Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 446298x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Waarschuw beheerder
+2-3
donateur
Uitspraak van Flipke! op woensdag 24 oktober 2012 om 01:47:
Wat is de gemiddelde prijs/gr

Ligt aan welke specifieke 2C..kan ook alleen maar wat gokken eigenlijk want ken ook geen prijzen vanuit meerdere richtingen..

Waar zijn die karmapunten eigenlijk goed voor?

Nergens voor ook nog eens, voor zo ver ik weet 8)
Tja je zou er uit kunnen raadplegen hoe geliefd je posts zijn, maar dat staat en valt natuurlijk bij de 'eerlijkheid' van de gebruikers. Obviously als je een paar haters hebt die steeds de minnetjes indrukken gewoon en allleen al omdat de post van jou is...dan zegt het natuurlijk geen fuck meer ;)

Iemand met een negatief/positief karma ratio van 3:1 word eerder gebanned ofzo?

Zou je denken mss, maar zoiets staat niet vast...geloof ik dan..

Waarschuw beheerder
donateur
Wat is de gemiddelde prijs/gr

2C-B varierend van 125 tot 175 per gram.
2C-I meestal net iets duurder dan 2C-B ivm. duurdere grondstoffen.

Andere 2C-tjes varieerd de prijs enorm bij wie je het haalt, als je ze al kunt krijgen.
Waarschuw beheerder
+4-4
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2012 om 02:33:
ivm. duurdere grondstoffen.

Nou, daar zal het hem uiteindelijk niet in zitten hoor, heeft gewoon met de exclusiviteit en het aanbod te maken. De productieprijs ligt zoveel malen lager dat het uiteindelijk, daar waar de losse grammen worden afgerekend, niet een eventueel wat duurdere grondstof is die het duurder maakt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
eyz mensen welkom. Vandaag jullie mogen stemmen:
Ga ik 2cb nemen vanavond of niet?

- Ja
- Nee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 24 oktober 2012 om 01:25:
et zijn sowieso iig steeds dezelfde mensen..het aantal negatievelingen op m'n profiel wordt nauwelijks een keer 1 aantal groter, de negatieve karma wel iedere keer als ze m'n posts weer gevonden hebben ;)

Herkenbaar :yes:

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 24 oktober 2012 om 01:25:
Het is ook niet perse een gegeven dat het in de buurt te vinden zou moeten zijn..veel vaker moet je verder zoeken..het zijn niet voor niets exotische stofjes.. Ondanks dat er hier wat mensen op het forum zijn die er redelijk makkelijk aan lijken te komen, hoeft dat niet altijd te impliceren dat het voor ieder maar in z'n buurt te vinden is. Soms is het gewoon niet in de buurt en moet je verder het land in ;)

Kon het eerst wel redelijk makkelijk krijgen maar opeens niet meer. Nu wel weer gelukkig dus no worries
Waarschuw beheerder
donateur
de negatieve karma wel iedere keer als ze m'n posts weer gevonden hebben ;)

Wat inmiddels alweer het geval blijkt te zijn, hehe. :9

Waar zijn die karmapunten eigenlijk goed voor?
Iemand met een negatief/positief karma ratio van 3:1 word eerder gebanned ofzo?

Nee. Het heeft niet echt waarde binnen dit forum, eerlijk gezegd. Er zijn fora waar ze op die manier rankings geven aan gebruikers.
Je kunt trouwens bij je instellingen het weergeven van karma punten uitschakelen.
Waarschuw beheerder
Heb een witte binnen alleen op een van deze kanten zit een zwart/grijze vlek. Zie afbeeldingen.
Is dit mogelijk iets schadelijks of een klein onschuldig foutje?

[img width=512 height=384 cacheid=0012df2400304541dcdf2c151a02d66435]http://www.plaatjesdump.nl/upload/6a39ea4b2fa08ae7b1e0a5f7d167ea9b.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heartpressure op donderdag 18 oktober 2012 om 20:43:
De gemiddelde hipster zegmaar.

leipe boys alles :')
en rechts moet iets meer fleesh eten ipv pilleng

heeeel binnenkort ga ik toch maar eens 2CB proberen, lees echt goeie verhalen en volg dit topic al een tijdje.
Hoe zit het eigenlijk met de schadelijkheid van 2CB? Hoor je eigenlijk amper wat over
Waarschuw beheerder
Heb em doormidden gebroken, is alleen een oppervlakkig laagje..
Halfje genomen nu, die andere helft neem ik misschien nog bij straks, eerst ff afwachten wat dit doet.

-edit-
nog een halfje genomen en ik zie wel waar het schip strand..
Langleve de schoolvakanties
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JSKI op woensdag 24 oktober 2012 om 20:37:
Heb em doormidden gebroken, is alleen een oppervlakkig laagje..
Halfje genomen nu, die andere helft neem ik misschien nog bij straks, eerst ff afwachten wat dit doet.

-edit-

Veel plezier (Y)

Waarschuw beheerder

:lol: na examen week ga ik 18mg eens proberen, goeie dosis ?
Waarschuw beheerder
Laatst weer eens gedaan, was erg leuk weer.
Alleen een vraagje aan jullie ''deskundige'' haha. Ik had ze met 16mg, een hele genomen en vrijwel snel daarna nog een halve( waren nog aan het twijfelen) We hadden een best chille trip maar we hadden hem wel een beter/zwaarder gehad. Wij na ong 2 uur toen het minder werd nog bij gepakt. Maar daar merkte we dus vrij weinig van. de vraag:
Weet iemand of het wel zin heeft om bij te pakken later? Of dat je dus gewoon in een keer iets moet nemen en het daarna geen zin meer heeft.

Have fun! hoor je verhalen nog wel ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+3
Zal vanaf nu proberen bij te houden.

22:15u
Net een uur buiten gewandeld. Hele tijd een net niet gevoel, alsof ik het allemaal wel kende. Ook weinig bijzondere dingen met de ogen open. Nu ik thuis ben en me op een scherm moet focussen gebeurd er toch wel van alles in het scherm, gelukkig :D

22:18u
Heb trouwens rond half 9 een halfje genomen en 10 voor 9 een tweede halfje. Daar moet ik het mee doen voor vanavond.
Merk ook nu alweer dat het toch een redelijk net niet gevoel is. Ga nu flockie effe afsluiten en me focussen op muziek..

22:29u
verlichting en alles uit, op mn slaapkamer, oordoppies in en het is nu wel redelijk vermakelijk. Alleen nog steeds zoekende naar de juiste muziek.

22:32u
hopelijk werkt dit mee, moeders gaat naar bed dus daar hoef ik me niet meer druk om te maken.
Trentemoller in de oortjes vind ik heel erg fijn

22:36u
veel meer ontspannen nu, heel erg warm gevoel ook continu. Met mn ogen dicht spelen zich hele films af alleen waar ik in godsnaam de hele tijd benen/panties zie is me nog niet helemaal duidelijk.
Valt me nu sowieso op, heb hele absurde close eyed visuals.. Achja, wel vermakelijk :doetiewoep:

22:41u
met ogen open is er niks aan de hand, weinig bijzonders. Kan prima de tv volgen, effe uit de space stappen. Maar als ik de muziek weer aan doe zit ik er zo weer in, ideaal imo :D

22:46u
nee, een heel 'diep' 2cb avontuur gaat dit niet worden. Paar minuutjes top, paar minuutjes minder. Nu even wat eten en ik ga eens kijken hoe ik dagelijkse dingen ervaar onder invloed van.

22:55u
begin nu ook te beseffen dat ik misschien toch niet zo gevoelig ben voor 2cb als ik altijd zei/dacht. Dan had ik aan 2 gele paddestoeltjes (+/- 5mg meen ik altijd?) genoeg voor een hele nacht. Maar dan had ik altijd drank op. De laatste 2 keer (waaronder nu dus) heb ik ongeveer een zelfde hoeveelheid gehad maar is het lang niet zo geweldig. Drank is dus een flink bepalende factor bij mij ben ik bang. Leer moment voor de volgende keer: meer nemen

23:05u
begint volgens mij zelfs al een beetje uit te werken. Heb momenten dat ik denk dat ik al kan slapen.. Probeer er nog maar wat van te maken met muziek maar eigenlijk tegen beter weten in.

23:13u
Katje bevalt het wel dat ik aan de 2cb zit. Kan toch niet slapen dus die geniet van de extra aandacht.

23:20u
Ik eet een cornetto. Merk bijna niks meer. Ga nu effe op pad met een maatje, beetje rondrijden, jointje halen. Misschien doet het wonderen :D

Vraagje trouwens, normaal krijg ik van 2cb echt een enorme bodyload. Bij deze 2cb snoepjes alleen niet. Was net dus een uur aan het wandelen in mn joggingbroek en dacht soms echt effe van: huh, ik heb geen broek aan?
Zou dit aan de snoepjes kunnen liggen of moet ik die oorzaak ergens anders zoeken?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Liz.. op woensdag 24 oktober 2012 om 21:53:
Weet iemand of het wel zin heeft om bij te pakken later? Of dat je dus gewoon in een keer iets moet nemen en het daarna geen zin meer heeft.

Volgens mij is het zo dat als je 2 dagen geen 2cb neemt je alweer behoorlijk hetzelfde effect kunt bereiken. Dus volgens mij heeft bijpakken bij 2cb meer zin dan bij bijv. MDMA
Waarschuw beheerder
Niet geblowd of wat dan ook, beetje rondrijden, beetje verven, helemaal niks meer gemerkt van dat spul. Volgende x een hogere dosis dus.
Voor nu, slaap lekker

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op donderdag 25 oktober 2012 om 01:11:
Niet geblowd of wat dan ook, beetje rondrijden, beetje verven, helemaal niks meer gemerkt van dat spul. Volgende x een hogere dosis dus.
Voor nu, slaap lekker

haha lol, dat dat zo snel uitgewerkt is :o

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2012 om 01:33:
haha lol, dat dat zo snel uitgewerkt is

Heeft natuurlijk ook te maken met welke dosis je neemt.
En de een is gevoeliger dan de ander.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2012 om 01:33:
haha lol, dat dat zo snel uitgewerkt is :o

Is normaal ook absoluut niet het geval bij mij. Over het algemeen ga ik veel langer op spullen dan vrienden van me, heeft gewoon met de dosis te maken..

Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Ben benieuwd als je 2C op hebt hoe dat nieuwe geciteer er uit ziet.
Als je bent geciteerd krijg je nu zo'n groene laag, lijkt me best mogelijk dat je dan denkt dat t 3D is als je tript :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2012 om 20:18:
Als je bent geciteerd krijg je nu zo'n groene laag, lijkt me best mogelijk dat je dan denkt dat t 3D is als je tript :P

ahahahan idd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2012 om 21:25:
na examen week ga ik 18mg eens proberen, goeie dosis ?

Heb van het weekend na een paar baco's 16 mg gepakt: weg kwijt

Half 12 ingenomen en om 4 uur gaan slapen met nog flinke na-visuals.
Ik denk bij elkaar 1,5 uur daarvan gelachen totaal

Waarschuw beheerder
wil het op een feest doen, welke dosis is daar het meest geschikt voor? het hoeft allemaal niet zo heftig, maar bijvoorbeeld intensere kleuren en mooiere muziek enzo lijkt me wel aantrekkelijk voor op 'n feest.
Wil het werkelijke hallucineer effect ooit een keer thuis doen

Waarschuw beheerder
+4-1
15 tot 18 mg is dan de juiste dosis.
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op zaterdag 20 oktober 2012 om 21:30:
De meest linker, verschrikkelijk. Mooi trouwens om de karmapunten bij sommige posts te zien. Een in mijn ogen volkomen behulpzame post van eM, -4 punten?

vind dat altijd wel een beetje raar dat mensen die nuttige informatie posten, zoals bijvoorbeeld !¤ eM 2C³ ¤! dan minpunten krijgen. maarja er zijn genoeg mensen die jullie dankbaar zijn voor de kennis die jullie met ons delen!
Waarschuw beheerder
Maatje gaat er vanavond van genieten, ik ga me denk ik rotlachen om hem 8-)
Ga zelf niet meedoen aangezien ik morgen naar Madness moet en dus gewoon niet gek doe de avond van te voren :doetiewoep:
Waarschuw beheerder
+2
hehe. Een maatje heeft 2 blancos op en de andere een. Vermaken zich allebei prima.
Zitten in het hoekje van de kamer te lachen. Zien trappen enz uit het plafond komen. Ik heb maar wat Klangkarussell en Nathan Fake voor ze op gezet. Denk dat er morgen 2 mensen heel enthousiast zijn over 2cb 8-)

Ik lekker an de rum en capsules van de smartshop, waar je heerlijk chill van wordt, maar dat boeit niet :doetiewoep:

Fijn weekend mensen
Waarschuw beheerder
+2-3
donateur
Uitspraak van JSKI op vrijdag 26 oktober 2012 om 21:51:
Nathan Fake

Denk dat er morgen 2 mensen heel enthousiast zijn over 2cb 8-)

Ik lekker an de rum

Kijk, kijk, kijk :D :9
Ik schenk ook net een Dictador 12yrs in..

Fijn weekend mensen

yuw 't zelfde (Y)

Uitspraak van JSKI op vrijdag 26 oktober 2012 om 18:49:
aangezien ik morgen naar Madness moet en dus gewoon niet gek doe de avond van te voren :doetiewoep:

Nee..safe the madness for later :D
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Ik heb maar wat Klangkarussell en Nathan Fake voor ze op gezet. Denk dat er morgen 2 mensen heel enthousiast zijn over 2cb 8-)

Lijkt me logisch met die twee artiesten. ;)
Waarschuw beheerder
Heb wel zin om op qore weer 2c-b of i te nemen.
Alleen heb ook zin om flink te rammen daar zo, iets wat ik met 2c-i totaal niet kan.
tijdje terug naar een klein feestje hier in de buurt geweest, bij elke pasje dat ik maakte dacht ik nee dit wil niet of voelde onwennig aan.

2c-i met 4fmp zou ik willen proberen.
maar welke dosis en volgorde van nemen raden jullie aan?
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Neem ze meestal samen in. Zo niet dan eerst 4F en dan het 2C'tje is mijn voorkeur.
E.a. ook afhankelijk van je geplande besteding na het feest (rijden? slapen? after ? )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toxic_hotel op donderdag 1 november 2012 om 17:46:
2c-i met 4fmp zou ik willen proberen.

2C-B in combinatie met 4FMP werkte bij mij in ieder geval niet optimaal. Was allemaal erg leuk, maar echt lekker losgaan kon ik niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toxic_hotel op donderdag 1 november 2012 om 17:46:
Alleen heb ook zin om flink te rammen daar zo, iets wat ik met 2c-i totaal niet kan.

Hmm, ik vind 2C-I erg dansbaar juist, als je tenminste een beetje laag doseert (zeg 10-12mg) en dus niet de pan uit tript.

Qua dosis bij 4FA en 2C-I, zou ik de 4FA lager doseren dan je normaal doet, bijvoorbeeld iets van 70-100mg.
Voor de zekerheid zou ik ook minder dan je gebruikelijke dosis 2C-I nemen, omdat je het effect van de combi nog niet kent. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 1 november 2012 om 18:32:
Neem ze meestal samen in. Zo niet dan eerst 4F en dan het 2C'tje is mijn voorkeur.

oke :)
na de tijd gewoon naar huis, ik rijd niet eenmaal thuis zie ik het wel geen after.

Uitspraak van TrueGrit op donderdag 1 november 2012 om 19:00:
Qua dosis bij 4FA en 2C-I, zou ik de 4FA lager doseren dan je normaal doet, bijvoorbeeld iets van 70-100mg.
Voor de zekerheid zou ik ook minder dan je gebruikelijke dosis 2C-I nemen, omdat je het effect van de combi nog niet kent.

hmm, oke bedankt.

Ik denk er nog even goed over na :$ zal nog laten weten wat ik ga doen.
Waarschuw beheerder
donateur
Een maatje heeft 2 blancos op en de andere een.

Heb ze toevallig ook hier liggen, heb je ze al laten testen?
Waarschuw beheerder
donateur
Binnenkort maar eens mijn TMA-2 plannen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van joelles op zaterdag 3 november 2012 om 23:22:
Heb ze toevallig ook hier liggen, heb je ze al laten testen?

opgegeten, gingen prima :D
Waarschuw beheerder
+6
eerder op de avond 2 witte transformers gehad (om 20u en 22:15u), is gewoon xtc.
Nu net anderhalve blanco 2cb genomen (1:15) om de avond af te ronden

-edit-
Merk nu al (01:42u) dat de MDMA de 2cb al op sleeptouw neemt en het scherm begint al goed te golven.
Ik ga genieten. Fijne avond allemaal!

02:10
ben al op volle snelheid aan het genieten. MDMA en 2CB is echt een goddelijke combinatie merk ik nu al :D

2:30
wauw, dit is zo geweldig. Met 2CB heb ik nog wel eens onrust in mn hoofd of word mn space wat minder doordat ik teveel na ga denken. Juist dit obstakel nemen de pillen van eerder op de avond weg. Ik kan nu echt optimaal genieten, en het is zo heerlijk :D

03:07
net wezen wandelen met een maatje, wauw wat indrukwekkend. Daarna in de tuin gezeten, naar de lucht kijken. Heb nog nooit zoveel sterren gezien. Wat een hemelse combinatie is dit (L)

03:17
godsallemachtig, het uitzoeken van het juist broodbeleg was nog nooit zo spannend. Heel de koelkast is bijkans niet meer houdbaar as je na gaat hoelang ik in de deur opening heb staan gapen:lol:

03:18
het eten trouwens ook niet. Broodje pindakaas met aardbeienjam, en dat terwijl ik ook nog aan de pillen zit. Gaat verrassend goed samen.
03:20
te enthousiast, godverdomme heel mn bek onbewust stuk gebeten tijdens dat broodje. Zonde.
Dan maar op naar het volgende hoogtepunt.

03:40
20 minuten helemaal weggeweest onder het genot van trentemoller, 1200 micrograms, atomic compressor.
Maar ik merk nu dat ik weer enigzins vat krijg op mn gedachten. Ben ook weer in staat om hier iets fatsoenlijks neer te kalken zonder direct af te dwalen.

03:43
gedesillusioneerd zitten we met zn 2en in de huiskamer. De deur is er toch wel echt, de gordijnen zijn niet weggeloven en de planten zijn toch niet door de luxaflex naar binnen gekomen. Helaas.
Mn lichaam begint moe te worden denk ik. Ben toch al sinds 20:00u gisteravond bezig..

04:08
wat zwakt het snel weer af. Het huis even opgeruimd samen met maatje. Tijdens het opruimen beseffen we eigenlijk wat voor avond we hebben gehad. Jezus wat was dit indrukwekkend. We hebben samen een kwartier als een stel mongolen naar de lucht staan kijken ergens midden op straat. We lagen allebei als een klein kind onder ons dekendje. En dan te bedenken dat ik samen met een maatje alleen aan de pillen zouden gaan.
Ik ben bijkans gewoon vergeten dat ik ook aan de 'gewone XTC' heb gezeten. Dat laatste brengt me ook bij een wijze les die ik heb geleerd vanavond.
Niet te snel aan de essentie van iets voorbijgaan.

De avond in vogelvlucht, of jullie het interessant vinden boeit me niks, maar ik ga hier effe proberen te samen vatten wat mij is overkomen vanavond/vannacht
Ik en N hebben samen 4 snoepies gekocht op station, S kwam er later bij. Zijn in stad gaan zitten, bijna een uur rond gewandeld. Bij mij thuis gaan zitten. L kwam langs, S ging de stad in. L heeft ons rond gereden. L gaf ons 2cb en daar is het gedonder begonnen.

Op de bank gezeten met N en L. L ging naar huis. Lampen uit, muziek aan. Volledig er in opgegaan. Met N op pad door de wijk lopen. Een kwartier als 2 mongolen naar de lucht staan staren naar het indrukwekkende schouwspel. Binnen gezeten, kijken naar het gordijn, wereldreis. Ik kreeg helemaal niks meer mee, alleen de muziek kon ik tot me nemen en het daarbij behorende beeld.
Buitenwereld bestond niet meer, niets bestond nog, alles was samen
Hmm, die laatste woorden kwamen eruit toen mn gedachten met me op de loop gingen. Maar het beschrijft de avond wel, alles kwam samen en ik voelde mij een.

Voorlopig hoogtepunt van de avond was voor mij toen ik en N samen op straat naar de sterren stonden te kijken. Ik kon alleen maar wow, what de fuck uitbrengen. Vraag me af wat de mensen die daar langsliepen zich afvroegen :lol:

Voor de rest moet ik het even op me in laten werken en gaan verwerken want jezus, dit heeft me een indruk op mij gemaakt.

04:26u
ik dwing mezelf nu om de laptop uit te zetten want er komt zoveel in me op wat ik hier neer wil zetten maar volgens mij kan ik beter naar bed gaan eerst..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
^ geniet dr van kerel haha :)
Waarschuw beheerder
+1
04:52, nog een aa.vulling. Door de pillen komen alle gedachten nu pas. Dankzij de pillen leek het eerst een hele opevlakkige trip die zich beperkte door slechts genieten. Die gedachten komem er nu allemaal achteraan.
Ik heb hier zoveel van geleerd.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JSKI op zondag 4 november 2012 om 04:57:
Ik heb hier zoveel van geleerd.

Leuke trip report man! Ben benieuwd naar de testresults
Waarschuw beheerder
Nog steeds onder de indruk van vannacht. Heb wel enigzins ervaren wat er word bedoeld met het oplossen van je ego. Had ik niet verwacht dat dat kon door o.a.
xtc en dergelijke. Dacht dat alleen kon met stofjes als lsd.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van joelles op zaterdag 3 november 2012 om 23:25:
Binnenkort maar eens mijn TMA-2 plannen

Hier hoor je helaas veel te weinig over! Lijkt mij persoonlijk een bijzonder interessant stofje dus ik hoop dat je tzt een reportje schrijft!
Enig idee in wat voor een setting je dit middel wilt gaan gebruiken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op zondag 4 november 2012 om 19:12:
Nog steeds onder de indruk van vannacht. Heb wel enigzins ervaren wat er word bedoeld met het oplossen van je ego. Had ik niet verwacht dat dat kon door o.a.
xtc en dergelijke. Dacht dat alleen kon met stofjes als lsd.

Zou je dit nog verder kunnen toelichten? toch wel nieuwschierig geworden door dat mooie report!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZeeuwseMossel op maandag 5 november 2012 om 03:34:
Zou je dit nog verder kunnen toelichten? toch wel nieuwschierig geworden door dat mooie report!

Heb toch wel enigzins ervaren nu wat er wordt bedoeld met het oplossen van het ego naar mijn idee. Misschien maar een klein stukje ervan maar het stuk tussen 03:20 - 03:40u heb ik alleen maar op de bank gezeten/gelegen en kon niks denken alleen maar toekijken. Toen ik na 03:40u weer enigzins gedachten kreeg was ik heel erg onder de indruk van wat er gebeurd was. Ben in die 20 minuten echt op een andere wereld geweest. Mn maatje zei gister tegen mij dat hy het precies zo ervaarde (was overigens zijn 1e x 2cb en vond het ook heel indrukwekkend).
Nadat de 2cb duidelijk af begon te nemen voelde ik me behoorlijk anders. Soort van verlicht in mijn hoofd. Naar mijn idee beschrijf ik het zo niet volledig correct omdat ik moeilijk te bschrijven vind wat ik ervaarde/voelde.

Hebben meer mensen dit btw ervaren met 2cb of 2cb icm pillen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Dat is gewoon leip zijn, heeft niks met het oplossen van je ego te maken.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Nachtdier op maandag 5 november 2012 om 19:36:
Dat is gewoon leip zijn, heeft niks met het oplossen van je ego te maken.

Mwe het was niet gewoon leip zijn, ik weet prima hoe dat voelt.