5 volgers · 194199x bekeken
| Betreft: | stad: Nijmegen |
gezien de weersvoorspellingen blijf ik thuis
je bent toch nie van suiker?!
een Nimweegsche rietstengel heeft een rekbaarheid van een vietnameese hengel...
Zeker bij MC Donnalds geweest ofnie Aron??
FFWD naar rotjeknor
opper nat op FFWD... haha, maar die poncho was toch niet zo verkeerd
jammer dat je tegenwoordig moet betalen voor t eindfeeft
iets van 35 euri hoorde ik...
aplha blondy heet ook n dikke 10 verdient,
n gouwe ouwe concert
n gouwe ouwe concert
Zo, hele week vrij en geen hol te doen, krijg je dit weer.
jep ook hier de hele week vrij, kom je terug van vakantie (elke dag 35graden) krijg je GVD weer regen, maar wel beter om weer terug te zijn in nijmegen!
jep ook hier de hele week vrij, kom je terug van vakantie (elke dag 35graden) krijg je GVD weer regen, maar wel beter om weer terug te zijn in nijmegen!
Hoe was je vakantie verder? Beetje schik gehad daar? Ik had Niek ook al gesmst maar die zal wel in coma liggen ofzo.
Hoe was je vakantie verder? Beetje schik gehad daar? Ik had Niek ook al gesmst maar die zal wel in coma liggen ofzo.
ja vakantie was wel lachen overdag!alleen savonds wat minder met uitgaan enzo...maar niek ligt nog in coma ja!slaapkop!
ben weer uit coma. wat is je eigen bed toch meesterlijk. Glad to be back in Nijmegen. na 11 dagen gezeik van sommigen had ik het daar echt HELEMAAL gehad. maar verder heb ik het wel leuk gehad. bier, tequila, bacardi, vodka... allemaal goede ingrediënten voor een slecht lever 
maar stappen in nijmegen is beter. en dat wilt wat zeggen hoor. maar misschien dat het gezelschap ook meetelt...
maar stappen in nijmegen is beter. en dat wilt wat zeggen hoor. maar misschien dat het gezelschap ook meetelt...
Niekooohhh welcome back. Bereid je maar voor, de introducties staan weer voor de deur. Dat betekent nog meer bier en jonge tietjes
Whehe, Bas, ouwe geilerd!
Nog mensen uit Nijmegen naar Nightmare Outdoor?
Zow jij hebt het wel naar je zin gehad daar ofnie??
viel het op in mijn reactie?
Klinkt niet positief in elk geval. Had je toch maar mee moeten gaan naar Gran Canaria hè!
Playa del Ingles, echte aanrader
volgend jaar dan maar ivo
viel het op in mijn reactie?laten we zeggen, op vakantie gaan met je ouwelui is nog leuker... zeiken om 30 eurocent als je bent wezen uiteten..... WHAT THE FUCK!! DOE NORMAAL!!! gelukkig is er dan nog alcohol en een paar reismaten als beste vriend
Dat heb je hier ook hoor, daar hoef je niet voor op vakantie