Partyflock

Forumonderwerp · 800166

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Wat ik vandaag heb meegemaakt moet ik toch even kwijt hier. Ik reed namelijk tussen Doetinchem en Arnhem en tijdens mijn vrolijke koeriersrit moest ik even een sanitaire stop maken. Ik dus stoppen bij de eerste parkeerplek langs de snelweg die ik tegenkwam. Omdat de deur aan de passagierszijde niet op slot kon, had ik besloten om een mooi boompje uit te zoeken aan het einde van de parkeerplek (tot nu toe nog geen verdere problemen als een kapotte deur).

Ik dus uit mijn busje stappen en op weg naar een mooi stukje flora. Terwijl ik naar de bosjes liep, zag ik allerlei mannen door het bos lopen en ik dacht meteen aan de uitzending van 'Undercover in Nederland' die ik vorige week had gezien op SBS6. Deze ging namelijk over de zogenaamde 'homoparkeerplekken'. Ik ben toen maar wijselijk omgedraaid om eerst even wat te eten en mijn papieren in te vullen zodat ik vijf minuten later een 'veilig' plekje op kon gaan zoeken. Terwijl ik dit dus in mijn busje deed, zag ik net naast mij in het bos een verdacht individu staan. Hij stond mij de hele tijd aan te kijken en deed de knoopjes van zijn blouse los. Nog geen 10 seconden later stond hij met zijn vadzige sjaak in zijn 'zjannetterige' [lees: homo-achtige] handen.

Wat is GDVRDME nu het probleem van deze gasten???? Komen ze thuis (want ze hebben waarschijnlijk een vrouw en enkele bengels) niet aan hun trekken, zijn ze gewoon ziek in hun hoofd, zijn ze in het verleden seksueel misbruikt???? Naar mijn mening zijn dit allemaal redenen voor deze, op zijn zachtst gezegd onsmakelijke praktijken, en ik vind het echt NIET kunnen.

Heeft iemand hier ervaring mee en hoe gaan we dit eens oplossen?
laatste aanpassing
foto's maken en op internet verspreiden :)
getsie .. wat zal jij lekker slapen vanavond

Uitspraak van Bruce BA Kwee op donderdag 4 augustus 2005 om 14:59:
Wat is GDVRDME nu het probleem van deze gasten

Ze zijn geil ;P

Uitspraak van wil-lems op donderdag 4 augustus 2005 om 15:01:
foto's maken en op internet verspreiden

(Y) Dit vind ik persoonlijk een hele goede
denk dat jij een paar keer zwetend wakker gaat worden idd 8)
Zelfde meegemaakt toen ik tijdje geleden met me ouders bij een oom langsging..Weet niet meer welke parkeerplaats het wat, maar daar liepen ze ook het bus in en uit...

Mijn moeder gelijk weer in de auto en mijn pa en ik maar lachen..Ik bedoel, die luitjes gaat je toch niet serieus nemen..

heb gezien dat programma,
want ze hebben waarschijnlijk nog een vrouw en enkele bengels

en dat maakt ut zo erg! vind je gek dat iedereen straks aids enzo heeft!

wees dan een kerel/wijf en wees lekker vrijgezel en neuk er dan op los :no:

ophangen die handel :@ :@
gewoon doorpissen, op een gegeven moment pis je mooi iemand zijn bek vol :D
Anders doe je gezellig mee
foto's maken en op internet verspreiden :)

Heb helaas nog een ouderwetse telefoon en had mijn fototoestel niet bij, anders was dit een goed plan ja...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 augustus 2005 om 15:02:

ik zou ze gewoon echt de kk slaan, en daarvan fotos maken (Y)

:yes: en naar zijn vrouw met kinderen sturen
Wees blij dat ie je niet achterna kwam ;)
moeten hun weten als ze sero-positief worden eigen schuld :)

smerige ventjes, als ze maar bij me vandaan blijven

Ach een aangeboren afwijking :P
paar klappen op ze smoel geven

Uitspraak van Bruce BA Kwee op donderdag 4 augustus 2005 om 14:59:
Heeft iemand hier ervaring mee

ja ik ga ook 3 maal daags langs hoor :jaja: hoezo? O:) wilde je is afspreken dan? 8)

is bekend dat er daar 1 is..

Uitspraak van Cataclysm op donderdag 4 augustus 2005 om 15:04:
gewoon doorpissen, op een gegeven moment pis je mooi iemand zijn bek vol

hahaha :D die is goed! (Y)
Had gewoon je raampje opengedraaid en gezegd dat je dat pakketje wat hij in zijn handen heeft wel gratis kan bezorgen aangezien het zo klein is en niets weegt. En dan vragen waar zijn vrouw dan precies woont?
laatste aanpassing
1) Mannen zijn nou eenmaal smeerlappen
2) Openbare sex-ontmoetingslekken waar kunnen ook langs komen (N)
3) Mannen die hun vrouw belazeren (N)

Uitspraak van RT3067 op donderdag 4 augustus 2005 om 15:31:
Had gewoon je raampje opengedraaid en gezegd dat je dat pakketje wat hij in zijn handen heeft wel gratis kan bezorgen aangezien het zo klein is en niets weegt. En dan vragen waar zijn vrouw dan precies woont?laatste aanpassing 4 augustus 2005 15:32

hahahaha :woepwoep::woepwoep::woepwoep:
Artiest Lanz

Leuke en vreedzame oplossing :jaja:

Hij stond mij de hele tijd aan te kijken en deed de knoopjes van zijn blouse los. Nog geen 10 seconden later stond hij met zijn vadzige sjaak in zijn 'zjannetterige' [lees: homo-achtige] handen.

:nocheer:

Dude...

:Vaag:

Toch zou ik stiekum daarna al wegrijdend wel een beetje erom kunnen lachen ookal is het echt vet gaar ja :P

Uitspraak van RT3067 op donderdag 4 augustus 2005 om 15:31:
Had gewoon je raampje opengedraaid en gezegd dat je dat pakketje wat hij in zijn handen heeft wel gratis kan bezorgen aangezien het zo klein is en niets weegt. En dan vragen waar zijn vrouw dan precies woont?laatste aanpassing 4 augustus 2005 15:32

haha 8) :woepwoep:
Ze zeggen weleens soort zoekt soort ;)

ik heb de reportage ook gezien ja, hij was geloof ik al eens eerder uitgezonden (een jaar geleden)

maar tering je zal maar met je kinderen ff rusten en dan zie je zon kerel in zn auto zich schaamteloos rukken

dan kan echt niet hoor :o

was laatst op sbs6... te walgelijk..

:jaja:

zulke mensen hebben gewoon een spuitje nodig :S

echt ranzig ...

leg het pikkie maar neer

oeps
Schiet ze neer :)
Toch zou ik stiekum daarna al wegrijdend wel een beetje erom kunnen lachen ookal is het echt vet gaar ja

Kon er achteraf ook wel enorm om lachen ja, maar op dat moment zat ik te twijfelen om uit te stappen en hem uit te schelden of gewoon door te rijden. Ik heb het laatste maar gedaan maar achteraf heb ik hier wel een beetje spijt van...

En ik baal al helemaal dat ik geen paintballgeweer bij me had :yes:
Anders doe je gezellig mee

ja ik ga ook 3 maal daags langs hoor hoezo? wilde je is afspreken dan?

Ze zeggen weleens soort zoekt soort

Ik zie hier wel iets moois opbloeien tussen enkele PF-leden!!!

En dan tegen hun vrouw zeggen dat ze moesten ''overwerken'' :no:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 augustus 2005 om 20:15:
leg het pikkie maar neer

oeps

ben jij ook zo je klit verloren?
Bericht van www.brabantsdagblad.nl
Onrust bij homo’s over berovingen
door Bas Kock

Donderdag 28 juli 2005 - Breda - Gevallen van berovingen en geweld tegen homo’s op ontmoetingsplaatsen in de regio Breda hebben de afgelopen weken tot grote onrust geleid onder de bezoekers van deze plaatsen. Met name een aantal gewelddadige berovingen op parkeerplaats Galgeveld aan de A27 en gevallen van potenrammerij op parkeerplaats Kalix Berna leiden tot angst onder homo’s die daar regelmatig komen.

De politie van Oosterhout heeft inmiddels een man gearresteerd die met de gewelddadigheden op parkeerplaats Galgeveld te maken zou hebben. De politie denkt vandaag nog meer arrestaties te verrichten. Om het onderzoek niet in gevaar te brengen, wil woordvoerder Steenmeijer van de Oosterhoutse politie niets over de zaak kwijt.
Bronnen melden echter dat de groep die de politie op de korrel heeft op homo-ontmoetingsplaatsen zoals Galgeveld recentelijk meerdere gewelddadige berovingen heeft gepleegd.
De homo-ontmoetingsplaatsen blijken ideale locaties voor berovingen en geweld tegen homo’s: ze liggen beschut, ze zijn goed bereikbaar en de contacten zijn er anoniem. Bijkomend voordeel is dat de slachtoffers niet snel geneigd zijn om aangifte te doen, omdat ze daarmee onthullen dat ze deze plaatsen bezoeken.

Onrustig
„Geweld tegen homo’s op deze ontmoetingsplaatsen komt zeer regelmatig voor. Maar het is de laatste weken heel erg onrustig“, zegt voorzitter A. van Wanrooy van het COC Breda. „De slachtoffers durven zich vaak niet bij de politie te melden.“
Van Wanrooy is kritisch over de rol van de politie. „De bezoekers worden door de politie opgejaagd omdat men het bezoek aan ontmoetingsplaatsen wil ontmoedigen, terwijl de politie juist toezicht zou moeten houden om te voorkomen dat bezoekers slachtoffer worden van geweld.“

:respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect:
Lang leve het geweld tegen die ransapen!!!!
laatste aanpassing

ik snap jou niet. je parkeert om te plassen..je merkt op dat het een homoparkeerplaats is, maar ipv weg gaan ga jij je formulieren invullen en bent daarna nog van plan om je broek open te knopen om te gaan plassen.

volgens mij vond je het stiekem gewoon geil en ging je niet eerst je formulieren invullen maar wachtte jij tot je erectie was weggezakt en ging je daarna pas plassen.

vieze sluimer nicht

Jakkie! :no:
Me oom heeft het gehad die is vrachtwagen chafeur, stopt even op een parking en staat te pissen. Opeens een kerel naast zeg lekker weer he dus me oom nog vriendelijk ja lekker weer en die gast grijp naar zijn zaakie. Toen draaide ie door en heeft die vent buiten westen geslagen.

Lekker weer zal wel 1 of andere homo code zijn. Moraal van dit verhaal als je staat te pissen en iemand komt naast je staan en zegt lekker weer he, dat je goed op je hoede moet zijn.

Ik had 'm plat gereden ;)
Jij komt ook in bosjes....

Is ook geen zuivere koek :S
Ik zou jouw daar ook niet willen tegenkomen daar :S

Zie je mij meteen een forum openen???

Oplossing: Ergens anders pissen of niet piepen en gewoon genieten van de show

:D

ik snap jou niet. je parkeert om te plassen..je merkt op dat het een homoparkeerplaats is, maar ipv weg gaan ga jij je formulieren invullen en bent daarna nog van plan om je broek open te knopen om te gaan plassen.

volgens mij vond je het stiekem gewoon geil en ging je niet eerst je formulieren invullen maar wachtte jij tot je erectie was weggezakt en ging je daarna pas plassen.

vieze sluimer nicht

idd, als je het zo erg vind dan taai je hem toch af?:/