of 18 of 22 mg zit nog beetje te twijvelen, qua bodyload enzo. xtc ook wat enigszinds, moet niet overheersend worden.
Zou zeker omdat je ook nog niet icm 2c-e hebt gedaan eerst wat lager beginnen
Want 20mg 2c-b valt nog niet eens te vergelijken met 18mg 2c-e
2C-E is echt vele malen potenter
& wat is beste tegelijk 10mg en 1p? en na uur 1p erbij en 8mg ? of anders doen? SUGGESTIES!
Denk ook niet dat ik naar een hc feest ga met zoveel 2c's op
2C-E is echt vele malen potenter, 20mg 2C-B is niets in vergelijking met 20mg 2C-E
Geen hc feest.. Minimal, techhouse, technoDat is wel vet altijd!
eerst 10mg 2c-e droppen , na dik uur / anderhalf uur 1 p'tje + nog x 6/8mg 2c-e , en dan 2 uur later nog een p'tje. Ben niet bekend met combi pillen en 2c's ... dusja maar zo heb je dus de E1 van bijv 1uur t/m 9uur , P1 van 2 t/m 5/6uur , E2 van 2 t/m 10uur , P2 van 4 t/m 8/9 uur ... waarbij dus je eerste pil inslaat als de E op het hoogte punt is en de laatste pil uitwerkt samen met de 1e E dosis ... maar heb je nog ff een naspace van de 2e E hopelijk dan zonder crash
Ok ja dat geloof ik bestEn dan die lasers etc er nog bij
Ik heb wel als ik gewoon thuis ben dat ik dan bijv een Dark/Space Ambient mixje ofzo opzet of wat DnB ... dan ga je ook wel lekker
Dan kan jeje zo mooi mee laten zweven door die muziekJe ziet dan echt alles op die muziek ritme bewegen eh .. vet is dat
In ieder geval denk ik dat de dosering mischien net iets te weinig was
het was wel voor mij de eerste keer
mischien wel door de hoge xtc gebruik, dat het niet doorkwam?)
Euforisch gevoel totaal niet gemerkt,
Meesten nemen iig de 2C-B als de MDMA nog werkt
30mg en meer: gaat (voor mij dan) in het begin echt heel hard; overal waar je kijkt visuals en lichamelijk echt trippend;
daarna veel lol om alles en om het helemaal compleet te maken wat lachgasballonnen en hash, heerlijk
Bij mijn laatste keer had ik een vrij kleine hoeveelheid 4-FMP genomen voor 2C-B
dat werkt wel ff door, ook als is de piek voorbij.
Ik voelde me al een beetje brak omdat de xtc pillen waren 'uitgewerkt'.
Ander muziekje wil dan meestal wel weer helpen
meestal wel balonnen erbij en af en toe es
Dat zat echt op het randje; combinaties kunnen altijd wel verrassend uit de hoek komen
Of een paar ballonnen lachgas
heb het toch wel de nodige keren geprobeerd maar viel toch steeds heel erg tegen
krijg er koppijn van meer niet...
100 minuten is namelijk wel erg kort voor een 2C-B trip
Anderhalf uurtje trippen is idd dan wel raar ...
of het wel een drug voor je is, allicht
Ander muziekje(setting)
visueel gewend was, aan hoe ik alles zag en het was bepaalde momenten gewoon minder.
/combinaties
Ben niet bekend met combi pillen en 2c's ... dusja maar zo heb je dus de E1 van bijv 1uur t/m 9uur , P1 van 2 t/m 5/6uur , E2 van 2 t/m 10uur , P2 van 4 t/m 8/9 uur ... waarbij dus je eerste pil inslaat als de E op het hoogte punt is en de laatste pil uitwerkt samen met de 1e E dosis ... maar heb je nog ff een naspace van de 2e Ehopelijk dan zonder crash
Strak schema, misschien nog ff een grafiekje erbij
Alleen sommige pillen werken lang en sommige werken heftig en kort; is nogal wisselend per druk..
![[img width=494 height=301]http://img20.imageshack.us/img20/6765/2cevsmdma.gif[/img]](http://img20.imageshack.us/img20/6765/2cevsmdma.gif)
heb het toch wel de nodige keren geprobeerd maar viel toch steeds heel erg tegen
wat ik altijd doe is gewoon in en uit ademen IN de ballon , dus gewoon de ballon weer 'opblazen' als het ware.
Ander muziekje wil dan meestal wel weer helpen
Voor jou dan ff simpel grafiekje , maakt hem compleet
Kweenie wat voor grafiek, maar als het een dosis/responscurve moet voorstellen heb ik nog wel wat extra huiswerk voor je.
Maar ben bang dat ik de enige ben die er zo over denkt.
Maar ben bang dat ik de enige ben die er zo over denkt.
Ik heb van t weekend weer is aan de 2c-e gezeten.Het was de 2de keer.
De eerste keer heb ik 16 mg genomen en ik moet zeggen dat het echt wel spacen was zelfs wat visuals(wat bij mij op een of andere manier nooit voorkomt zelfs met lsd niet)vond ik het een geslaagde trip.Afgelopen weekend had ik besloten om 18 mg te nemen om een beetje harder te trippen.
Na een uurtje of anderhalf begon het te werken,na drie uur was ik wel aan t spacen en na 4 uur voelde ik er totaal niks meer van op een of andere manier.Ik was echt teleurgesteld.Heeft iemand enig idee hoe dat kan of heeft iemand dit al meegemaakt?
Ik wil het best nog is proberen maar dan 20mg.tips zijn zeer welkom.
wees er wel op bedacht dat je dan na 10sec al aan het trippen ben
zijn die blauwe paddestoeltjes nog te vinden?
jahoor bartblij alleen ik vond ze te duur tov de inhoud
manne fightforce bedoelt denk een 30mg trip B
200 capsules maat 3 en 4 gekocht
is de trip van paddo's met 2cb te vergelijke?
2-ci is sterker ofzo? Geen ervaring mee... wat is er anders aan?
wat denken jullie van dit idee. De film avatar in 3d kijken met 2c-i op. mij
lijkt dat een geweldige ervaring.