50 mg hoe krijg je het weg man
ik zou 2c-b pakken als mdma begint uit te werken... maar tegelijkertijd is ook goed te doen hoor
idd, alleen bij veel die ik ken, hakt dat heel erg op de maag, maar zelf geen last van.
Nou moet eerlijk zijn, dat ik zelf dit bijna als standaard dosis neem, anders gaat het me meestal niet heftig genoeg
Maar nu weer moeilijk aan te komen jammer genoeg
maarja twijfel ook, keertje wat naar lab brengen. Anders relatief ongevoelig oid
Nou moet eerlijk zijn, dat ik zelf dit bijna als standaard dosis neem, anders gaat het me meestal niet heftig genoeg
Maargoed 50 MG is wel erg overdreven volgensmij..
Weer een wapperend gordijn voor een dicht raam enzo, je kent het mss wel
Slingers zijn ook leuke objecten
Licht en schaduwwerking is over het algemeen zeer interessant
Licht en schaduwwerking is over het algemeen zeer interessant
met een beetje wind ofzo word je para haha
ik heb zelf 1 keer n dosis v 70 a 75 mg in 1 keer gepakt en toen had ik een lachkick van 8,5uur strak achter elkaar, wel aparte ervaring!
met paddo's ook, half bakkie is meer dan genoeg..
Maargoed 50 MG is wel erg overdreven volgensmij..
Uitspraak van !¤eMieL¤! op dinsdag 30 september 2008 om 23:42:
Weer een wapperend gordijn voor een dicht raam enzo, je kent het mss wel
Probeer lamelle of luxaflex haha net zo kicke
lachgas
ik heb nu 3 x paddo's gebruikt maar nog geen aura gezien haha.
mja misschien dat het 70% puur is oid, dan is het dus effectief 50mg poeder, maar wel maar 35mg werkzaam spul. Icm ongevoeligheid of de wens naar een sterk effect kan dat dan prima Enfin, keer wat laten testen dus..
Wat jij dus hebt bij een half bakje, heb ik pas bij een hele. Kan er op één of andere manier heel goed tegen. Blijf er aan de ene kant ook altijd wel nuchter onder.
je had ook 3 porties in een keer moeten eten
denk dat het vooral je overgevoeligheid zal zijn..
uh ik ben niet overgevoelig hoor eerder onder
kom maar hierheen
kom maar hierheen
Een film kijken op 2cb is helemaal de bom... Alles wordt helderder, intenser. Zo helder en intens dat het net lijkt alsof de film getekend is en met de computer ingekleurd! (aanraderrr!!!!)
Wordt wel nieuwsgierig na het lezen van dit topic. Is het te vergelijken met 200 mg kristal?? Of totaal anders?
bij de 800 mg kristal kom je aardig qua visuals in de buurt maar het gevoel is veel anders
Degene die mdma wilt pakken om de hallucinaties van 2cb wil merken is gewoon gestoord!! Iemand die met een hoeveelheidsvergelijking komt eveneens!
maar het gevoel is veel anders
Zal het ff uitleggen heb een keertje met een stomme kop iets te veel gepakt... Zat dus rond de gram kristal op de avond... En jah qua visuals is het wel redelijk overheen komstig met een hogere dosis +30mg 2cb
Ik denk dat we allemaal wel eens asociale hoeveelheden naar binnen gewerkt hebben!