Gister voor het eerst 2cb geprobeerd. Had een aantal gele vlinders. Was erg benieuwd naar het effect ben normaal gesproken niet echt een “tripper”. Truffels vond ik wat te heftig, maar wou dit toch eens proberen.
Een beknopt reportje van mijn avond :
Om 21:30 een hele vlinder genomen. Na 30min voelde ik het opkomen ik ging naar de wc en de tegeltjes begonnen al heen en weer te schuiven. En ik dacht nog bij mezelf….dit kan pas het begin zijn. Kort hierna begonnen de gordijnen te wapperen en niets stond meer stil echt alles schoof heen weer. Overal zat een wazige gloed omheen en ik had het vreselijk warm! Ik kon het nu nog het meest vergelijken met XTC voelde me ook heerlijk. 22:45 ging ik echt behoorlijk hard. Alles voelde als rubber aan zelf mijn eigen gezicht

. Ik moest naar buiten toe, want het was me allemaal even wat teveel. Toen ik buiten kwam kon de expeditie beginnen voor mijn gevoel!
We liepen straten in en uit en ik was met totaal niet bewust waar ik mij op dat moment bevond, elke straat leek weer anders en het was een echte wereldreis. Ik merkte wel dat ik véél liever buiten was dan binnen. Ik kon me buiten meer uitleven en alle lampjes en kleurenpatronen schoten over de weg heen. Afwisselend met blauw/groen/paars. Ik kreeg wel een paar keer behoorlijke neigingen om te gaan braken, maar dit lukte me steeds niet. Toen we door een winkel straat heen liepen kwamen we een kat tegen. Ik kon de beentjes van het beestje niet eens zien het leek gewoon op een harige bal wat over de weg aan het heen schuiven was. Toen we verder liepen zagen we een man uit een raam hangen die met iemand aan het praten was. Tussen de 2 huizen was een soort van draad gespannen (wat vaak gebruikt wordt om feestversiering aan te hangen) op dat moment leek het net of de man een speer naar mij toe gooide aan dat de draad de weg was die de speer had afgelegd.
Ik had heel erg afwisselend vlagen van erge visuals gevolgd door hele intense prikkelingen van euforie. Dit was wel erg fijn!! Toen we weer naar binnen gingen kon ik de deurkruk niet eens meer vinden en alles ging weer heen en weer.. Tijdsbesef had ik totaal NIET rond een uurtje of 2 voelde ik het effect afnemen. Ik had geen behoefte om nog bij te gaan pakken en begon erg moe te worden Ben om 03:00 op bed gegaan en heb goed geslapen.
Al met al een zeer geslaagde avond, erg vergelijkbaar met truffels. Maar bij truffels begon ik ook erg gek en onlogisch na te denken dit was niet het geval bij de 2cb. De euforie wat ik kreeg van de 2cb was op sommige momenten zéér heftig en vergelijkbaar met een goede XTC pil.
Zeker voor herhaling vatbaar, maar dan wil ik wel in de vrije natuur (bos/heide)!