Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 448363x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op zaterdag 23 maart 2013 om 18:36:
Flinke hoeveelheid wel, helemaal voor op een feest denk ik?

uit eindelijk de 2c-b achterwegen gelaten en alleen de 2c-i genomen.
Op het feestje heb ik eerst even gekeken hoe de sfeer was en aan de hand daar van besloten alleen 2c-i te nemen.
Mooi feestje gehad ging wel prima zo. Alleen soms last van een bodyload kwam met vlaagjes langs.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 maart 2013 om 15:05:
Gisteren weggeweest op halve nintendo en halve mortal kombat, dan de avond afgesloten met een blauw hartje (10mg 2C-B )
Eerste keer dat ik 2C-B na MDMA doe en het beviel me echt goed, zeker voor herhaling vatbaar :)

Nog nooit 2-cb gedaan, maar het lijkt me erg interessant om na mdma op een festival te nemen. Ik lees er veel positieve verhalen over.
Hoe heb je het ervaren? Verlengd het de mdma space of is het totaal anders?
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Digitalism op zondag 24 maart 2013 om 14:35:
(resultaat van het testcentrum, stel 200 milligram)

TC geven toch altijd het NETTO inhoud van MDMA? dus die pil van 380 mg bevat toch 200 mg (pure) MDMA?
als je 150 mg hebben wil moet je toch 285 mg van die pil gebruiken?
Andersom is het volgens mij als je kristallen gebruikt. als deze 80% zuiver zijn dan moet je 187,50 mg kristal nodig.

Uitspraak van Digitalism op zondag 24 maart 2013 om 13:27:
Gisteren wat capsules 2C-D met X gemaakt

Wat was de uiteindelijke inhoud? en je ervaring hiermee?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van PeeJee45 op maandag 25 maart 2013 om 12:43:
TC geven toch altijd het bruto inhoud van MDMA?

inderdaad, ik begrijp ook niet helemaal waarom er zo gerekend moet worden :P
Waarschuw beheerder
-1
TC geven toch altijd het bruto inhoud van MDMA? dus die pil van 380 mg bevat toch 200 mg (pure) MDMA?

Het resultaat van het testcentrum houdt volgens mij juist geen rekening met de zuiverheid. Het resultaat is inderdaad in pure milligrammen mdma. Stel dat dat 200 is, dan zitten er 200 pure milligrammen mdma in de pil. Mdma kan niet 100 procent puur zijn, dus moet je het door de zuiverheid delen om het werkelijke gewicht mdma in de pil te krijgen. Omdat het niet 100 procent puur kan zijn (maar bijvoorbeeld 80 procent), zal dat aantal altijd hoger liggen.

Wat was de uiteindelijke inhoud? en je ervaring hiermee?

Ik heb gekozen voor 18 milligram 2C-D en 100 milligram mdma. Op Awakenings ga ik deze combinatie voor het eerst uitproberen.
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Digitalism op maandag 25 maart 2013 om 14:40:
Het resultaat van het testcentrum houdt volgens mij juist geen rekening met de zuiverheid.

Helaas, maar tc geeft toch echt de netto hoeveelheid mdma :) er is dus al rekening gehouden met het zuiverheidspercentage!

bruto

Ik denk dat je netto bedoelt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Saxoferrato op maandag 25 maart 2013 om 16:30:
netto

NETTO idd. maar mijn punt was duidelijke toch? jaren geleden deze discussie al eens eerder gedaan.

100 milligram mdma

deze is dus bij deze 125 mg. :-)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van PeeJee45 op maandag 25 maart 2013 om 16:33:
mijn punt was duidelijke toch? jaren geleden deze discussie al eens eerder gedaan.

ja, en inderdaad ;)
Waarschuw beheerder
Helaas, maar tc geeft toch echt de netto hoeveelheid mdma :) er is dus al rekening gehouden met het zuiverheidspercentage!

Ik zei toch ook dat het testcentrum het netto gewicht geeft? Kijk maar terug. Misschien had ik niet moeten zeggen dat ze geen rekening houden met de zuiverheid, maar je kunt het in ieder geval niet opmaken uit hun resultaten. Zij geven de resultaten in pure milligrammen mdma, wat dus niet te vergelijken is met mdma-kristallen. Die hebben immers maar een zuiverheid van 80 procent (voorbeeld). Als het resultaat 200 milligram bedraagt, dan zit er dus meer dan 200 milligram kristallen in de pil.

Uitspraak van PeeJee45 op maandag 25 maart 2013 om 16:33:
deze is dus bij deze 125 mg. :-)

Nee, volgens mij niet.

Ik heb Kontra al gevraagd om even een kijkje te komen nemen, want om eerlijk te zijn ga ik nu wel erg aan mezelf twijfelen. (':
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Digitalism op maandag 25 maart 2013 om 17:20:
Als het resultaat 200 milligram bedraagt, dan zit er dus meer dan 200 milligram kristallen in de pil.

klopt, dat zal dan bruto iets van 240 mg zijn. maar wat doet dit ertoe voor jou? want het gaat toch juist om de netto hoeveelheid? ik zie niet in waarom het tc nou juist de netto hoeveelheid mdma aan jou geeft, en jij het dan weer moet omrekenen naar bruto?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op maandag 25 maart 2013 om 17:24:
klopt, dat zal dan bruto iets van 240 mg zijn. maar wat doet dit ertoe voor jou? want het gaat toch juist om de netto hoeveelheid? ik zie niet in waarom het tc nou juist de netto hoeveelheid mdma aan jou geeft, en jij het dan weer moet omrekenen naar bruto?:P

Ik wil een X aantal milligram mdma in die capsule krijgen. Stel dat ik 100 milligram wil en in de desbetreffende pil zit 200, dan zou je de helft kunnen nemen, right? Dat is dus niet zo, als ik de helft van de pil neem heb ik 100 pure milligrammen, maar ik wil 100 milligram aan kristallen. Vandaar die methode om het om te rekenen. Er werd mij geadviseerd om 100 milligram mdma te nemen en dan doelen ze op kristallen en niet op pure milligrammen. Hopelijk is het je nu een beetje duidelijk.
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Digitalism op maandag 25 maart 2013 om 17:27:
Er werd mij geadviseerd om 100 milligram mdma te nemen en dan doelen ze op kristallen en niet op pure milligrammen.

oooooh nou snap ik waarom je het omrekent! maar waarom zou iemand in bruto termen gaan spreken?:P is toch hartstikke onhandig?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op maandag 25 maart 2013 om 17:34:
oooooh nou snap ik waarom je het omrekent!

^^

Uitspraak van Saxoferrato op maandag 25 maart 2013 om 17:34:
maar waarom zou iemand in bruto termen gaan spreken?:P is toch hartstikke onhandig?

Als je het over 100 milligram mdma-kristallen hebt, dan ga je dat niet eerst omrekenen naar pure milligrammen. Het testcentrum zou hun resultaten beter op een manier kunnen geven dat je ze makkelijk kunt vergelijken met mdma-kristallen. Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld 2C-B. Daar is 17 milligram in een pil ook meer dan 17 milligram poeder. Blijft lastig.
Waarschuw beheerder
Ja precies... Nouja ik had het aspect gemist van dat je je advies in mdma had gekregen, en niet in pil zeg maar :p zou wel wat rekenwerk schelen inderdaad! Nou gelukkig voor jou dat je nu niet je capsules uit elkaar hoeft te halen :p

6 april wsl fmp combineren met 2cd :) eventueel bijnemen met een halfje nintendo/mortal kombat! Maar zou ook wel graag eens een fmp redose willen nemen, kan iemand me daar wat meer over vertellen (hoeveelheid, hoe lang na 1e inname, werking, duur, etc?). Gaat iig weer een 'volle' ervaring worden, mocht het allemaal doorgaan --> pauze van 3,5 maand gehad :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op maandag 25 maart 2013 om 18:09:
Nou gelukkig voor jou dat je nu niet je capsules uit elkaar hoeft te halen :p

Scheelt weer inderdaad, erg lastig om de 2C-D en de X te scheiden. ^^

Uitspraak van Saxoferrato op maandag 25 maart 2013 om 18:09:
6 april wsl fmp combineren met 2cd :)

Vet, die combo ga ik zeker ook een keer proberen. Wel een report(je) maken he!

Denk trouwens dat ik op Awakenings ga redosen met 2C-D en methylone. Iemand een idee hoeveel methylone ik dan moet nemen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op maandag 25 maart 2013 om 18:16:
report(je) maken he!

zal ik doen! ik vind het alleen wel jammer dat ik niet weet of ik wel echt goede kwaliteit fmp heb... erg jammer dat het tc niet test op %! heb nu kristallen gekregen van een vriend, dus zonder de 2cd had ik er maar 150 mg van gemaakt en dan hopen dat het goede is. hoeveel zou ik dan moet nemen stel ik combineer met 2cd? en is dan eerder 10 mg aan te raden of 15 mg? ik wil liever niet 'veilig' kiezen :P Aangezien ik er liever iets boven zit dan een net niet ervaring :P
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Digitalism op maandag 25 maart 2013 om 17:27:
Er werd mij geadviseerd om 100 milligram mdma te nemen en dan doelen ze op kristallen en niet op pure milligrammen.

Als je hier naar mij refereert, ik doelde uiteraard op 100mg netto mdma, dus niet teruggerekend naar kristal. Ik snap ook niet helemaal waarom je t weer zou terugrekenen naar mdma kristal, aangezien je nooit weet hoe zuiver de kristallen in een pil zijn. Kan je wel mooi een rekensommetje x 0.8 gaan maken maar voor hetzelfde geld is de mdma maar 60%. Dat weet je alleen als je mdma kristallen hebt en je het laat testen. En testcentra geven niet voor niks de netto dosis aan, dat is gewoon een stuk makkelijker. Wat jij doet is de de omgekeerde wereld.

Desalniettemin boeit het in dit geval niet zo want of je nou 100mg of 80mg mdma neemt, te veel zou het niet zijn. In jouw geval neem je dus maximaal 84mg mdma maar het zou net zo goed 60mg mdma kunnen zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op maandag 25 maart 2013 om 18:25:
zal ik doen!

(y)

ik vind het alleen wel jammer dat ik niet weet of ik wel echt goede kwaliteit fmp heb

Ken het probleem, zit in hetzelfde schuitje. Al heb ik tot nu toe prima ervaringen gehad.

hoeveel zou ik dan moet nemen stel ik combineer met 2cd?

Ik heb nog geen ervaring met 2C-D, dus hier kan ik beter geen uitspraak over doen. Al denk ik dat 10 milligram 2C-D wel erg voorzichtig is als startdosis.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nachtdier op maandag 25 maart 2013 om 18:58:
Als je hier naar mij refereert, ik doelde uiteraard op 100mg netto mdma, dus niet teruggerekend naar kristal. Ik snap ook niet helemaal waarom je t weer zou terugrekenen naar mdma kristal, aangezien je nooit weet hoe zuiver de kristallen in een pil zijn. Kan je wel mooi een rekensommetje x 0.8 gaan maken maar voor hetzelfde geld is de mdma maar 60%. Dat weet je alleen als je mdma kristallen hebt en je het laat testen. En testcentra geven niet voor niks de netto dosis aan, dat is gewoon een stuk makkelijker. Wat jij doet is de de omgekeerde wereld.

Desalniettemin boeit het in dit geval niet zo want of je nou 100mg of 80mg mdma neemt, te veel zou het niet zijn. In jouw geval neem je dus maximaal 84mg mdma maar het zou net zo goed 60mg mdma kunnen zijn.

Dan heb ik je reactie verkeerd geïnterpreteerd. Had overigens de indruk dat Kontra wel echt op kristallen doelde en niet op pure milligrammen. Wat de zuiverheid betreft, daar heb je helemaal gelijk in.
Waarschuw beheerder
+1

Netto is een beetje een lastige term in dit geval.
Misschien kun je het vergelijken met water.
Je kunt in de winkel niet een liter water kopen.
Je kunt alleen een liter water in een flesje of een pak kopen.
Zo is het ook met MDMA: Je kunt niet 1 gram MDMA kopen, want dit is een vies olie-achtig onhandelbaar goedje.
Dus kun je alleen MDMA kopen als zout, in de meeste gevallen MDMA*HCl.
Als je dus een dosering wilt omrekenen van kristal naar XTC of andersom, moet je rekening houden met het extra gewicht van HCl in MDMA*HCl.
Dat is wat Digitalism probeert te doen via zijn berekening,
Stel dat dat 200 is, dan zitten er 200 pure milligrammen mdma in de pil. Mdma kan niet 100 procent puur zijn, dus moet je het door de zuiverheid delen om het werkelijke gewicht mdma in de pil te krijgen. Omdat het niet 100 procent puur kan zijn (maar bijvoorbeeld 80 procent), zal dat aantal altijd hoger liggen.

Deze uitspraak is dan ook volledig correct, met als kanttekening dat mensen het vrijwel altijd over MDMA hebben als ze kristal (dus MDMA*HCl) bedoelen. Wat wel ontbreekt aan deze uitleg, is dat het alleen zinvol is om zo te werk te gaan, als je een dosis wilt afwegen die is gebaseerd op de zuiverheid waar je mee rekent. Dus als iemand XX mg MDMA van 75% heeft genomen, en jij wilt dat nadoen met een tabelt, deel je het gehalte van die tablet door 75%. Dan weet je hoeveel mg MDMA van 75% die tablet theoretisch bevat.

Wat de rest zegt is in principe ook correct, maar eigenlijk praten de beide kampen langs elkaar heen.
Een uitslag van het testcentrum kun je omrekenen naar kristal door het gehalte de delen door het zuiverheids-percentage.
De een bedoelt met 'pure MDMA' kristal van 84+%, de ander bedoelt met 'pure MDMA' de hoeveelheid die in een tablet wordt aangetoond door het testcentrum.
Als je niet kunt inzien dat de ander hetzelfde wil zeggen op een andere manier, denk ik dat je ook niet in de positie bent om te beweren dat 'jouw' definitie van pure MDMA beter is. ;)
Wederom: De testcentra creëren onduidelijkheid door niet bij de resultaten de hoeveelheid in zuiver kristal te vermelden.
Als ze dit zouden doen heeft iedereen de informatie die hij of zij nodig heeft, en kan er geen misverstand meer over bestaan.

Uitspraak van Nachtdier op maandag 25 maart 2013 om 18:58:
Ik snap ook niet helemaal waarom je t weer zou terugrekenen naar mdma kristal, aangezien je nooit weet hoe zuiver de kristallen in een pil zijn.

Omdat een dosis in een report of advies vaak wordt uitgedrukt in mg kristal, en niet in mg vrije base MDMA.
Het gaat er dus niet om dat je wilt weten hoeveel kristal er in die tablet zit, maar om het te vergelijken met een dosis opgegeven in kristal.
Er zijn niet zoveel landen als Nederland, waar je in een testcentrum het gehalte van je tablet kunt laten bepalen.
Dus het overgrote deel van de wereldbevolking moet het doen met doseringen afgewogen kristal als maatstaf. ;)
Een voorbeeld uit de keuken: Als je basterdsuiker moet afwegen voor een recept, krijg je ook niet het gewicht in 'pure suiker' om vervolgens zelf eerst uit te rekenen hoeveel basterdsuiker dat dan is. (basterdsuiker bevat altijd een paar procent water)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bedankt voor de opheldering. (y)

Nu rest mij nog de vraag; doelde jij nou op kristallen of op pure mdma toen je me die dosis aanraadde?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 25 maart 2013 om 23:50:
Een voorbeeld uit de keuken: Als je basterdsuiker moet afwegen voor een recept, krijg je ook niet het gewicht in 'pure suiker' om vervolgens zelf eerst uit te rekenen hoeveel basterdsuiker dat dan is. (basterdsuiker bevat altijd een paar procent water)

nu snap ik het pas... bedankt voor de uitleg. (y)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 26 maart 2013 om 00:07:
Nu rest mij nog de vraag; doelde jij nou op kristallen of op pure mdma toen je me die dosis aanraadde?

Ik doelde op kristallen, aangezien ik het zelf dus onlogisch vind om een dosis uit te drukken in een gewicht dat je nooit zelf kunt afwegen/bepalen. Daarnaast is ook de dosis zoals Shulgin die bepaald heeft, gebaseerd op MDMA*HCl. Dit is de '1-1.5 mg per kg lichaamsgewicht' waar je nog steeds heel veel mensen over hoort. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeeJee45 op dinsdag 26 maart 2013 om 08:33:
dus ook wat het TC doorgeeft? of zeg ik nu iets stoms?

Ik zei zelf iets doms, haha.
Heb het inmiddels aangepast in mijn eigen post. :)
Waarschuw beheerder
wil eerdaags 2cb en 4fmp bij iemand thuis uitproberen., is dit een een beetje een harmonieuze combinatie ?
En is het raadzaam om de de 2cb en 4fmp op verschillende tijdstippen te droppen, en in welke dosis is het fijnst ( een onsje meer mag altijd bij mij :p )
Waarschuw beheerder
Zit erg te twijfelen waar ik mee ga redosen op Awakenings. Ik start met 2C-D in combinatie met X, maar weet niet goed wat ik daarna zal nemen. Iemand een leuke suggestie?

Waarschuw beheerder
Ik zou gewoon verder gaan op de x of wat 4 fa voor ff wat energie richting et eind.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :respect: PiNk-FloyD :respect: op woensdag 27 maart 2013 om 17:44:
2cb en 4fmp

Leuke combi! :)

Afgelopen zaterdag gedaan; T=0 50mg 4FA gedropt, T=0:30 50mg 4FA+15mg 2CB, T=2 50mg 4FA geredosed, één van mijn betere drugs ervaringen. Gevoel kwam dicht bij MDMA!
Als je ervaring met beide stofjes hebt, gewoon iets minder 4FA nemen dan je normaal neemt en een stuk minder 2CB, tenzij je het niet erg vind om heeel erg space te zijn (hoe meer 2C-B, hoe meer psychedelisch/space je je gaat voelen). Bij >18mg 2C-B zul je wss ook echt aan het trippen zijn en bij <16mg 2C-B zal het vooral een extra boost euforie/licht psychedlisch randje geven.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :respect: PiNk-FloyD :respect: op woensdag 27 maart 2013 om 17:44:
wil eerdaags 2cb en 4fmp bij iemand thuis uitproberen., is dit een een beetje een harmonieuze combinatie ?

4-FA met 2C-I is een stuk harmonieuzer, maar de combi met 2C-B wordt ook vaak gedaan en kan prima.
Tegelijk droppen is met 2C-I de standaard procedure, voor 2C-B misschien een half uurtje na de 4-FA doen.

Uitspraak van Digitalism op woensdag 27 maart 2013 om 18:39:
Zit erg te twijfelen waar ik mee ga redosen op Awakenings. Ik start met 2C-D in combinatie met X, maar weet niet goed wat ik daarna zal nemen. Iemand een leuke suggestie?

Persoonlijk zou ik het anders doen, en beginnen met 4-FA (en wellicht <10 mg 2C-I).
Hierna kun je een redose pakken van XTC met 2C-D, zodat je niet op het begin van de avond piekt maar juist tijdens het hoogtepunt.
Een tweede redose met XTC en 2C-D zou er dan ook nog inzitten, als je de eerste redose niet te hoog doet.
Dit is wat ik voor vrienden vaak maak (ongeveer), begin met 4-FA en 2C-I, en dan later ~80 mg MDMA met 10-12 mg 2C-D.
Zo bouwen ze de eerste uren van de avond langzaam op naar de inslag van de M + 2C-D, dolle boel. :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 27 maart 2013 om 23:06:
Persoonlijk zou ik het anders doen, en beginnen met 4-FA (en wellicht <10 mg 2C-I).

2C-I heb ik wel in mijn bezit, maar geen grote hoeveelheid. De hoeveelheid die ik heb, ga ik binnenkort gebruiken om met wat maten een tripje te maken. Als dat goed bevalt zullen we wellicht meer 2C-I fixen en dan ga ik later ongetwijfeld de combo met 4FA proberen. Al betwijfel ik of ik 4FA voor de 2C-D en X moet gebruiken, X werkt bij mij vaak anders (lees minder goed) na het gebruik van 4FA. Heb jij hier geen last van, of hoeft dat nu niet het geval te zijn omdat ik het ga combineren met 2C-D? Anders zou ik graag starten met 2C-D en 4FA, heb ik die combinatie ook gelijk een keer uitgeprobeerd. (:

Hierna kun je een redose pakken van XTC met 2C-D, zodat je niet op het begin van de avond piekt maar juist tijdens het hoogtepunt.

Daar heb je wel een goed punt. Als ik zou starten met de 2C-D en X, dan zou het daarna alleen maar 'minder' worden, wat niet wegneemt dat ik het alsnog prima naar m'n zin kan hebben. Maar een zekere opbouw naar een climax/piek lijkt me inderdaad fijner.

Een tweede redose met XTC en 2C-D zou er dan ook nog inzitten, als je de eerste redose niet te hoog doet.

Ik heb de capsule al gemaakt, er zit 18 milligram 2C-D en 100 milligram mdma (netto) in. In eerste instantie was het minder, maar ik heb er voor gezorgd dat er nu precies een halve Partyflock in zit. Normaliter neem ik die dosis ook, dus nu kan ik deze ervaring eerlijk vergelijken met een eerdere ervaring. Zo weet ik goed wat de 2C-D voor mij toevoegt. Naar mijn mening is het is een vrij pittige capsule en is het niet verstandig om nog meer naar binnen te werken.

Dit is wat ik voor vrienden vaak maak (ongeveer), begin met 4-FA en 2C-I, en dan later ~80 mg MDMA met 10-12 mg 2C-D.
Zo bouwen ze de eerste uren van de avond langzaam op naar de inslag van de M + 2C-D, dolle boel. :lol:

Klinkt als een mooi schema, wellicht ga ik dit ooit nog proberen. ^^ Als jij denkt dat de 4FA de rest niet te erg in de weg gaat zitten, dan ga ik denk ik starten met 15 milligram 2C-D en 100 milligram 4FA. Daar kom ik dan het grootste gedeelte van de tijd wel mee door. Dan bewaar ik de capsule met 2C-D en X voor de laatste 3 (?) uur, om knallend af te sluiten.

Bedankt voor je reactie trouwens. (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
40mg 2C-C d'r in
Waarschuw beheerder
-1
[img width=597 height=800 cacheid=00158fb20030ee9b2385fe571a02dacc64]http://plaatjesdump.nl/upload/3eeadebbb3f5430aa090c38cd3a7c12f.jpg[/img]

heb een weegschaaltje geleend, echter 'pakt' hij mijn 100 mg 2cd niet :( als ik er een nintendo oid op leg geeft hij wel de juiste hoeveelheid aan, maar hiermee blijft hij gewoon op 0 staan. laat staan iets van 15 mg afwegen :P iemand een trucje of een tip?

overigens kan ik er wel vanuit gaan dat het netjes 100 mg is wat ik heb gekocht, dus ik zou het ook gewoon op het oog kunnen verdelen. maar toch liever precies af kunnen wegen...

Waarschuw beheerder
in 1 keer erop gooien? wil soms wel eens helpen. Of opnieuw kalibreren
.
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
+2
15mg wordt sowieso lastig om precies te wegen omdat die weegschaal maar tot 0.00g gaat ipv 0.000g.
1g is 1000mg dus je moet 3 cijfers achter de komma hebben om op mg te kunnen wegen......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 maart 2013 om 20:31:
in 1 keer erop gooien? wil soms wel eens helpen. Of opnieuw kalibreren
.

Helaas... En ja hij gaat idd niet tot 0,000, maar nu kan ik niet eens checken of het wel 100 mg is. Capsules maken met 150 mg fmp lukt dus ook niet. Ik ga maar naar een nieuwe zoeken :p
Waarschuw beheerder
Altijd al eens graag 2c-b willen proberen, maar in limburg is er niet aan te komen :(

Heeft iemand overigens ervaring met 2C-T-7?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oehh die Minilogue lijkt me echt geniaal. ff goed op zoek naar een goede kwaliteit torrent. Kan zo snel niks vinden. Thx!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Converse op vrijdag 29 maart 2013 om 10:23:
Oehh die Minilogue lijkt me echt geniaal. ff goed op zoek naar een goede kwaliteit torrent. Kan zo snel niks vinden. Thx!

Huh?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TrueGrit op zaterdag 23 maart 2013 om 13:30:
Alice in Wonderland
Minilogue - Animals the movie

haha ik had deze moeten citeren. Dit was een antwoord op een vraag van mij voor goede films tijdens 2cb... ;)

Die stond bij mn 'geciteerd', niet eerder de tijd gehad te antwoorden. Citaat is al van vorige week...
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Skittelz op vrijdag 29 maart 2013 om 00:48:
Altijd al eens graag 2c-b willen proberen, maar in limburg is er niet aan te komen :(

Heeft iemand overigens ervaring met 2C-T-7?

Maar wel aan 2C-T7? Da's bizar dan zeg :P
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Skittelz op vrijdag 29 maart 2013 om 00:48:

Dan zoek je verkeerd.

Uitspraak van joelles op vrijdag 29 maart 2013 om 13:48:

Is een research, via internet te bestellen dus.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Converse op vrijdag 29 maart 2013 om 10:23:
Minilogue

Toevallig dat je me vandaag quote.
Had de dvd maar besteld van FRS, inmiddels een maand later krijg ik te horen dat die niet meer leverbaar is. :(
Dus als je een mooie torrent vindt, hou ik me aanbevolen. ;)
Waarschuw beheerder
-1
donateur

Indeed.

Uitspraak van Converse op vrijdag 29 maart 2013 om 13:59:
Is een research, via internet te bestellen dus.

T7 is tegenwoordig een notair moeilijke, dus zo 'standaard' is dat zeg maar niet. In principe moet ie wel via inet te bestellen zijn, maar het zou niet zo
makkelijk en gangbaar als, bijv, 2C-B moeten zijn. Heb T7 al een tijdje niet meer online waargenomen, wat niet wil zeggen dat het er niet is.
Maar het is sws een van de minder makkelijk verkrijgbare varianten op het moment en dat is al een tijd zo. Dus prijs jezelf, en vooral de bron, als je een betrouwbaar adres ervoor weet :)
Waarschuw beheerder

Nee helaas ook niet, wel over gelezen en het leek me wel wat.
En vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft? :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skittelz op vrijdag 29 maart 2013 om 23:51:
En vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft?

Ik heb hier wel ervaring mee, heftig 2c'tje! heel kleurrijk, super veel visuals, viel alleen een beetje zwaar op de maag... Bij mij zo zwaar dat ik mijn mooie kleurrijke visuals een uur lang heb uitgekotst :lol: :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Taraaa op zaterdag 30 maart 2013 om 02:09:
Bij mij zo zwaar dat ik mijn mooie kleurrijke visuals een uur lang heb uitgekotst :lol: :P

Regenboog :respect:
Waarschuw beheerder
Hoe zit het ook alweer met de tolerantie voor 2cb? Valt best mee toch? Minder dan MDMA iig dacht ik?