Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 444290x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Leuk 'interview' met Alexander Shulgin: http://www.vice.com/nl/hamiltons-pharmacopeia/sihkal-shulgins-i-have-known-and-loved

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 23 april 2012 om 18:08:
17mg

Zaterdag ga ik voor de 17 mg samen met nog 2 en 2 aan de LSD dus denk dat er nog wel wat reportjes komen.
Ben benieuwd in ieder geval. :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2012 om 17:37:
Zaterdag ga ik voor de 17 mg

Als je er erg gevoelig voor bent zou ik inderdaad niet meer gaan nemen dan 17mg. Bij pakken kan altijd. Ik had van het weekend ook 16-18 mg (gele vlinder). En dat was voor mij prima. Ben er ook wel redelijk gevoelig voor. Vrienden van mij namen eerst een halve 8-9mg . Hun ervaring was vergelijkbaar met XTC toen ze de andere helft namen kwamen de visuals etc. ook om de hoek kijken (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harry Housebroek op dinsdag 8 mei 2012 om 17:52:
gele vlinder

Dit ging over 2C-C. ;-)
Van 2C-B neem ik maximaal maar 15 mg, 17 is dan echt teveel.
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
+6
De titel is aangepast om te voorkomen dat men voor elke mogelijke 2 C-? combinatie een nieuw topic gaat aanmaken.

Waarschuw beheerder
Veel beter (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JSKI op dinsdag 8 mei 2012 om 18:13:
kolere

Ja, I know. Ergens vraag ik me echt af wat diegene gezien en ervaren heeft. Maar het lijkt me een ritje naar de hel en terug. :no:

Uitspraak van actief op dinsdag 8 mei 2012 om 18:44:
De titel is aangepast om te voorkomen dat men voor elke mogelijke 2 C-? combinatie een nieuw topic gaat aanmaken.

_O_
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 9 mei 2012 om 00:36:
Ja, I know. Ergens vraag ik me echt af wat diegene gezien en ervaren heeft. Maar het lijkt me een ritje naar de hel en terug.

eens
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 8 mei 2012 om 00:33:
Kwam ook ooit eens een report tegen van een kerel die dacht oude pep gevonden te hebben. Dus hij legde een wat dikker lijntje dan normaal, maar kwam er vrij snel achter dat ie dus 2C-B naar binnen had gewerkt. Meteen naar beneden gerend en het tegen zijn ouders gezegd, die meteen een ambulance hadden gebeld. Die kerel heeft 3 dagen in het ziekenhuis doorgebracht en was een flinke tijd later nog steeds niet hersteld.

Ziek hoor het zou je maar gebeuren
ik heb zelf een x 25 mg gedaan en dat vond ik toch al heftig genoeg op sommige momenten !
laat staan dat en een hele lijn naar binne werkt

Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van infected op vrijdag 11 mei 2012 om 10:41:
Ziek hoor het zou je maar gebeuren
ik heb zelf een x 25 mg gedaan en dat vond ik toch al heftig genoeg op sommige momenten !
laat staan dat en een hele lijn naar binne werkt

30Mg snuivend....
Een keer nooit meer :lol:
Waarschuw beheerder
Geloof ik graag dat is ook niet meer leuk trippen lijkt me
Waarschuw beheerder
15mg 2c-i snuiven vond ik al op het randje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eend op vrijdag 11 mei 2012 om 15:49:

Ik had 14mg nasaal, en dat was te doen.
Maar was wel echt een vies harde trip!

Waarschuw beheerder
+4
donateur
Zo juist 30mg 2c-b afgewogen en in een capsule gedaan.

Zijn er mensen die een (live) trip report willen?

----------------

Ik heb tussen half 7 en 7 gegeten, wel een redelijke maaltijd.

----------------

Mijn 1e keer 2c-b, maar aangezien ik ervaring met DMT en DOI heb besloten om een redelijke dosis van 30mg te pakken, oraal.

Dus m'n precisie weegschaal gepakt, 30mg afgewogen en in een capsule gedaan.
Vervolgens die rond 10 voor 9 ingenomen.

[21:20] M'n maag begint flink te rommelen, geen idee waar door.
Ook voelde ik zojuist iets lichtelijk in m'n kaken, maar niet bepaald noemens waardig.

[21:35] M'n hoofd word heel licht, en een beetje draaierig.
Telefoneren lukt niet bepaald meer, gewoonweg omdat ik de persoon niet meer versta.
Ik moet een mailtje sturen (wat met veel moeite lukt), maar de email waar het heen moet kan ik dus niet verstaan :/
Daar moet ik zelf erg om lachen :P

Alles word nog al draaierig, en ik zie alles met een groen/blauwe waas

[21:50] Ik kijk tv, een film op rtl5 maar ben vergeten welke het is.
De tv staat stil en alles er om heen draait.
Maar als ik me bedenk dat dat niet mogelijk is staat alles stil, en gaat de tv heen en weer.

Dit gaat een leuk tripje worden :D

[22:00] Het typen word steeds lastiger, kleine dingen kan ik al niet meer lezen op m'n scherm.
Het tanden bijt gehalte word zeer hoog, gewoonweg omdat dit op de een of andere manier een chill gevoel is.

[21:10] Gek genoeg ga ik in m'n hoofd ''out'', wat in werkelijkheid natuurlijk niet zo is.

[22:40] Wow, ik ben opeens 1.5 uur verder :|
Ik snap vrij weinig van wat er getypt word door andere mensen, maar snap me zelf op het moment ook niet meer zo.
Vaag dit :/

[23:00] Ik stop m'n report, alles word te vaag om me heen.
En ik ga gewoon genieten :)
Het typen steeds haalt me terug naar de werkelijkheid, maar daar heb ik nu natuurlijk totaal geen neiging naar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2012 om 21:01:

opzeker!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Uiteraard

Ben ik de enige die vind dat 30mg 2cb oraal voor de 1e keer een wat grote dosis is? Ongeacht dat hij ervaren is met DMT en DOI(ik moest het eventjes opzoeken)

Ik ervaar altijd een enorme bodyload met 2ctjes, ik kan me niet voorstellen hoe dat is met 30mg.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mensen die een (live) trip report willen?

Ofc :)
Have fun!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Yozzman op vrijdag 11 mei 2012 om 21:17:
Have fun!

Thx!

Deze zal ik niet zo lang maken als die van de DOI o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eend op vrijdag 11 mei 2012 om 21:08:
Ben ik de enige die vind dat 30mg 2cb oraal voor de 1e keer een wat grote dosis is? Ongeacht dat hij ervaren is met DMT en DOI(ik moest het eventjes opzoeken)

Nja, het kan zijn dat je er sterk op reageert, het is tenslotte voor je lichaam op dat moment een nieuwe stof. Maar 2C-B is zo extreem zwaar nog niet. Lijkt me dat DMT een heftigere ervaring oplevert die je veel meer overdondert dan 2C-B dat zal doen. Dat is redelijk stuurbaar. :)

Uitspraak van Eend op vrijdag 11 mei 2012 om 15:49:

Heb weleens vernomen dat 2C-B erg brand bij nasaal gebruik, maar dat 2C-I reuze mee valt. Klopt dit?

Bij mijn volgende 2C-B trip zou ik nog iets verder willen dan mijn hoogste dosis tot dan toe; 58mg. Maar aan de andere kant vraag ik me af of ik hier significant gezien nog wel meer uit kan halen. Misschien een combinatie van 2C-I met 2C-B.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2c-b brand inderdaad een stuk meer dan dan 2c-i. I is meer een irritant gevoel en b wel pijnlijk en brandend.
Waarschuw beheerder
+1
tussen 01:30 - 01:45 1 geel paddestoeltje genomen, zometeen nog een bijnemen
vorige keren was dat ruim zat voor mij.

02:30
eerste effecten zijn voorzichtig merkbaar. het scherm lijkt wat te golven, wat ontspannen muziek opgezet (Trentemoller) en zo de 2e maar bijnemen.
zal proberen het een beetje bij te houden als ik daartoe in staat ben

02:35
bedenk me nu opeens dat wij potentieel behoorlijk trippy gordijnen hebben, daar ga ik straks even gebruik van maken denk ik

03:00
tweede nu dik 20 minuten geleden bij genomen. begin steeds meer te merken. met ogen dicht lekker in de muziek op gaan. zinin wat nog komen gaat :D

03:02
begin ook aardig CEV's te krijgen nu op basis van de muziek.

03:13
ging net lekker 10 minuten op in de muziek en opeens in een klap ben ik eruit
even wat gegeten en nu begin ik er weer enigzins in te komen

03:24
maar even wat early hardstyle opgezet, begin het nu warmer te krijgen en een lekkere gloed te voelen
nog geen minuut later begin ik voor het eerst te ervaren dat ik word meegenomen op de muziek. nu begint het leuk te worden :D

03:29
nou begint ie toch wel te komen gelukkig
denk dat ik het bijhouden voorlopig even laat voor wat het is

03:45
ben nu toch echt zwaar aan het spacen, ook met mn ogen open vervormd alles, veranderd van kleur etc

04:05
buiten een rondje wezen lopen, hoorde anderen altijd zeggen dat ze dat zwaar vet vonden met 2cb. Ik vond er geen reet aan, kreeg buiten meer een mdma gevoel met wat bewegingen hier en daar.
nu ik weer binnen ben is het gelijk weer genieten

deze keer drink ik er geen alcohol bij en ik denk nu veel meer na tijdens het trippen waardoor ik ook regelmatig uit de flow val..
tijd voor een biertje dus :D

04:10
heb ook echt een been there, done that gevoel erbij.. kan er niet maximaal in opgaan op de een of andere manier..

04:24
met international harddance sessions op en een biertje geat zit ik er opeens weer heel lekker in, helemaal met mn ogen dicht

04:33
wat betreft piek heb ik die nu bereikt maar zo gauw ik mn ogen open doe ben ik er gelijk weer uit.
ik laat het bijhouden nu dus echt even zitten.

04:40
ben er opeens weer helemaal uit, merk nu ook dat het buiten licht wordt en daardoor lijk ik in een klap nuchter.
nu maar alle verlichting uit gedaan in de hoop dat het nog wat word.
wat een net niet nacht tot nu toe zeg.. domper

bedenk me nu trouwens hoe dat eruit moet zien als mn ouders thuiskomen, alle ramen geblindeerd, binnen alles uit qua elektronica afgezien van mn laptop, om me heen een stapel zooi 8-)

04:45
maar ook alle verlichting uit en dergelijke helpt niet meer.
dan maar enigzins proberen te genieten van de halve effecten maar dat lukt ook niet..
en het feit dat ik de vogels buiten hoor helpt ook niet mee

heb nu ook het idee dat 2 paddestoeltjes de vorige x ruim voldoende was vanwege de alcohol die toen in het spel was.
nu is het een grote net niet trip, godverdomme wat baal ik hier van, had er zo'n zinin
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eend op vrijdag 11 mei 2012 om 21:08:
Ik ervaar altijd een enorme bodyload met 2ctjes, ik kan me niet voorstellen hoe dat is met 30mg.

Die bodyload ervaarde ik ook zeker, in positieve vorm.

Uitspraak van d a v i d o f f :[ op vrijdag 11 mei 2012 om 23:28:
Lijkt me dat DMT een heftigere ervaring oplevert die je veel meer overdondert dan 2C-B dat zal doen. Dat is redelijk stuurbaar.

Ook DMT heeft mij nog niet overdonderd dat ik zeg wow, dit veranderd mijn kijk op het leven oid.

Gek genoeg hebben de DOI trips meer impact op mij gehad dan die van de DMT.

Het was een leuk tripje, maar de volgende keer gaat de dosering wel wat omhoog.
Ik kan er dan veel meer uit halen, naar mijn idee.

2C-T-2 is milder dan 2C-E, toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2012 om 09:55:
dit veranderd mijn kijk op het leven oid.

Ga dan maar eens voor een K-hole. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2012 om 11:58:
Ga dan maar eens voor een K-hole.

2x Keta gedaan, maar de na effecten zijn me niet bevallen.
Nu wacht ik nog op een geschikte keer om het nogmaals te proberen.
3x is toch eenmaal scheepsrecht :P
Waarschuw beheerder

dacht van wel :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2012 om 11:58:
Ga dan maar eens voor een K-hole

Als jij me vertelt hoe... keertje 220mg weg gesnoven maar niks, kon nog gewoon lopen en zelfs hakken.

2C-T-2 schijnt wel een behoorlijke bodyload te hebben die ook lang aanhoud.
Delusion heeft van het weekend 2C-T-2 geprobeerd, vraag hem anders eens naar zijn ervaring.
donateur

Hangt uiteraard af van hoeveel je neemt, maar in principe; ja. Mg voor mg; zeker milder. 20mg 2C-E is without a doubt heftiger dan 20mg 2C-T2.
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op zaterdag 12 mei 2012 om 13:04:
2C-T-2 schijnt wel een behoorlijke bodyload te hebben die ook lang aanhoud.

Kan optreden, maar is niet perse een gegeven iets natuurlijk. Persoonlijk; geen last van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op zaterdag 12 mei 2012 om 13:04:
2C-T-2

Ik had hier een zeer heftige bodyload van hield ongeveer een anderhalf uur tot 2 uur aan.
Ik had het gevoel dat de visuals niet echt doorbraken en zat tijdens het begin van de trip de hele tijd ook in mijn ogen te wrijven omdat het leek alsof ik de hele tijd natte ogen had.
Kwam er naar een uur half uur achter dat dat het effect van het spul zelf was :P Het was net of je door vochtige ogen keek, opzich wel mooi maar was naar mijn mening toch te weinig.
Heb toen besloten om wat 2cb bij te snuiven(7 of 10mg(hadden nog een 2e en 3e capsule bij van 15 of 20mg(vergeten hoeveel het was :p ))) en vanaf dit moment heb ik alleen maar lopen genieten.
Deze combinatie is niet te omschrijven mooi(L)

Edit: overigens nog een opmerkelijk momentje. Ik zat in de comingdown van de 2cb en we zaten by een maat van me binnen. We besloten om een filmpje aante zetten en nlrobiin zette het licht uit. Op het moment dat t licht uit ging, was ik in 1 klap al me visuals die ik nog zag kwijt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+3-8
donateur
Weer iemand 2C-B ontmaagd net (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [B.O.T]Deluuusiion op zaterdag 12 mei 2012 om 19:38:
Edit: overigens nog een opmerkelijk momentje. Ik zat in de comingdown van de 2cb en we zaten by een maat van me binnen. We besloten om een filmpje aante zetten en nlrobiin zette het licht uit. Op het moment dat t licht uit ging, was ik in 1 klap al me visuals die ik nog zag kwijt

Dat had ik toen met die combo 25mg 2C-B en 15mg 2C-I toen we vorige zomer door het Genneper-park liepen leek net alsof ik met m'n vingers tikte en ik weer nuchter was echt een ''Sad moment':nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat 2C-B sowieso vrij abrupt ophoudt ineens, vergeleken met bijvoorbeeld 2C-I.
donateur
Ook bij herhaling mijn ervaring. **snap** and you're out of it. Bij I en E bijv. gaat het veel geleidelijker en minder *plotseling

edit; *weeeh op je telefoon produceer je ineens een woord dat niet bestaat :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op zondag 13 mei 2012 om 23:15:
Ik vind dat 2C-B sowieso vrij abrupt ophoudt ineens

Daarom vind ik het juist ook zo fijn.....gewoon even wachten totat iemand de schakelaar weer in stand 'uitgewerkt' zet :D

Waarschuw beheerder
Over 2 weken weer een tripje samen met 2C-I :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 14 mei 2012 om 00:22:
Over 2 weken weer een tripje samen met 2C

moet je zoiets dan precies gaan plannen ??
CI is kennelijk niet voor mij bedoeld......vind 2CB hartstikke leuk.....maar de CI bleef maar doorgaan....tot 5 dagen erna nog......angst, zweten en niet kunnen slapen....:rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2012 om 00:35:
moet je zoiets dan precies gaan plannen ??
CI is kennelijk niet voor mij bedoeld......vind 2CB hartstikke leuk.....maar de CI bleef maar doorgaan....tot 5 dagen erna nog......angst, zweten en niet kunnen slapen....

Meestal plan ik mijn tripjes wel. Is een voorbereiding voor mezelf om er na toe te werken. En te bedenken wat wil ik doen wat moet ik in huis halen enz.
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2012 om 23:29:
gewoon even wachten totat iemand de schakelaar weer in stand 'uitgewerkt' zet :D

Ik vind die warme nagloed van 2C-I juist enorm tof. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 14 mei 2012 om 00:38:
Meestal plan ik mijn tripjes wel. Is een voorbereiding voor mezelf om er na toe te werken. En te bedenken wat wil ik doen wat moet ik in huis halen enz.

ok dan....is mij duidelijk (k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2012 om 20:00:
Weer iemand 2C-B ontmaagd net

Waarom al die minnetjes haha, ik vond het wel leuk hoor! :D

Jammer dat het echte trippen niet kwam, volgende keer toch niet zo schijt zijn en iets meer pakken.. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Yoni! op maandag 14 mei 2012 om 11:28:
Jammer dat het echte trippen niet kwam, volgende keer toch niet zo schijt zijn en iets meer pakken..

Hoeveel had je gepakt?

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2012 om 11:33:
Hoeveel had je gepakt?

Omdat we niet de gelegenheid hadden om te wegen heb ik van 200mg 10 gelijke hoopjes proberen te maken,
Niet de goede manier maar toch ;p

20Mg +/- zou het zijn geweest maar ze wou niet zoveel dus helft bijna weg gehaald:nocheer:

Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2012 om 11:33:
Volgende keer meer

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2012 om 11:41:
Omdat we niet de gelegenheid hadden om te wegen heb ik van 200mg 10 gelijke hoopjes proberen te maken,
Niet de goede manier maar toch

Maar op zoek naar een zakformaat precisie weegschaal gaan?
Altijd handig 8)

Volgende keer 25mg? :cheer:

Of jullie doen mooi mee aan de 2C-E?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2012 om 11:43:
Maar op zoek naar een zakformaat precisie weegschaal gaan?
Altijd handig 8)

Mijne is zak formaat maar leeg en kapot en ik wacht nog op me nieuwe van dealextreme alweer een :lol:

Of jullie doen mooi mee aan de 2C-E?

Al gedaan volgende is een van de 2C-T'jes
Tot nu toe : b,c,e,i,p

Volgende keer 25mg? :cheer:

Wel leuk opzich met 15mg I erbij is dat een mooie combo (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2012 om 11:47:
Al gedaan volgende is een van de 2C-T'jes

Maar Wies en ik nog niet 8)

Volgende word 2C-T-2 en daarna 2C-E
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2012 om 11:47:
Wel leuk opzich met 15mg I erbij is dat een mooie combo (Y)

Tegelijk gepakt of na elkaar? En hoe was je ervaring ermee ten opzichte van de losse stoffen? Ben zelf ook benieuwd naar deze combinatie namelijk. :)
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2012 om 11:41:
maar ze wou niet zoveel

8)
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2012 om 12:54:
Maar Wies en ik nog niet

Pff, rustig aan rustig aan haha, ga nu niet in noodtempo alles naar binnen werken wat er bestaat :P

Eerst maar eens meer 2C-B proberen, of LSD :P