Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 448898x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 16 december 2009 om 22:23:
ik moet meestal flink boeren dan :O :bloos:

ook lekker :P , meestal komt er dan zo'n chemisch bijsmaakje bij , of dat nog net niet ?

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 16 december 2009 om 22:23:
Wel fijn om zoiets te hebben...waaraan je voor jezelf kunt herkennen dat 'het begint' :)

ja dat zeker .

Het gapen wat ik heb bij 2c's duurt meestal een uurtje ofzo ... het trillen kan ik wel flink lang 'last' van hebben , niet echt hinderlijk ofzo :P meer grappig eigenlijk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 16 december 2009 om 14:23:
2CB en 2CI wel, net als de andere niet 2C-X stoffen en die gedragen zich wat anders (lees: niet als MAO-inhibitors) dan 2C-T7 met name en 2C-T2 in mindere mate. 2CB of I met MDMA is een prima idee

Gelukkig heb ik daar niets aan over gehouden dan ;)
Heb zelf nog wel eens geëxperimenteerd met flinke hoeveelheden T2 en MDMA (en B ).

Net als de 350mg 4-Fluor :| Soms doet een mens domme dingen :P

In de vakantie aan de E en LSD. Ben benieuwd!
Verder nog leuke plannen mensen? :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2C-P en 4-Aco-DMT binnenkort proberen :)

2e keer LSD ook wel zin in..

Uitspraak van twee-c-trip7 op woensdag 16 december 2009 om 22:34:
meestal komt er dan zo'n chemisch bijsmaakje bij , of dat nog net niet ?

nee bij mij gelukkig niet :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ponx op woensdag 16 december 2009 om 22:37:
In de vakantie aan de E en LSD. Ben benieuwd!

sowieso DMT aankomend weekend :D

LSD misschien :)

en sowieso met O&N MDAI icm 4fmp
vast ook nog wel een C'tje tussendoor ergens :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van twee-c-trip7 op woensdag 16 december 2009 om 23:02:
sowieso DMT aankomend weekend

DMT, das bij ons de Drie Minuten Toets voor technisch lezen haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DOOD-LOOD op woensdag 16 december 2009 om 23:04:
klinkt als een ingewikkeld transport bedrijf:P

O&N = oud & nieuw :P

MDAI zal een soort MDMA effect moeten hebben zonder het upper gevoel. En daarom 4-FMP erbij om niet in slaap te vallen tijdens het nachtelijk spektakel :P

ff kort stukje van wiki

Effects

The family of drugs typified by MDMA produce their effects through multiple mechanisms of action in the body, and consequently produce three distinct cues which animals can be trained to respond to: a stimulant cue typified by drugs such as methamphetamine, a hallucinogen cue typified by drugs such as LSD and DOM, and an "entactogen-like" cue which is produced by drugs such as MDAI and MBDB.

Uitspraak van Dopey MHL op woensdag 16 december 2009 om 23:12:
DMT, das bij ons de Drie Minuten Toets voor technisch lezen haha

:x hehe Nja ik rook er wel 1 voor je dan :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dopey MHL op woensdag 16 december 2009 om 23:12:
Drie Minuten Toets voor technisch lezen

Is dat met zo'n woordenlijst en dat je dan in drie minuten zoveel mogelijk van die lange woorden moet oplezen?
Weet nog wel dat ik daar altijd vet goed in was op de basisschool. B)
Waarschuw beheerder
Zijn er mensen hier die Dexter kijken?
Net laatste episode gezien van s4, pff wat een einde.. Helemaal off topic ik weet het:p maar ben wel benieuwd of er hier meer hardcore serie kijkers zijn. (bijv. The Wire, Sopranos, Dexter, Breaking bad etc.)
HBO :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
verrek, dat lijkt wel verdacht veel op de manier waarop ik laatst die 2ct7 trip hebt ervaren..waren ook CEV's met zulke vormen, kleuren en sound. mmmmm krijg gelijk weer zin ..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 17 december 2009 om 19:36:
waaonder ik dit filmpje vond:

nice filmpje idd , had hem ook al een keer gezien , lang geleden.

Uitspraak van Jimz op donderdag 17 december 2009 om 20:17:

wahaha weet je waar ik direct aan moest denken :lol: Dexter die van cartoon network ahahaha

maar nee ben geen serie kijken , of ik moet al echt niks te doen hebben :P

weekend weer begonnen :O maar nu geen 2c'tje :P hehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van twee-c-trip7 op donderdag 17 december 2009 om 20:24:
wahaha weet je waar ik direct aan moest denken Dexter die van cartoon network ahahaha

Ghehe, is niet de eerste keer dat ik die reactie krijg:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 17 december 2009 om 19:36:
En vele andere DMT topics, waaonder ik dit filmpje vond:
http://webzone.k3.mah.se/kit01051/flashback.html

Waaaaaa :O Weet niet of ik dat wil zien als ik flink aan het trippen ben :p

Waarschuw beheerder

Ja zeker.. Helaas alle seizoenen al gezien :(

Waarschuw beheerder
Breaking bad

Ook Geniaal! en Weeds had ik ook al tijden geleden gecheckt (Y)
Nog tips?:P

Waarschuw beheerder
ik moet meestal flink boeren dan

heb ik niet, ik word rillerig, en een beetje hyper, en dan BAM slaat die in :P en dan is dat ook weg, dan flow ik echt lekker op de muziek mee XD
Waarschuw beheerder
donateur
The Wire, Sopranos

Check! B) Moet alleen nog steeds seizoen 6B van The Sopranos nog eens gaan kijken. Zelf ook fan van The Shield! _O_ Oh, er komt ook 'n nieuwe Band of Brothers! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand laatste tijd nog 2cb op? Ik had vorige week 2cb pillen met een vlinder er op, op achter kant stond zo'n R tradement teken. Iemand deze ook gehad was wel benieuwd hoeveel mg er in zit
[img cacheid=0010f2cf002e3270168455f91a029bceda]http://www.pillreports.com/images/fullsize/18275.jpg[/img]

Zoals die onderste maar volgens mij waren die van ons meer wit/beige van kleur.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 december 2009 om 23:14:
Ook Geniaal! en Weeds had ik ook al tijden geleden gecheckt Nog tips?

Heb van Dexter ook alle seizoenen gezien, weer 10 maanden wachten:/ Maarre check The Wire/Sopranos. Gruwelijke series met veel diepgang en geweldige acteurs/dialogen.
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op vrijdag 18 december 2009 om 12:28:
Check! Moet alleen nog steeds seizoen 6B van The Sopranos nog eens gaan kijken. Zelf ook fan van The Shield! Oh, er komt ook 'n nieuwe Band of Brothers!

The Shield heb ik ook gezien ja, Vic is een baas:p en inderdaad The Pacific :respect: kan echt niet wachten. Volgend jaar komt er ook een nieuwe serie van HBO; Cocaine Cowboys. Beetje het zelfde idee als The Wire/Sopranos alleen dan over Miami met de Colombiaanse/Cubaanse cokehandel, word denk ik ook erg tof. Toevallig Generation Kill van HBO ook gezien? Mini serie van 7 eps over een Amerikaanse speciale legereenheid tijdens de invasie van Irak, ook echt een geweldige serie, geniale dialogen en erg realistisch, echt een aanrader.

OT: Wie gaat er allemaal trippen met NY?:P Ben zelf nog aan het twijfelen.
Waarschuw beheerder
donateur

wahaha weet je waar ik direct aan moest denken Dexter die van cartoon network ahahaha

dexters drugs lab 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jimz op vrijdag 18 december 2009 om 16:31:
OT: Wie gaat er allemaal trippen met NY?

Check! :D Nu nog ff bedenken wat het menu wordt voor die avond ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ricardo Español op vrijdag 18 december 2009 om 16:48:
dexters drugs lab 8)

wahaha jah echt eh :P

Uitspraak van Jimz op vrijdag 18 december 2009 om 16:31:
OT: Wie gaat er allemaal trippen met NY?:P Ben zelf nog aan het twijfelen.

Trippend misschien ... maar sowieso wat andere middelen :P

Jah denk toch wel dat er een C'tje bij komt kijken ... al zou het sowieso geen T7 en T2 worden ... ivm MAO werking. Dat risicootje neem ik niet zeg maar.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mike' D op vrijdag 18 december 2009 om 18:28:
OT: Wie gaat er allemaal trippen met NY?

Check! :D Nu nog ff bedenken wat het menu wordt voor die avond ;P

Check & idem!

Ja er is veel keuze he.. :P

Ik denk iig een combi, maar wat er allemaal in terecht komt weet ik ook nog niet :O
T7 zonder al teveel extra's (mogelijk alleen wat 2C-D op termijn erbij ) is wel een optie voor mezelf.

2C-P moet nog wel geprobeerd worden, dus dat is ook een goede optie! Lekker lang spacen met O&N is dat!

Ook 2C-E en LSD zijn al een tijdje niet meer gedaan. Ik weet alleen niet of ik iemand weet te porren voor de laatste, zo niet ga ik dat ook niet in m'n eentje zitten doen denk ik.. Dus dat zijn een beetje de opties. T2 onlangs nog gehad dus die ff niet en de kortwerkende gezien de gelegenheid ook niet, hehe (Y):)

Maarja then again, 2C-I als ideale partner in crime is ook weer zat van op voorraad, dus dat is ook wel een goede kandidaat voor wat dan toch al gauw uitmond in een briljante avond :D B)
Uitspraak van Drazzic op vrijdag 18 december 2009 om 14:39:
Iemand deze ook gehad was wel benieuwd hoeveel mg er in zit

Weet alleen dat er 2C-B in zit, wat je zelf dus ook al wist, niet hoeveel, sorry!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ok jammer want ben wel benieuwd want vond ze wel erg goed.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 december 2009 om 23:14:
Nog tips?

Fringe!! Walther Bishop zit ook zwaar aan de leuke, zelfgemaakte, medicijntjes...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 18 december 2009 om 19:20:
Ja er is veel keuze he.. :P

Pff.. indd :P

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 18 december 2009 om 19:20:
2C-P moet nog wel geprobeerd worden, dus dat is ook een goede optie! Lekker lang spacen met O&N is dat!

Lijkt me ook erg leuk, weet alleen niet of dat handig is om te testen op een feestje :P Geen idee wat je qua bodyload kan verwachten enz. maar qua tijd zit die zeker goed B)

2C-I als ideale partner in crime

Die zit hoogst waarschijnlijk wel weer in het menu. Wellicht wat erbij, misschien een beetje 2C-E ofz :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mike' D op vrijdag 18 december 2009 om 21:28:
weet alleen niet of dat handig is om te testen op een feestje :P

Ik weet alleen dat ik niet naar een feestje ga, dus daarom kan het voor mij prima :) Als jij wel wat gaat doen op een feestje dan zou ik het je ook niet aan raden die daar te gaan proberen idd :) (Y)
Uitspraak van Mike' D op vrijdag 18 december 2009 om 21:28:
2C-I als ideale partner in crime

Die zit hoogst waarschijnlijk wel weer in het menu. Wellicht wat erbij, misschien een beetje 2C-E ofz :)

Sterke combi, zoals je zelf al wist...dacht ik?:) (Y)
Waarschuw beheerder
pff zo druk met school gehad de laatste tijd helemaal nog niets van mn 2ctjes kunnen testen

mrgoed first things first denk ik maar

em2c & kontra nog tips waar ik het beste capsules kan halen? en welke size? 4 is toch het kleinst? hoeveel mg kan daarin of is 3 het best

groetjess
Waarschuw beheerder
donateur
3 is praktischer (Y) in 4 loop je met name met 2C-T2 er tegenaan dat je niet, of niet makkelijk je hele dosis erin kunt proppen. Daarnaast is de opening zo klein dat het het vullen onnodig moeilijk maakt.

Zou lekker voor maatje 3 gaan. Ik haal ze van eBay..weet niet wat Kontra doet wat dat betreft :)
sleepingdragoncompany (Y) niet duur, ook niet qua verzendkosten. Duurt ff wat langer dan binnen nl., maar ik heb geen haast.

hoewel ik nu wel met de situatie zit dat ik alleen maatje 0 caps heb op het moment :P

Maar ik heb er nu weer een zooi naar me op weg.. in div. maten :yes:
Uitspraak van thisismypf op vrijdag 18 december 2009 om 22:54:
mrgoed first things first denk ik maar

(Y) ja. Hier ook al tijdje ff geen 2C-tje gedaan :O

Morgenavond misschien eens de 4-Aco-DMT proberen :)
Waarschuw beheerder
ja heb ook dmt binnen maar heb het nog niet geprobeerd

weet niet of dat ook die soort is die jij heb mrgoed

vind het allemaal best eng ben flink wat lsd gewend

maar dmt?

tijd zal het leren =P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 19 december 2009 om 01:28:
Hier ook al tijdje ff geen 2C-tje gedaan :O

Toevallig gister nog :P Was trouwens een hele plezierige avond :P

Uitspraak van thisismypf op zaterdag 19 december 2009 om 03:19:
maar dmt?

Ik had gister 30mg afgewogen , in't pijpje , hijsen , nog een keer goed hijsen ... en ik werd me daar toch hyperspace in geschoten :P was echt fokking niet normaal .

Toen 20mg 2c-b :P ... toen ik die begon te vernemen lachgas erbij , dik 2-3 uur verder ... 40mg DMT erin ... en toen wist ik helemaal niet meer wat ik zag ... alles ging inelkaar , uitelkaar , dan viel het weer in blokjes uitelkaar . De gekste figuren kwam tevoorschijn.

Daarna werd het helemaal pikkeduister , en toen ging het licht weer aan .

Echt een te bizarre (lees: unieke) ervaring , maar super tof :P

En een stank wtf.

waren met 3 mensen ;) 1 iemand dacht dat die dood ging op den duur , maar die had het wel vaker gedaan dan die avond :P

Dat was wel mijn beste space van 2009 , haha
Waarschuw beheerder
Wat is een goede prijs voor 2C-i?
ik kan het krijgen, maar heb geen idee wat ik daarvoor zou moeten betalen.
En heb natuurlijk geen zin dat ze me naaien met de prijs :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Betercore op zaterdag 19 december 2009 om 18:59:
Wat is een goede prijs voor 2C-i?

Denk dat 25-30 eu voor 100mg een schappelijke prijs is(Y)

In vergelijking haal je er ongeveer 5 tripjes uit ... nah dan betaal je 5-6 eu voor 1 tripje die 5-8 uur duurt.

Das niet te veel zeg maar.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 18 december 2009 om 21:39:
Sterke combi, zoals je zelf al wist...dacht ik?

Nee, helaas nog nooit die combi geprobeerd! Zit er wel aan te denken met NYE B)

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 19 december 2009 om 01:28:
misschien eens de 4-Aco-DMT proberen

Laat ons maar ff weten wat je ervan vond! Ik moet hem binnenkort ook maar eens testen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van twee-c-trip7 op zaterdag 19 december 2009 om 19:45:
Denk dat 25-30 eu voor 100mg een schappelijke prijs is

Dan man da's verrekte duur he...normaliter betaal je voor die shizzle 150 eur de gram.. da's dus 2,5 eur voor een heerlijk tripje van 5 a 8 uur..

Edit 4 eur...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Amaltheus op zaterdag 19 december 2009 om 20:55:
150 eur de gram

Per gram idd dan ben je ook 40/50 tripjes verder

Maar voor mensen die het zo een keer proberen en geen hele gram in huis willen hebben. Ja of je betaald 4eu per capsule/pil of 5/6eu dan maakt dat ook niks uit.

Denk dat als je het per gram koopt dat die prijs ook wel omlaag gaat. Zoals met alles eigenlijk

edit: En nog is 25-30 eu voor 100mg niet te duur voor mensen die het zo eens willen proberen ;) Dat wilde ik er eigenlijk mee zeggen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Amaltheus op zaterdag 19 december 2009 om 20:55:
Dan man da's verrekte duur he...normaliter betaal je voor die shizzle 150 eur de gram..

Joah, maar dan is het wel logisch dat 100mg relatief wat duurder is. Hier is het wel wat goedkoper dan het genoemde, maar 25 euro is ook nog wel een nette prijs. Haal je er 5, misschien 6 tripjes uit; ben je 4-5 euro kwijt voor een trip van 5-8uur, dat is goedkoper dan één pil (in losse verkoop) en zeker goedkoper dan twee of meer pillen..
Knappe twee pillen wil je daarmee aan 8 uur komen (Y) Valt allemaal wel mee dus. 30 zou ik idd wat prijzig vinden (voor I), maar 'verrekte duur'...tja het is maar wat de gek er voor geeft/vraagt he :)
Uitspraak van twee-c-trip7 op zaterdag 19 december 2009 om 21:10:
Denk dat als je het per gram koopt dat die prijs ook wel omlaag gaat. Zoals met alles eigenlijk

:yes: (Y)
Uitspraak van twee-c-trip7 op zaterdag 19 december 2009 om 21:10:
edit: En nog is 25-30 eu voor 100mg niet te duur voor mensen die het zo eens willen proberen ;) Dat wilde ik er eigenlijk mee zeggen

+1 :yes:
Probeer je het een keer, vind je niks dan weet je dat en ben je ook geen kapitaal lichter, zo is het ook. Vind je het wel wat en opteer je een andere keer voor wat meer is het vast ook wat goedkoper. Weinig aan het handje toch? :)
Uitspraak van Mike' D op zaterdag 19 december 2009 om 20:53:
Nee, helaas nog nooit die combi geprobeerd!

Hmm dan ben ik in de war met iemand anders die er een heroic dose van had gekopt :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van twee-c-trip7 op zaterdag 19 december 2009 om 19:45:
Denk dat 25-30 eu voor 100mg een schappelijke prijs is

In vergelijking haal je er ongeveer 5 tripjes uit ... nah dan betaal je 5-6 eu voor 1 tripje die 5-8 uur duurt.

Das niet te veel zeg maar

oke, dankje!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 19 december 2009 om 22:25:
dat is goedkoper dan één pil (in losse verkoop) en zeker goedkoper dan twee of meer pillen..
Knappe twee pillen wil je daarmee aan 8 uur komen

ja idd :O dat bedoel ik maar.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 19 december 2009 om 22:25:
Hmm dan ben ik in de war met iemand anders die er een heroic dose van had gekopt

Ik had wel een x 12mg 2c-e en 16mg 2c-i ofzo in die geest ... dat was wel een lekkere combi iig.

Die DMT heeft ook wel indruk gemaakt :P , gister lekker biertje , en vandaag ook maar :) moet ff totaal niet aan trippen denken , ookal was het nog zo'n leuke ervaring :D

Uitspraak van Betercore op zaterdag 19 december 2009 om 22:53:
oke, dankje!

Graag gedaan (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van twee-c-trip7 op zaterdag 19 december 2009 om 23:11:
Ik had wel een x 12mg 2c-e en 16mg 2c-i ofzo in die geest ... dat was wel een lekkere combi iig.

Dat zal wel een flinke trip zijn geweest dan :D (Y) Maar voor op een party.. :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike' D op zondag 20 december 2009 om 14:22:
Dat zal wel een flinke trip zijn geweest dan :D (Y) Maar voor op een party.. :O

Ja dat was toen idd een nice tripje :P

Nee voor op een party idd niet nee ... al heb ik hetzelf nog nooit geprobeerd .

Denk ook niet dat ik naar een hc feest ga met zoveel 2c's op :P Dan misschien een lage/middel dosis icm ... :)
Waarschuw beheerder
morgen weer 2C-E :D 2x rood hartje combi met 22mg 2C-E, 2C-B was al close to perfection met roze swirls, kijken wat dit word, heb er zin aan :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zeropulse op zondag 20 december 2009 om 15:06:
2x rood hartje combi met 22mg 2C-E

hehe

zo wel stevige combi moet ik zeggen :P , al eerder gedaan pillen icm 2c-e ? Want 2c-b is anders dan 2c-e eh :P
Waarschuw beheerder
nog niet eerder gedaan, 20mg 2C-B bij 4.5 swirl beviel me echter zo goed. of 18 of 22 mg zit nog beetje te twijvelen, qua bodyload enzo. xtc ook wat enigszinds, moet niet overheersend worden. heb er echt ontiegelijk zin aan.