dagen aan de acid, en ook toen ging ik de tweede dag superrrrrelaxt.
Juist zoveel positieve energie door al die feestende mensen en de super muziek. (Y)

Misschien als de mensen niet relaxt zijn, of de muziek harder/agressiever is dan je had verwacht.
Maar dan is het dus gewoon weer onverwachte gebeurtenissen tijdens het trippen, en niet echt lichamelijke uitputting.
Het kan natuurlijk dat ik gewoon altijd geluk heb en andere mensen wel fout gaan als ze moe worden, maar zoals gezegd denk ik niet dat dat zo is. :)

Nog extra opmerking: Pak wel altijd vrij lage dosering op feesten, max 150 mics en meestal begin ik met 75-100 om dan paar uurtjes later op te bouwen naar 150.
Waarschuw beheerder
Kerstavond 2008
cafe de huiskamer
dart toernooi der verloren zielen

Na 3x eerder 2c-b gebruikt te hebben besloten ik en mijn vrouw het vanavond eens in een andere setting te proberen dan thuis.
De kinderen bleven bij oma slapen dus we hadden heel de nacht. We hadden een dart toernooi dat elk jaar georganiseerd word door onze stamkroeg cafe de huiskamer. De opzet van het toernooi is dat je gekoppeld word aan een vreemde die uit de hoge hoed word getrokken.
Ik word gekoppeld met een goede bekende van me, een ere divisie speler. Zelf speel ik 1ste divisie dus we maakte een zeer goede kans op de titel. ik besluit te wachten met het nemen van mijn 30 mg 2c-b tot we uit geschakeld zijn, of de finale gewonnen hadden.
Eerder die avond kreeg ik al een smsje van mijn neefje of ik nog wat lekkere snoepjes in huis had. Ik had nog een zooi rode blanco's over die op mochten. Mijn neefje P. neemt er 1 en later die avond nog 1 m'n maatje S. neemt er 2 en maat c ook 2. maat J. besluit het enkel bij alcohol te houden.
19:30 zit het er bij iedereen in en mijn meisje houd het bij 15 mg 2c-b. de avond verliep vrij vlotjes. Tot maat C. besloot naar huis te gaan de alcohol in combo met x verloopt niet zoals hij wilt en is plotseling verdwenen. Ik maak me zorgen om hem en besluit hem te gaan zoeken want hij neemt z'n telefoon niet op. 3 kwatier later belt z'n vriendin op dat hij veilig thuis is en vraagt me wat er aan de hand is ?
Ik zeg haar van niks te weten ( zeikwijf ) en dat hij maar lekker moet gaan slapen.

Yes we hebben alle wedstrijden gewonnen. Het is nu enkel de finale nog. Zelf had ik al heel de avond aan de jupiler gezeten en toen leek het mij een goed idee ( gewoon stom ) om nog net voor de finale de 30 mg 2c-b te pakken. duurt ongeveer 30 minten eer het werkt en de finale zelf was best of 7 legs, circa 15 minuten gooien.
10 minuten voor dat we de finale moeten gooien besluit ik de 2c-b cap te nemen. Er stonden al wat mensen bij de wedstrijd leiding te klagen over de punten telling enz bla bla.
de wedstrijd verloopt bijna als verwacht 2-2 en ik merk dat de 2 c-b begint op te komen, shit das te snel fuck fuck fuck.
Ik zet m'n tanden op elkaar en zeg tegen mezelf kom op even door bijten we pakken de 3-2 maar bij de 6de leg zet de 2-cb flink door het dart bord begint te draaien en de trippels en dubbels vallen om laag zodra ik er naar kijk. phoe gelukkig we pakken de finale yes kampioen de verloren zielen. de 2 c-b is ondertussen zo heftig dat ik me onder een vergroot glas voel staan. de wedstrijdleiding komt naar me toe en vertelde me dat er een fout is geweest bij de punten telling en dat we de finale tegen een ander koppel hadden moeten gooien. Meteen daar achter aan komt de vraag of we zo sportief willen zijn de juiste finale te gooien. Althans dat vertelde m'n koppel m8 ik zag de lippen wel bewegen maar mijn gedachtes vlogen door heel de kroeg heen, alles bewoog er stond helemaal niks meer stil. Ik verneem van mijn vrouw dat we de finale opnieuw gaan gooien. Ik vraag haar om hulp want waar is het dartbord gebleven. Ze ziet aan me dat ik ondertussen heel ver heen ben en met mijn gedachten niet meer in de kroeg ben.
De wedstrijd begint ik ga aan de ochie staan kijk naar het bord 2 seconde zag ik hem hangen, klap er hangt ineens een door gesneden boom stronk, fuck fuck fuck denk ik dit gaat dus niet goed komen. Ik haal m'n pijlen angstig uit het bord draai me om en loop met mijn hoofd omlaag naar de staan tafel. ik wil een slok drinken nemen en kijk omhoog daar stond maat S. met zijn grote zwarten pupillen die heel zijn oog vulde. ik schrik er van en zeg ik moet hier weg ik moet hier nu weg. Nee henk zegt ie je bent de finale aan het gooien schiet eens op man. ik kijk om me heen en IEDEREEN kijkt me aan, Fuck ze zien dat ik van de kaart ben fuck ze hebben allemaal gif zwarte ogen fuck fuck fuck ik raak nog verder in paniek fuckkkkkkk.
Shit ik ben weer aan de beurt, de Boomstronk hing nog steeds aan de muur. Ik krijg een vage gedachten binnen dat ik in het huis van de boze bevers ben. Nu was iik de weg helemaal kwijt voelde het zweet op mijn handen liggen de pijlen trilde tussen de vingers vandaan. De schrijver besluit me aan te moedigen door te roepen come on henk. ik werd nog angstiger die schreeuw voelde als een doffe klap in mijn hoofd.
De finale verloren we met 4-0 in mijn beleving duurde die ook 2 uur.
Ik pak m'n spullen bij elkaar besluit niet om te blijven om de tegenstander te feliciteren, ik wilde weg hier.
Buiten wacht ik op mijn meisje die nog even voor de rekening zorgt, Ook buiten keek iedereen me aan met gifzwarte ogen. Het was stervens druk bij de taxi staanplaats we staan netjes te wachten terwijl ik al langzaam wat rustiger begin te worden. Wij zijn de volgende aan de beurt voor een taxi, Komen er 2 van die anieta's met nog een ( in mijn ogen ) boom van een kerel die even snel voor ons de taxi in schoten.
Mijn meisje trekt er aan der handtas terug de taxi uit opflikkeren zei ze. Fuckkkk ik ben niet in staat om te vechten. met gebalde vuisten loop ik die kant op om er maar het beste van te maken. gelukkig wist me meisje het netjes te houden en konden we zonder slag of stoot de taxi in. eenmaal thuis gekomen viel ik letterlijk in de bank de 2c-b piek was er af alles werd wat rustiger en we hebben nog heerlijk genoten van een film.

alcohol + 2c-b = ok. doe daar nog een verplichting aan vast en man dan word het vervelend

Ja ik weet het, Taal is beslist niet mijn sterkste punt......
Waarschuw beheerder
algelope weekend naar belgië geweest, als een malle lopen spacen :D
er was ook te veel alcohol in het spel en ook een tweede keer nog wat bij genomen, wat achteraf niet gehoeven had :P

we stonden met een grote groep in een karaoke bar, iedereen was lekker aan het drinken en sommige deden een poging tot zingen, maar ik zat naar zoon rode bartsmit laser lamp te staren die daar hing:D

vervolgens ergens anders heen geweest waar ik nog tweekeer zo hard ging. had een vrouwtje uit de groep een kus op de hoofd gegeven, had ik de hele avond haren op me tong :S ging ook zo hard dat ik dacht dat ik er aan kapot zo gaan, dus dat was het teken om er maar even te gaan stoppen met de alcohol. na twee sapjes ging het wel weer lekker :)

later op mijn matje nog de meest bizare dingen gezien waneer ik me ogen dicht had..
maarja wel heel erg leuk gehad en niemand had het door
(vind dit juist wel heel erg leuk O:) )
Waarschuw beheerder
vaag spul joh
Waarschuw beheerder
zaterdag op zondag nog vies liggen te space thuis :P
+- 30 mg 2cb(ik) en mn vriendin +- 20 mg
met zn 2e hele spacecake naar binnen gewerkt
en nog 3 jointjes! ik werd echt de bank ingezogen
en zat echt in een tunnelvisie, hele woonkamer
had zo n mooie orange/geelachtig gloed, wat
lichtelijke vervormingen gehad en veel gelachen
zoals altijd....
was zeer geslaagd :kwijl:

Waarschuw beheerder
kan iemand mij uitleggen hoe het komt dat die persoon in dat lange verhaal hierboven (die trip die helemaal verkeerd afliep) zo heftig erop gereageerd heeft?
Waarschuw beheerder
Geen idee, weet wel dat ik ook helemaal gek werd van de drukte om me heen met 2cb.. andere mensen waren echt a-relaxt. Ik ga ook geen 2cb meer doen op drukke plekken. Thuis was het echt vet :)

Met M zijn andere mensen om je heen juist relaxt, met 2cb had ik het tegenovergestelde.. Eigenlijk vond ik iedereen kut, behalve vrienden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xqlusively op maandag 2 maart 2009 om 18:55:
Geen idee, weet wel dat ik ook helemaal gek werd van de drukte om me heen met 2cb.. andere mensen waren echt a-relaxt. Ik ga ook geen 2cb meer doen op drukke plekken. Thuis was het echt vet :)

Met M zijn andere mensen om je heen juist relaxt, met 2cb had ik het tegenovergestelde.. Eigenlijk vond ik iedereen kut, behalve vrienden.

is indd wel zo dat 2cb de eerste paar keren een zwaar impact op de kan hebben! beni k met je eens! ik heb het ook eerst 5 a 7 keer eerst thuis gedaan met vrienden, als je dat een paar keer thuis hebt gedaan en je bent het gevoel en bodyload gewend is het egt een zeer aangenaamde drugs met stappen na mijn mening
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 18:48:
kan iemand mij uitleggen hoe het komt dat die persoon in dat lange verhaal hierboven (die trip die helemaal verkeerd afliep) zo heftig erop gereageerd heeft?

misschien door de druk die op zijn schouders ligt.. dat andere mensen het zoude zien dat hij slecht presteert, of toch de combi met alcohol..

bij mij geeft het juist een kick :9 'ik space hem heel hard en niemand ziet het, haha' 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 18:48:

omdat 25mg een redelijk hoge dosis is om op te snuiven.... vooral als je kijkt naar het feit dat deze persoon al mdma en pep had gebruikt op een feest vantevoren... en dus waarschijnlijk al aardig vertieft was en zijn serotonine pijl zal ook wel laag zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 2 maart 2009 om 19:43:
Van buitenaf valt er niet veel aan je te zien nee

ik heb altijd het gevoel alsof iedereen 't ziet, ma da zal wel door het stofje zelf komen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 20:07:
ik heb altijd het gevoel alsof iedereen 't ziet, ma da zal wel door het stofje zelf komen

ik heb dat gevoel ook , en net of je het middelpunt van alles bent en iedereen je in de gaten heeft! maar dat komt volgens mij puur omdat je zintuigen op de 2cb beter functioneren

Waarschuw beheerder
is het effect anders als je het snuift dan?

want ik wil het ook es een keer uitproberen en toen zei iemand dat de beste dosis om te beginnen ongeveer 23 mg gram was en dan in een capsule. nou scheelt dat wel 2 mg met de persoon in het verhaal. maar maakt de manier hoe je het inneemt ook verschil?
Artiest Manic
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 2 maart 2009 om 19:43:
Van buitenaf valt er niet veel aan je te zien nee Dat is met gitzwarte kijkers van de M wel anders

ik krijg net zo grote pupillen van 2cb als van mdma hoor..

heb zaterdag in het cafe ook ongeveer 10 mg gesnoven en later nog eens 10 gesnoven,

was zeer geslaagd super gezellig gehad heel erg mdma achtig, en toen ik naar boven naar de wc ging toen was het ineens super spacy en waren de muren aan het vervormen enzo en toen ik weer naar de bar ging toen had ik weer een gevoel alsof ik een klein beetje mdma en bier had gedronken en vervormde het bijna niet meer.. of het viel in ieder geval niet op :P

dat vind ik zo gunstig aan 2cb, bij lichte dosissen kun je het heel makkelijk sturen en is het maar net hoe je je wil voelen (of denkt dat je je voelt) zo voel je je ook :D dus ik heb echt dik veel lopen praten enzo en had echt het gevoel dat ik mdma had gehad, behalve dan dat ik echt strak stond, maar ik had er wel een klapkaak bij enzo af en toe :P
donateur
Tsja...aan je ogen moet niet veel te zien zijn, alhoewel als ik in de spiegel kijk dat altijd een heel avontuur is. Uitdagend en ik snap er meestal weinig van. Laast kwam ik er achter dat het waarschijnlijk kwam omdat ik m'n pupillen niet als rond zag.

Uitspraak van *NG* op maandag 2 maart 2009 om 19:29:
zijn serotonine pijl zal ook wel laag zijn.

2cb hecht aan de receptoren, zorgt niet zo direct voor een hoop release. Hoewel depletie van aanwezig serotonine natuurlijk op dat moment niet de allerbeste stemming veroorzaakt, aan de andere kant heb je dan al een leuke avond gehad, dus als je het goed timed gaat het gewoon prima verder. Zelf die combi 2x gedaan (M & B) en gewoon niet zorgen dat je tussendoor compleet nuchter wordt, want dat moment is wel ff gaar dan:P

Uitspraak van xqlusively op maandag 2 maart 2009 om 18:55:
Thuis was het echt vet :)

Ook al thuis gedaan dan, of was dat het gedeelte thuis na de eerste trip met het uitgaan?
Uitspraak van LF op maandag 2 maart 2009 om 14:15:
ging ook zo hard dat ik dacht dat ik er aan kapot zo gaan, dus dat was het teken om er maar even te gaan stoppen met de alcohol. na twee sapjes ging het wel weer lekker :)

best herkenbaar. Als ik er ietwat meer bij drink dan alleen wat om een lekkere smaak te proeven, dan kom ik ook nog wel eens dat moment tegen, dat je maar even moet stoppen met de alcohol erbij. Zakt dan wel snel weg:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 2 maart 2009 om 20:44:
2cb hecht aan de receptoren, zorgt niet zo direct voor een hoop release. Hoewel depletie van aanwezig serotonine natuurlijk op dat moment niet de allerbeste stemming veroorzaakt, aan de andere kant heb je dan al een leuke avond gehad, dus als je het goed timed gaat het gewoon prima verder. Zelf die combi 2x gedaan (M & en gewoon niet zorgen dat je tussendoor compleet nuchter wordt, want dat moment is wel ff gaar dan

grijpt 2cb dezelfde receptoren aan als bijvoorbeeld mdma? is dat bij alle drugs zo?
en hoe komt het dat je hier zoveel van weet als ik vragen mag?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 20:39:
is het effect anders als je het snuift dan?

want ik wil het ook es een keer uitproberen en toen zei iemand dat de beste dosis om te beginnen ongeveer 23 mg gram was en dan in een capsule. nou scheelt dat wel 2 mg met de persoon in het verhaal. maar maakt de manier hoe je het inneemt ook verschil?

anders? het is zowiezo heftiger! als je een drug snuift is de werking altijd heftiger
volgens mij op 2cb 2 a 3 keer zo n heftig werking als je t snuift, als merk ik het zelf niet altijd zoveel heftiger

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 20:39:
maar maakt de manier hoe je het inneemt ook verschil?

ja.. halveer de dosis als je gaat snuiven, maar ik zou je het snuiven sowieso niet aanraden. Spul brandt nogal en je krijgt er koppijn van. Effect is wel instant en stuk visueler.. duurt ook korter

Waarschuw beheerder
ik was het ook niet van plan :) alleen benieuwd wat het verschil was!

vind het altijd interessant om te weten hoe je lichaam kan reageren op verschillende stoffen