goed hehet lijkt wel of je niet fout kan gaan op die shit
HEERLIJK!!!
hij zoekt en vind niet en ik zocht niet eens actief en het word zowat in me schoot geworpen
het verschil mot er wezeng he
voor het eerst salvia gedaan gheghe ook lekker wazig
en dat heeft te maken met 2cb omdat?
er is een salvia topic hoor..
owja bc2 vind ie wel ik had ingetypt B-C2
Brengt je in een dromerige toestand waarbij kleuren, geluiden en gevoelens intenser beleefd worden Reis in gedachten, langs plaatsen van herkenning; door tijd en ruimte. Meer zien in een tel, dan in een eeuwigheid ooit. Levendige en intense droombeelden. Zijn. Wees. Zie en Bewonder! BC-2 neemt je mee! Het brengt je in een dromerige toestand waarbij kleuren, geluiden en gevoelens intenser beleefd worden. Ze veranderen de manier waarop je je innerlijke wereld en die om je heen ervaart.10 caps
bevat: Morning Glory zaadjes(= LSA,hallucinerend), Guarana (komt sterk overeen met caffeïne), Baby Woodrose zaadjes(=LSA, hallucinerend), Gelatine Capsule
2cb ole ole
klinkt goed
2-cb + mdma moet ook een goeie combo zijn.
wie kan me ermeer over vertellen?
jaaah is wel gunstig moet je eerst MDMA doen en daarna 2cb voor extra spacen andersom kan misschien ook wel heb ik nooit gedaan maar mij lijkt eerst M en dan 2 het beste
mijn ervaring met 2-cb was dat het na een 3kwartier pas kwam en M zeg kwartiertje a 20 mins.
Hmmm ok, maar de M slaat tog veel sneller in als de 2-cb, tenminste mijn ervaring met 2-cb was dat het na een 3kwartier pas kwam en M zeg kwartiertje a 20 mins.
dan lijkt mij tog eerst 2-cb en na een half uurtje wat M erbij pakken?
zakjes door elkaar flikkeren en tegelijk pakken ,allemaal onzin dat eerst pakken en dan dat t gevoel komt tog wel
de max is 25 mg daarna ga je enge dingen zien.
heb 20, 25 en 28 geprobeerd, moest moeite doen om patronen te zien en kleurrijk was het al helemaal niet. Terwijl me vrienden de regenbogen door de lucht zagen vliegen (die vinden 23 dan ook de max). Verschilt dus wel per persoon..
ik vind die pijn aan mn neus egt niet relax
max is 25 mg daarna ga je enge dingen zien
ik heb gehoord dat er n gozer n keer 300 mg in 1 keer gepakt en die dacht dat ie dood ging, ma volgende dag was er niks meer aan de hand .....
2CB na M is volgens meerdere mensen echt de bom. Kan het zelf eigenlijk ook wel bevestigen. Op ML pilletjte genomen en daarna geafterd lazy op de bank met een hoop 2cb. Te chill gewoon. Ook 2cb na/met Methylone is erg goed te doen kan ik je vertellen Het is heerlijk als je de 2cb ineens door de methylone heen voelt.. :L