Is te doen hoor
Maar je kunt daarbij ook aan de zuiverheid twijfelen

Doe ik nl. ook, gezien de hoeveelheden die wij ook af en toe naar binnen werken.
Volgende keer ook echt starten met een afgewogen 40, 45 á 50mg. Tot nu toe wel op die dosis gekomen, maar wel met bijnemen. Alhoewel misschien niet vorige keer, op vakantie, toen 100-120mg mee en gedeeld met z'n 2en, alleen is er bij het transport wel wat verloren gegaan zeg maar, dus eigenlijke dosis iets onder de 50-60mg die je krijgt als je 100-120 deelt

Ben ook niet zo bang voor een hard effect, dus ik zou zeggen, is wel te doen
ik raad aan om te blijven pakken tot je gaat slapen, ik (persoonlijk) vind het niet relax om uit de space wereld te komen!
(t enige nadeeld wat ik ervaar met 2cb)....ik weet eigelijk ook niet hoelang t precies werkt

haha, nou kan je vertellen dat vet wazig proberen te gaan slapen ook geen succes is

Het moment dat de afgelopen 2 weken per minuut steeds aan je voorbij razen is best...uitputtend voor je koppie, lukt dan ook niet goed om te slapen..Laat staan als je dit probeert in een kamer die al half verlicht is door licht van buiten wat naar binnenschijnt, wordt alles nog waziger

Weer een wapperend gordijn voor een dicht raam enzo, je kent het mss wel