Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 445719x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KETA-MOLE !!! op woensdag 27 augustus 2008 om 14:08:
goed he :D het lijkt wel of je niet fout kan gaan op die shit :P HEERLIJK!!!

idd :P zelfs toen k een x 50mg in één keer had afgeslikt en half uur later lag te kotsen en echt gewoon dacht dat ik slecht zou gaan voelde ik me na een half uurtje en een glaasje sinas weer super relax space :D

alleen een keer me broer had vlak na het eten gepakt en was toen egt misselijk geworden en bleef ook de hele tijd buikpijn houden :P maarja had hem gewaarschuwd 4 uur vantevoor niks te eten en hij luisterde niet :P heeft zn lesje wel geleerd :D

missch dit weekend weer :D

Waarschuw beheerder
kzoek zeker wel, maar blijkt dat fryslaan toch nog btjv achterloopt op de rest van nederland;)
Artiest Manic
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op woensdag 27 augustus 2008 om 14:50:
hij zoekt en vind niet en ik zocht niet eens actief en het word zowat in me schoot geworpen
het verschil mot er wezeng he

idd :p mij ook
Waarschuw beheerder
voor het eerst salvia gedaan ;) gheghe ook lekker wazig :)

Artiest {SHOWLIST artist 51895, 49404}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Caspèr du Rouge op donderdag 28 augustus 2008 om 12:45:
voor het eerst salvia gedaan gheghe ook lekker wazig

ik heb dat een tijd geleden gedaan, ik merkte er vrij weinig van, ik heb toen ook maar alles achter elkaar opgerookt en nog niets :/ maar ik hoorde dat het ook aan de soort ligt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 28 augustus 2008 om 13:15:
en dat heeft te maken met 2cb omdat?

er is een salvia topic hoor..

vond het wel een beetje weg hebben van 2-cb qua gevoel... maarjah was ff benieuwd of jullie er ook een verband tussen 2-cb en salvia konden vinden ;)
Waarschuw beheerder
ik vind 2cb en salvia niet erg opmekaar lijken maar het effect v an 2cb is wel enigzins te manipuleren mischien dat het daardoor kwam maar ik zelf heb er nix geen gelijkenis in herkend
Waarschuw beheerder
laatst loop ik langs de smartshop zie ik daar heel leuk in de etalalge b-c2 staan
moet ook hallicunerend zijn zij die dame nog tegen mij nou vroeg ik me af of t de real deal iemand hier ervaring mee?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geen zoekresultaten op google dus lijkt me sterk :|
Waarschuw beheerder
nou googlde ik ent met de term smartshop erachter en kreeg weldegelijk resultaat dus mischien dat ik t maar is ga proberen gewoon intypen bc2 smartshop
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sorry 2 x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
owja bc2 vind ie wel ik had ingetypt B-C2 :P

Brengt je in een dromerige toestand waarbij kleuren, geluiden en gevoelens intenser beleefd worden Reis in gedachten, langs plaatsen van herkenning; door tijd en ruimte. Meer zien in een tel, dan in een eeuwigheid ooit. Levendige en intense droombeelden. Zijn. Wees. Zie en Bewonder! BC-2 neemt je mee! Het brengt je in een dromerige toestand waarbij kleuren, geluiden en gevoelens intenser beleefd worden. Ze veranderen de manier waarop je je innerlijke wereld en die om je heen ervaart.10 caps

bevat: Morning Glory zaadjes(= LSA,hallucinerend), Guarana (komt sterk overeen met caffeïne), Baby Woodrose zaadjes(=LSA, hallucinerend), Gelatine Capsule
Waarschuw beheerder
heb je 2cb ook in verschillende kleuren en maten enzo?
Waarschuw beheerder
puur poeder behoord wit te zijn. :P
pillen daarintegen kunnen verschillende kleur/opdruk hebben. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op dinsdag 2 september 2008 om 16:49:
owja bc2 vind ie wel ik had ingetypt B-C2

Brengt je in een dromerige toestand waarbij kleuren, geluiden en gevoelens intenser beleefd worden Reis in gedachten, langs plaatsen van herkenning; door tijd en ruimte. Meer zien in een tel, dan in een eeuwigheid ooit. Levendige en intense droombeelden. Zijn. Wees. Zie en Bewonder! BC-2 neemt je mee! Het brengt je in een dromerige toestand waarbij kleuren, geluiden en gevoelens intenser beleefd worden. Ze veranderen de manier waarop je je innerlijke wereld en die om je heen ervaart.10 caps

bevat: Morning Glory zaadjes(= LSA,hallucinerend), Guarana (komt sterk overeen met caffeïne), Baby Woodrose zaadjes(=LSA, hallucinerend), Gelatine Capsule

klinkt goed :D

Waarschuw beheerder
die zaadjes bady-wood-rose-zaadjes vond ik erg op mdma lijken :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

:dood:
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
2ce hoezee
Waarschuw beheerder
heb er in twente nog weinig over gehoord...

iemand???

pb ;)

Waarschuw beheerder
2cb hype:O
Waarschuw beheerder
Zoek hierzo in regio ook, iemand?? :( Fijn spul lijkt me
Waarschuw beheerder
nou nou nou...... het lijkt wel of iedereen ineens wil gaan trippen :D

helemaal geen slechte verandering ik de huidige drugs trend zou ik zeggen. :P

lees in het lsd topic ook een en al: HELP ME !! PB ME !!!!! IK KAN ER NIET AAN KOMEN.NL !!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Cosovic op woensdag 3 september 2008 om 18:03:
zoek en gij zult...?

trippen?
Waarschuw beheerder
2-cb + mdma moet ook een goeie combo zijn.

wie kan me ermeer over vertellen?
Waarschuw beheerder
ik heb eigelijk alle drugs soorten die ik wel eens gebruikt in combi met 2cb (moet ik eigelijk altijd erbij hebben :P)
ik vond de chillste combi sos met 2cb , maar mdma heeft ook een chille combi ermee :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Desolator :[ op donderdag 4 september 2008 om 18:07:
2-cb + mdma moet ook een goeie combo zijn.

wie kan me ermeer over vertellen?

jaaah is wel gunstig moet je eerst MDMA doen en daarna 2cb voor extra spacen (Y) andersom kan misschien ook wel heb ik nooit gedaan maar mij lijkt eerst M en dan 2 het beste :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manic op donderdag 4 september 2008 om 18:24:
jaaah is wel gunstig moet je eerst MDMA doen en daarna 2cb voor extra spacen andersom kan misschien ook wel heb ik nooit gedaan maar mij lijkt eerst M en dan 2 het beste

Hmmm ok, maar de M slaat tog veel sneller in als de 2-cb, tenminste mijn ervaring met 2-cb was dat het na een 3kwartier pas kwam en M zeg kwartiertje a 20 mins.

dan lijkt mij tog eerst 2-cb en na een half uurtje wat M erbij pakken?
Waarschuw beheerder
zakjes door elkaar flikkeren en tegelijk pakken ,allemaal onzin dat eerst pakken en dan dat t gevoel komt tog wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Desolator :[ op donderdag 4 september 2008 om 18:29:
mijn ervaring met 2-cb was dat het na een 3kwartier pas kwam en M zeg kwartiertje a 20 mins.

dan heb je 2cb geslikt.. moet je het eens proberen te snuiven werkt het bijna direct :p maar goed ik bedoel ook niet dat het beide tegelijk moet inslaan, maar eerst gewoon lekker knallen op de M en daarna 2cb erbij nemen :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Desolator :[ op donderdag 4 september 2008 om 18:29:
Hmmm ok, maar de M slaat tog veel sneller in als de 2-cb, tenminste mijn ervaring met 2-cb was dat het na een 3kwartier pas kwam en M zeg kwartiertje a 20 mins.

dan lijkt mij tog eerst 2-cb en na een half uurtje wat M erbij pakken?

2CB na M is volgens meerdere mensen echt de bom. Kan het zelf eigenlijk ook wel bevestigen. Op ML pilletjte genomen en daarna geafterd lazy op de bank met een hoop 2cb. Te chill gewoon. Ook 2cb na/met Methylone is erg goed te doen kan ik je vertellen :) Het is heerlijk als je de 2cb ineens door de methylone heen voelt.. :D :L
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Midnight Rave Association op donderdag 4 september 2008 om 18:41:
zakjes door elkaar flikkeren en tegelijk pakken ,allemaal onzin dat eerst pakken en dan dat t gevoel komt tog wel

:p M slik ik liever, 2cb snuif ik liever ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manic op donderdag 4 september 2008 om 19:31:
M slik ik liever, 2cb snuif ik liever

ja oke , het gevoel is wel heftiger maar ik vind die pijn aan mn neus egt niet relax
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
M en 2 tegelijk is ook zeer goed te doen hoor !! :D vetste avond ooit mee gehad :P

Waarschuw beheerder
vrijdag maar 33 mg proberen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manic op donderdag 4 september 2008 om 19:30:
dan heb je 2cb geslikt.. moet je het eens proberen te snuiven werkt het bijna direct

ja klopt, maar nee ik ben niet zo van het snuiven enzo :)

Nja tog ma eens proberen die combo ^^
Waarschuw beheerder
De normale dosis is 12-16 mg de max is 25 mg daarna ga je enge dingen zien. 100 mg is al zeer schadelijk voor je hersenen.
300 is abnormaal en kan dodelijk zijn.

ik zag dit ergens staan klopt dit? ik heb gehoord dat er n gozer n keer 300 mg in 1 keer gepakt en die dacht dat ie dood ging, ma volgende dag was er niks meer aan de hand .....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Midnight Rave Association op donderdag 4 september 2008 om 20:10:
de max is 25 mg daarna ga je enge dingen zien.

heb 20, 25 en 28 geprobeerd, moest moeite doen om patronen te zien en kleurrijk was het al helemaal niet. Terwijl me vrienden de regenbogen door de lucht zagen vliegen (die vinden 23 dan ook de max). Verschilt dus wel per persoon..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 september 2008 om 20:12:
heb 20, 25 en 28 geprobeerd, moest moeite doen om patronen te zien en kleurrijk was het al helemaal niet. Terwijl me vrienden de regenbogen door de lucht zagen vliegen (die vinden 23 dan ook de max). Verschilt dus wel per persoon..

ja die vriend van me waar ik t bij haal , die vertelde me hoe vaker je het gebruikt dat je hersenen er ook mee leert spelen ......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Midnight Rave Association op donderdag 4 september 2008 om 19:49:
ik vind die pijn aan mn neus egt niet relax

ach joh, gewoon kwartiertje pijn lijden en als je er dan nog steeds last van hebt, dan is de werkende stof toch al in je bloed opgenomen, dus gewoon flink doorhalen heb je nergens meer last van ;)
max is 25 mg daarna ga je enge dingen zien

enge dingen wat een bullshit.. boven de 100 mg is wel neurotoxisch dat klopt wel en 300 schijnt dodelijk te zijn maar goed ik heb de eerste keer 2cb meteen 2 keer 15 miligram gesnoven ging goed hard dik trippen tot de volgende dag door :p maar enge dingen wat een onzin en snuiven werkt nog 2-3 keer zo hard ook
Waarschuw beheerder
ik heb gehoord dat er n gozer n keer 300 mg in 1 keer gepakt en die dacht dat ie dood ging, ma volgende dag was er niks meer aan de hand .....

ja dat was 2cbeetjes van partyflock :p of zoiets was zijn naam iig :p zijn verslag staat ook wel hiero ergens en anders kun je @ drugsforum wel lezen :p das wel vet verhaal haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 4 september 2008 om 19:30:
2CB na M is volgens meerdere mensen echt de bom. Kan het zelf eigenlijk ook wel bevestigen. Op ML pilletjte genomen en daarna geafterd lazy op de bank met een hoop 2cb. Te chill gewoon. Ook 2cb na/met Methylone is erg goed te doen kan ik je vertellen Het is heerlijk als je de 2cb ineens door de methylone heen voelt.. :L

ok good to know.

is weer iets voor in de planning ;)