Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 441903x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Smack my Pitch up op dinsdag 25 juli 2006 om 18:44:
1e keer is het beter dat je het in een vertrouwde omgeving doet

gaan we het un x samen in de cart doen, goed ;)
mja da lijkt me iig ook nix haha, kijkt iedereen je weer zo raar aan :P

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 25 juli 2006 om 21:47:
Is niks voor op een feest

haha leuke naam :D
Waarschuw beheerder
Ik heb nog niemand gehoord hier die die zooi kon regelen.. Wil het binnekort ook wel eens proberen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ukker op vrijdag 28 juli 2006 om 15:25:
Wil het binnekort ook wel eens proberen

Aanrader!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 13:56:
kijkt iedereen je weer zo raar aan :P

valt bijna niemand op,of je moet constant rondblijven kijken
Waarschuw beheerder
Ik heb het eergister voor de 2e keer gedaan en ik voelde me 2x een half uurtje alsof ik pillen ophad. Voor de rest kun je alles zien wat je wilt als je een beetje moeite doet. Hoe meer je pakt hoe meer je gaat hallucineren. De combinatie met salvia schijnt ook zwaar vet te zijn. Ik had er 3 genomen en mijn trip duurde ongeveer 5 a 6 uur.

Waarschuw beheerder
Heb ik 2x gedaan, het is wel vet ja.

Maar die lichamelijke bijeffecten heb je niet bij Acid, dus doe mij dieh mah.

Waarschuw beheerder
zijn er nog mensen met 2-cb of hoe zit dat??

Waarschuw beheerder
Dat weet je toch

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 21:19:
ik zoek al tijden naar 2cb..

ik ook hier,, omgeving denbosch zeg maar echt gewoon niet te krijgen.. mij lukt t iig niet echt jammer want wil het graag nog eens doen vond het de eerste keer echt kei vet..
ik heb het wel over capsules trouwens..
t schijnt dat t ook vaak in pilvorm is..
niemand die me er aan kan helpen..?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 17:46:
Dat weet je toch

jah pleur wat in een envelop en stuur het deze kant op! :D

Waarschuw beheerder
Laatst gedaan.. errug grappig.. en zeker voor herhaling vatbaar :)

Waarschuw beheerder
heb goeie ervaringen met 2cb, is wel al een aantal jaar geleden, kwist nie dat t nog te krijgen was hierzo :)

Waarschuw beheerder
Als het goed is aankomend weekend (eindelijk:/) weer :wooptiedoe:

Waarschuw beheerder
weet je wat hard is valium, dat is een kalmeeringsmiddel alleen mijn lichaam gaat dan flippen, dat hebben ze mij vroeger in het ziekenhuis gegeven en toen sloeg ik mijn hele ziekenhuiskamer kapot.
Waarschuw beheerder
sow! dat hoort echt in het 2cb topic thuis :nocheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :vaag:Reptile-addict:vaag: op zondag 20 augustus 2006 om 11:01:
sow! dat hoort echt in het 2cb topic thuis

haha indd lb met je valium :nocheer:

Waarschuw beheerder
donateur
2CB blijft het lekkerst overdag, met een redelijk nuchtere maag en n paar biertjes op, 2 stuks van 4 mg elk is gegarandeerd lachen, gieren brullen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 september 2006 om 00:27:
2 stuks van 4 mg

is wel wat weinig vind ik

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Smack my Pitch up op zondag 3 september 2006 om 23:37:
is wel wat weinig vind ik

kan er niet goed tegen dus zo'n lage dosering is voor mij genoeg :yes:
Waarschuw beheerder
dat is voor iedereen anders
binnekort 2ci proberen :)

Waarschuw beheerder
Prettige roes. Bijna identiek aan die van xtc. De dag erna minder verrot. Werd er heel open en eerlijk van. Het is wel erg vies, maar goed het doel heiligt de middelen.
Waarschuw beheerder
gister 2ci gehad, 16 mg

zo ik ben ook weer ''helder''
ik heb echt een hele vette avond gehad, :respect:

magistraal vet gewoon :respect: :D
kom ff niet uit me woorden, kwil het als super en daar boven omschrijven maar daar kan ik de juiste woorden niet voor vinden want dat zou ten alle tijden onderdoen aan de ..... avond

trouwens of het van het bier komt of van de :D maar ik heb vandaag zo'n ontiegelijke koppijn gehad :S
misschien maar geen 2 merken bier door elkaar drinken ???
2 kratjes ongeveer alleen weer leeg :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smack my Pitch up op zaterdag 7 oktober 2006 om 17:38:
gister 2ci gehad, 16 mg

zo ik ben ook weer ''helder''
ik heb echt een hele vette avond gehad,

magistraal vet gewoon
kom ff niet uit me woorden, kwil het als super en daar boven omschrijven maar daar kan ik de juiste woorden niet voor vinden want dat zou ten alle tijden onderdoen aan de ..... avond

trouwens of het van het bier komt of van de maar ik heb vandaag zo'n ontiegelijke koppijn gehad
misschien maar geen 2 merken bier door elkaar drinken ???
2 kratjes ongeveer alleen weer leeg

haha dat zal t bier zijn...gelukkig was het een vette avond...vertel nog veel visueel of veel domm gelul en gelach
Waarschuw beheerder
vertel het vanavond wel even:) kmoet nu na school

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smack my Pitch up op maandag 9 oktober 2006 om 10:10:
vertel het vanavond wel even kmoet nu na school

:D ik hoor t wel

Waarschuw beheerder
echt lui hè!? :z
Waarschuw beheerder
maare is het nou leip of niet???

bij paddo';s zegge dat je kutn blijve hange....ik be nvna menign dat dit zwara onzin is:D

maar 2-cb is dus minder trippend (bij normale hoeveleheid) dan paddo's maar wel zwaar relax?

(PS: dit is Frinity)

Waarschuw beheerder
dit weekend miss. weer :D:D

Waarschuw beheerder
Haha 2cb,, gisteren avond voor de 2x op,, Zwaar lagguh spul:) goeie trip,,best heftig:)
Waarschuw beheerder
Blijft heerlijk spul! Vorige week nog een schitterende boswandeling gemaakt, gewoon stil gaan staan op een open plek, in de diepte staren en je laten meevoeren in het visuele spektakel..

Waarschuw beheerder
:respect: 2CB :respect:
en of da goei spul is he Tjappie :P
2x tot nu toe, maar sekrs nie de laatste :P;)
haha,, was dolle aaf.. afgelope vrijdag :D:D
..en ja is er in pil en capsule..

:respect: 2CB :respect:

m0ete echt x gedaan hebben :P:D

NLaters
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 18:31:
..en ja is er in pil en capsule..

Eeeeeeeeeeen vloeibaar :D

Wat ik dus weer heb (6)

Waarschuw beheerder
opgelost of vrije base?

Waarschuw beheerder
Geen idee, zit gewoon in een buisje, en nee tis geen orgianal 69 of ghb ;)

Waarschuw beheerder
Juustem
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 18:06:
ik heb het wel over capsules trouwens..

Capsules?
haha hoe klein zijn die dan wel niet. want je hebt namelijk maar 5 tot 15 mg werkzame stof nodig!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 18:39:
Aankomen is lastig

:no:
Waarschuw beheerder
wat is het????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pro-Hcore op maandag 18 december 2006 om 23:52:
je hebt namelijk maar 5 tot 15 mg werkzame stof nodig!laatste aanpassing 18 december 2006 23:56

das wel erg weinig hoor.. ik zou eerder zeggen 16 tot 30 mg..

Uitspraak van B*witched op dinsdag 19 december 2006 om 09:13:
wat is het????

ook een phenetylamine net zoals mdma.. uitgevonden door onze grote held shulgin :respect: en meteen ook z'n lievelingsdrugs :lief: lijkt op een mix van LSD en MDMA, maar niet als een combinatie van die 2.. op internet is er genoeg te vinden, lees ook maar eens tripreports op erowid.org (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 10:51:
das wel erg weinig hoor.. ik zou eerder zeggen 16 tot 30 mg..

Dat verschilt natuurlijk per persoon heel erg. Maar boven de 15mg is het gegarandeert trippen:P

Uitspraak van B*witched op dinsdag 19 december 2006 om 09:13:
wat is het????

2C-B

Wat is het?
Synthetische stimulant en hallucinogeen, ooit ontwikkeld als recreatief tripmiddel, verkocht als poedervorm, pillen en capsules.

wat doet het?
2C-B is bij hoge dosering (boven 15 mg) een tripmiddel, bij een lagere dosering (tot ca 12 mg) lijkt het effect op dat van MDMA (euforiserend, stimulerend). Bij een dosis boven de 15 mg kunnen vooral de visuele effecten erg sterk zijn, met geïntensiveerde kleuren, intrigerende patroonvorming op vlakken, vervormingen van voorwerpen en veranderingen van gezichten.
Ook de waarneming door andere zintuigen wordt versterkt. In tegenstelling tot MDMA werkt 2C-B bij mannen niet potentieverlagend, maar heeft juist, zowel bij mannen als vrouwen, een seksueel stimulerend effect (=afrodisiac). De effecten die optreden zijn niet altijd hetzelfde en zijn afhankelijk van je geestelijke en lichamelijke gesteldheid, de situatie waarin je 2CB gaat consumeren en de dosis die je tot je neemt.
In vergelijking met hallucinogenen als LSD of psilo's (paddestoelen) zijn de effecten van 2CB een stuk makkelijker te sturen. Let wel: bij een (zeer) hoge dosering kan dit echter net zo ingewikkeld lijken als bij andere tripmiddelen.

verkeer
Deelname aan het verkeer is zeer riskant.

de wet
2C-B is verboden; staat op lijst 1 van de Opiumwet: "harddrug met een onaanvaardbaar risico voor de gezondheid. Het produceren, verhandelen en bezitten van harddrugs is strafbaar. Het bezit van kleine hoeveelheden wordt in de praktijk niet met voorrang opgespoord en vervolgd."

weetfeitje
De papieren waarmee 2C-B op de opiumlijst terecht zou komen, zijn echter nooit ondertekend door minister en koningin, waarmee de illegaalstelling van dit middel nooit volledig van de grond is gekomen. Officieel is 2CB dus niet illegaal.

risico`s
Het kan gebeuren dat je wordt overweldigd door de intensiteit van de psychedelische ervaring, bijvoorbeeld als gevolg van een te hoge dosis (flippen). Zo'n ervaring kan zeker voor onervaren gebruikers beangstigend zijn, niet alleen door de verwardheid als gevolg van een te hoge dosis, maar ook doordat iemand de stroom van haar of zijn eigen gedachten niet helemaal meer onder controle heeft. In zo'n situatie is het van belang iemand op zijn of haar gemak te stellen door rustig duidelijk te maken dat het een effect van de drug betreft en dat het over korte tijd weer goed zal gaan. Gun de persoon in kwestie zoveel mogelijk rust, het liefst in een vertrouwde omgeving. Het accepteren van de toestand is vaak de eerste stap, die iemand dient te maken om de trip in rustiger vaarwater uit te zitten.
Het gebruik van tripmiddelen op een moment, dat je je niet helemaal lekker voelt, vergroot de kans op nare ervaringen tijden de trip en is dus af te raden.

extra risico's
Voor mensen met psychiatrische aandoeningen, epilepsie en problemen met de bloedsomloop, vormt consumptie van 2CB een extra risico. Hen wordt dit dan ook ten zeerste ontraden.

verslaving
Bij 2C-B-gebruik treedt geen afhankelijkheid op. Wel is er sprake van gewenning, wat wil zeggen dat de effecten snel minder worden bij frequent gebruik (meer dan eens per week).

consumptie
alle tripmiddelen zijn riskant vanwege de kans op psychische problemen. Als je toch wilt gebruiken kun je de risico`s beperken door:

met mate te gebruiken
eerst een kleine dosis te nemen en nooit meer dan de maximale dosis te nemen (2CB wordt neurotoxisch boven de 100mg, dus ver boven de dosis die al nodig is voor een sterke trip)
je goed voor te bereiden; gebruik in een vertrouwde omgeving bij vertrouwde mensen
ervoor te zorgen dat er iemand in de buurt is die niet onder invloed verkeert
goed te letten op de effecten; zijn deze te sterk of onaangenaam, neem dan vitamine C, dextrose of zoete drankjes
tripmiddelen niet te combineren met andere drugs, medicijnen of alcohol
niet deel te nemen aan het verkeer als je tript of nog loom en ongeconcentreerd bent.
je drugs te laten testen (voor adressen zie testen).
alleen te gebruiken wanneer je een goede lichamelijke en geestelijke conditie hebt.

Waarschuw beheerder
Unity is niet accuraat op sommige punten, bij elk tripmiddel staat hetzelfde als risico aangegeven. 2CB en atropine, das toch echt een verschil van water en vuur. Maar goed.

Ik ga binnenkort dit liefdes goedje tot me nemen.

Ben benieuwd, Shulgin's middelen zijn iig niet verboden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pro-Hcore op maandag 18 december 2006 om 23:52:
Capsules?
haha hoe klein zijn die dan wel niet. want je hebt namelijk maar 5 tot 15 mg werkzame stof nodig!laatste aanpassing 18 december 2006 23:56

Zit ook maar een heel klein beetje poeder in de capsule..maar dan maakt de maat van het omhulseltje toch nie uit :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 17:01:
Shulgin's middelen zijn iig niet verboden.

jazeker wel.. :(