Partyflock
 
Forumonderwerp · 800487
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Werkzaam bij Partyflock
Uitspraak van FVK op donderdag 9 juli 2015 om 12:01:
zeshoekige rechthoek


Ja wat is het nou?
Uitspraak van FVK op donderdag 9 juli 2015 om 12:01:
Iemand bekend over een groene pil waar een zeshoek op staat met daarin een omgedraaide p en een normale p?


Philippe plein, denk niet dat er veel in zal zitten, maar heb er verder geen info over
Edit: wss verkeerde topic, alle Philippe pleintjes die ik ken zat mdma in
laatste aanpassing
Uitspraak van mdmazing84 op donderdag 9 juli 2015 om 12:17:
Philippe plein, denk niet dat er veel in zal zitten, maar heb er verder geen info over
Edit: wss verkeerde topic, alle Philippe pleintjes die ik ken zat mdma in


Ja deze bedoel ik, mm wordt mij aangeboden als cb en hij is daar 100% zeker van. Iemand anders andere informatie? Ik kan er verder namelijk niets over vinden.
Uitspraak van FVK op donderdag 9 juli 2015 om 12:36:
Ja deze bedoel ik, mm wordt mij aangeboden als cb en hij is daar 100% zeker van.


Zou m zeer zeker laten testen dan..
Uitspraak van FVK op donderdag 9 juli 2015 om 12:01:
Iemand bekend over een groene pil waar een zeshoekige rechthoek op staat met daarin een omgedraaide p en een normale p?


Zoals mdmazing al zei, ik ken ook alleen PP met mdma erin. Is mij niet bekend dat ze rond gaan met 2cb erin. Zou ze dus voor gebruik zeker laten testen.


eindelijk weer een tabletje met 2cb erin gevonden:D zien er in ieder geval strak gedrukt uit. Jammer dat ik er volgende week pas eentje kan laten weg brengen :nocheer:
 
gister een groene mario toad uitgeprobeerd, mensen zeggen 14 mg 2cb. Geen idee of dat waar is, maar ze deden hun werk prima. Rare alleen, ik tripte aardig snel en hard, maar nadat de bodyload overwas was het visueel trippen ook al bijna over. Heb maar een uurtje of 2 visueel getript, terwijl ik wel erg gevoelig ben voor psychedelica en normaal veel langer trip. Vrienden van me tripte langer visueel en hadden er ook maar 1 op. Iemand een verklaring?
 
Heb nog wat Kristal liggen. Twijfel of ik het zal nemen aangezien ik ook al speed op heb. Geen idee of die combi gevaar meebrengt?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juli 2015 om 20:46:
Heb nog wat Kristal liggen


Kristal 2C-B?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juli 2015 om 20:46:
Geen idee of die combi gevaar meebrengt?


Niet specifiek, niet meer dan een verhoogde bloeddruk (wat verschillend verdragen kan worden door verschillende lichamen). Maar dat zal niet heel uitgesproken zijn, niet specifiek veel meer dan wanneer je "gewoon veel speed" zou nemen. Als dat laatste het geval is zal de 2C-B waarschijnlijk minder doorkomen overigens.
 
Kristal toch? Of gewoon poeder? Het is bruinachtig
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juli 2015 om 22:40:
Kristal toch? Of gewoon poeder? Het is bruinachtig


Bruinachtig kristallijn poeder dus;p
Uitspraak van [W.P.C] Patjeee op zaterdag 11 juli 2015 om 13:42:
gewoon kwestie van een goede voorbereiding;) kan eigenlijk iedereen


Theoretisch; ja, in de praktijk: niet iedere dealer geeft je er de kans voor om dat te doen vóór de aankoop. Er na is een ander verhaal, maar goed we wijden weer uit :)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juli 2015 om 18:43:
gister een groene mario toad uitgeprobeerd, mensen zeggen 14 mg 2cb. Geen idee of dat waar is, maar ze deden hun werk prima. Rare alleen, ik tripte aardig snel en hard, maar nadat de bodyload overwas was het visueel trippen ook al bijna over. Heb maar een uurtje of 2 visueel getript, terwijl ik wel erg gevoelig ben voor psychedelica en normaal veel langer trip. Vrienden van me tripte langer visueel en hadden er ook maar 1 op. Iemand een verklaring?


Ik had laatst ook een 2c-b trip waar ik bijna geen "golfjes" en bewegingen had maar vooral aan het trippen was op geluid en hoe dingen binnenkwamen (ervaringen, aanrakingen, dingen). Enige wat ik zag waren wat tracers en prisma's voor een korte tijd.
Wat een avond 2c-e blijft toch wel een ontzettend potent goedje 17 mg gram genomen en een van de meest mooie trip in tijden.
 
Eerst speed en dan 2-cb is geen goed idee. Zonde van de 2-cb. De 2-cb leek minder goed te werken. Mijn dosering was zoals altijd vrij hoog. Ik had 40 mg gesnoven. Veel meer dan een beetje kleuren, golfen en bewegende objecten zat er niet in.

Normaal nuchter en dan 50 mg door de neus is veel heftiger dan deze trip. Je hallucineert dan heftiger. Zonde van mijn 2-cb. Voortaan geen speed meer vooraf.
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 13 juli 2015 om 07:34:
m in de nasleep?


Ja nasleep is lichtelijk aanwezig voel me mentaal wat leeg.

Zaten van t weekend bij een maat thuis hadden de woonkamer omgetoverd tot zoals we t noemde triptopia hadden een 55 inch tv met led backlight die mee kleurde was geen ambilight gewoon zo'n led kitje van de ikea.
Uiteindelijk dit nummer op en zweer dat ik gewoon een chinees vrouwtje in een stoel heb zien vissen terwijl het gewoon een stilstaand plaatje was.
Uiteindelijk ook nog wat ballonnen en een klein beetje keta erbij en dat maakte het totaal af met een ballon leek het wel alsof je afgeschoten werd naar de andere kant van de kamer.
https://www.youtube.com/watch?v=MtmrYisoxXA
laatste aanpassing
 
Uitspraak van :bounce:»WesseL™«:bounce: op maandag 13 juli 2015 om 19:24:
wow gast xD

ik durfde met 21 mg al niet meer uit mijn stoel!


Het was een hele intense en heftige trip. Maar ik kon hem aardig goed sturen. Was mezelf erg bewust dat ik iets gebruikt had. Wel kicke!
Ik heb nu zelf twee keer 2c-b gedaan, allebei anderhalf van pil die waarschijnlijk op de 10-12 zit. Erg leuke trips maar allebei ook meer gewild. Volgende keer dus 2 stuks nemen en kijken hoe dat gaat! Kan me 50mg niet voorstellen!
 
Heb het toch al meerdere keren gedaan. Waarbij anderen wel goed trippen op 15-20 mg. Daar voel ik vrijwel niets bij. Vandaag dat ik ben gaan verhogen tot 50mg. Dan heb je wel een vrij heftige trip.
Uitspraak van [W.P.C] Patjeee op vrijdag 10 juli 2015 om 16:04:
eindelijk weer een tabletje met 2cb erin gevonden:D zien er in ieder geval strak gedrukt uit. Jammer dat ik er volgende week pas eentje kan laten weg brengen


Hier ook binnen. Ben benieuwd.
Werd mij verkocht als 14mg maar of dat zeker is weet ik niet.
Uitspraak van Toxic_hotel op woensdag 15 juli 2015 om 02:51:
Hier ook binnen. Ben benieuwd.
Werd mij verkocht als 14mg maar of dat zeker is weet ik niet.

Lijkt me niet onrealistisch ;)
Ik heb roze ronde pillen gekocht als 2cb. Ze zijn heel klein en kan er niks over vinden. Iemand meer.info?
Uitspraak van Kuuze op donderdag 16 juli 2015 om 15:22:
Ik heb roze ronde pillen gekocht als 2cb. Ze zijn heel klein en kan er niks over vinden. Iemand meer.info?


geen logo?... da's geen goed teken. kun je n foto uploaden?
Uitspraak van :bounce:»WesseL™«:bounce: op donderdag 16 juli 2015 om 16:38:
geen logo?... da's geen goed teken. kun je n foto uploaden?


Nee geen logo. Ik weet niet hoe ik fotos moet uploaden...
Uitspraak van Kuuze op donderdag 16 juli 2015 om 15:22:
Ik heb roze ronde pillen gekocht als 2cb. Ze zijn heel klein en kan er niks over vinden. Iemand meer.info?


Upload eens een foto naar tinypic.com en post de link hier. Heel klein, roze en rond kan net zo goed etizolam zijn...
Uitspraak van Kuuze op donderdag 16 juli 2015 om 15:22:
Ik heb roze ronde pillen gekocht als 2cb. Ze zijn heel klein en kan er niks over vinden. Iemand meer.info?


Uitspraak van Kuuze op donderdag 16 juli 2015 om 16:52:
Nee geen logo.


Uitspraak van Wie niet waagt wie niet wint. op donderdag 16 juli 2015 om 17:21:
Heel klein, roze en rond kan net zo goed etizolam zijn...


Is er ook niet een webshop die 6-APB in dergelijke tabletten drukt? Dat die via iemand anders nu zo hier verspreid raken? Op zich wat logischer dan etizolam als 2cb verkopen (terwijl ik dit schrijf realiseer ik me dat we het over 2cb hadden, geen 4fmp, dus dat maakt het alsnog weer minder logisch), maar eh ja alles kan natuurlijk..

Testen lijkt me sowieso het devies bij blanco tabletten..
Ikzelf heb wat 6apb pellets in 'honingraad-vorm'

Maar er gaan/gingen ook roze, ronde, kleine 6apb pellets rond inderdaad.

Deze:



laatste aanpassing
dit is een foto
laatste aanpassing
Lijkt me in ieder geval geen etizolam. En het zijn ook niet die benzo fury dingen. Maar goed, door deze negatieve selectie weet je alsnog niet wat het wel is. Laten testen dus. (y)
 
Iemand bekend met kleine ronde pilletjes met 2c-b erop gedrukt? Ik weet dat deze in het wit 21 mg zijn maar weet iemand hoeveel de blauwe zijn? Dealer zegt 11-13. Maar hier vind ik er in de zoekfunctie niets over. Iemand ervaring mee? :)
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juli 2015 om 13:02:
Iemand bekend met kleine ronde pilletjes met 2c-b erop gedrukt? Ik weet dat deze in het wit 21 mg zijn maar weet iemand hoeveel de blauwe zijn? Dealer zegt 11-13. Maar hier vind ik er in de zoekfunctie niets over. Iemand ervaring mee? :)


Ik weet niet precies hoeveel erin zit. Hoorde van wie ik ze had 20. Geprobeerd en duidelijk lichter dan de nijntjes waren. Gok 8-10 mg maar weet ik niet zeker!
 
Uitspraak van Yum op zondag 19 juli 2015 om 17:09:
Ik weet niet precies hoeveel erin zit. Hoorde van wie ik ze had 20. Geprobeerd en duidelijk lichter dan de nijntjes waren. Gok 8-10 mg maar weet ik niet zeker!

Dealer zei 11-13, dus zodoende 1,5 gepakt. (Dus 16,5-19,5 mg) en trip was prima trip! Gewoon niet licht niet te zwaar lekker genieten. Dus denk dat gem 12 mg klopt ;-)
Is Pyrazolam het zelfde als Benzo Fury ?
Uitspraak van live for fun op maandag 20 juli 2015 om 17:08:
Is Pyrazolam het zelfde als Benzo Fury ?


Nee niet bepaald, dat zou je meteen hebben gezien als je ze simpelweg intypt bij Google..
Ik was op zoek naar benzo op internet , de site waar ik kwam ( met hun zoekfunctie ) kwam uit op Pyrazolam . Vandaar de vraag het leidde bij mij tot verwarring .
Maar op het forum word alles duidelijk altijd
Met benzo kom je uit op benzodiazepines, als je benzo fury wil hebben moet je 6apb zoeken;)
Thanks , verduidelijkt erg veel !
Ik ga op zoek
Benzo Fury is gewoon een 'merknaampje' die ze er vooral in de UK op hebben geplakt (pellets van 100mg dacht ik), zoals Explosion (Methylone) en NEXUS (2C-B) hier ook ooit in de smartshops lagen. Het stofje is algemeen gewoon bekend onder de naam 6-APB en bieden de meeste vendors dit ook aan als poeder (hoewel de pellets genaamd Benzo Fury ook wel verkrijgbaar zijn).

Het is gewoon irritant dat het twee totaal andere stofjes zijn en op deze manier mensen die niet heel erg bekend zijn in het RC wereldje door die naam Benzo Fury erg verward worden. Je zal maar een benzo als Clonazolam nemen op een feestje (waar je 6-APB verwacht) of je drukt er nog even 100mg 6-APB in als je verwacht lekker te kunnen slapen :lol:
Heej thanks voor de uitleg ! Het zo ingewikkeld soms zeker als
Je onbekend bent met bepaalde stoffen .
Nou schiet er meteen nog maar een af waar ik weer niet zeker van ben .
Komt van de zelfde site overigens .
Er staat BK-2C-B pellet. Ik ga ervan uit dat dit dan over 2cb gaat . Echter de BK kan ik niet geheel terug vinden . Wellicht zal ik wat minder via internet moeten kopen en meer bij een dealer ?

Groeten