Partyflock

Forumonderwerp · 800166

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Wat ik vandaag heb meegemaakt moet ik toch even kwijt hier. Ik reed namelijk tussen Doetinchem en Arnhem en tijdens mijn vrolijke koeriersrit moest ik even een sanitaire stop maken. Ik dus stoppen bij de eerste parkeerplek langs de snelweg die ik tegenkwam. Omdat de deur aan de passagierszijde niet op slot kon, had ik besloten om een mooi boompje uit te zoeken aan het einde van de parkeerplek (tot nu toe nog geen verdere problemen als een kapotte deur).

Ik dus uit mijn busje stappen en op weg naar een mooi stukje flora. Terwijl ik naar de bosjes liep, zag ik allerlei mannen door het bos lopen en ik dacht meteen aan de uitzending van 'Undercover in Nederland' die ik vorige week had gezien op SBS6. Deze ging namelijk over de zogenaamde 'homoparkeerplekken'. Ik ben toen maar wijselijk omgedraaid om eerst even wat te eten en mijn papieren in te vullen zodat ik vijf minuten later een 'veilig' plekje op kon gaan zoeken. Terwijl ik dit dus in mijn busje deed, zag ik net naast mij in het bos een verdacht individu staan. Hij stond mij de hele tijd aan te kijken en deed de knoopjes van zijn blouse los. Nog geen 10 seconden later stond hij met zijn vadzige sjaak in zijn 'zjannetterige' [lees: homo-achtige] handen.

Wat is GDVRDME nu het probleem van deze gasten???? Komen ze thuis (want ze hebben waarschijnlijk een vrouw en enkele bengels) niet aan hun trekken, zijn ze gewoon ziek in hun hoofd, zijn ze in het verleden seksueel misbruikt???? Naar mijn mening zijn dit allemaal redenen voor deze, op zijn zachtst gezegd onsmakelijke praktijken, en ik vind het echt NIET kunnen.

Heeft iemand hier ervaring mee en hoe gaan we dit eens oplossen?
laatste aanpassing

Hahahaha :O
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 augustus 2005 om 18:19:
ik snap jou niet. je parkeert om te plassen..je merkt op dat het een homoparkeerplaats is, maar ipv weg gaan ga jij je formulieren invullen en bent daarna nog van plan om je broek open te knopen om te gaan plassen.

volgens mij vond je het stiekem gewoon geil en ging je niet eerst je formulieren invullen maar wachtte jij tot je erectie was weggezakt en ging je daarna pas plassen.

vieze sluimer nicht

Shit, jij snapt het niet echt nee!!! Leer eens lezen man achterlijke!!! Ik moest zeiken kutkop!!!
Uitspraak van Debje (F) op zondag 7 augustus 2005 om 08:40:
Ik zou jouw daar ook niet willen tegenkomen daar :S

Zie je mij meteen een forum openen???

Oplossing: Ergens anders pissen of niet piepen en gewoon genieten van de show

Wees maar niet bang, jou zou ik niet durven/ willen aanraken hoor!!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 augustus 2005 om 13:46:
idd, als je het zo erg vind dan taai je hem toch af?

Dat jij meteen vlucht in bepaalde situaties moet jij weten...
Ontopic: Ik kan onderhand al weer slapen ja, maar ik let de volgende keer wel op als ik ga zeiken :yes:

Uitspraak van Bruce BA Kwee op maandag 8 augustus 2005 om 16:26:
Leer eens lezen man achterlijke!!! Ik moest zeiken kutkop!!!

nou nou, niet gelijk in de verdediging schieten hoor. er bestaat nog zoiets als een geintje.

teer punt?
Oh wat erg!!!
Ik heb dat progamma "undercover" toen ook gezien en wordt er echt helemaal onpasselijk van. Voor mijn werk zit ik veel langs de weg en elke parkeerplaats waar een paar auto´s staan met mannen erin verdenk ik nu zo´n beetje van zo´n ranzige ontmoetingsplek.

Is echt erg idd, hier vlakbij is ook een homo plaats op een recreatie gebied! Niet normaal midden op een wandelpad zie je gewoon homo's elkaar pijpen en hebben echt schijt aan alles! Vind dit echt niet kunnen, er lopen genoeg mensen met kleine kinderen!

afschieten:[
Ik woon vlakbij Gilze en daar heb je aan de ene kant van de snelweg ook een homoparkeerplek. Valt ook altijd wel op, aan de ene kant staan bv. twee auto's en aan de andere kant meer als tien...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 augustus 2005 om 13:08:
nou nou, niet gelijk in de verdediging schieten hoor. er bestaat nog zoiets als een geintje.

teer punt?

Nee hoor, kan er alleen niet tegen als mensen te snel conclusies trekken en dan denken een leuk antwoord te geven.
Gewoon op het juiste moment een schaar te voorschijn halen. WK 100m sprint reloaded...

overal heb je tegewoordig van die plekken
als ik het zo hoor
zieke gasten :frusty:
ajoh, geef hem gewoon zn zin; hij ook weer blij..

ik bedoel ; dat is toch een eer , dat ie je leuk vind??
o:)
Uitspraak van Tacone* o:) op woensdag 10 augustus 2005 om 05:13:
ik bedoel ; dat is toch een eer , dat ie je leuk vind??

Ik weet nu wel dat ik nog goed in de markt lig ja :yes:
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 augustus 2005 om 15:12:
Niet normaal midden op een wandelpad zie je gewoon homo's elkaar pijpen en hebben echt schijt aan alles!

:x

Je zou daar eigenlijk tussen die bosjes moeten gaan zitten met zo'n paintgun of hoe je dat ook mag noemen...zodra die broek naar beneden gaat mik je op hun reet..dan hebben ze wat uit te leggen als ze weer thuis komen bij het vrouwtje:D

wel grappig hoor dat jij hun wel veroordeeld. en zelf je schuldig maakt aan wild plassen. ze hebben ook genoeg tankstations langs de weg dus stiekum denk ik dat je zelf niet helemaal hetero bent. maar is moeilijk toegeven :d en jah je bent natuurlijk geschrokken dat die types die een vrouw thuis hebben zo frusto zijn dat ze het zo voor je neus doen :D:D:D zijn nu eenmaal de risico`s maar om nou homos afteschilderen als raare wezens nee dat gaat er bij mij niet in... meeste homos zijn beter dan die zielige hetero`s en homos zijn beter voor de economie:yes: meeste homos hebben betere bannen en verdiennen dubbel en krijgen meestal geen kinderen kost dus weinig voor de staat :yes: en heteros die neuken ook langs wegen en bossen net zo ranzig dan, ik vind wel die mensen zielig die hun vrouw voor de gek houden :@
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 10 augustus 2005 om 16:07:
wel grappig hoor dat jij hun wel veroordeeld. en zelf je schuldig maakt aan wild plassen. ze hebben ook genoeg tankstations langs de weg dus stiekum denk ik dat je zelf niet helemaal hetero bent.

lees:

Uitspraak van Bruce BA Kwee op donderdag 4 augustus 2005 om 14:59:
Omdat de deur aan de passagierszijde niet op slot kon, had ik besloten om een mooi boompje uit te zoeken aan het einde van de parkeerplek

en jah je bent natuurlijk geschrokken dat die types die een vrouw thuis hebben zo frusto zijn dat ze het zo voor je neus doen zijn nu eenmaal de risico`s maar om nou homos afteschilderen als raare wezens nee dat gaat er bij mij niet in... meeste homos zijn beter dan die zielige hetero`s en homos zijn beter voor de economie meeste homos hebben betere bannen en verdiennen dubbel en krijgen meestal geen kinderen kost dus weinig voor de staat en heteros die neuken ook langs wegen en bossen net zo ranzig dan, ik vind wel die mensen zielig die hun vrouw voor de gek houden

Al vaker meer als twee woorden achter elkaar getypt of is dit je eerste keer?
Homo Ontmoetings Plek

Ik hop

Jij hopt

Hij hopt

Wij hoppen

Zij hoppen

Zij hebben gehopt

Jajaaa normale gang van zaken in Nederland blijkbaar :no:

Als die ranzige homo's dat nou is ff lekkuh thuis ginge doen ipv openbare parkeerplaatse versmeren.

Uitspraak van Bruce BA Kwee op donderdag 11 augustus 2005 om 09:07:
Al vaker meer als twee woorden achter elkaar getypt of is dit je eerste keer

ja ja probeer jij je eigen vriendin maar voor de gek te houden dan. maar je bent gewoon een viespeuk daar mee uit !!!!!!!

Uitspraak van Witte Storm op donderdag 11 augustus 2005 om 12:37:
Homo Ontmoetings Plek

Ik hop

Jij hopt

Hij hopt

Wij hoppen

Zij hoppen

Zij hebben gehopt

Jajaaa normale gang van zaken in Nederland blijkbaar

Als die ranzige homo's dat nou is ff lekkuh thuis ginge doen ipv openbare parkeerplaatse versmeren.

ach nog zon onschudige piep:d hoor die nooit zelf iets uit haalt zielig hoor
laatste aanpassing

wel grappig hoor dat jij hun wel veroordeeld. en zelf je schuldig maakt aan wild plassen. ze hebben ook genoeg tankstations langs de weg dus stiekum denk ik dat je zelf niet helemaal hetero bent. maar is moeilijk toegeven en jah je bent natuurlijk geschrokken dat die types die een vrouw thuis hebben zo frusto zijn dat ze het zo voor je neus doen zijn nu eenmaal de risico`s maar om nou homos afteschilderen als raare wezens nee dat gaat er bij mij niet in... meeste homos zijn beter dan die zielige hetero`s en homos zijn beter voor de economie meeste homos hebben betere bannen en verdiennen dubbel en krijgen meestal geen kinderen kost dus weinig voor de staat en heteros die neuken ook langs wegen en bossen net zo ranzig dan, ik vind wel die mensen zielig die hun vrouw voor de gek houden

dit is gewoon en feit kerel jij bent een viespeuk. en probeerd gewoon andere nu afteschilderen. het was dus niet helemaal wat je er van verwachte. en nu zielig doen :no:

das niet waaar mensen die mekaar bedriegen das pas ranzig meeste aids komt voor onder de stikume bi mannen
laatste aanpassing
Uitspraak van Bruce BA Kwee op donderdag 11 augustus 2005 om 16:31:
rukkende homo in bos = helemaal ranzig

En toch durf ik te wedden dat als het een vrouw was geweest die d'r had gestaan met d'r tieten in d'r hand dat we je niet hadden horen klagen. Hoezo dubble standards?
ik vraag me toch af, met dit soort dingen, waarom komt dat alleen onder mannen voor, deze praktijken bijvoorbeeld.

zijn mannen geestelijk soms minder in orde dan vrouwen? :/
Uitspraak van Damsje op donderdag 11 augustus 2005 om 20:23:
ik vraag me toch af, met dit soort dingen, waarom komt dat alleen onder mannen voor, deze praktijken bijvoorbeeld.

zijn mannen geestelijk soms minder in orde dan vrouwen?

Mss omdat mannen eerder en meer behoefte aan sex hebben en omdat vrouwen OVER HET ALGEMEEN wat minder exentriek zijn op dit gebied?????
ja, of mannen zijn gewoon niet goed bij hun hoofd, dat kan ook :P
Paar mannetjes hebben een keer een telefoonnummer van een vriend van mij daar op zo'n muurtje geschreven, iets van "Jeroen 23 cm, bel me 06-..."

Niet normaal als je dan wordt opgebeld door van die lui. Heeft dus wel een ander nummer moeten nemen :S

Ik heb verder niks tegen homo's, moet iedereen lekker voor zichzelf weten, maar ze moeten geen andere mensen er mee lastig gaan vallen :no:

hahah wel kicke grap opzich gewoon op homoafspreekplek andere nr's neerzetten hehehe

Flikker tikke :P
neerschieten.
Zijn er nog meer hete hotspots, waar je kan ramme..eh.. kan parkeren tegenwoordig?
o:)
Uitspraak van Damsje op donderdag 11 augustus 2005 om 20:23:

..dit is goeie idd...

zouden er geen lesbo ontmoetingsplekken bestaan?

:| Gat in de markt wellicht!

Zet ik gelijk mooi een Koek en Zoopie tent op daar..:yes:
(y)

( en wat camera's in de bosjes o:) )

die homo's moeten ketsen
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 13 augustus 2005 om 14:46:
ketsen

wat is dat voor eng woord :x ?
Ik was een maandje geleden in spanje malgrat de mar op vakantie.
Ik was samen met mn meiske met de trein naar barcelona gegaan.
Onderweg nog niet al te ver van malgrat zagen we super mooie stranden met rotsen en al de sjit.
En er lag voor zover wij konde zien helemaal niemand.
Dus wij de volgende dag de trein gepakt naar een of ander klein dorpje waar die strande bij in de buurt lagen.
Wij dus een uurtje gewandeld naar het volgens ons super mooie strand waar niemand lag.
Nou we komen bij t begin aan en wat moesten wij daar tot oze grote itrritatie constateren?
Het was een homo strand gvd.
Stelletje ranzige viezerikken staan elkaar daar een beetje in de hol de boren enzo.
Kan me er boos over maken dat hun gewoon t mooiste strand van de omgeving in pikken om elkaar te verwennen.
Uitspraak van Revolution :hyper: op zaterdag 13 augustus 2005 om 15:43:
is gewoon ander woord voor naaien

ieuw!(ff die profiel foto er bij denkende dan hae van die gast):x
laatste aanpassing

Hier heb ik een documataire over gezien, het is echt niet normaal,
gewoon in bossen vlak naast een picnic plek waar ook gezinnen komen.
Dit moet echt verboden worden, die man die het presenteerde liep het bos in gelijk komen er mannen op hem af of die ff een potje wil pijpe.
Stel dat een klein kind daar gaat spelen...
laatste aanpassing

Ja het is te smerig voor woorden en moet echt een halt worden toegeroepen maar maak je niet druk iedereen komt op zijn tijd aan de beurt kijk maar naar de bijbel wat God deed met de bewoners van Sodom

Ik geloof niet in die verhalen van god. (ieder voor zich)
De overheid of politie moet er gewoon wat aan doen!

Ja die ook ja maar god heeft al aids gebracht op de wereld dat is ook een straf

Waar slaat dat nou weer op man.
God heeft helemaal geen aids op de wereld gebracht.
Dat is gewoon een ziekte die uit de natuur is ontstaan.
En zo niet is het door mensen van een Laberatorium gedaan.