Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 443984x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 april 2012 om 17:55:
Nou lees ik dat deze trip mild is, is deze trip zo mild dat ik er iets meer van kan nemen dan van 2C-B

Ehm, op zich wel :)
of is het verschil niet zo groot?

Dat verschilt een beetje tussen mensen, uit ervaringen met mensen in de omgeving kan ik vertellen dat het zowel redelijk dicht erbij in de buurt kan liggen, als dat er ook mensen zijn die relatief ongevoelig lijken te zijn voor 2C-C en een hoop meer moeten nemen.
Meer dan 15mg 2C-B is voor mij geen optie en ik wil geen risico lopen dat ik teveel neem.
Wat zijn jullie ervaringen?

Als je erg gevoelig bent en snel te hard of slecht gaat zou ik voor de eerste keer iig niet meer dan 15 tot 17mg nemen en dat eens aftasten. Meer kan een volgende keer altijd wel als het toch te mild voor je uitpakt. Je kunt het vaak niet in 1x goed hebben met een nieuw stof/variant wat betreft je dosis, daar komt soms toch wat aftasten bij kijken. In jouw geval met jouw wensen en beschrijving dus rustig aan doen en laag beginnen. Dit kan inhouden dat de trip dus (erg) mild voor je uitpakt; dat is afwachten!

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 23 april 2012 om 18:08:
In jouw geval met jouw wensen en beschrijving dus rustig aan doen en laag beginnen. Dit kan inhouden dat de trip dus (erg) mild voor je uitpakt; dat is afwachten!

Dat het mild uitpakt vind ik helemaal niet erg. Dan neem ik inderdaad de keer erop gewoon iets meer.
Bedankt voor de info! (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 23 april 2012 om 17:43:
Nou, meer in een fijne flow overvloeien van de aanstaande coming down van je MDMA naar een fijn 2C-B tripje zodat je inderdaad minder last hebt van de nare momenten van de coming down.

Nou je het zegt, kan me herinneren dat ik ooit zo zelf niks gemerkt heb van een coming down omdat 2C-I het toen overnam van de MDMA. Dat was ik zelfs alweer helemaal vergeten.
Waarschuw beheerder
Hoe is 2C-C in vergelijking met 2C-B? Aan het eerste is namelijk een stuk makkelijker te komen.
Waarschuw beheerder
donateur
2cc is vrij chill ivm 2cb.
Cc is vooral in de schemering heel grappig omdat je fantasie opeens helemaal los gaat op dingen die je niet helemaal goed meer ziet door de schemering.

Waarschuw beheerder
Volgens mij is het erg moeilijk om 2cb te krijgen of niet?
Hier in het oosten zie en hoor je er bijna niks over...
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 april 2012 om 16:01:
Hier in het oosten zie en hoor je er bijna niks over...

Bij je gewone straat dealer hoor je er ook niks over nee, probeer eens op andere plaatsen te zoeken dan waar je gewend bent. Ik denk dat iedereen die hier zit dat wel heeft moeten doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op donderdag 26 april 2012 om 16:33:
Bij je gewone straat dealer hoor je er ook niks over nee, probeer eens op andere plaatsen te zoeken dan waar je gewend bent. Ik denk dat iedereen die hier zit dat wel heeft moeten doen.

Hoor toch wel vaak dat het bijna alleen maar te verkrijgen is via Silkroad! Dealers genoeg maar blijkbaar toch niet makkelijk te verkrijgen :(
donateur
Uitspraak van Seaglopur op vrijdag 27 april 2012 om 14:34:
Hoor toch wel vaak dat het bijna alleen maar te verkrijgen is via Silkroad!

Gelukkig valt dat mee hoor :) Maar ja, niet elke dealer op de hoek die pepsospillen heeft, heeft het, inderdaad.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 27 april 2012 om 20:50:
Maar ja, niet elke dealer op de hoek die pepsospillen heeft, heeft het, inderdaad.

Ik ken nog steeds geen enkele 'standaard' dealer die überhaupt van de recentere RC's gehoord heeft.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op vrijdag 27 april 2012 om 23:43:
k ken nog steeds geen enkele 'standaard' dealer die überhaupt van de recentere RC's gehoord heeft.

Mee eens, je moet er toevallig tegenaan lopen, gare dreadlock op een tekno feest of anders toch silk roads
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technoasis op vrijdag 27 april 2012 om 23:45:
silk roads

Het wordt me pas net duidelijk wat dit verschijnsel precies is. Fascinerend! :)
Waarschuw beheerder
krijg volgende week mn 2c-i binnen en dan kan ik eindelijk weer eens een tripje wagen ;P
Waarschuw beheerder
Ik heb hier eigenlijks wel een groot deel van de 2c's liggen. Héhé, ben nog niet verder gekomen dan 2c-b. 2c-b vond ik namelijk boven de 20 mg toch wel een aardig heftig goedje te vinden. Ik heb het trouwens in 2 verschillende vormen gezien, in kristal en in poeder. ik had het idee dat de kristallen wat potenter zijn. voor de rest ideaal voor een leuke zondag, in het bos. of lekker op de bank, zien hoe bepaalde schilderijen helemaal tot leven komen!:D
Waarschuw beheerder
Morgen denk ik weer is een 2c-b snoepje nemen.
eerst 2c-b en als dat zo goed als op zijn einde is 4-fmp en :xtc:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tijdje geleden weer eens gedaan. (4 maandjes oid).... vind het niet leuk meer.. ik mis de intensiteit die LSD teweeg brengt :jaja:.
Je gaat zegmaar niet hard genoeg..... je wilt extreem diep en complex denken en communiceren met UFO's maar je denkt nog vrij helder en ziet alleen wat kleurtjes en fractals enzow.. en ja, je voelt je wel vaag dat weer wel.. maar het mist echt een ingredient zoals je methylone met mdma kan vergelijken = 2CB VS LSD.

En dan kan je zeggen van ja ... slik dan meer? Maar nee! Dan krijg ik alleen half vage uitredingen en extreme lachkicks of pure paranoide zonder enig verband met iets uit je omgeving. van LSD blijf ik lekker rustig.
Die lachkicks dat jeje longen eruit lacht zijn totaal niet fijn het is gewoon marteling...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien een beetje kort door de bocht, maar is dat ook niet gewoon het doel van het middel? Dat maakt het juist toegankelijker voor mensen. LSD is meteen een paar treden hoger vergeleken met 2C-B.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 1 mei 2012 om 12:16:
Tijdje geleden weer eens gedaan. (4 maandjes oid).... vind het niet leuk meer.. ik mis de intensiteit die LSD teweeg brengt :jaja:.
Je gaat zegmaar niet hard genoeg..... je wilt extreem diep en complex denken en communiceren met UFO's maar je denkt nog vrij helder en ziet alleen wat kleurtjes en fractals enzow.. en ja, je voelt je wel vaag dat weer wel.. maar het mist echt een ingredient zoals je methylone met mdma kan vergelijken = 2CB VS LSD.

En dan kan je zeggen van ja ... slik dan meer? Maar nee! Dan krijg ik alleen half vage uitredingen en extreme lachkicks of pure paranoide zonder enig verband met iets uit je omgeving. van LSD blijf ik lekker rustig.
Die lachkicks dat jeje longen eruit lacht zijn totaal niet fijn het is gewoon marteling...

Ik heb pas 2x 2CB gedaan maar dit is ook mijn ervaring. Misschien is 2CB hierdoor vooral een leuk middel om mee te combineren?
Waarschuw beheerder
Alsjeblieft niet met keta :P

Combineer het maar eens met lachgas :D
Waarschuw beheerder
Afgelopen weekend als een malle 2c-b gesnoven :X
eerst viel het wel mee met pijn, maar later werd het minder :Lol: Weinig gekke dingen gezien totdat ik 6uur na mn laatste snuif thuis kwam en onder de douche stapte....De tering zeg.
Waarschuw beheerder
Nou, wat heb je daar voor gekke dingen gezien dan? :-P
Waarschuw beheerder
-1
Heb mezelf bewonderd in de spiegel :X spacede maar half uurtje ofzo terwijl ik eerder 5uur weg was op 1pil.
Nu iets van halve gram gesnoven :Dood: Hoeste zondag avond f een keer en had genoeg om mn huis te voorzien van een terra cotta kleurtje :Lol:
Waarschuw beheerder
-1
waar kan je het halen dan? :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stereotype op woensdag 2 mei 2012 om 00:34:
Alsjeblieft niet met keta :P

Combineer het maar eens met lachgas :D

pff... alle twee :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Of je combineert LSD met 2C-B en achteraf/tijdens nog wat keta erbij. :D
Waarschuw beheerder
+1
Als we het toch over combinaties hebben! Dit weekend een tripweekendje met mn vriendin gehad.

Methox + 2cb + lachgas = gruwelijk intense trip :P

en als je langzaam de trip uitkomt G'tje tikken = extreme vaagheid! ;)

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op woensdag 2 mei 2012 om 14:07:
Of je combineert LSD met 2C-B en achteraf/tijdens nog wat keta erbij. :D

Keta de sleutel voor alles!:lol:

Uitspraak van Midnight Rave Association op woensdag 2 mei 2012 om 16:26:
G'tje tikken = extreme geilheid! :rot:

Kent iemand de 2C-B tulpjes?
Enig idee over de inhoud precies anders even van de week een sample weg brengen;)
Waarschuw beheerder
+1
Van 2c-b word ik veel bruter dan van g hoor :Lol: G altijd half uurtje showtje maken en spartelen en dan hou ik er fpaar uurtjes mee op :Lol: 2c-b veel betere drug om je wijf uit elkaar te trekken :D
Waarschuw beheerder
Ja nee ik zou het niet weten :') 1e keer dat ik het gebruikte in poedervorm, en was kut kwaliteit. Nootmuskaat ken ik wel :X
Waarschuw beheerder
-1
Normaal pilletje 15mg genoeg voor 4-5uur dus vond het vreemd dat ik na 3punten niks voelde, dus ach lekker doorsnuiven jwt

Waarschuw beheerder
-1
Gekke Sjeep. :bloem:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJEEP op donderdag 3 mei 2012 om 13:57:
Normaal pilletje 15mg genoeg voor 4-5uur dus vond het vreemd dat ik na 3punten niks voelde, dus ach lekker doorsnuiven jwt

Dan noemen ze het gemalen king :lol:
Waarschuw beheerder
Kk spul dus :Lol:
Waarschuw beheerder
+2
Dat mensen nIet weten wat ze gebruiken bewijzen jou posts maar weer ;)

Met zulke soort drugs hoor je niet te stunten.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stereotype op vrijdag 4 mei 2012 om 02:54:
Met zulke soort drugs hoor je niet te stunten.

Met drugs moet je überhaupt niet stunten ;)
En zeker met de 2c-*tjes is het extra oppassen

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
100-200mg 2c kan je al fataal aflopen.. ik snap die stunters niet echt wat een randdebiel ben je dan.

Las ook op een forum ergens van zon kerel die 300mg had genomen (per ongeluk, hij dacht aan 30mg) door verkeerd op zijn weegschaaltje te kijken die was er bijna aan ten onder gegaan en kwam in een hell van een trip.

Verbaasd me nog altijd.. of mensen die niet weten wat ze snuiven en het maar doen omdat de vriendjes zeggen dat het goed spul is '' SERIOUSLY WTF IS WRONG WITH U'' ! ! !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJEEP op woensdag 2 mei 2012 om 18:54:
:Lol: 2c-b veel betere drug om je wijf uit elkaar te trekken

god tering hee
maar je hebt wel gelijk :p
Waarschuw beheerder
-4
Ach man met drugs moet je juist stunten :Lol:
Waarschuw beheerder
+1-4
Juist die gasten die bang zijn voor de gevolgen gaan fout als ze gebruiken. Vam goede 2c-b ook weleens paar mg teveel gepakt maar lekker genieten en niks aan het handje, als je je dan zorgen gaat maken zul je eerder gaan flippen
Waarschuw beheerder
+2
Gister voor het eerst 2cb geprobeerd. Had een aantal gele vlinders. Was erg benieuwd naar het effect ben normaal gesproken niet echt een “tripper”. Truffels vond ik wat te heftig, maar wou dit toch eens proberen.
Een beknopt reportje van mijn avond :

Om 21:30 een hele vlinder genomen. Na 30min voelde ik het opkomen ik ging naar de wc en de tegeltjes begonnen al heen en weer te schuiven. En ik dacht nog bij mezelf….dit kan pas het begin zijn. Kort hierna begonnen de gordijnen te wapperen en niets stond meer stil echt alles schoof heen weer. Overal zat een wazige gloed omheen en ik had het vreselijk warm! Ik kon het nu nog het meest vergelijken met XTC voelde me ook heerlijk. 22:45 ging ik echt behoorlijk hard. Alles voelde als rubber aan zelf mijn eigen gezicht :P. Ik moest naar buiten toe, want het was me allemaal even wat teveel. Toen ik buiten kwam kon de expeditie beginnen voor mijn gevoel! :D

We liepen straten in en uit en ik was met totaal niet bewust waar ik mij op dat moment bevond, elke straat leek weer anders en het was een echte wereldreis. Ik merkte wel dat ik véél liever buiten was dan binnen. Ik kon me buiten meer uitleven en alle lampjes en kleurenpatronen schoten over de weg heen. Afwisselend met blauw/groen/paars. Ik kreeg wel een paar keer behoorlijke neigingen om te gaan braken, maar dit lukte me steeds niet. Toen we door een winkel straat heen liepen kwamen we een kat tegen. Ik kon de beentjes van het beestje niet eens zien het leek gewoon op een harige bal wat over de weg aan het heen schuiven was. Toen we verder liepen zagen we een man uit een raam hangen die met iemand aan het praten was. Tussen de 2 huizen was een soort van draad gespannen (wat vaak gebruikt wordt om feestversiering aan te hangen) op dat moment leek het net of de man een speer naar mij toe gooide aan dat de draad de weg was die de speer had afgelegd.
Ik had heel erg afwisselend vlagen van erge visuals gevolgd door hele intense prikkelingen van euforie. Dit was wel erg fijn!! Toen we weer naar binnen gingen kon ik de deurkruk niet eens meer vinden en alles ging weer heen en weer.. Tijdsbesef had ik totaal NIET rond een uurtje of 2 voelde ik het effect afnemen. Ik had geen behoefte om nog bij te gaan pakken en begon erg moe te worden Ben om 03:00 op bed gegaan en heb goed geslapen.

Al met al een zeer geslaagde avond, erg vergelijkbaar met truffels. Maar bij truffels begon ik ook erg gek en onlogisch na te denken dit was niet het geval bij de 2cb. De euforie wat ik kreeg van de 2cb was op sommige momenten zéér heftig en vergelijkbaar met een goede XTC pil.

Zeker voor herhaling vatbaar, maar dan wil ik wel in de vrije natuur (bos/heide)!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Leuk reportje!

Uitspraak van Harry Housebroek op zondag 6 mei 2012 om 17:47:
bij truffels begon ik ook erg gek en onlogisch na te denken dit was niet het geval bij de 2cb

Nice, dan ga ik 2C-B zeker een keer proberen. Ik had ook erg last van dat nadenken bij truffels, erg vervelend.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Digitalism op zondag 6 mei 2012 om 19:40:
ga ik 2C-B zeker een keer proberen

En dan te bedenken dat ik het ooit gewoon in een smartshop kon kopen (GHB ook trouwens)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harry Housebroek op zondag 6 mei 2012 om 17:47:
Ik merkte wel dat ik véél liever buiten was dan binnen.

Dat ervaar ik dus ook. Als ik bij iemand binnen zit op de 2c-b dan weet ik niet waar ik het zoeken moet om 1 of andere reden,
niet dat het te heftig is ,maar ik voel me dan niet helemaal op men gemak.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op zondag 6 mei 2012 om 20:00:
En dan te bedenken dat ik het ooit gewoon in een smartshop kon kopen (GHB ook trouwens)

Tijden veranderen, helaas.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJEEP op zaterdag 5 mei 2012 om 11:25:
Ach man met drugs moet je juist stunten :Lol:

Jij komt er wel! (Y)

Uitspraak van SJEEP op zaterdag 5 mei 2012 om 11:28:
Juist die gasten die bang zijn voor de gevolgen gaan fout als ze gebruiken.

Als je meer dan 100mg weg gaat snuiven dan maakt het niet uit of je bang bent of niet, dan gaat het gewoon zwaar fout.

Uitspraak van [B.O.T]Deluuusiion op zondag 6 mei 2012 om 20:54:
Dat ervaar ik dus ook. Als ik bij iemand binnen zit op de 2c-b dan weet ik niet waar ik het zoeken moet om 1 of andere reden,
niet dat het te heftig is ,maar ik voel me dan niet helemaal op men gemak.

Dat klinkt wel herkenbaar ja. Hoewel ik dat met 2C-I dan weer totaal niet heb. Iets met de waardering van openheid in je omgeving?

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 mei 2012 om 11:10:
Las ook op een forum ergens van zon kerel die 300mg had genomen (per ongeluk, hij dacht aan 30mg) door verkeerd op zijn weegschaaltje te kijken die was er bijna aan ten onder gegaan en kwam in een hell van een trip.

Dit topic dus: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=8387&hilit=overdose+code+red

Kwam ook ooit eens een report tegen van een kerel die dacht oude pep gevonden te hebben. Dus hij legde een wat dikker lijntje dan normaal, maar kwam er vrij snel achter dat ie dus 2C-B naar binnen had gewerkt. Meteen naar beneden gerend en het tegen zijn ouders gezegd, die meteen een ambulance hadden gebeld. Die kerel heeft 3 dagen in het ziekenhuis doorgebracht en was een flinke tijd later nog steeds niet hersteld.