Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 463365x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Waarschuw beheerder
Hoe zit het trouwens met de bodyload wanneer je 2C-I gebruikt?
Met 2C-B alleen het eerste uurtje wat last van vermoeidheid en lichte misselijkheid maar niks ernstigs.
Daarna zet het zich om in een heeel relaxt gevoel in mn lichaam alsof het niks nodig heeft en licht als een veertje is.

Bij 2C-C had ik eveneens alleen het eerste uur last van een bodyload: het gevoel alsof mn keel erg droog was en een beetje dichtgeknepen zat.
Daarna werd ik erg moe en kon ik alleen maar liggen en daarna kreeg ik een heerlijke bodyhigh.

Nooit echt last van zware bodyloads gehad dus. Maar wel bij opkomst het één en ander dat je als vervelend zou kunnen bestempelen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Emiel :bounce: op vrijdag 5 november 2010 om 04:37:
Hoe zit het trouwens met de bodyload wanneer je 2C-I gebruikt?

Het is altijd lastig om een algemene richtlijn te ontdekken die voor iedereen geldt.
Maar ik zie wel een duidelijke trend dat 2C-B wat meer potentie heeft voor bodyload dan 2C-I.
Wat betreft 2C-C trouwens: Dat 'moe'-gevoel hoort er een beetje bij en is sowieso geen bodyload, of voelde je de moeheid echt ín je spieren? :)

In ieder geval verwacht ik dat je bij 2C-I ook maar een minieme bodyload hoeft te verwachten.
Zeker niet als je ook even een rustig momentje neemt indien er wel iets bovenkomt. (Y)

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 4 november 2010 om 20:13:
Tolerantie is ook niet echt iets wat opbouwt bij deze middelen

Waar baseer je dit op dan?
Heb je zelf ooit een periode van 4 maanden niets genomen en daarna geconstateerd dat dit geen invloed had op je gevoeligheid?
Ik vind het namelijk nogal frappant (om maar eens een belachelijk woord te gebruiken) dat:
- Nagenoeg alle stoffen met een psycho-actieve werking enige vorm van tolerantie veroorzaken bij langdurig gebruik.
- Er geen enkel wetenschappelijk onderzoek is naar het optreden van tolerantie bij regelmatig gebruik van 2C'tjes.

Daarentegen is er wel onderzoek gedaan waaruit blijkt dat de receptor waarop de 2C'tjes een belangrijk deel van hun psychedelische effecten uitoefenen al na een dynamische activatie van een half uur wordt gereguleerd.
In 'normale' taal: Al na een half uur komen er meer knopjes beschikbaar waar je 2C'tje aan kan draaien. ;)
Aangezien zo'n verandering alleen kan optreden door invloed op de gentranscriptie, dus op DNA-niveau, wordt het wel heel erg spannend...:
2C'tjes hebben al na een half uur invloed op de expressie van je DNA, maar vier maanden niets gebruiken zou er niet voor zorgen dat er iets van die invloed op je DNA wordt teruggedraaid!? :/

Nog steeds denk ik niet dat het mis zal gaan als Pim 23 mg of 25 mg zou pakken.
Het gaat mij erom dat je een advies ergens fatsoenlijk op moet baseren.
En tenzij je al tien mensen hebt gehad die na een paar maanden 'clean' met een vergelijkbare afweging zaten, kun je je advies alleen maar baseren op 'gevoel' of op fatsoenlijk onderzoek.
Aangezien mijn advies deels gebaseerd was op onderzoek, en voor een groter deel op de ervaring dat er wel degelijk een (bescheiden) vorm van tolerantie optreedt bij regelmatig gebruik van 2C'tjes, kan ik er niet zo goed tegen dat mijn advies wordt weggewimpeld op 'gevoel'. :nosmile:
Artiest [artist=175769]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
Leuke en leerzame discussie om te lezen als 2 mensen met veel verstand van zaken een mening verschil hebben :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 5 november 2010 om 09:30:
Het is altijd lastig om een algemene richtlijn te ontdekken die voor iedereen geldt.
Maar ik zie wel een duidelijke trend dat 2C-B wat meer potentie heeft voor bodyload dan 2C-I.

Ok dat is goed nieuws
Wat betreft 2C-C trouwens: Dat 'moe'-gevoel hoort er een beetje bij en is sowieso geen bodyload, of voelde je de moeheid echt ín je spieren? :)

ja vermoeide spieren en dat het heel veel moeite koste om iets te doen.
daarna werd het meer een bodyhigh, een heel relaxt tintelent gevoel, niet echt moe maar gewoon luiheid.
Niet op willen staan omdat je zo lekker ligt (niet dat je het amper kan omdat je zo moe bent)
Waarschuw beheerder
Gisteren voor het eerst 2CB gedaan, eerst 1 en een kwart. Na een uur voelde ik nog helemaal NIETS. Toen er nog een bijgenomen, drie kwartier later nog steeds niets. Uiteindelijk er nog een bijgenomen. Uiteindelijke spacede ik hem HARD! Ik moest mijn best doen om hem de baas te blijven en zag werkelijk dingen die er niet waren. Er kwam rook uit de muren, het regende binnen, ik stond in een put stond, ik liep tegen een heuvel op, de gordijnen begonnen te bewegen, de huizen op straat begonnen te bewegen, het leek alsof iedereen aan het geeuwen was, degene met wie ik was leek net een dier, het leek alsof ik twee watervallen op mijn wangen had zitten. Het enge vond ik dat ook mijn lichaam niet meer relaxed aanvoelde. Ik was ervan overtuigd dat ik in een Nederlandse speelfilm (een thriller) terecht was gekomen. Een paar keer moest ik KEIhard lachen. Ik zag ook groene en paarse spikkels op muren en op hoofden. Ik kreeg last van kaakklemmen. Al met al had ik net iets teveel genomen om het helemaal relaxed te laten zijn. Op een gegeven moment begon ik me ook echt heel erg onaantrekkelijk te voelen. Als ik het nog eens ga doen, houd ik het bij twee en dan ga ik niet naar een omgeving waar ik zoveel prikkels krijg. Ik kon het niet aan om een praatje te gaan maken met de bekenden die ik tegenkwam.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van who's your daddy op vrijdag 5 november 2010 om 18:51:
wat is een bodyload?

kortgezegd: negatieve merkbare effecten op het lichaam wanneer onder invloed
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iris_c op vrijdag 5 november 2010 om 16:04:
Gisteren voor het eerst 2CB gedaan, eerst 1 en een kwart. Na een uur voelde ik nog helemaal NIETS. Toen er nog een bijgenomen, drie kwartier later nog steeds niets. Uiteindelijk er nog een bijgenomen. Uiteindelijke spacede ik hem HARD! Ik moest mijn best doen om hem de baas te blijven en zag werkelijk dingen die er niet waren. Er kwam rook uit de muren, het regende binnen, ik stond in een put stond, ik liep tegen een heuvel op, de gordijnen begonnen te bewegen, de huizen op straat begonnen te bewegen, het leek alsof iedereen aan het geeuwen was, degene met wie ik was leek net een dier, het leek alsof ik twee watervallen op mijn wangen had zitten. Het enge vond ik dat ook mijn lichaam niet meer relaxed aanvoelde. Ik was ervan overtuigd dat ik in een Nederlandse speelfilm (een thriller) terecht was gekomen. Een paar keer moest ik KEIhard lachen. Ik zag ook groene en paarse spikkels op muren en op hoofden. Ik kreeg last van kaakklemmen. Al met al had ik net iets teveel genomen om het helemaal relaxed te laten zijn. Op een gegeven moment begon ik me ook echt heel erg onaantrekkelijk te voelen. Als ik het nog eens ga doen, houd ik het bij twee en dan ga ik niet naar een omgeving waar ik zoveel prikkels krijg. Ik kon het niet aan om een praatje te gaan maken met de bekenden die ik tegenkwam.

Klinkt aardig heftig indeed (ook wel vet :$)
Maar als je je niet op je gemak voelt is het natuurlijk zonde en beter om het volgende keer iets rustiger aan te doen :)
Waarschuw beheerder
donateur
erst 1 en een kwart. Na een uur voelde ik nog helemaal NIETS. Toen er nog een bijgenomen, drie kwartier later nog steeds niets. Uiteindelijk er nog een bijgenomen

als ik 2cb slik dan duurt het wel 2 uur tot het werkt
beter nakkie nem,en
Werkzaam bij Hard Audio Events
Artiest {SHOWLIST artist 65376, 76174}
Waarschuw beheerder

te snel bijpakken is ook niet echt slim he ;)

wijze les voor de volgende keer!

tijd met inslaan verschilt heel erg. bij mij begint het na 3 kwartier al een beetje meestal.
bij maat van me 2 tot 2,5 uur :)
Waarschuw beheerder

Jammer van je ervaring. Ook jammer dat je zo onverantwoordelijk met dit soort dingen omgaat. Ben wel blij om te horen dat je niet direct een en al negatief over de verbinding bent.

Uitspraak van Emiel :bounce: op vrijdag 5 november 2010 om 18:54:
kortgezegd: negatieve merkbare effecten op het lichaam wanneer onder invloed

Dit is ook persoons/dosis gebonden :). Bij 20 mg merk je vaak niet zoveel van de bodyload. Die begint vaak pas na de 30 mg (voor de gemiddelde user..) op te treden.
Had zelf laatst op 32 mg er heel af en toe even last van. Vooral op momenten dat ik even ging liggen. Ogen dicht, en dat ik dan voelde alsof er een of andere lichtbron aan mijn gezichttrok. Alsof iets mijn wang zegmaar naar achter wilde trekken.

Hecht er zelf nooit zoveel waarde aan, en heb er dus ook niet zoveel last van, alhoewel ik toen op +- 50 mg hem behoorlijk had zitten in mn spieren :).
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Emiel :bounce: op vrijdag 5 november 2010 om 18:57:
Klinkt aardig heftig indeed (ook wel vet )

+1 :$
maar klinkt alsof je het niet thuis hebt gedaan, waardoor inderdaad te veel invloeden en prikkels, zodat je er niet van kunt genieten.
kzou het nog eens proberen met dezelfde hoeveelheid, maar dan in een klein groepje en gewoon lekker chill thuis. denk dat je het dan zeker een beter plekje kan geven allemaal (Y)

Waarschuw beheerder
Hoe zit het met de verkrijgbaarheid van de 2c-tjes ? Heb de indruk dat het wat ingezakt is sinds een grote RC vendor is gestopt :) Bv 2c-i :) 2c-b was zoiezo al moeilijker te krijgen :) Wat betalen jullie zoal voor een grammetje ?
Waarschuw beheerder
Voorlopig zitten we nog niet zonder hier, maar je hoort wel steeds meer verhalen over een zekere schaarste nu de grootste vendor eruit ligt. :'(
Grammetje in het straat-circuit ligt meestal tussen E 150 en E 200.
Heel soms hoor je weleens prijzen van rond de E 125, maar dat is echt een uitzondering.
Prijzen bij de (betrouwbare) Internet-verkopers ben ik niet echt van op de hoogte.
Post ik hier ook liever niet om te voorkomen dat iedereen dollartekens in zijn ogen krijgt en genaaid gaat worden door een van de vele fake-sites. :nosmile:

PS Mijn avatar bevat een vetter molecuul!! :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Enige 2c die ik nog bij een betrouwbare vendor kan krijgen is 2c-e :) Dit dan wel voor een heel leuk prijsje :) maar toch vind het jammer dat ik mijzelf geen voorraad heb ingeslagen bij die andere vendor ! Een nederlandse vendor heeft trouwens aangekondigd binnenkort nieuwe producten in stock te krijgen :d ben benieuwd

Uitspraak van Kontra-indication op maandag 8 november 2010 om 07:48:
PS Mijn avatar bevat een vetter molecuul!!

Haha :p nog maar paar keer LSD gedaan en moet er eigenlijk nog een mening over vormen :d als ik iets beter vind als MDMA word dat zeker mijne nieuwe avatar :d Krijg binnenkort misschien een sample DOC binnen dus dan zouden we evt DOC hierbij kunnen plaatsen :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 november 2010 om 11:58:
als ik iets beter vind dan MDMA

Psilocybin (Y)

Oh en ik verwacht mescaline ook, maar dat heb ik nog niet ervaren :)

Edit: creds go to Kontra
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heartpressure op maandag 8 november 2010 om 13:00:
Psylocybin

Psilocybin ;P
(...als we dan toch op de verbetertour gaan)

Uitspraak van verwijderd op maandag 8 november 2010 om 11:58:
Een nederlandse vendor heeft trouwens aangekondigd binnenkort nieuwe producten in stock te krijgen

Ga er maar niet vanuit dat daar 2C'tjes bij zitten hoor.
Denk eerder schrale rommel als mephedrone, benzo fury of van die andere rotzooi waar de Engelsen hun IQ mee conditioneren. :)
Misschien anders wat JWH'tjes of vage tryptamientjes, maar denk dat een Nederlandse vendor zich niet aan 2C-X gaat wagen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 8 november 2010 om 14:34:
Psilocybin ;P
(...als we dan toch op de verbetertour gaan)

psilocybine (...als we dan toch op de verbetertour gaan) :lol: (Y)

of van die andere rotzooi waar de Engelsen hun IQ mee conditioneren. :)

Ik moest lachen :lol: Mooi uitspraak.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op maandag 8 november 2010 om 15:18:
psilocybine (...als we dan toch op de verbetertour gaan)

Dat is dan weer een fail :9. Psilocybin = English. And there's nothing wrong with that ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heartpressure op maandag 8 november 2010 om 15:33:
Dat is dan weer een fail :9. Psilocybin = English. And there's nothing wrong with that ;)

Ja zo kunnen we wel doorgaan, zet dan gelijk [img width=156 height=23]http://img521.imageshack.us/img521/4074/psyd.png[/img] neer. (sorry PF ondersteunt geen cyrillisch alfabet)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op maandag 8 november 2010 om 16:00:
Ja zo kunnen we wel doorgaan

Tsja, dan moeten we LSD officieel ook LZD gaan noemen natuurlijk. :P
Maar ik ging er al vanuit dat Josse de Engelse naamgeving gebruikte. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 8 november 2010 om 16:05:
Tsja, dan moeten we LSD officieel ook LZD gaan noemen natuurlijk. :P
Maar ik ging er al vanuit dat Josse de Engelse naamgeving gebruikte. :)

Is ook maar humor :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heartpressure op maandag 8 november 2010 om 13:00:
mescaline

Ja er zou inderdaad eens een iemand wat synthetische mescaline moeten maken :p Of een leuke extractie is ook voldoende :) Kon het synthetische spul krijgen voor 120 euro per gram maar dit is mij toch een beetje teveel :)
Misschien anders wat JWH'tjes of vage tryptamientjes

Deze vendor had al heel wat vage tryptaminen maar de nieuwe stofjes zijn idd JWH stoffen :) Echter heeft deze vendor wel ooit 2c-i in stock gehad :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 november 2010 om 19:20:
Ja er zou inderdaad eens een iemand wat synthetische mescaline moeten maken

Wat is er mis met San Pedro poeder?
Gewoon een lekker soepje van maken met flink wat ballen erin.
Merk je niets meer van die smerige smaak en je tript hem dan ten minste op het volledige scala aan alkaloïden.
...of je voert zelf een extractie uit natuurlijk, dat is ook nog een optie. (Y)

Synthetische is inderdaad afgrijselijk overpriced.
Moet zeggen dat E 120 per gram nog aan de goedkope kant is.
Prijzen van E 160-200 zijn zeker geen uitzondering. :(
Ach ja, gelukkig heeft iemand hier in de buurt nog wat 4-AcO-DMT liggen.
Ook geniaal spul ben ik twee maanden geleden achter gekomen. :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 8 november 2010 om 19:43:
4-AcO-DMT

1 van die vage tryptamientjes ^^.Moet nog steeds een keer foxy methoxy(5-MeO-DIPT) proberen :p
Prijzen van E 160-200 zijn zeker geen uitzondering.

Voor een gram 2c valt dit nog mee :p als je het per dosis gaat bekijken maar aangezien een mescalinetrip toch minstens 200mg is :p haal je er ook niet zoveel uit :d

Niets buiten het feit dat het eruitziet als snot (als je er soep van maakt) en nog erger smaakt :p wil ook gewoon niet overgeven in een trip , verneukt mn mindset aardig hard :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 november 2010 om 20:07:
nog erger smaakt

Meestal wordt het je op een forum niet in dank afgenomen als je ergens te serieus op ingaat... ;)
Maar ik vind serieus dat snot nog het meest naar soep smaakt.
Dus in dat opzicht hoeft iets wat 'erger dan snot smaakt' niet eens zo heel smerig te zijn. :P

1 van die vage tryptamientjes

4-AcO-DMT is niet vaag!
4-AcO-DMT is vette shit! B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 8 november 2010 om 20:40:
Meestal wordt het je op een forum niet in dank afgenomen als je ergens te serieus op ingaat...

Ja maar er zijn overigens wel mensen die inderdaad vinden dat je alleen de hele cactus moet doen (dus niet alleen de mescaline) en dat het kotsen er gewoon bijhoort als een soort van lichamelijke zuivering voor de trip kan beginnen :) Overigens is dit het 2c-b forum en niet het Welke pillen zijn er NU bij jullie in de buurt forum dus denk ik dat men hier wel wat van elkaar kan verdragen ;) :p

4-AcO-DMT

Ik hoor hier prijzen van 130 voor een grammetje ? Beetje normaal ? Misschien dat ik het wel eens een keer koop als het echt zo vet is :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 november 2010 om 22:55:
Overigens is dit het 2c-b forum en niet het Welke pillen zijn er NU bij jullie in de buurt forum

:lol:
Dat is ook echt het Tokkie-café van PF.
Wat een gare sukkels zitten daar toch vaak... :nosmile:

Ik hoor hier prijzen van 130 voor een grammetje ?

Dat is zeer acceptabel!
Ik zou hem kopen voor deze prijs.
Als het tegenvalt, mag je het restant wel naar mij sturen zelfs. ;P
Het is echt een heel vet stofje, je voelt duidelijk de paddo-invloeden! (Y)
Artiest {SHOWLIST artist 68437, 59028, 53364, 60556}
Waarschuw beheerder

Zijn er mensen die dat gewoon de deur uit doen dan? Was altijd van mening dat je zelf een dergelijke cactus moest kweken. Zat al bijna op e-bay te zoeken naar cactussen die al groot genoeg zijn!:P

4-AcO-DMT

Ik hoor hier prijzen van 130 voor een grammetje ? Beetje normaal ? Misschien dat ik het wel eens een keer koop als het echt zo vet is

DMT is toch niet zo duur normaal?:O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op maandag 8 november 2010 om 23:01:
Zijn er mensen die dat gewoon de deur uit doen dan?

Tuurlijk, aangezien handel in een onbewerkte plant c.q. extract volgens de UN-conventies per definitie niet strafbaar kan zijn.
Dus in deze tijden van Internet-vendors was het wachten op de eerste cactusteler die zijn San Pedro's in poedervorm de deur uit doet. :lol:
Nou moet ik er wel bij zeggen dat het poeder eigenlijk niet onder die conventie valt en dus wel onderschept kan worden.
Maar gedroogde schijfjes of gehele cactussen vallen er wel onder. (Y)

Het begint hier trouwens een beetje op MSN te lijken... :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op maandag 8 november 2010 om 23:01:
DMT is toch niet zo duur normaal?

Die acetoxy op de 4-positie heeft nogal grote gevolgen voor de prijs.
Moet je er eerst opzetten en erop zien te houden, wat niet echt gemakkelijk is zonder bachelor organische chemie. ;)
donateur
Waar baseer je dit op dan?
Heb je zelf ooit een periode van 4 maanden niets genomen en daarna geconstateerd dat dit geen invloed had op je gevoeligheid?

Ten eerste denk ik niet dat we deze hele discussie hadden gehad als we dit in person hadden besproken en niet op het net. Wat ik namelijk bedoel, maar zo op schrift dan altijd weer net niet goed onder woorden breng, is niet dat er GEEN tolerantie op treedt. (al valt dat misschien zo wel te lezen, geef ik toe; dat is dan ook het voordeel aan een gesprek, je kunt gelijk nuanceren en bijsturen als je niet goed begrepen wordt, en je kunt klemtonen veel beter leggen, dat kan hier niet) Maar WEL dat er in ieder geval, en dat is mijn ervaring, waarbij ik wel de ervaring van een hoop mensen waarmee ik heb getript, integreer, dat het in ieder geval NIET zo is dat er een DIJK VAN een tolerantie op treedt.

4 maanden niets nemen is er hier niet bij, ik denk dat je dat wel weet. Wel heb ik inmiddels een paar ervaringen met een aantal dagen achtereen 2C's, en ik kan geenzins vaststellen dat ik dosissen heb of had moeten verhogen ten opzichte van normaal omdat ik de vorige dagen ook 2C'tjes op had.
Lijkt mij toch ook het andere aspect dat bij tolerantie komt kijken ;)

Bovendien hebben we het in Pim's situatie NIET over een periode van langdurig gebruik, maar juist over een periode van relatief langdurig GEEN gebruik. Dat is wel wat anders.

Daarnaast gebruik ik de 2C's natuurlijk sowieso relatief regelmatig, maar als het op doseren aankomt, nee, heb ik niet de indruk dat het steeds hoger moet omdat er tolerantie optreedt, eerder en eigenlijk alleen omdat ik zelf op bepaalde momenten wel eens een diepere trip wens, als de vooraf bedachte setting dat mogelijk maakt.
Lastig uit te leggen en nu met details te omkleden, maar neem van me aan dat ik dit voor m'n eigen tripgedrag redelijk geanalyseerd heb ;)
En soms is dat niet zo en wordt er gewoon een milder tripje ingecalculeerd. Ik heb dan ook niet dat het ineens te mild is (onverwachts, door dus bijv. enige tolerantie). Maar goed, genoeg cases uit eigen ervaring even.

- Er geen enkel wetenschappelijk onderzoek is naar het optreden van tolerantie bij regelmatig gebruik van 2C'tjes.

Dat is een belangrijke opmerking inderdaad, die deels dat wat je zelf zegt daarna al onderuit haalt; er is geen wetenschappelijk onderzoek gedaan.
Waar je zelf mee verder gaat is, wat ik er nu uithaal, óf deels eigen interpretatie van onderzoeken, (en/)óf die van (andere) wetenschappers, maar net wat jezelf zegt; het is géén onderzoek.
Verder is het wel zo dat met, dat wat je uit vele eigen trips kunt halen, danwel ook op bijv. Erowid of andere reportssites kunt lezen, wel een schat van informatie, niet altijd even betrouwbaar en zeker niet zo welomkleed als een wetenschappelijk artikel, maar het is wel one of the best available. Naast dat interpretaties van de mechanisme achter bepaalde concepten natuurlijk wel degelijk van waarde (kunnen) zijn.

Daarentegen is er wel onderzoek gedaan waaruit blijkt dat de receptor waarop de 2C'tjes een belangrijk deel van hun psychedelische effecten uitoefenen al na een dynamische activatie van een half uur wordt gereguleerd.
In 'normale' taal: Al na een half uur komen er meer knopjes beschikbaar waar je 2C'tje aan kan draaien. ;)

Grappig dat je zegt meer knopjes, in feite krijg ik daar een idee bij, als je het zo opschrijft, hoe meer knopjes voor je 2C'tje om aan te draaien, hoe beter het werkt :) Dus dat zou met deze woorden tolerantie imo tegen spreken.

Aangezien zo'n verandering alleen kan optreden door invloed op de gentranscriptie, dus op DNA-niveau, wordt het wel heel erg spannend...:

Wordt wel spannend ja en dit laat bij mij half een lichtje branden, ergens weet ik dit maar ik weet de details er niet (meer) van.

Anyway, terugkomend op de knopjes analogie. Meer knopjes is prima, maar ik denk dat als je, om bij deze analogie te blijven, te kort doet aan het mensenlijk lichaam als je alleen gaat kijken naar [aantal knopjes]. Verder bordurend op de knopjes; mijn oven knop draait stroef. Analoog daaraan, kan ik me voorstellen dat niet alleen het [aantal] knopjes, maar ook de [functie van] de knopjes er toe doet. Om bij simpele mensentaal te blijven.
Overigens die knop van de oven; hij wordt keer op keer vervangen door de fabrikant, maar om de zoveel tijd treedt hetzelfde probleem op :(. Afijn, ze sturen altijd gratis een knop toe (waarvoor warme douche & hulde), dus voor nu geen reden de oven te vervangen.

maar vier maanden niets gebruiken zou er niet voor zorgen dat er iets van die invloed op je DNA wordt teruggedraaid!? :/

Wat mij hier weer niet duidelijk is, is: stel je hier nu een vraag, of stel je dat wat je zegt?

Afijn, stuur mij eens dat artikel van die DNA expressie, wil daar wel (weer) eens wat over lezen dan.

Kijkende naar het feitelijk optreden van tolerantie van MDMA, zou ik zeggen dat het grootste gedeelte daarvan na enkele maanden wel weg is, ik zie niet in waarom bij 2C'tjes, die 'tolerantie', wat zeker niet zo'n hoge dijk is als die bij MDMA (niet dat ik dat nou ook gelijk perse een hoge dijk wil noemen), zich niet zou terugdraaien.
Het gaat mij erom dat je een advies ergens fatsoenlijk op moet baseren.
En tenzij je al tien mensen hebt gehad die na een paar maanden 'clean' met een vergelijkbare afweging zaten, kun je je advies alleen maar baseren op 'gevoel' of op fatsoenlijk onderzoek.
Aangezien mijn advies deels gebaseerd was op onderzoek, en voor een groter deel op de ervaring dat er wel degelijk een (bescheiden) vorm van tolerantie optreedt bij regelmatig gebruik van 2C'tjes, kan ik er niet zo goed tegen dat mijn advies wordt weggewimpeld op 'gevoel'. :nosmile:

Ja, bij het lezen van het onderste kreeg ik even een :aai: idee. Klinkt wat sneu, maar goed. Ik wimpel je advies niet weg! Ik heb er alleen een andere mening over. Mijn advies is ook niet (alleen) gebaseerd op gevoel, maar op ook op ervaring en die ervaring durf ik wel redelijk ruim te noemen.
Daarnaast, net wat ik eerder zei, ik bedoelde niet dat er geen tolerantie optreedt, maar in ieder geval ook geen dijk om nou heel veel rekening mee te houden, wat mij betreft.

Jep, en fatsoenlijk onderzoek is er dus niet. BLijven over: interpretaties van achterliggende mechanismen, niet onbelangrijk en zeker van waarde, maar ook schatten aan experiences en daar enigzins mee verweven inderdaad; een beetje gevoel.
dat er wel degelijk een (bescheiden) vorm van tolerantie optreedt bij regelmatig gebruik van 2C'tjes

Hier ben ik het dus wel mee eens, maar wel met nadruk op bescheiden. Zelf vind ik het, voor m'n eigen tripervaringen en die van andere, in ieder geval niet iets om bij het 'calculeren van dosissen' (in feite werk je ook niet eens met rekensommen en blijft het dus; gevoel!) rekening mee te houden. En ik moet zeggen, dat levert hier in de omgeving ook geen negatieve ervaringen op. Geen mensen die te hard gaan na een geruime tijd niet gebruiken (de mede-tripper die ik had meegenomen op de Veluwe is overigens binnenkort wel een mooi testpersoon hiervoor, na 14+ maanden geen 2C-gebruik) en weinig klachten over te zwakke trips in perioden van wat frequenter nuttige van onze geliefde stofjes :)
Dus voor mij is het iig niet iets om rekening mee te houden, als een ander dat wel doet, is dat natuurlijk verder prima :)
Zo lang dat de juiste ervaringen oplevert is dat verder niets om aan te tornen (Y)

Nog steeds denk ik niet dat het mis zal gaan als Pim 23 mg of 25 mg zou pakken.

Daarom, net wat ik zeg, het zijn nog steeds geen rekensommen, dus er komt sowieso altijd gevoel bij kijken, dus hoe goed je je tolerantie verhaal wel of niet kunt onderbouwen, uiteindelijk zit in de dosisbepaling altijd een stuk gevoel, welke gedachten er ook achter zitten (meer of minder dan vorige keer, etc).
En anders ben ik erg benieuwd naar je sommen :)

So far for that en even een nieuwe post..
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 november 2010 om 21:56:
Hoe zit het met de verkrijgbaarheid van de 2c-tjes ?

Voorlopig zitten we nog niet zonder hier,

Inderdaad.

Heb de indruk dat het wat ingezakt is sinds een grote RC vendor is gestopt :)

Maar dat is wel een probleem voor de toekomst. Ik wil nu meer T7 en I, maar dat is nu lastiger geworden. Overigens zijn er zeker twee betrouwbare gestopt.
2c-b was zoiezo al moeilijker te krijgen :) Wat betalen jullie zoal voor een grammetje ?

2C-B is de situatie weer van verbeterd gelukkig :)
Grammetje in het straat-circuit ligt meestal tussen E 150 en E 200.

Jeps :)
dollartekens in zijn ogen krijgt en genaaid gaat worden door een van de vele fake-sites. :nosmile:

Daar mee uitkijken inderdaad! Er zijn veel meer scamsites dan betrouwbare! Moet sowieso maar op zoek naar een goede betrouwbare!
Ga er maar niet vanuit dat daar 2C'tjes bij zitten hoor.
Denk eerder schrale rommel als mephedrone, benzo fury of van die andere rotzooi waar de Engelsen hun IQ mee conditioneren. :)
Misschien anders wat JWH'tjes of vage tryptamientjes, maar denk dat een Nederlandse vendor zich niet aan 2C-X gaat wagen...

Hehe, dit denk ik ook!
Synthetische is inderdaad afgrijselijk overpriced.
Moet zeggen dat E 120 per gram nog aan de goedkope kant is.
Prijzen van E 160-200 zijn zeker geen uitzondering. :(

Tja, het is dat je van mescaline, ondanks synthetisch, toch aardig wat nodig hebt voor een tripje. Toch zou ik genoemde bedragen er wel een keer voor over hebben. Maar 120 is, gezien dat wat je nodig hebt voor een tripje, dan toch wel een nog aangenaam prijsje en inderdaad, liever niet richting de 200 dan..
Ach ja, gelukkig heeft iemand hier in de buurt nog wat 4-AcO-DMT liggen.
Ook geniaal spul ben ik twee maanden geleden achter gekomen. :D

Oh, hier ook nog wel genoeg van liggen ja :D
Maaruh, de genialiteit nog niet ontdekt ervan. Ik heb er wel al ervaring mee; maar ik kan die gewoon nog niet geniaal noemen 8)
Nee, was niet zo'n goede eerste keer. En dat lag aan; de setting.
Prijzen van E 160-200 zijn zeker geen uitzondering.

Voor een gram 2c valt dit nog mee :p

Inderdaad, daarom is het eerder genoemde voor een gram niet zo gek. Zeker gezien je er veel uithaalt en inderdaad per dosis (of beter soms nog; per uur trippen :D ) is het gewoon nog (soms zelfs erg) goedkoop. Bij Mescaline is dat net wat je zegt een iets ander verhaal.
Zelf nog geen ervaring met Mesca (de cactussen staan nog goed), maar met wat ik er over gehoord heb, zou ik het er wel een keer voor over hebben :)
4-AcO-DMT

Ik hoor hier prijzen van 130 voor een grammetje ? Beetje normaal ?

Mooie prijs, zeker reëel en goedkoper dan normaal denk ik zo :)
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 8 november 2010 om 22:59:
Ik zou hem kopen voor deze prijs.

Uitspraak van Kontra-indication op maandag 8 november 2010 om 22:59:
Als het tegenvalt, mag je het restant wel naar mij sturen zelfs. ;P

Idem, ware het niet dat ik er nu wel ff genoeg van heb liggen, dus dat het nu niet echt direct nodig zou zijn :P Eerst wat opmaken!
En dan in een veel betere setting dan de 1e keer!
Waarschuw beheerder
Is 4-AcO-DMT dan ook werkelijk een paddo trip, zonder de negatieve bijwerkingen die sommige mensen van paddos krijgen? (misselijkheid)
donateur
Ik hoor van mensen dat ze het wel iets anders vinden, maar dat het er zeker in de buurt komt. Over misselijkheid weinig terug gehoord.

Zelf die ene keer ook geen last van gehad, maar moet zeggen dat ik er met paddo's zelf ook nauwelijks/geen last van had, meen ik me te herinneren, want dat is inmiddels wel al erg lang geleden..
Die ene ervaring die ik nu heb met 4-Aco-DMT vind ik zelf wat karig om uit te putten, maar tot nu toe geen slechte verhalen iig. Ken wat mensen die er echt fan zijn, so to say. Al zal dat bij gebrek aan paddo's zijn, dat wel.
Waarschuw beheerder
Hmm oké, nouja ik weet waar ik altijd nog een keer wat kan halen, dus als ik weer centen heb, ga ik het eens proberen denk ik :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heartpressure op dinsdag 9 november 2010 om 11:47:
Is 4-AcO-DMT dan ook werkelijk een paddo trip, zonder de negatieve bijwerkingen die sommige mensen van paddos krijgen?

Als je de vraag zo ongenuanceerd stelt, moet het antwoord eigenlijk 'nee' zijn. :p
Want het is natuurlijk niet 'werkelijk' een paddo trip.
Het is echter van alle psychedelica die ik ooit heb geprobeerd degene die het dichtst in de buurt van paddo's komt.
Ik zou zelf zeggen dat het voor meer dan 80% een paddotrip benadert, en in die overige 20% zitten dan vooral veel negatieve kanten van paddo's.
Misselijkheid is in ieder geval een effect dat bij 4-AcO-DMT vrij zeldzaam is. :)
Daarnaast veel minder omslag van introvert/extravert of positief/negatief, wat bij paddo's relatief vaak optreedt.
Ten slotte het geniale voordeel dat een poeder fatsoenlijk te doseren is en een paddestoel niet. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 9 november 2010 om 14:44:
Misselijkheid is in ieder geval een effect dat bij 4-AcO-DMT vrij zeldzaam is.

+1

Daarnaast veel minder omslag van introvert/extravert of positief/negatief, wat bij paddo's relatief vaak optreedt.

Moet ik toch een -1 geven, ik hou er juist van dat je van het ene op het andere moment zo kan shiften in gevoel. Dat maakt paddos juist ook zo bijzonder imo :)

Ten slotte het geniale voordeel dat een poeder fatsoenlijk te doseren is en een paddestoel niet.

Altijd prima (Y). Neem aan dat het poeder ook gewoon met water weg te drinken is? Heb de laatste tijd vette kuren met capsules, dat ze blijven plakken aan mn gehemelte enzo..best irritant.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heartpressure op dinsdag 9 november 2010 om 15:22:
ik hou er juist van dat je van het ene op het andere moment zo kan shiften in gevoel

Shiften in gevoel is er nog wel, maar minder extreem.
Ik had in mijn laatste ervaring met 4-AcO-DMT ook een periode dat ik helemaal niets wilde zeggen.
Maar in een tijdsduur van vijf à tien minuten sloeg dat toch weer om naar langdurige gesprekken.
Wat ik me vooral herinner van paddo's is dat die omslag vaak op zeer ongepaste momenten kwam.
Daar heb ik dus met 4-AcO-DMT nog geen last van gehad, hoewel de ervaring redelijk beperkt is (tot nu toe).

Uitspraak van Heartpressure op dinsdag 9 november 2010 om 15:22:
Neem aan dat het poeder ook gewoon met water weg te drinken is?

Is vast niet bevorderlijk voor de smaak.
Misschien beter 'strooien' op een lepeltje honing en dat weghappen.
Wel vage shit met die capsules, je hebt zeker van die doorzichtige gelatine caps?
Die gaan namelijk vrij snel plakken...
Heb zelf nu gekleurde uit China, heb het idee dat die minder gaan plakken.
Daarnaast helpt het om geen water maar iets als sinaasappelsap te gebruiken om je capsule mee weg te spoelen.
Door het (citroen-?)zuur in de sinaasappelsap plakt het materiaal van de capsule minder makkelijk aan je gehemelte. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 9 november 2010 om 15:36:
Is vast niet bevorderlijk voor de smaak.

Smaak heb ik nooit moeite mee :9. Dat is het zelfde als een shotje sterke tequila, achterover slaan, even vies kijken en het is weg :9.
Maar als je nog een goede caps vendor kent, graag :). Heb sowieso op dit moment inderdaad van die doorzichtige gelatine caps van maat 0. Die zijn nog best 'groot' dus misschien moet ik maar eens maatje 4 of 5 opzoeken :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heartpressure op dinsdag 9 november 2010 om 15:45:
Maar als je nog een goede caps vendor kent, graag

Ken ik wel, maar de minimale afname is 20.000 stuks geloof ik.
Dus wellicht is dat enigszins out of your league. ;)

Overstap van maatje 0 naar 4 of 5 is wel erg groot trouwens.
Zelf vind ik maat 0 vrij ideaal, vrijwel alles pas erin en is makkelijk door te slikken.
Natuurlijk past bijvoorbeeld 2C-I ook wel in een maatje 5.
Maar al dat gepriegel is alleen maar extra kans op knoeien. :)
donateur
Uitspraak van Heartpressure op dinsdag 9 november 2010 om 15:45:
Die zijn nog best 'groot' dus misschien moet ik maar eens maatje 4 of 5 opzoeken :)

Waarom geen maatje 3? :)
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 9 november 2010 om 15:56:
vrijwel alles past erin en is makkelijk door te slikken.

alleen een shitload aan 4-FMP of Methylone wordt wat proppen. Daarom is een maatje 2 ook wel goed.

Afijn, je kunt natuurlijk ook twee caps maken :) Zeker als je aantallen als
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 9 november 2010 om 15:56:
20.000 stuks

besteld :P
2cb, leuk spul. Veel lach en trip avonden aan over gehouden, al moet ik wel zeggen dat ik 2cb het fraaist vind rond de 60 mg per dosis en op een feest tussen de 30 en 40 mg.

Op een feest is de beleving van de muziek en je beeld echt heel intens!:)

Heb overigens ook wel is 2ce gehad, maar vond dat niet zo heel bijzonder eigenlijk. Het mog van mij toen wel heftiger! Had ook het gevoel dat bij 2cb meer lach kicks aanwezig zijn?!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op dinsdag 9 november 2010 om 17:54:
Heb overigens ook wel is 2ce gehad, maar vond dat niet zo heel bijzonder eigenlijk. Het mog van mij toen wel heftiger! Had ook het gevoel dat bij 2cb meer lach kicks aanwezig zijn?!

:P
iets beter doseren denk ik. hou er rekening mee dat een paar mg meer een heel andere trip kan betekenen 2C-E is er 1tje welke je niet moet onderschatten. lijkt behoorlijk veel op LSD al vind ik de bodyload bij 2C-E wel vervelend.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op dinsdag 9 november 2010 om 17:54:

hoeveel mg heb je toen gehad ?
Waarschuw beheerder
kan iemand mij vertellen wat de bodyload van 2cb nu precies inhoud?
Uitspraak van Ricardo Español op dinsdag 9 november 2010 om 19:22:

25mg

Uitspraak van mister-extreme op dinsdag 9 november 2010 om 18:28:
2C-E is er 1tje welke je niet moet onderschatten. lijkt behoorlijk veel op LSD al vind ik de bodyload bij 2C-E wel vervelend.

Lichtelijk wel idd, maar kon toen gewoon wel heftiger:P

Artiest {SHOWLIST artist 55565, 54685}
Waarschuw beheerder
EINDELIJK heb ik mijn hand weten te leggen op 2cb... heb me rotgezocht hier! (blijkbaar in mijn kringetje niet zo makkelijk te krijgen)
Iemand enig idee hoeveel mg de gele paddestoeltjes bevatten?
donateur
Uitspraak van julian6 op dinsdag 9 november 2010 om 21:31:
wat de bodyload van 2cb nu precies inhoud?

ER is niet 'één "de" bodyload van 2C-B', bodyload is al dat wat ontstaan aan negatieve bij-effecten tijdens een tripje. Dat kan misselijkheid zijn, buikpijn, of spierspanning, of andere dingen die je niet 1,2,3 bijzonder aangenaam zou noemen.

'Bodyhigh' is dat wat er positief aan kan zijn, het tegenovergestelde dus eigenlijk.

Load is a burden

en high moet fijn zijn :P

Ieder kan zo z'n eigen vervelende dingetjes ervaren, ook is het niet iets dat perse optreedt en is het ook iets wat gaan de weg je meer tript, althans is mijn ervaring (ik spreek voor een aantal mensen uit mijn omgeving), ook eigenlijk wel (goeddeels) verdwijnt. In het begin had ik er zelf wel eens last van, nu is dat nog slechts met een paar notaire van de 2C-serie in specifieke hoge doseringen. Zo moet ik bijvoorbeeld niet denken aan 2C-E in een dosering van 25mg! (Zie hieronder)

Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op dinsdag 9 november 2010 om 21:44:

25mg

Pfff. Weet je zeker dat dat 2C-E was? :S
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 november 2010 om 22:36:
emand enig idee hoeveel mg de gele paddestoeltjes bevatten?

10 á 12 ofzo, als ik me niet vergis.. Maar laat er anders eentje testen, dan weet je het tenminste echt..
laatste aanpassing