Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 446629x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
donateur
Heb dat dus nooit ineens genomen, wel bij elkaar op getelt..

maarja twijfel ook, keertje wat naar lab brengen. Anders relatief ongevoelig oid :)
Artiest {SHOWLIST artist 68437, 59028, 53364, 60556}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lost In Music op woensdag 1 oktober 2008 om 00:04:
50 mg hoe krijg je het weg man

Nou moet eerlijk zijn, dat ik zelf dit bijna als standaard dosis neem, anders gaat het me meestal niet heftig genoeg:P

Maar nu weer moeilijk aan te komen jammer genoeg:(

Uitspraak van *NG* op maandag 29 september 2008 om 11:35:
ik zou 2c-b pakken als mdma begint uit te werken... maar tegelijkertijd is ook goed te doen hoor

idd, alleen bij veel die ik ken, hakt dat heel erg op de maag, maar zelf geen last van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op woensdag 1 oktober 2008 om 01:08:
idd, alleen bij veel die ik ken, hakt dat heel erg op de maag, maar zelf geen last van.

ik ook niet, is chillste combo met feesten , en thuis met sos chillste combo :P

Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op woensdag 1 oktober 2008 om 01:08:
Nou moet eerlijk zijn, dat ik zelf dit bijna als standaard dosis neem, anders gaat het me meestal niet heftig genoeg:P

Maar nu weer moeilijk aan te komen jammer genoeg:(

ik heb zelf 1 keer n dosis v 70 a 75 mg in 1 keer gepakt en toen had ik een lachkick van 8,5uur strak achter elkaar, wel aparte ervaring!:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 1 oktober 2008 om 00:30:
maarja twijfel ook, keertje wat naar lab brengen. Anders relatief ongevoelig oid

Nou moet eerlijk zijn, dat ik zelf dit bijna als standaard dosis neem, anders gaat het me meestal niet heftig genoeg

Ja ik ben er zelf ook wel gevoellig voor volgensmij dat scheelt, 12 tot 15 mg wort ik echt al heel erg vaag van, hetzelfde heb ik met paddo's ook, half bakkie is meer dan genoeg..

Maargoed 50 MG is wel erg overdreven volgensmij..

Heb het zelf nooit naar het lab gebracht, maar de EZ test reageerde echt super hevig (rook) en werd gelijk volop groen..

Dus ik geloof mn bron wel dat het super zuiver spul is (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
iemand die nog weet te krijgen pm ff aub... :(
donateur
Uitspraak van Lost In Music op woensdag 1 oktober 2008 om 10:10:

mja misschien dat het 70% puur is oid, dan is het dus effectief 50mg poeder, maar wel maar 35mg werkzaam spul. Icm ongevoeligheid of de wens naar een sterk effect kan dat dan prima :) Enfin, keer wat laten testen dus..

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou het wel willen proberen, iemand in regio Eindhoven die iets heeft?
donateur
Uhuh weet ik, gordijn was in bungalowtje met een weekendje weg. Thuis lamellen en die zijn ook goed spacebaar inderdaad. Slingers zijn ook leuke objecten :P als ze (meer of minder) toevallig in je huis hangen :)
Licht en schaduwwerking is over het algemeen zeer interessant :9 hehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 1 oktober 2008 om 22:35:
Slingers zijn ook leuke objecten

haha me auwe zulle wel denken als ze de ochtend erna na beneden komen. Wat is hier aan de hand waarom hangen er overal slingers!! uuuh feestje tog? :lol:

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 1 oktober 2008 om 22:35:
Licht en schaduwwerking is over het algemeen zeer interessant

hou op joh straks krijg ik er zin in :P et weekend is nog een paar dagen verwijderd ;)

Waarschuw beheerder
Licht en schaduwwerking is over het algemeen zeer interessant

ja werkt perfect moet je een plantje of iets voor zetten met een beetje wind ofzo word je para haha

of zon lampje van philips die verkleuren om de zoveel tijd
Waarschuw beheerder
spiegels zijn ook leuk :P
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 oktober 2008 om 22:55:
met een beetje wind ofzo word je para haha

wordt ik sowieso gek van onder invloed van 2CB. Tocht is echt kut dan, voel een beetje luchtstroom zo duidelijk. Ramen dicht. Lastig als je met blowers zit :P

Spiegels zijn ook leuk ja, zowel objecten erin als jezelf. Kijk je zelf eens in je ogen aan. Kom je niet uit :D Waziggg

Waarschuw beheerder
laser lichtje ook zeer leuk wel een goeie dan
Uitspraak van Midnight Rave Association op woensdag 1 oktober 2008 om 07:36:
ik heb zelf 1 keer n dosis v 70 a 75 mg in 1 keer gepakt en toen had ik een lachkick van 8,5uur strak achter elkaar, wel aparte ervaring!

Ha je ken het, neem een keer 2cb en ga daan superhero mivie kijken, dan kom je niet meer bij:P Alles doet dan pijn op een gegeven moment:P

Uitspraak van Lost In Music op woensdag 1 oktober 2008 om 10:10:
met paddo's ook, half bakkie is meer dan genoeg..

Wat jij dus hebt bij een half bakje, heb ik pas bij een hele. Kan er op één of andere manier heel goed tegen. Blijf er aan de ene kant ook altijd wel nuchter onder.

Waren trouwens tabletjes van 15 mg gemiddeld en toen samen met paar vrienden 4 tegelijk van gehad, vond ik zelf zeker een donders vette trip! Het zien van aura personen op straat, kamers die steeds kleiner worden als je naar de verste hoek kijkt, overal kleurpatronen, vervormingen (bijvoorbeeld: bakstenen die heen en weer gaan of gedeeltelijk uit de muur komen), enorme lach kicks, donders goed te passe en dergelijke dingen.:)

Uitspraak van Desolator :[ op woensdag 1 oktober 2008 om 21:16:
Uitspraak van !¤eMieL¤! op dinsdag 30 september 2008 om 23:42:
Weer een wapperend gordijn voor een dicht raam enzo, je kent het mss wel

Probeer lamelle of luxaflex haha net zo kicke

Ben zelf heel erg van de gekleurde bakstenen in de muur:P

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 september 2008 om 17:12:
lachgas

Ook leuk spul trouwens! Laatst op een party gehad, hahaha wat kicke!:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Haha nu moet ik het hebben:
ik heb nu 3 x paddo's gebruikt maar nog geen aura gezien haha.
PM a.u.b.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van henkiebreda op woensdag 1 oktober 2008 om 23:45:
ik heb nu 3 x paddo's gebruikt maar nog geen aura gezien haha.

je had ook 3 porties in een keer moeten eten
Waarschuw beheerder
altijd wel eens willen proberen maar eraan komen is gewoon nog nooit gelukt..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 1 oktober 2008 om 19:50:
mja misschien dat het 70% puur is oid, dan is het dus effectief 50mg poeder, maar wel maar 35mg werkzaam spul. Icm ongevoeligheid of de wens naar een sterk effect kan dat dan prima Enfin, keer wat laten testen dus..

Klopt, de puurheid van de 2CB zal denk ik ook niet super veel verschillen denk dat het vooral je overgevoeligheid zal zijn..

Als ik tijd zie ga ik toch ook maar eens wat laten testen..
Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op woensdag 1 oktober 2008 om 23:35:
Wat jij dus hebt bij een half bakje, heb ik pas bij een hele. Kan er op één of andere manier heel goed tegen. Blijf er aan de ene kant ook altijd wel nuchter onder.

Hebben veel vrienden van mij idd ook, achja mij hoor je niet klagen hoor :D

En idd lamellen en gordijnen zijn echt super vaag altijd ja :D

Schilderijen en posters enzo gaan er ook echt heel anders uitzien, daar kan ik uren naar blijven kijken :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 oktober 2008 om 20:01:
Ik zou het wel willen proberen, iemand???

Waarschuw beheerder
Ik ben er zelf ook niet gevoelig voor... tegenover mn vrienden juist wel...

Het begint idd schaars te worden :X

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 3 oktober 2008 om 18:49:
kom maar hierheen

haha :D is wel erg ver amsterdam, heb het zaterdag nodig heb me er maar bij neergelegd dat het niet gaat lukken :) dan maar avondje X
Waarschuw beheerder
is 2cb poedervorm? En doe je het dan in capsules of in je drinken. Misschien domme vragen, maar heb geen idee.

Wordt wel nieuwsgierig na het lezen van dit topic. Is het te vergelijken met 200 mg kristal?? Of totaal anders?

Waarschuw beheerder
Het is totaal anders dan 200mg kristallen.

2cb is een tripmiddel, MDMA niet!

Grofweg is het het de makkelijkste manier om uit te leggen dat alles een eigen leven krijgt! Ze kunnen in principe bewegen wat ze willen en toch op de zelfde plaats staan :P (fear and laothing in las vegas principe (sommige stukjes)

Een film kijken op 2cb is helemaal de bom... Alles wordt helderder, intenser. Zo helder en intens dat het net lijkt alsof de film getekend is en met de computer ingekleurd! (aanraderrr!!!!)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 oktober 2008 om 13:54:
Een film kijken op 2cb is helemaal de bom... Alles wordt helderder

ik zag die film met game effect
leipe shizzle
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 oktober 2008 om 13:54:
Een film kijken op 2cb is helemaal de bom... Alles wordt helderder, intenser. Zo helder en intens dat het net lijkt alsof de film getekend is en met de computer ingekleurd! (aanraderrr!!!!)

klopt idd kleuren zijn heel apart en ook het vage is dat alles rondop de tv ook weer een soort eigen leven heeft. :)
Waarschuw beheerder
gheghe gewoon een boom zien zonder takken met blaadjes in het donker dat ziet er vaag uit! De blaadjes die zweefde gewoon om de boom heen gheghe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QranQzinnig op zaterdag 4 oktober 2008 om 02:24:
Wordt wel nieuwsgierig na het lezen van dit topic. Is het te vergelijken met 200 mg kristal?? Of totaal anders?

bij de 800 mg kristal kom je aardig qua visuals in de buurt maar het gevoel is veel anders

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Caspèr du Rouge op zondag 5 oktober 2008 om 11:25:
bij de 800 mg kristal kom je aardig qua visuals in de buurt maar het gevoel is veel anders

En dan ga je maar teveel mdma pakken om een beetje het gevoel te krijgen?

Dit is echt de domste opmerking die men kan plaatsen!!

800mg kristallen pakken om een vergelijkbaar gevoel van 2cb te pakken :S

Terwijl je met mdma echt gaat hallucineren (dingen zien die er gewoon echt niet zijn) en 2cb in eerste fase alles ziet leven

Degene die mdma wilt pakken om de hallucinaties van 2cb wil merken is gewoon gestoord!! Iemand die met een hoeveelheidsvergelijking komt eveneens!
Waarschuw beheerder
niemand omgeving limburg die nog heeft? :(
msg me ff snel ....
heb echt wat nodig voor in de herfstvakantie ...
betaal genoeg ;)
Waarschuw beheerder
goeie ervaring op M :p

maar 2cb??? tell me :p

heb wel een proefmonstertje liggen :)

Waarschuw beheerder
Ik sta open voor pb's iig.
Omg den haag
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 oktober 2008 om 12:19:
Degene die mdma wilt pakken om de hallucinaties van 2cb wil merken is gewoon gestoord!! Iemand die met een hoeveelheidsvergelijking komt eveneens!

Zal het ff uitleggen heb een keertje met een stomme kop iets te veel gepakt... Zat dus rond de gram kristal op de avond... En jah qua visuals is het wel redelijk overheen komstig met een hogere dosis +30mg 2cb
Uitspraak van Caspèr du Rouge op zondag 5 oktober 2008 om 11:25:
maar het gevoel is veel anders

bedoelde ik eigenlijk mee dat het gewoon onprettig is om 800mg in je lichaam te hebben (misschien was ik niet helemaal duidelijk;))

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Caspèr du Rouge op maandag 6 oktober 2008 om 11:19:
Zal het ff uitleggen heb een keertje met een stomme kop iets te veel gepakt... Zat dus rond de gram kristal op de avond... En jah qua visuals is het wel redelijk overheen komstig met een hogere dosis +30mg 2cb

Ik denk dat we allemaal wel eens asociale hoeveelheden naar binnen gewerkt hebben!

*Denkt oa terug aan Solar en Mysteryland (A)*

Waarschuw beheerder
zeeeeeeeeeeeeeeeeeeker weten gek!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 oktober 2008 om 11:33:
Ik denk dat we allemaal wel eens asociale hoeveelheden naar binnen gewerkt hebben!

zaterdag nog
halve gram MDMA en halve gram pep O:)

Waarschuw beheerder
bestaan da ook nog die snoepjes van?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 oktober 2008 om 11:33:

op masters 2004 1 lichtblauwe mitsu, donkerblauwe mitsu, paars kruisje en dat in 2.5 uur tijd (A)
voelde me echt goddelijk, enorm veel energie en niks was teveel moeite :)
werkte een uur of 5-6.
daarna dat effect nooit meer terug kunnen halen, maar heb ook nooit zo'n bizarre hoeveelheid meer genomen.
ben ook bang dat ik alleen maar vaag wordt zoals de keren daarna.

Waarschuw beheerder
Naja omdat iedereen hier met een opsomminglijstje komt :P

Solar dit jaar:
Vrijdag: teveel 2cb in combinatie met alcohol (voelde me zo slecht alsof ik 2kratten pils op had... was een uurtje voelde ik me goed :D was echt raar btw... normaal 2cb en alcohol al vaker gecombineerd zonder problemen!!)

Zaterdag:
2 mitsus (de goede!)
7 playboys (later getest op 48mg)
1,5 flesje original 69
3 kwart MDMA getest op 84% puur (gekocht in brokken :P)
100mg 2cb over de hele dag

En dat was van 13 uur tot 2 uur snachts ofzo...

Naja ga maar na wat ik zondag nog allemaal gehad had haha (H) (vrijdag tot maandag 4 uurtjes geslapen)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 oktober 2008 om 12:01:
100mg 2cb over de hele dag

aardig gek