Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 445571x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!

Waarschuw beheerder
makkelijker gewoon bij smartshop voor nog zkr geen 20 euro

Waarschuw beheerder
Is niet nodig! Kunt het ook gewoon laten brengen naar je voordeur :D .

http://www.azarius.nl/smartshop/herbs/dried_herbs/passionflower_herb/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 augustus 2008 om 22:40:
dat alles boven de 500 wel erg veel is :p

Helemaal mee eens. Maar 30ug wat je soms in een papertrip vind is ook weer heel erg weinig. Het gaat mij meer om die mensen die beweren dat LSD maar zozo is. Dan heb je dus gewoon te weinig gehad, zou ik zeggen.

Maar goed, we hebben het hier over 2cb en de mogelijke combi met lsd.

Weet iemand hier trouwens of je van teveel 2cb ook een serotoninesyndroom kunt oplopen?
Waarschuw beheerder
donateur
Denk het wel :

2C-B and similar PEAs are selective in their stimulation of 5-HT2 receptors, focusing mostly on 5-HT2A,

Serotonin syndrome is caused by increased serotonin in the central nervous system. It appears to be the result of overstimulation of primarily the 5-HT2A receptors and not by 5-HT1A receptors in central grey nuclei and the medulla as originally suspected

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 augustus 2008 om 18:03:
Is niet nodig! Kunt het ook gewoon laten brengen naar je voordeur .

best goed te doen of niet joost ;) gheghe vond het zeker wel een goede toevoeging! Pas wel op met lachgas en alcohol met passiebloem!!!

Artiest {SHOWLIST artist 51895, 49404}
Waarschuw beheerder
ik heb nu LSA pitjes op :p baby wood rose zaadjes ofzo

beetje mellow gevoel gapen beetje onrustig ook wel :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 augustus 2008 om 23:12:
ik heb nu LSA pitjes op ofzo baby wood rose zaadjes ofzo

beetje mellow gevoel gapen beetje onrustig ook wel

hmmm maar alleen gevoel of ook visuals?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Caspèr du Rouge op maandag 11 augustus 2008 om 23:15:
hmmm maar alleen gevoel of ook visuals?

gevoel echt, beetje mdma achtig

Waarschuw beheerder
(Y)
Waarschuw beheerder
2cb daar red je levens mee B) Binnekort maar weer eens doen al weer paar maandjes geleden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Caspèr du Rouge op maandag 11 augustus 2008 om 23:06:
best goed te doen of niet joost

Jazeker wel :D . Was voor 15 mg echt een behoorlijk dikke rit dus dat spul werkt wel!
Artiest {SHOWLIST artist 38760, 42863}
Waarschuw beheerder
Even een vraagje, in hoeverre verschilt 2cb van 2ci (heb wel de info gelezen, maar wil wel de end-user ervaring horen;)).
Ik zit wil namelijk wel wat 2cb gaan zoeken aangezien mijn grammetje 2ci wel heel karig word.

En ik lees dat jullie allemaal zo netjes doseren (&hoe zonder een dure weegschaal te kopen), ik eyeball het eigenlijk altijd (met wisselende resultaten moet ik er bij zeggen).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van eNiMaTeKnOsIs op vrijdag 5 augustus 2005 om 15:14:
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!

Heb het voor m'n verjaardag gekregen! :D Tja, van je vrienden moet je het hebben he... ;)
Binnenkort eens proberen, eerst laten testen hoeveel er in 1 pilletje zit.

Nu las ik in het boekje "Uit je bol" dat je het het best kunt gebruiken tijdens de come-down van een xtc-pil, en dat het erg goed te doen is in combinatie met sex... Ben erg benieuwd!

Kunnen jullie deze tips onderschrijven?
Waarschuw beheerder
Doe het persoonlijk niet al te vaak (moet wel een beetje speciaal blijven vind ik), maar is toch samen met mdma de koning :D

Mijn ervaring, met een gemiddelde dosering (dont ask mg's, ik eyeball), dat het na 2.5 piekt, 6 uur vast houdt waarna er 4 er afgebouwt word, tot een katerloze zondag;)

Lig ik daar in mijn bed, net kijkende over de rand van mijn dekens, terwijl er hele space battles worden uitgevochten door mini scheepjes B) oei ik heb weer eens zin (1/2jaar geleden).

Trouwens met een hoge (naar mijn inzien tehoge) dosering, is 1 van de cons dat het af en toe lijkt alsof je onderstroom sta, de pro is toch wel, dat je letterlijk alles kan zien wat je maar wil (lukt mij met geen enkel ander middel).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schaapherder op dinsdag 12 augustus 2008 om 22:51:
dat je het het best kunt gebruiken tijdens de come-down van een xtc-pil

Mjah dit is meer vanuit klinisch psychologisch oogpunt, de patient zou door de 2c-b de inzichten van de mdma beter een plaats kunnen geven.. Doe mij maar lekker tegelijk :D verder is uitjebol imho een kutboekje dat vol met slecht geinformeerde hippie-onzin staat, en alleen bekend is geworden door media aandacht en hype.. doe liever een rondje bluelight oid (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 12 augustus 2008 om 22:24:
2ci

SWIM zou het al eeuwen geleden voor me proberen te regelen maar dat is tot op heden niet gebeurd.. :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en dat het erg goed te doen is in combinatie met sex... Ben erg benieuwd!

Kunnen jullie deze tips onderschrijven?

(Y) zeker

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azul op dinsdag 12 augustus 2008 om 22:56:
SWIM

?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 11:18:
?

Someone Who Isn't Me

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azul op dinsdag 12 augustus 2008 om 22:55:
uitjebol imho een kutboekje dat vol met slecht geinformeerde hippie-onzin staat

true.. ik zit op mn bestelde pihkal te wachten :D
en op mn peruvian torches, san pedro, en peyote :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 13:50:
ik zit op mn bestelde pihkal te wachten :D

recepten boek :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 13:50:
ik zit op mn bestelde pihkal te wachten

Heb m in PDF formaat :) Veel leuker boek idd ;D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azul op donderdag 14 augustus 2008 om 12:04:
Heb m in PDF formaat :)

tja hij staat ook op erowid, maar een echt boek leest toch makkelijk..
heb doors of perception nog op de planning, en food of the gods en tihkal en DMT the spirit molecule en en.. :p
Waarschuw beheerder
donateur
dat je het het best kunt gebruiken tijdens de come-down van een xtc-pil, en dat het erg goed te doen is in combinatie met sex... Ben erg benieuwd!

Als je het dan icm mdma gebruikt, neem het dan inderdaad na de mdma/xtc en niet ervoor :)
Verder met sex goed te doen ja ;) :D
Waarschuw beheerder
donateur
Bespeur ik daar een maar...of niet?

Met alleen 2cb is het prima hoor :D (Y) zeker als je heel diep spaced, best geil :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 augustus 2008 om 17:37:
tja hij staat ook op erowid, maar een echt boek leest toch makkelijk..

Ja heb je wel gelijk in.. al is mijn pdf'je niet van die system-font text zoals op erowid maar gewoon 'n scan van het boek..

Doors of perception krijg ik te leen binnenkort, verder inderdaad nog veul meer te lezen :)
Waarschuw beheerder
Sexen op 2cb gaat idd prima....Alleen vraag je iedere minuut weer af, welke vrouw was ik ook alweer aan het N**ken, ..... alles ziet er anders uit....zeer spacy.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miele-75 op donderdag 14 augustus 2008 om 22:01:
welke vrouw was ik ook alweer aan het N**ken

geen probleem hiero, altijd dezelfde... :x

heb doors of perception nog op de planning, en food of the gods en tihkal en DMT the spirit molecule en en..

en VOORAL The encyclopedia of psychoactive plants. Dan weet je ECHT alles

Waarschuw beheerder
food of the gods

De mp3's van McKenna zijn ook best vet :) http://www.rinf.com/articles/Terence-Mckenna.htm
Tree of knowledge is aan te raden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 11 augustus 2008 om 01:53:
Is passiebloem moeilijker of makkelijk om aan te komen dan 2cb?

Uitspraak van verwijderd op maandag 11 augustus 2008 om 01:56:
makkelijker gewoon bij smartshop voor nog zkr geen 20 euro

plantje kost geen drol, volgens mij heb me moeder ze in de tuin:lol:
Waarschuw beheerder
waar kun je 2cb hale dan want als je iemand vraagt wat het is moeten ze al nadenke laat staan waar het te verkrijgen is

Waarschuw beheerder
Vraag ik me ook af, waarom is het eigenlijk iligaal geworden ?
Maar niemand hier in de omgeving weet wat 2cb is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nick Druteh op donderdag 21 augustus 2008 om 16:39:
waar kun je 2cb hale dan want als je iemand vraagt wat het is moeten ze al nadenke laat staan waar het te verkrijgen is

vroeger bij de smartshop nu bij je kerel waar je je snoepjes haalt

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 augustus 2008 om 14:17:
Vraag ik me ook af, waarom is het eigenlijk iligaal geworden ?
Maar niemand hier in de omgeving weet wat 2cb is

2C-B is een synthetische drug met de officiele naam 2,5-dimethoxy-4-bromophenylethylamine. 2C-B is chemisch verwant aan mescaline. Mescaline is een middel waarvan je gaat trippen en dat in de Peyotecactus voorkomt

En het is illegaal geworden omdat het iets te verwant staat aan anderre drugs zoals xtc coke paddo's enz. enz. maar het heeft nog geen dodelijke slachtoffers gemaakt en zelfs nog geen mensen met bad trip dus zou wel gewoon een actie van het toenmalige kabinet zijn denk ik.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 augustus 2008 om 14:38:
actie van het toenmalige kabinet zijn denk ik

denk meer omdat het een synthetische stof is
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 augustus 2008 om 14:38:
vroeger bij de smartshop nu bij je kerel waar je je snoepjes haalt

niet bij elke kerel die snoepjes verkoopt :roflol:

iets te verwant staat aan anderre drugs zoals xtc coke paddo's

voornamelijk aan xtc en dan ook mescaline, chemisch lijkt het niet eens op coke of paddo's en ook qua gebruik niet. Buitendat waren paddo's toen ook nog niet verboden, net zoals ze dat nu nog niet zijn. Het is op de markt gekomen als alternatief voor XTC, zoals er wel meer middelen op de markt zijn gekomen..na het verbod op XTC. Chemisch lijkt het er dan ook wel op.
Waarschijnlijk illegaal obv analogen-wet, zo zijn in de USA ook stoffen die sterk lijken op lijst I middelen verboden obv het analoog zijn aan die stoffen. In een dergelijk licht zal het hier ook wel verboden geworden zijn, iets met een schaap, meerdere schapen en een dam ;)

[img width=780 cacheid=000fdbfd002c4b921cb76a3c1a02503a03]http://www.erowid.org/chemicals/2cb/images/archive/2c-b_3d.jpg[/img]

[img width=780 cacheid=00002e790000587e9820da1b1a02503a03]http://www.erowid.org/chemicals/mdma/images/archive/mdma_3d.jpg[/img]

[img width=780 cacheid=000fdc09002c4bab0fab7c911a02503a03]http://www.erowid.org/chemicals/mescaline/images/archive/mescaline_3d.jpg[/img]

[img width=780 cacheid=00031d9e00075e18c3d30bf21a02503a03]http://www.erowid.org/chemicals/cocaine/images/archive/cocaine_3d.jpg[/img]

[img width=600 height=500 cacheid=000fdc14002c4bd6073b3f561a02503a03]http://www.erowid.org/plants/mushrooms/images/archive/psilocybin_3d.jpg[/img]

:)

Verder is het fijn spul :D :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 augustus 2008 om 18:50:
vandaar die kerel bij jamin zo raar stond te kijken

top plek om te trippen met al die kleurtjes :P
Waarschuw beheerder
donateur
En kleurtjes.

Lekker geafterd na ML met 2cb...phew.. hoop door heen gegaan met z'n 4en :P

Patroontjes! :9 erg heftig weer..maar weer nooit vervelend geweest. Erg gelachen :)

Waarschuw beheerder
al maanden aant rondvragen maar het is me nog niet gelukt om dit in handen te krijgen in het kouude noorden:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 augustus 2008 om 12:30:
al maanden aant rondvragen maar het is me nog niet gelukt om dit in handen te krijgen in het kouude noorden

Beroep: nacht apotheker

dan ben je erg slecht in je vak

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 24 augustus 2008 om 14:17:
erg heftig weer..maar weer nooit vervelend geweest.

goed he :D het lijkt wel of je niet fout kan gaan op die shit :P HEERLIJK!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van KETA-MOLE !!! op woensdag 27 augustus 2008 om 14:08:
dan ben je erg slecht in je vak

hij zoekt en vind niet en ik zocht niet eens actief en het word zowat in me schoot geworpen :[
het verschil mot er wezeng he