Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 445719x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Housje Boompje Feestje op maandag 8 oktober 2012 om 20:50:
Onderdrukt blowen eigenlijk de effecten van 2-cb?

Nee, mijn ervaring met psychedelica is dat wiet de hallucinogene werking juist versterkt (en je korte termijn geheugen nog verder vertieft...)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nachtdier op maandag 8 oktober 2012 om 22:29:
dat wiet de hallucinogene werking juist versterkt

Idd, bij 2c-i dezelfde ervaringen.
Waarschuw beheerder
donateur
Maar daarbij neemt het eventuele helderheid (het vermogen om nog redelijk na te denken) ook meteen volledig weg. En 'paranoïa' vind ik ook altijd een nadeel als ik blow tijdens een trip, maar dat is doorgaans als ik het in het openbaar doe.

Uitspraak van verwijderd op maandag 8 oktober 2012 om 16:47:
Meteen maar even opgeslagen, daar ga ik zeker een keertje naar kijken

Sowieso staat er veel moois op die site: http://www.threyda.com/
Waarschuw beheerder
donateur
alcohol geeft ook een lekkere kick qua visuals met 2cb/i
Waarschuw beheerder
heeeel misschien zaterdag proberen op een hardtechno/schranz feestje..
Waarschuw beheerder
Gisteren een piepklein beetje 2C-D (11mg) genomen en er wat bij geblowed. Op zich wel chill, het geeft dan een soort van stoned gevoel maar dan anders, lichtelijk verdovend en hele lichte visuals. Met wat wiet erbij wordt je net wat dromeriger en is een sci-fi film kijken of spacy muziek luisteren best wel een leuke ervaring. Het leek nét iets te weinig though, volgende keer zou ik misschien 12-13mg doen.
Waarschuw beheerder
Eindelijk na lang zoeken weer 2cb tabletjes op de kop kunnen tikken. Binnenkort eerst eens goed van genieten. Is veeeel te lang geleden. :D
Waarschuw beheerder
Afgelopen vrijdag weer eens sinds lange tijd Btje gedaan voor een technooooo feessie! Ongeveer (nat vinger werk) 25 mg gedipt en Btje sloeg lekker in toen ik naar binnenliep. Jammer genoeg extreem veel 'te afgedraait' paupervolk waardoor ik me eigenlijk niet op mn gemak voelde en zijn weer na een uurtje vertrokken. Tijdens dat uurtje wel redelijk heftige vervorming van afgedraaide kopjes gehad en paar van momentjes dat de alles om me heen in slowmotion ging. Tijdens het na huis lopen hammerde de B nog een niveautje harder erin, het was ongeveer 01:30 uur s nachts en de B liet mij geloven dat het licht werd buiten. Thuis gekomen met mn vriendin zijn wel lekker door het huis gaan dwalen en hebben toen samen een Gtje getikt (vind ik trouwens een heerlijke combi op de B). Kwartier later toen de G bovenop de B insloeg werd het visuele nog intenser, voor mijn gevoel zag ik alles om me heen alsof ik vanuit een diamant aant kijken was waar licht in scheen (mischien beschrijf ik het raar maar zo was het voor mijn gevoel op dat moment.) Na een persoonlijk onder onsje met mn meissie (vind ik trouwens ook een echte aanrader op de B) zijn we op de bank verder gaan space. Mn bodyload werd mondjes maar minder maar de visuals bleven heerlijk aanwezig. In de woonkamer hebben we zo'n groot schilderij van de ikea hangen (Rotsen met van die hoge golven van de ocean). Het schilderij heeft mij 2 uur lang een verhaal verteld van langzaam vervormende beelden; de rotsen veranderde in een soort van draken en die veranderde weer naar een soort van demonen hoofden en door en door en door zeg maar. Ik wist dat het nep was dus het was een aangenaamde trip in het schilderij. Alles bij elkaar niet de meest intense B trip maar wel van visueel hoog niveau.

Op naar de volgende! mischien volgende x een Dtje ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op maandag 8 oktober 2012 om 11:40:
Toen ik dit zag, moest ik meteen aan 2C-B denken

Haha die blaadjes en die boomstammen zijn zo herkenbaar :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Midnight Rave Association op donderdag 11 oktober 2012 om 20:00:
Gtje getikt (vind ik trouwens een heerlijke combi

Ja dat vind ik nou ook. Als alles mee zit mag ik ook weer dit weekend! Is al weer veel te lang geleden:)
Waarschuw beheerder
+2
Mensen trouwens wel eens echt bizarre dingen meegemaakt onder invloed van 2CB?
Voorbeeldje:
Stond ooit in de gang van huis hiero, met mn rug naar een schilderij, lichten uit, richting de voordeur te kijken. Hele gang ging mooi heen en weer en buiten was alles prachtig oranje (straatverlichting) tot ik op een gegeven moment twee handen van achter om me heen voelde (handen op mn borst) die me naar achter trokken. Vervolgens bots ik met mn rug tegen het schilderij achter me en daar zie ik precies 2 handen zoals ik ze op mijn borst voelde.
Durfde daarna hele nacht niet meer in de gang te komen jwt :Doetiewoep:
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van Midnight Rave Association op donderdag 11 oktober 2012 om 20:00:
te afgedraait' paupervolk

Paupers op een technofeest? Dat is toch wel merkwaardig. Techno trekt over het algemeen toch niet echt paupervolk aan, omdat techno voor veel paupers een niet echt te begrijpen muziekstijl is.

Maar leuk report iig.
Waarschuw beheerder
Zou iemand een beetje uit kunnen leggen wat ongeveer het verschil is tussen 2C-E en 2C-T-2 in vergelijking met 2C-I?
Wil vanavond 1 van de 2 proberen, ben er alleen nog niet helemaal uit welke.
Ook een eventuele dosis ben ik nog niet uit. Meestal neem ik van 2C-I zo'n 23mg.
Bij beide had ik zo'n 20-22mg in gedachte. Is dit een goede dosis?
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Technoasis op vrijdag 12 oktober 2012 om 20:45:
Paupers op een technofeest? Dat is toch wel merkwaardig. Techno trekt over het algemeen toch niet echt paupervolk aan

Dan weet ik niet op welke technofeesten jij komt..of wat je onder paupers verstaat :P
Waarschuw beheerder
+2-4
donateur
@ Daantie van 2C-E niet (teveel van het goede; ga in vergelijk met 23mg 2CI uit van 16-18mg) van 2C-T2 afdoende of mss wat meer nodig (maar zou ik niet mee beginnen als je de stof nog niet kent. Instead; ga toch voor net wat zuiniger en een makkelijk te onthouden 20mg..

Realiseer me dat deze boodschap mogelijk te laat komt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xqlusively op zondag 14 oktober 2012 om 10:21:
... Ik hoop dat de boodschap nog op tijd is binnengekomen... or else....

Wachten is op het krantenartikel :9
Waarschuw beheerder
Haha xD De boodschap was inderdaad te laat :p Heb uiteindelijk gekozen voor 21mg T2.
Beviel zeker goed (y), leuker dan 2C-I moet ik zeggen. :)
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Daantie op maandag 15 oktober 2012 om 17:35:
Heb uiteindelijk gekozen voor 21mg T2.
Beviel zeker goed , leuker dan 2C-I moet ik zeggen.

Nice, that sounds good gezien 2C-I iets is dat bij heel veel mensen heel erg goed valt :)
Waarschuw beheerder
Morgen eens 2cd proberen ben benieuwd! Welke dosering moest ik ook alweer aanhouden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Midnight Rave Association op dinsdag 16 oktober 2012 om 01:42:
Morgen eens 2cd proberen ben benieuwd! Welke dosering moest ik ook alweer aanhouden?

Als je alleen 2C-D gaat nemen moet je ook niet te veel verwachten.
het word door Shulgin als psychedelische tofoe omschreven en voor een beetje effect dien je het dus te combineren.
Persoonlijk heb ik van de keren dat ik het heb mogen exploreren slechts 1 keer echt iets van dit middeltje vernomen en ben dan ook niet echt positief over deze 2c.
Nu moet ik wel vermelden dat ik minder gevoelig blijk voor 2c's dan de gemiddelde gebruiker en dat het mijn persoonlijke bevindingen zijn.
Wel zijn met mij de meeste bij mij bekende gebruikers negatief of op zijn best gematigd positief over dit stofje.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op maandag 8 oktober 2012 om 11:40:
Toen ik dit zag, moest ik meteen aan 2C-B denken.

met flinke dose lijkt dat pad meteen onbegaanbaar :D
Waarschuw beheerder
Heb een aantal groene klavertjes kunnen scoren. Iemand enig idee hoeveel
mg daar in zit?
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van Midnight Rave Association op dinsdag 16 oktober 2012 om 01:42:

Hetgeen mister-extreme een beetje omschrijft klopt wel tot bepaalde hoogte. Combineren is interessanter dan alleen. Maar goed, ook voor dit 2C-tje geldt, als je maar voldoende neemt zal je er echt wel wat van vernemen. Visueel is het geen spectaculair 2C'tje, maar dat wil dan ook weer niet zeggen dat je er perse geen visuals van krijgt. Als je het relatief rustig wil houden is 20, eerder 25mg mooi. Wil je toch een wat sterker effect kun je an 30 of 35mg denken :)

Het is niet één van de tofste 2C's maar zeker wel eens leuk te proberen en je kunt wat spelen met de dosering (of idd in combinatie met andere stoffen, 4-fmp of methylone bijv, of een van de vele DMT-achtige derivaten.). Hierbij wordt je gelukkig ook niet 'afgestraft' door de stof zelf als je er wat mg's teveel van neemt. Iets waar je jezelf bij iets teveel bijv. 2C-E nog wel eens mee tegen kunt komen hehe. :)
Waarschuw beheerder
Dag mensen,

Het zal hier ongetwijfeld ergens tussen staan, maar ik heb even niet de energie om alles door te spitten..
Mijn vraag: Beginnen met 2-CB en enige tijd later xtc nemen, aanrader of no-go?
Bij voorbaat dank voor reacties!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 15 oktober 2012 om 23:11:
Nice, that sounds good gezien 2C-I iets is dat bij heel veel mensen heel erg goed valt :)

2C-I valt ook zeker goed, maar T2 nog net iets beter haha. De T2 is naar mijn idee iets visueler, waar ik wel van hou. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heartpressure op zondag 14 oktober 2012 om 13:14:
Uitspraak van xqlusively op zondag 14 oktober 2012 om 10:21:... Ik hoop dat de boodschap nog op tijd is binnengekomen... or else....
Wachten is op het krantenartikel

Het staat erin : Heeft z,n Master gehaald :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op donderdag 18 oktober 2012 om 16:41:
Deze kwam ik ook tegen toen ik googlede op "gajes"

Wat een bizar leipe bazen zijn dat. Ik moet echt het nummer van hun kapper hebben!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gerrit2 op donderdag 18 oktober 2012 om 18:40:
Het staat erin : Heeft z,n Master gehaald :lol:

Haha nice one!
Waarschuw beheerder
+4
donateur
Uitspraak van Heartpressure op donderdag 18 oktober 2012 om 20:43:
[img width=720 height=478 cacheid=0012a68900303b3339183c7d1a02d643cd]https://photo.partyflock.nl/images/195767/main/651525.jpg[/img]

De gemiddelde hipster zegmaar.

De meest linker, verschrikkelijk. Mooi trouwens om de karmapunten bij sommige posts te zien. Een in mijn ogen volkomen behulpzame post van eM, -4 punten?
Waarschuw beheerder
+5-1
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op zaterdag 20 oktober 2012 om 21:30:
Mooi trouwens om de karmapunten bij sommige posts te zien. Een in mijn ogen volkomen behulpzame post van eM, -4 punten?

Haters heb je altijd. Mensen die veel posten met kennis worden vaak gemint door de onwetende.
Waarschuw beheerder
Werkt een ballon nog (extra) leuk op een 2c? 2ci specifiek?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op zondag 21 oktober 2012 om 14:03:
Werkt een ballon nog (extra) leuk op een 2c? 2ci specifiek?

Gaat 10x harder, maar omdat het zo kort is is één ballonnetje wel gaaf. Ik zou er niet meer doen want dat kan nogal heftig en verwarrend zijn.
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Werkt zeker extra leuk, absoluut een extra dimensie binnen je trip. Zeker als je een dubbele doet. 2C-I niet specifiek anders icm lachgas dan de andere 2C's.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op woensdag 29 augustus 2012 om 16:38:
Ben de hele 2C serie een beetje uit het oog verloren de laatste tijd. Is nauwelijks nog verkrijgbaar hier in de omgeving (N)

Idd... We moeten er binnenkort toch maar eens aan gaan geloven :)
Waarschuw beheerder
wat ben je kwijt voor een weegschaal die stofjes zoals 2cb netjes kan afwegen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Flipke! op maandag 22 oktober 2012 om 05:49:

Ze zijn al te vinden voor ongeveer 20 dollar. Ik had er destijds één voor 24 dollar, die doet al dienst sinds zomer 2009, nog steeds op dezelfde batterijen ook. Dat ding houdt zich prima, je moet er alleen eventjes mee leren werken.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flipke! op maandag 22 oktober 2012 om 05:49:

Wil je m snel in huis hebben?
http://www.battal.nl/webshop/weeg--meet-techniek/detail/556/precisie-weegschaal-gouddiamantedelstenen-0001gr-tot-20gr.html

Of bestellen in China, is je levertijd wel ca. 4 - 5 weken.
Waarschuw beheerder
zo dies besteld :)
Uitspraak van :vaag:Reptile-addict:vaag: op zondag 21 oktober 2012 om 22:15:
Idd... We moeten er binnenkort toch maar eens aan gaan geloven :)

kan hier in de buurt ook niemand vinden met 2ctjes
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de witte (zonder opdruk) 2cbtjes vandaag naar het testcentrum gebracht: 9-10 mg
Waarschuw beheerder
+6-1
donateur
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op zaterdag 20 oktober 2012 om 21:30:
Mooi trouwens om de karmapunten bij sommige posts te zien. Een in mijn ogen volkomen behulpzame post van eM, -4 punten?

Ah joh, das ongeveer m'n vaste aantal haters, zijn ongeveer met z'n 4en of er zit iemand met meerdere accounts tussen. Let er zelf al niet eens meer op..zijn mensen die niks anders te doen hebben dan drukken..maar wel te lame om een zinnige reactie op een zinnige post te geven. Who cares about such people really? :) Dat ze niks nuttigers met hun leven te doen hebben is hun goed recht zullen we maar zeggen :O
Het zijn sowieso iig steeds dezelfde mensen..het aantal negatievelingen op m'n profiel wordt nauwelijks een keer 1 aantal groter, de negatieve karma wel iedere keer als ze m'n posts weer gevonden hebben ;)

Uitspraak van Tinus Traanplaat op dinsdag 23 oktober 2012 om 22:01:
2cbtjes vandaag naar het testcentrum gebracht: 9-10 mg

werden herkend dus en mee terug naar huis genomen?

Uitspraak van :vaag:Reptile-addict:vaag: op zondag 21 oktober 2012 om 22:15:
van JSKI op woensdag 29 augustus 2012 om 16:38:
Ben de hele 2C serie een beetje uit het oog verloren de laatste tijd. Is nauwelijks nog verkrijgbaar hier in de omgeving (N)

Uitspraak van Flipke! op maandag 22 oktober 2012 om 13:03:
kan hier in de buurt ook niemand vinden met 2ctjes

Het is ook niet perse een gegeven dat het in de buurt te vinden zou moeten zijn..veel vaker moet je verder zoeken..het zijn niet voor niets exotische stofjes.. Ondanks dat er hier wat mensen op het forum zijn die er redelijk makkelijk aan lijken te komen, hoeft dat niet altijd te impliceren dat het voor ieder maar in z'n buurt te vinden is. Soms is het gewoon niet in de buurt en moet je verder het land in ;)
Waarschuw beheerder
Waar zijn die karmapunten eigenlijk goed voor?
Iemand met een negatief/positief karma ratio van 3:1 word eerder gebanned ofzo?

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 24 oktober 2012 om 01:25:
Soms is het gewoon niet in de buurt en moet je verder het land in ;)

Aight komt goed. Wat is de gemiddelde prijs/gr
laatste aanpassing