Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 456696x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Artiest Mannie
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op donderdag 26 mei 2011 om 17:01:
Ben er geweest en die zeiden dat ze geen caps meer hebben omdat ze tegenwoordig zelfs niets meer maken

Zo heb ik een keer 100 gratis capsules gekregen omdat de apotheker die nog overhad en niet meer nodig :lol:
donateur
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op donderdag 26 mei 2011 om 17:01:
300mg inhoud ruim voldoende dus

Hangt er ook vanaf wat de dichtheid van het poeder is dat je erin stopt ;)
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 26 mei 2011 om 12:11:
er ook veel mensen zijn die echt een superintense trip hebben.

Dat is dan net weer de groep mensen die ik dan ken :)
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 26 mei 2011 om 09:11:
2C-P is net echt een variant

niet echt dus ;P
hiervoor moet je op zijn minst ervaring hebben met 2C-E of 2C-T-7, of in ieder geval met een ander stofje waar je lang van gaat trippen (LSD bijvoorbeeld).

Erg mee eens!
Je kunt namelijk niet zomaar poeder op een weegschaaltje gooien tot er 6 mg staat en er dan vanuit gaan dat het daadwerkelijk 6 mg is.

De meeste mg-balansen hebben idd nog wel wat moeite met een dergelijk kleine hoeveelheid aantal mg'jes. Iets meer mg'jes en het valt al een stuk beter/nauwkeurig/zekerder af te wegen.
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 26 mei 2011 om 12:11:
Wat betreft LSD heb ik het idee dat er momenteel weer wat betere zegels op de markt zijn.
Die zegels van 30-40 mics die er in de tweede helft van 2010 veel rondgingen lijken langzaam weer plaats te maken voor 100-120 mics gedoseerde units. (Y)

Same here gelukkug :) En ook wat goedkoper (relatief/absoluut)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 26 mei 2011 om 18:55:
De meeste mg-balansen hebben idd nog wel wat moeite met een dergelijk kleine hoeveelheid aantal mg'jes. Iets meer mg'jes en het valt al een stuk beter/nauwkeurig/zekerder af te wegen.

Is het wel te doen voor 15/18mg 2c-b af te lezen? Deze stof is ook ietsje minder gevoel met dosering dan 2c-p zo te horen
donateur
Imo is dat prima te doen :) geen moeite mee, 5-8mg is lastig. 1-4mg pikt ie niet op stel ik altijd maar, volgens mij corrigeert ie zichzelf dan naar 0 omdat ie nog net denkt dat er eigenlijk niks gebeurd.. Maar boven de 10mg heb ik geen problemen om er mee te werken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op donderdag 26 mei 2011 om 18:57:
Is het wel te doen voor 15/18mg 2c-b af te lezen?

Boven de 10 mg wordt de nauwkeurigheid van de meeste goedkope schaaltjes al een heel stuk beter gelukkig.
Het zal nooit precies 15 of 18 mg zijn, maar gezien de dosis/respons verhouding van 2C-B (en de meeste andere 2C'tjes) is dat ook helemaal geen probleem.
Verschil tussen 15 mg en 16 mg 2C-B kan een stuk kleiner zijn dan tussen twee trips met exact dezelfde dosering maar een andere setting.
Dus vandaar dat het allemaal niet zo nauw komt met de gangbare 2C'tjes. (Y)

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 26 mei 2011 om 18:55:
Hangt er ook vanaf wat de dichtheid van het poeder is dat je erin stopt

Precies.
Ik durf wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te beweren dat er geen 300 mg methylone of paracetamol in die capsules past. :P
Waarschuw beheerder
donateur
Aangezien ik voor de 110 mg ofzo ga zijn die groot genoeg :) de kleinere versie was 100-150 en dat had misschien krap kunnen worden, zeker als ik volgende keer de dosis verhoog. (gaat over 4fMP dan)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 26 mei 2011 om 20:09:
Boven de 10 mg wordt de nauwkeurigheid van de meeste goedkope schaaltjes al een heel stuk beter gelukkig.

Misschien te simpel gedacht hoor maar als je b.v. eerst 10 mg caffeine erin doet en dan de 2C-P is het dan nauwkeuriger ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gerrit2 op donderdag 26 mei 2011 om 20:57:
Misschien te simpel gedacht hoor maar als je b.v. eerst 10 mg caffeine erin doet en dan de 2C-P is het dan nauwkeuriger ?

Dat is helaas wat te simpel gedacht inderdaad.
Allereerst is het maar de vraag hoe nauwkeurig die 10 mg caffeïne is, dat zou ook 9 of 11 mg kunnen zijn.
Die 16 mg kan sowieso 15.5-16.5 mg zijn.
Dus stel dat het 9 mg caffeïne was (terwijl de weegschaal 10 mg aangeeft), en daarna schep je er 2C-P totdat de weegschaal 16 aangeeft (terwijl het eigenlijk 16.5 mg is).
In dat geval heb je dus 7.5 mg 2C-P, terwijl je denkt dat je 6 mg hebt afgewogen.
Daarnaast heb je ook een beetje een probleem als je per ongeluk 20 mg 2C-P erop schept, want hoe kun je dat terugscheppen zonder ook caffeïne mee te scheppen?

Het is wel een oplossing om de caffeïne (alhoewel ik betere stofjes kan bedenken dan caffeïne om hiervoor te gebruiken) van te voren door de 2C-P te mengen in een bepaalde verhouding.
Als je dan uitrekent hoeveel mg 2C-P er in elke mg van je mengsel zit, weet je hoeveel mg van dat mengsel je moet afwegen om de gewenste hoeveelheid 2C-P af te wegen.
Hiervoor is het alleen wel noodzakelijk dat je de twee poeders extreem goed mengt, en dat ze een vergelijkbare deeltjesgrootte hebben.
Waarschuw beheerder
+1
Nog een mogelijkheid is het oplossen van de 2C-P in water.
Laten we zeggen als je 50 mg 2C-P hebt dit oplossen in 50ml water.
10 ml water is heel makkelijk af te meten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mister-extreme op vrijdag 27 mei 2011 om 08:10:

Vooral met een spuitje van de apotheek bijvoorbeeld (Y)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van mister-extreme op vrijdag 27 mei 2011 om 08:10:
Laten we zeggen als je 50 mg 2C-P hebt dit oplossen in 50ml water.

Voor zoiets kun je beter goedkope wodka gebruiken of iets dergelijks.
Is helemaal niet zeker dat de oplosbaarheid van 2C-P de 1 mg/mL wel haalt, zijn zat stofjes waarbij dat niet het geval is namelijk.
Zeker met 50 mg is het ook vrij lastig om te bepalen of al je poeder is opgelost, met als resultaat dat de laatste slok een hele bitse kan zijn.
Daarnaast zorgt de 40% alcohol in sterke drank ervoor dat er geen bacteriegroei optreed, iets om ook rekening mee te houden als je je oplossing voor langere tijd wilt bewaren. :)
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Je kunt het toch gewoon in 1 liter water oplossen? En dan 5x 200 ml verdelen..
Hoef je toch ook niet op de ml nauwkeurig te verdelen, want een paar ml meer of minder op 200 ml is niks :)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Mannie op vrijdag 27 mei 2011 om 15:06:
Je kunt het toch gewoon in 1 liter water oplossen? En dan 5x 200 ml verdelen..
Hoef je toch ook niet op de ml nauwkeurig te verdelen, want een paar ml meer of minder op 200 ml is niks

pcies.
Gaat om het principe. als je het oplost kan je beter doseren. alcohol of water wat ever does the trick.
Hoe groter de hoeveelheid vloeistof des te neukeuriger ;P kan je afmeten.
Goede methode als je niet beschikt over afdoende meetgereedschap en als je wel precies weet wat de hoeveelheid is welke je in bezit hebt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mannie op vrijdag 27 mei 2011 om 15:06:
Je kunt het toch gewoon in 1 liter water oplossen?

Dat kan ja, maar het is niet zo praktisch om meerdere colaflessen met opgeloste drugs in je kast te hebben staan.
Daarnaast gaf ik ook al aan dat bacteriegroei een probleem kan zijn, je kunt er ziek van en bacteriën kunnen ook de 2C-P afbreken.
Dus ik zie alleen maar voordelen als je gewoon goedkope sterke drank pakt, zodat je wél 1 mg/mL kunt oplossen en een wat handzamer formaat overhoudt.
Of inderdaad in een groot volume water oplossen, maar dan vlak voor gebruik en de precieze hoeveelheid die je in totaal nodig hebt.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 27 mei 2011 om 16:04:
Of inderdaad in een groot volume water oplossen, maar dan vlak voor gebruik en de precieze hoeveelheid die je in totaal nodig hebt.

Ja dacht ook dat het daar om ging :)
Als je met meerdere mensen tript zit je toch al snel aan een 20-30 mg 2C-P? Dat is toch wel redelijk af te wegen ;)
Waarschuw beheerder
In de situatie die jij beschrijft is het inderdaad de perfecte manier. :)
Alleen zorgen dat de nieuwsgierige kat van de buren niet de laatste druppels uit je glas likt.
Spacende katten lijken me niet zo chill, mochten ze agressief worden...
Leipe klauwen en een mond vol scherpe tandjes, neh... ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Katten zijn sowieso vaak al onvoorspelbaar, laat staan als je ze laat trippen :lol:
Maar een trippende hond lijkt me evenmin niks...
Waarschuw beheerder
Ik heb afgelopen zaterdag 1 xtc pil op (heb geen details van de inhoud), hoelang kan ik nu beter wachten met 2cb?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alan Watts op maandag 30 mei 2011 om 14:45:
Ik heb afgelopen zaterdag 1 xtc pil op (heb geen details van de inhoud), hoelang kan ik nu beter wachten met 2cb?

3 dagen, woensdag gaat prima (Y)
Waarschuw beheerder
A.s zaterdag naar intens festival. gaat een cap met 180mg 4-fmp en 13mg 2c-i mee. Ben benieuwd maar gaat zeker een dik feessie worden. Vorige keer was met 10mg 2c-i en dat mocht wel iets meer zijn dus vandaar nu 13mg.
Heeft iemand wel eens het idee gehad dat 2c-i minder lang werkt in combinatie met 4-fmp.... of zal het aan de kleine hoeveelheid van vorige keer gelegen hebben?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van snoeper op maandag 30 mei 2011 om 15:11:
A.s zaterdag naar intens festival. gaat een cap met 180mg 4-fmp en 13mg 2c-i mee. Ben benieuwd maar gaat zeker een dik feessie worden. Vorige keer was met 10mg 2c-i en dat mocht wel iets meer zijn dus vandaar nu 13mg.
Heeft iemand wel eens het idee gehad dat 2c-i minder lang werkt in combinatie met 4-fmp.... of zal het aan de kleine hoeveelheid van vorige keer gelegen hebben?

Of aan de grote hoeveelheid 4-fmp misschien?
Waarschuw beheerder
Zou dat kunnen?? Het was toen trouwens een cap met 150mg. Nu zaterdag word 180mg. Ik pak eigenlijk altijd een hoge dosis 4-fmp omdat bijpakken niet veel nut heeft. Ik heb toen zeker wel wat gemerkt van de 2c-i maar vind alleen vreemd dat het naar mijn idee minder lang werkte.... ik denk alles bij elkaar max 5 uurtjes. Meer dus de tijd van 2c-b maar ik weet zeker dat het i is. Dit weekend maar eens kijken wat er met 13mg gebeurt. Volgens mij is het een hele leuke vervanging voor xtc. Al blijf ik xtc echt master vinden maar ik wil de magie niet verliezen en dus niet teveel gebruiken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van snoeper op maandag 30 mei 2011 om 16:04:
Al blijf ik xtc echt master vinden maar ik wil de magie niet verliezen en dus niet teveel gebruiken.

Ja dat heb ik dus ook! :)
Anders moet je ff 1-2 paginas terug lezen, staat genoeg over combi 4fmp + 2ci ;)
Waarschuw beheerder
snoeper, doe 13 mg 2c-e!!
Waarschuw beheerder
+1
Als ik de verhalen over 2c-e hoor dan lijkt me dat niks voor een feest. En sowieso eerst thuis iets nieuws proberen. Ik hou het zaterdag gewoon lekker op 13mg 2c-i en ga genieten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van snoeper op woensdag 1 juni 2011 om 10:34:
Als ik de verhalen over 2c-e hoor dan lijkt me dat niks voor een feest.

Valt wel mee hoor, je moet alleen wat voorzichtiger zijn met 2C-E.
Dus eerst een aantal keer thuis of in een parkje proberen, niet meteen volle bak op een feest.
Maar 2C-E is voor veel mensen net zo geschikt om op te feesten als 2C-I.
Moet zelfs zeggen dat de combinatie van LSD, 2C-E en 2C-I op AwakeFest twee jaar geleden een van mijn vetste ervaring ooit was. (Y)
Gewoon een kwestie van weten waar je mee bezig bent en zorgen dat je genoeg controle houdt terwijl je tegelijkertijd de controle loslaat. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 1 juni 2011 om 11:05:
Moet zelfs zeggen dat de combinatie van LSD, 2C-E en 2C-I op AwakeFest twee jaar geleden een van mijn vetste ervaring ooit was

Klinkt zeer trippy voor een feest. Krijg je dan nog genoeg mee om echt van het feest en muziek te genieten?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op woensdag 1 juni 2011 om 11:37:
Krijg je dan nog genoeg mee om echt van het feest en muziek te genieten?

Natuurlijk.
Weleens gezien hoe mensen die de hele dag biertjes drinken er op het laatst bijstaan?
Weleens reports gelezen van mensen die MDMA ophadden op een feest waar je zelf nuchter bent gebleven?
Alsof zulke mensen wel genoeg van het feest meekrijgen om van de muziek te genieten...
Niet dat dat een excuus is om er zwaar vertript bij te lopen, maar als psychedelica je zintuigen versterken hoezo zou je dan in's hemelsnaam minder meekrijgen van de muziek!? :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2CB staat ook nog op mijn verlanglijstje om een keertje te proberen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Weet niet, heb zelf nóg geen van die geprobeerd :(
En met MDMA op blijf ik op een of andere manier toch altijd helder in mijn hoofd (in een feest setting) dus ja. :p
Ik zie LSD al als een hevig middel, dus als je die gaat versterken... Maar ik geloof je wel op je woord en misschien dat ik ooit zelf nog eens zo een combi uit probeer als ik wat meer ervaring heb :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 1 juni 2011 om 11:41:
maar als psychedelica je zintuigen versterken hoezo zou je dan in's hemelsnaam minder meekrijgen van de muziek!?

:D

Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 1 juni 2011 om 11:05:
Moet zelfs zeggen dat de combinatie van LSD, 2C-E en 2C-I op AwakeFest twee jaar geleden een van mijn vetste ervaring ooit was.
Gewoon een kwestie van weten waar je mee bezig bent en zorgen dat je genoeg controle houdt terwijl je tegelijkertijd de controle loslaat.

In welke hoeveelheden dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mannie op woensdag 1 juni 2011 om 17:46:
In welke hoeveelheden dan?

Pin me er niet op vast, maar ik geloof ongeveer:
- 80-100 mics LSD
- ~15 mg 2C-I
- 8-12 mg 2C-E (ik denk rond de 10 mg)
Niet allemaal in één keer trouwens.
Eerst zegeltje gedropt, later capsule met 2C-E en 2C-I, en volgens mij nog een half zegeltje erbij (dus 40-50 mics)

Maar dit is dus geen aanrader voor onervaren mensen.
Niet dat ik een of andere superheld ben, maar je moet echt wel wat ervaring hebben voordat zoiets tot zijn recht kan komen.
Sowieso moet je de hoeveelheden goed afstemmen op je eigen wensen en gevoeligheid.
Alles maar lukraak door elkaar gooien is natuurlijk een recept voor problemen. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 1 juni 2011 om 17:49:
Maar dit is dus geen aanrader voor onervaren mensen.

Nee dat begrijp ik, maar was gewoon benieuwd in welke verhoudingen :)

Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 1 juni 2011 om 17:49:
Eerst zegeltje gedropt, later capsule met 2C-E en 2C-I, en volgens mij nog een half zegeltje erbij (dus 40-50 mics)

Ben je toch ook wel een dag zoet mee denk ik :lol:

Eerst maar eens 2ci op een festival proberen binnenkort :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mannie op woensdag 1 juni 2011 om 17:53:
Ben je toch ook wel een dag zoet mee denk ik

Is ook precies wat ik wou, aangezien we om 11:00 al voor de poort stonden bij AwakeFest. ;P
Waarschuw beheerder
Zal een heel kleurrijk feestje geweest zijn :D
donateur
vanavond maar eens de P variant proberen :D

Hebben nu een lang weekend voor de boeg... en dat hebben we volgens mij ook wel nodig met deze :LOL:

Ben benieuwd :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :yes: ramona :yes: loves the dj op woensdag 1 juni 2011 om 20:15:
vanavond maar eens de P variant proberen :D

Hebben nu een lang weekend voor de boeg... en dat hebben we volgens mij ook wel nodig met deze :LOL:

Ben benieuwd :)

haha veel plezier :D
laat maar ff weten hoe het was ;) (K)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :yes: ramona :yes: loves the dj op woensdag 1 juni 2011 om 20:15:
anavond maar eens de P variant proberen

Hebben nu een lang weekend voor de boeg... en dat hebben we volgens mij ook wel nodig met deze

Have fun!

Tot morgenmiddag haha ;)
Waarschuw beheerder
heeft iemand hier nog een praktische tip om kleurloze capsules van elkaar te kunnen onderscheiden die in 1 zakje zitten.. op een feestje dus..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Om hoeveel verschillende capsules gaat het? Als het om 2 soorten gaat zouk er gewoon zoiets als een vloeitje om doen bij een van de caps.. Lekker boeiend en makkelijk, kost niet veel ruimte :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
iemand tips om een juiste hoeveelheid poeder af te meten als je geen schaaltje hebt,
en mogelijkheden om het te nemen (2c-b) als je geen caps hebt????
Waarschuw beheerder
Gewoon een weegschaaltje kopen bij DX.. Heb ooit van Em een link gekregen, vast nog wel hier opt forum te vinden.Ding werkt super voor z'n prijs!

Een glas zoete zooi neerzetten.. Een theelepel naarbinnen en mee wegspoelen. Heb ik met me 2c-b ook een keer gedaan. Gewoon bikkelen!

Edit:

http://www.dealextreme.com/p/digital-precision-scale-20g-max-0-001g-resolution-10515

Dat is hem.. Echt een schappelijk prijsje en hij was er bij mij na een weekje al!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2011 om 16:44:
iemand tips om een juiste hoeveelheid poeder af te meten als je geen schaaltje hebt,
en mogelijkheden om het te nemen (2c- als je geen caps hebt????

Juist en zonder weegschaal passen niet echt samen in de zelfde zin jammer genoeg, ik weet niet of het oplosbaar is iets vloeibaar, dan zou het eventueel mogelijk zijn. Anders weet ik het ook niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaveRaveTeef op vrijdag 3 juni 2011 om 16:47:
Gewoon een weegschaaltje kopen bij DX.. Heb ooit van Em een link gekregen, vast nog wel hier opt forum te vinden.Ding werkt super voor z'n prijs!

Een glas zoete zooi neerzetten.. Een theelepel naarbinnen en mee wegspoelen. Heb ik met me 2c-b ook een keer gedaan. Gewoon bikkelen!

dat is het probleem wil het nog 1 keer doen en dan ga ik dus niet zo'n weegschaaltje kopen(of gaat daar nog een pil variant van rond??)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2011 om 16:54:
dat is het probleem

Volgens mij is vooral jouw instelling het probleem.
Of ja, probleem...je ervaring zal er niet echt beter op worden als je een creatieve 'oplossing' gaat bedenken.

Ik snap sowieso niet wat je nou precies wilt. Nu begin je weer over tabletten met 2C-B, daarnet ging het nog over afwegen... Neem aan dat als je het nog één keer wilt doen je dat poeder al in huis hebt? Iets speciaal in huis halen als je het nog één keer wilt meemaken is niet echt slim in ieder geval, tenzij je iemand kent die voor jou 1 tabletje of capsule kan regelen. Maar dan hoef je ons ook niet om advies te vragen, want dan wordt het door iemand anders al voor je geregeld. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van H.Moody op vrijdag 3 juni 2011 om 16:02:
heeft iemand hier nog een praktische tip om kleurloze capsules van elkaar te kunnen onderscheiden die in 1 zakje zitten..

- Zwarte stift
- 2 zakje, 3 zakje, 4 zakje