Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 456878x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Artiest Mannie
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TrueGrit op zondag 22 mei 2011 om 16:36:
Toen de 15mg 2CI echt begon te pieken, werd het me allemaal wat te trippy.

Komt dat door de combi met 4fmp of door het trippen in een andere omgeving (feest), denk je?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mannie op maandag 23 mei 2011 om 14:36:
Komt dat door de combi met 4fmp of door het trippen in een andere omgeving (feest), denk je?

Moeilijk te zeggen.
Mijn eerdere ervaringen (3x) met 2CI waren in een vergelijkbare setting, dwz locaties met elektronische muziek.
Dit feest was wel veel drukker/chaotischer had ik het idee, en uitzonderlijk warm; dat die hitte me zo stoorde komt mede door de 4FA omdat ik daar sowieso moeilijk veel op ga zweten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TrueGrit op zondag 22 mei 2011 om 16:36:
bodyload

Wat wordt hier precies mee bedoeld?
Waarschuw beheerder
donateur
lichamelijke bijwerkingen

Waarschuw beheerder
welke microweegschaaltjes gebruiken jullie? wil zelf ook een microweegschaaltje, want op mn school afwegen is elke keer ook zowat :lol:
Waarschuw beheerder
Via dealextreme kun je een mooie vinden als je zoekt op 0.001 scale of mg scale ofzo.
Dezelfde wordt ook via Marktplaats en eBay aangeboden, paar Euro duurder maar kortere verzendtijd.
Ik ga nu op de fiets naar huis dus langere post komt later nog!

Cheers :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2011 om 17:43:
Wat wordt hier precies mee bedoeld?

Ik zie die bodyload zelf als hoe zwaar het op je lichaam valt..
Als ik een heavy bodyload tijdens een trip heb, dan voelt het alsof mijn maag/darmen in elkaar gedrukt worden en een soort van kotsgevoel.. maar kotsen hoef ik meestal niet :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2011 om 18:09:
welke microweegschaaltjes gebruiken jullie? wil zelf ook een microweegschaaltje, want op mn school afwegen is elke keer ook zowa

heb er op die site van kontra 1 gevonden die inclusief verzendkosten, vanuit de VS, 18 dollar, dus omgerekend 12 euro koste! beste internetaankoop ooit al zeg ik het zelf ;) duurde wel 2 weekjes voordat ie binnen was maargoed, met research chemicals maak ik geen haast :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 23 mei 2011 om 18:16:
Dezelfde wordt ook via Marktplaats en eBay aangeboden, paar Euro duurder maar kortere verzendtijd.

Uitspraak van who's your daddy op maandag 23 mei 2011 om 19:55:
heb er op die site van kontra 1 gevonden die inclusief verzendkosten, vanuit de VS, 18 dollar, dus omgerekend 12 euro koste! beste internetaankoop ooit al zeg ik het zelf ;) duurde wel 2 weekjes voordat ie binnen was maargoed, met research chemicals maak ik geen haast :p

ga er morgen eentje ophalen, via marktplaats (Y)
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2011 om 18:09:
welke microweegschaaltjes gebruiken jullie?

die

van

Uitspraak van Kontra-indication op maandag 23 mei 2011 om 18:16:
dealextreme

Waarvan ik de link weer had doorgegeven aan Kontra nadat ik hemzelf van iemand anders had gehad :P

Mond-op-mond (nou ja schrift-op-schrift) reclame in werking dus :D

Kan idd wel 1,5-2weken duren voor je hem hebt, maar voor 18$ incl. verzendkosten val je je er geen buil aan en het is een prima ding om mee te werken als je
eenmaal jezelf hebt aangeleerd hoe je rekening moet houden met de gevoeligheid van een dergelijke weegschaal. Dwz, niet bij een open raam op de tocht gaan afwegen (al heeft ie een dekseltje wat je er evt. over heen kan doen)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 23 mei 2011 om 20:27:
Waarvan ik de link weer had doorgegeven aan Kontra nadat ik hemzelf van iemand anders had gehad

Als wij er toentertijd samen 250 hadden ingekocht dan konden we nu figureren in het volgende seizoen van 'The Bachelor'. ;)
Niet te geloven hoeveel mensen ik de laatste anderhalf jaar al op dat weegschaaltje gewezen heb, en bijna al die mensen hebben er ook een of twee aangeschaft.

Dan nog even over mijn 2C-B ervaring van afgelopen weekend:
Allereerst wil ik iedereen ten zeerste afraden om de film Chocolat te gaan kijken als je spontaan besluit te trippen en je dus geen eten (laat staan chocolade) in huis hebt. Godverdomme wat heb ik een honger gehad tijdens en vooral na die film. En er was gewoon NIETS te eten in huis, behalve brood met kaas maar dat ga ik niet eten tijdens het trippen natuurlijk. ;)

Verder denk ik dat de dosis voor mij aan de lage kant was. Ik had met 23 mg 2C-B wel duidelijk psychische effecten, maar eigenlijk op het visuele vlak nul komma nul (behalve dat ik Johnny Depp minder knap vond dan normaal, maar wellicht ben ik gewoon meer hetero geworden in de tussentijd :lol: ). Mijn vriendin had op 21 mg wat heftigere effecten, over visuals heb ik haar niet echt gehoord maar wel dat er sprake was van 'tracing'.

Binnenkort nog maar een herkansing, dan op 25-28 mg denk ik. (Y)
...of wellicht in de combinatie met 2C-D; 20 mg van beiden klinkt wel mooi al zou het kunnen dat ik dan te enthousiast ga combineren natuurlijk. :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 23 mei 2011 om 20:37:
Allereerst wil ik iedereen ten zeerste afraden om de film Chocolat te gaan kijken als je spontaan besluit te trippen en je dus geen eten (laat staan chocolade) in huis hebt. Godverdomme wat heb ik een honger gehad tijdens en vooral na die film. En er was gewoon NIETS te eten in huis, behalve brood met kaas maar dat ga ik niet eten tijdens het trippen natuurlijk.

Zonde man! Haal altijd fruit enz van te voren in huis :D Chocolade nog nooit geprobeerd eigenlijk...
donateur
Niet te geloven hoeveel ik mensen de laatste anderhalf jaar al op dat weegschaaltje gewezen heb

Zijn er hier ook aardig wat geweest ja. Op het forum ook een aantal mensen (of we bedoelen dezelfde :P )
Binnenkort nog maar een herkansing, dan op 25-28 mg denk ik. (Y)

Is ook de betere dosis voor ons soort mensen ;P
23mg is mooie instapdosis. Doet vaak net wat meer dan 20mg (bruto gewicht, poeder), wat een dosis is die het qua effecten nogal eens af laat weten bij mensen. Met 23mg gaat dat meestal al een stuk beter. Maar voor ons moet 't gewoon net wat meer zijn. Voor mij iig wel :)
2C-D; 20 mg van beiden klinkt wel mooi al zou het kunnen dat ik dan te enthousiast ga combineren natuurlijk. :/

Prima te doen.

Heftiger wordt het als je 23mg B + 23mg C doet, godver :lol: daar flink op getript in een bungalowtje in Limburg een keer :D met vriendin. Pff dat was vrij vaag, lekker moody sfeertje :D DuisteR!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 23 mei 2011 om 20:46:
moody

Ik moet de hele tijd aan Californication denken als ik dit woord zie. :/

Uitspraak van Mannie op maandag 23 mei 2011 om 20:58:
Speelt lichaamsgewicht eigenlijk nog een grote rol bij 2c-tjes?

Geen grote rol, maar speelt wel een rol.
Niets om vooraf rekening mee te houden in ieder geval. (Y)
Tenzij je het echt hebt over mannen die 40 kg wegen of vrouwen van 150 kg, haha.
Maar daar kun je sowieso beter niet mee trippen; gegarandeerd mindfucks over Sobibor of een pens die zo dik is dat die een eigen zwaartekracht heeft. :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 23 mei 2011 om 21:01:
Californacation

vette serie :D

Geen grote rol, maar speelt wel een rol.
Niets om vooraf rekening mee te houden in ieder geval

Zelfde als bij mdma enz dus? Nja je hebt altijd mensen die er beter en slechter tegen kunnen :)

Maar daar kun je sowieso beter niet mee trippen; gegarandeerd mindfucks over Sobibor of een pens die zo dik is dat die een eigen zwaartekracht heeft

Haha denk dat ik me dan wel kapot lach, sowieso altijd goede lachkicks (Y) Alleen zal niet leuk zijn voor die persoon van 150 kg dan :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mannie op maandag 23 mei 2011 om 21:12:
Alleen zal niet leuk zijn voor die persoon van 150 kg dan

Grapjes over Sobibor doen het anders ook niet zo goed bij de buurvrouw die WO II nog mee heeft gemaakt... :x

Zelfde als bij mdma enz dus?

Mwah, vind zelf de dosis/lichaamsgewicht relatie bij MDMA een stuk duidelijker.
Maar ligt natuurlijk ook aan de grootte van de dosis waarschijnlijk.
Verschil tussen 14 en 16 mg 2C-I (als getal) is een stuk minder duidelijk dan het verschil tussen 120 of 160 mg MDMA.
Terwijl het verschil in effect best wel eens groter kan zijn bij 2 mg 2C-I extra. :)
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 23 mei 2011 om 21:26:
Mwah, vind zelf de dosis/lichaamsgewicht relatie bij MDMA een stuk duidelijker.

Me too :)
Nja je hebt altijd mensen die er beter en slechter tegen kunnen :)

Daarom is het ook een beetje meer zoeken naar je eigen 'curve' wat doseren betreft. Met iedere andere 2C kan dat weer een nieuw 'zoekavontuur' zijn, voor hoeveel jij daarvan lekker vindt. Maar her en der zit ook wel wat logica verstopt. Wat ik daar nu precies mee bedoel te zeggen kan ik verder ook niet uitleggen eigenlijk atm O:) :)
het verschil in effect best wel eens groter kan zijn bij 2 mg 2C-I extra. :)

Het verschil tussen 16, 18 en 20mg 2C-I vind ik iig vrij duidelijk ja, in party setting :)
Waarschuw beheerder
donateur
Verschil tussen 14 en 16 mg 2C-I (als getal) is een stuk minder duidelijk dan het verschil tussen 120 of 160 mg MDMA.
Terwijl het verschil in effect best wel eens groter kan zijn bij 2 mg 2C-I extra.

Dan zou je toch juist zeggen dat het bij 2ci meer verschil in lichaamsgewicht verwacht dan bij mdma?
Als je het per Kg lichaamsgewicht zou tellen dan zou als ik (80 Kg) 20 mg pak iemand van 40 Kg maar 10 mg moeten pakken voor het zelfde effect :lol:
donateur
Uitspraak van Mannie op maandag 23 mei 2011 om 23:01:
Als je het per Kg lichaamsgewicht zou tellen dan zou als ik (80 Kg) 20 mg pak iemand van 40 Kg maar 10 mg moeten pakken voor het zelfde effect :lol:

En dat is dus niet zo bij 2C'tjes. Iemand die de helft minder weegt kan wat minder nodig hebben, maar zeker niet perse de helft.

Bij MDMA is de dosering aan de hand van mg/kg een stuk logischer en ook wijder beschreven in de literatuur. In degelijke onderzoeken wordt e.a. ook het liefst in mg/kg bekeken, hoewel er ook onderzoeken zijn die de dosering per tablet graag op bijv. 100 houden oid.
Waarschuw beheerder
donateur
Oké ja dat was dus ook eigenlijk mijn vraag :) Maar is nu dus duidelijk ;)
Waarschuw beheerder
Wil je een keer kaakkramp krijgen en buikkramp van het lachen, probeer dan 2C-B, wat een vaag spul is dat. Niet zo vaag als Keta, maar als je met vrienden aan de 2C-B gaat dan is gieren verzekerd..... :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mannie op maandag 23 mei 2011 om 23:01:
Dan zou je toch juist zeggen dat het bij 2ci meer verschil in lichaamsgewicht verwacht dan bij mdma?
Als je het per Kg lichaamsgewicht zou tellen dan zou als ik (80 Kg) 20 mg pak iemand van 40 Kg maar 10 mg moeten pakken voor het zelfde effect

Nee, ik zie het altijd meer als een "opstartdosis" / beginpunt dat je nodig hebt bij 2C-tjes, ongeacht leeftijd, geslacht en gewicht bijv.
Waarschuw beheerder
Yep, zoals bij G :yes:

Soms is het net als bij een kernreactor : te weinig splijtstof in de reactor; er gebeurt helemaal niets! Precies de juiste hoeveelheid zet een ketting reactie in gang en de boel blijft op gang. Teveel splijtstof zorgt voor een meltdown (ofwel, je gaat out, al zal dat met 2C-B wel meevallen)!

je hebt dus een startdosering nodig om de boel op gang te brengen. Daarboven kan je nog wat doseren totaan het moment dat je teveel krijgt en dan is de fun over ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van {-Party Squad-} :facepalm: op dinsdag 24 mei 2011 om 08:57:
Wil je een keer kaakkramp krijgen en buikkramp van het lachen, probeer dan 2C-B, wat een vaag spul is dat. Niet zo vaag als Keta, maar als je met vrienden aan de 2C-B gaat dan is gieren verzekerd.....

Heb ik ook bij 2ci, LSD enz.. Eigenlijk altijd wel lachkicks met trippen (Y)
Waarschuw beheerder
IK vind wel dat je 2C-B eigenlijk gewoon moet combineren met X of G :yes: Alleen C is me gewoon te "mat" ;)
Waarschuw beheerder
+1
Vorig weekend in navolging op mijn eerste 2C-B trip m'n tweede beleefd. Eerder nam ik 12mg, en dat vond ik te weinig. Deze keer had ik 26mg afgewogen, wellicht een grote stap vanaf 12mg, maar ik wilde er niet weer tussen in hangen.

Het duurde vrij lang voordat ik iets begon te voelen, na een uur een enorme body load, en ben toen zelfs even gaan liggen. Na anderhalf uur merkte ik de eerste aanzet, en na 2 uur zat ik er vol in.

Op de piek had ik ontzettend mooie open eye visuals, die zich manifesteerden in de vorm van complete landschappen, bomen en luchten in mijn kamer. Waar ik de vorige keer alleen de gordijnen wat zag verlopen, liep ik dit keer echt door een sprookjesbos heen. Deze open eye visuals duurde niet langer dan een uur, daarna met ogen dicht geweldig zitten genieten. Trip duurde ongeveer 4 tot 5 uur.

26mg is voor mij een prima dosis, aangezien ik de boel nog aardig op een rijtje had. Het fijne vind ik dat als je dit met meerdere (ervaren) personen doet, er een hele fijne mix ontstaat tussen trippen, slap ouwehoeren en ontzettend hard lachen. Mooie ervaring weer!
Waarschuw beheerder
-6
pillen van 10 jaar geleden waren beter 100% mdma toen kon je pas trippen.
nu zit er allemaal troep door heen cafiene en shit je moet gwn pure mdma halen 420mg !
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van bruine boom op dinsdag 24 mei 2011 om 11:26:
pillen van 10 jaar geleden waren beter 100% mdma toen kon je pas trippen.

Volgens mij zit je in het verkeerde topic..

Bovendien hebben 100% mdma pillen nooit bestaan, hebt altijd bindmiddel e.d. nodig ;)

Uitspraak van lawnMower op dinsdag 24 mei 2011 om 11:18:
Het fijne vind ik dat als je dit met meerdere (ervaren) personen doet, er een hele fijne mix ontstaat tussen trippen, slap ouwehoeren en ontzettend hard lachen

Het is inderdaad fijn om af en toe hard te kunnen trippen en om af en toe weer even "eruit" gehaald te worden door slap geouwehoer en gelach ;)
laatste aanpassing
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Mannie op dinsdag 24 mei 2011 om 11:35:
Volgens mij zit je in het verkeerde topic..

Inderdaad, zullen we het hier weer gewoon over 2-c* hebben?
Waarschuw beheerder
Is het ook de moeite om zonder de 4-FMP combi te trippen op 2C-I op een festival?
Of is de 4-FMP echt een onmisbare toevoeging?

Ik hoor graag de mening van de experts hier :D
Waarschuw beheerder
iemand enig idee waar ik lege capsules kan halen? :)
donateur
Smartshop, wapwinkel, wap-express, ebay, vast ook marktplaats. En ook bij de apotheek. Niet bij alle, wel bij een aantal.
Waarschuw beheerder
30 mg 2c-c gedropt! na paar heerlijke koude pilsjes! stay tuned!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 25 mei 2011 om 20:31:
ook bij de apotheek. Niet bij alle, wel bij een aantal.

De meeste doen er niet zo moeilijk over volgens mij. OF ze geven ze zo mee of ze vragen een klein bedragje.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van zeropulse op woensdag 25 mei 2011 om 22:14:
30 mg 2c-c gedropt! na paar heerlijke koude pilsjes! stay tuned!!!!!!!!!!!!!

Reportje!!!

Iemand hier bekend met 2cp trouwens?
Waarschuw beheerder
ga ik bijhouden :D.
jah, heel erg potente 2-c! kijk goed uit met dosissen. per mg gaat 2c-p!!!! en kan extreem lang duren. als je 2c-e kan fixen. DOEN!!! die is visueel heel sterk!!:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 25 mei 2011 om 22:28:
De meeste doen er niet zo moeilijk over volgens mij. OF ze geven ze zo mee of ze vragen een klein bedragje.

gister zakje gehaald bij de smartshop, 100 stuks. 10 euro

ik dacht, ik heb een weegschaaltje, dan ook gelijk maar capsules halen. aangezien ik nu zelf kan afwegen, moet ik ook zelf de spullen hebben om het in te doen :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 25 mei 2011 om 22:28:

Handig om te weten :) heb er nl maar een paar nodig

EDIT: moet je dan een smoesje verzinnen of gewoon rechtuit zeggen waar het voor dient als ze er naar vragen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op woensdag 25 mei 2011 om 22:55:
EDIT: moet je dan een smoesje verzinnen of gewoon rechtuit zeggen waar het voor dient als ze er naar vragen?

Je kunt gewoon zeggen dat je moeite hebt met pillen en dat je je pijnstillers in capsules wilt doen omdat dat wel lukt. Niks mis mee. Je moet alleen wel de maat weten... ;) Wel zo makkelijk.
Waarschuw beheerder
maf, 2c-c, heel maf
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2011 om 22:44:
100 stuks. 10 euro

Smartshop zoals altijd weer de gierigste honden van allemaal. :rot:
Ook zo grappig dat paddo's eigenlijk alleen maar goedkoper zijn geworden sinds ze niet meer zomaar bij smartshops te koop zijn. :lol:

In china 20,000 capsules inclusief verzendkosten voor € 70,- ofzo...
En dan ook nog in een customized kleurencombinatie. (Y)
Nou heb ik verder ook niet zoveel capsules nodig de komende 150 jaar, maar alleen al om het principe ga ik geen 10 cent per stuk betalen bij een gare smartshop als ik er 100 kan krijgen voor (omgerekend) 35 cent.

Uitspraak van Mannie op woensdag 25 mei 2011 om 22:33:
Iemand hier bekend met 2cp trouwens?

Ben niet de eerste die reageert zie ik, maar zit nu toch mijn tanden te poetsen dus kan ik net zo goed nog wat meer typen.
2C-P is vrij heavy (qua effect) en de dosering daarvan komt ook erg nauw want 6 mg is al een gemiddelde dosis, en 1 of 2 mg extra kan een supergroot verschil in intensiteit maken.
Met andere woorden: 2C-P is net echt een variant om zomaar te gaan proberen, hiervoor moet je op zijn minst ervaring hebben met 2C-E of 2C-T-7, of in ieder geval met een ander stofje waar je lang van gaat trippen (LSD bijvoorbeeld).
Dit laatste omdat een 2C-P trip makkelijk 16 uur kan duren, en als je alleen 2C-B gewend bent zul je er snel achter komen dat het toch wel een stuk lastiger is om jezelf 16 uur lang te vermaken.
Daarnaast is het nauwkeurig afwegen van een dosis iets waar ook flink wat ervaring voor nodig is.
Je kunt namelijk niet zomaar poeder op een weegschaaltje gooien tot er 6 mg staat en er dan vanuit gaan dat het daadwerkelijk 6 mg is.

Uitspraak van zeropulse op donderdag 26 mei 2011 om 00:29:
2c-c, heel maf

C is de derde letter van het alfabet en je post exact drie uur na elkaar. Superleip! :rot: :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 26 mei 2011 om 09:11:
2C-P is net echt een variant om zomaar te gaan proberen, hiervoor moet je op zijn minst ervaring hebben met 2C-E of 2C-T-7, of in ieder geval met een ander stofje waar je lang van gaat trippen (LSD bijvoorbeeld).

Ja 2C-T-7 en 2CE staan nog op mijn TO-DO list.. LSD al wel aantal keren gedaan, maar wil ik ook nog veel verder in gaan :yes:
Heb een keer LSD op, en toen bijgepakt (stom!) maar toen dus ook zon 14-16 uur getript, alhoewel het hoogtepunt na 8 uur wel voorbij was, was het wel een hele lange naspace.. Hoe is dat dan bij 2cp of 2-c-t-7? Laatste uren neemt het langzaam af? Zoals bij LSD?

Je kunt namelijk niet zomaar poeder op een weegschaaltje gooien tot er 6 mg staat en er dan vanuit gaan dat het daadwerkelijk 6 mg is.

Hoe dan? Grotere hoeveelheid afwegen en oplossen in water en gelijk verdelen? Was vorige keer goed bevallen (Y) Trippen toch altijd wel met 3-5 man :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mannie op donderdag 26 mei 2011 om 11:07:
Hoe is dat dan bij 2cp of 2-c-t-7?

2C-T-7 is voor mij persoonlijk (en de vrienden waar ik meestal mee trip) sowieso al een vrij milde space.
Dat is dan weer het bijzondere van 2C-T-7, een gedeelte van de mensen ervaart het als heel mild terwijl er ook veel mensen zijn die echt een superintense trip hebben.
Maar goed, 2C-P is na een uitgebreide coming-up toch vooral volle bak trippen, minder zoals bij LSD dat je zo'n rustige afname en een soort van afterspace hebt.

Oplossen in water is een goede optie voor 2C-P, zou helemaal mooi zijn als je het ook ergens kunt bestellen dat ze het goed voor je afwegen.
Dus dat je gewoon precies de juiste hoeveelheid krijgt voor het aantal mensen waar je mee gaat trippen en dat vervolgens oplossen in water inderdaad.
Details van die methode had ik jou (of iemand anders van jullie groepje) volgens mij al via PB gestuurd, anders vraag er maar even naar.

Wat betreft LSD heb ik het idee dat er momenteel weer wat betere zegels op de markt zijn.
Die zegels van 30-40 mics die er in de tweede helft van 2010 veel rondgingen lijken langzaam weer plaats te maken voor 100-120 mics gedoseerde units. (Y)
Dus als je je voelsprieten een beetje laat rondhangen kun je vast wat zegels krijgen van goede kwaliteit, zodat je dat 'stapje verder' waar je het over hebt deze Zomer (of Lente, als je snel bent ;P) nog kunt maken.
Waarschuw beheerder
C is de derde letter van het alfabet en je post exact drie uur na elkaar. Superleip!

Wow, dat zie ik nu pas! super vet :D duurde niet echt lang maar was wel super vet! had she's out of my league gekeken. Heb echt krom gelegen van het lachen maar tegelijk ook heel erg gave visuals. soort van 3d wat niet helemaal 3d werd. Kon een soort van diepte zien in het scherp.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2011 om 22:44:
gister zakje gehaald bij de smartshop, 100 stuks. 10 euro

Hmm da's alle jezus duur man!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 25 mei 2011 om 20:31:
En ook bij de apotheek

Ben er geweest en die zeiden dat ze geen caps meer hebben omdat ze tegenwoordig zelfs niets meer maken. Dus bij de smartshop 50 voor 4 gehaald, 300mg inhoud ruim voldoende dus :P