ik hard op weg om mijn verzameling 2C'tjes helemaal compleet te krijgen. 
doe je best

je moet er ongetwijfeld nog een hoop 2CG3, 2CG4, 2CG5..
Anyway
In de wet is het zo geregeld: 1 pil of een halve gram poeder of minder valt niet onder opsporingsprioriteit.
20 pillen is dus 20 pillen is dus opsporingsprioriteit.
Oja dat was ff niet zo'n goede vergelijking idd, bij pillen ging het wel om het aantal.. dat is me heeeeel ff ontschoten toen ik dat postte
Maar ja, daaruit blijkt idd wel weer de kromheid van de wet.
Als iemand een bron heeft waar iets anders uit blijkt hoor ik het graag trouwens, maar volgens mij is dit echt zo.
Lijkt me toch uiterst sterk. Als gezegd het betreft vele duizenden! dosissen! Als je ermee wordt aangehouden en het is poeder of vloeibaar, misschien kom je er mee weg. Je zegt dat het wat anders (coke/pep en G respectievelijk) is tegen onwetende oom agent die je aanhoudt, met wat goed geluk kom je er goed vanaf..Zeker bij een feest, maar daar heb je niet zoveel aan die hoeveelheid. Wel als jij die hoeveelheid moet doordealen, maar dat gebeurd niet op een feest mag ik aannemen..
Maar met een stapel, let op, met 500mg hebben we het over een STAPEL blotters, val je echt niet onder iemand die een gebruikershoeveelheid bij zich heeft. Dat weet ook die oom agent die je aanhoudt. Met die hoeveelheid kan je een poster maken
Na wat meer onderzoek naar dat stapeltje zegeltjes, ze nemen je vast mee naar het bureau sws, kan je er wel van op aan dat dat een hoge boete en jail wordt. Het zou idd krom zijn als je dan met 500mg poeder/vloeibaar er wel mee wegkomt. Ik denk niet dat het uiteindelijk zo werkt.
omdat er nog nooit iemand opgepakt is met 500 mg LSD op zak (in Nederland) denk ik zo.
Maar feit blijft dat een goede aanklager dan aangeeft dat dit genoeg is voor 2000 dosissen, dus dat het naar alle waarschijnlijkheid geen gebruikershoeveelheid betreft.
Inderdaad. Zelfs als het nog niet gebeurd is, bij de eerste keer dat het gebeurd gaat men zich echt wel bedenken hoe dat te vervolgen. Er was laatst wel een labo opgerold waar ook LSD werd gemaakt..het zal daar allicht wel hebben gegaan om
meer dan 500mg, dus daar zal de straf ook sowieso wel navenant zijn. Maar ook dan, stel het ging om één gram zal de straf logischerwijs hoger zijn dan bij één gram coke. Dus ik stel sterke twijfels bij de gedachte dat je er met minder dan 500mg LSD (maar voor het gemak wel 400mg+!) makkelijk vanaf komt. Sterke, sterke twijfels. Maar goed, het zal weinig gebeuren..zoveel en dan niet in blottervorm.
In blottervorm zal de straf wel per stuk of paar stuks oid gaan..heb ook geen idee hoe dat zit eigenlijk, heb nu ook geen zin het op te zoeken
Maar ja, hoop er nooit achter te komen wat er daadwerkelijk gebeurt in zo'n geval.

Wil het best weten, maar niet als ik het zelf op zak heb

Dat zal ook wel nooit gebeuren, dus dat scheelt alweer
Herkenbaar avondje Emilio
Bijvoorbeeld als ik bij een maat op zijn kamer zit te trippen, ik moet ff pissen en in de woonkamer zitten z'n huisgenoten een film te checken.
Dan is het in de huiskamer gewoon 'Hee boys, leuke film? Ohhh, die ken ik wel ja...dikke shit!'.
Op de WC weer keileip gaan op de glimmende tegeltjes...

Hehe ook wel herkenbaar. Bij onze eerste 2cb trip, werden we abrupt verstoord, het was even omschakelen, maar we konden er wel mee omgaan. Toen diegene weg was konden we rustig weer verder. Kneedbaar en schakelbaar is het. Hoewel een deel van het gewoon doen wel wegvalt als je de dosis verder opschroeft, dan wordt het wel weer wat lastig.