786x bekeken
Speed ga je goed op 
maar daar is de prijs ook naar
Ik gebruik niet meer, maar ik had altijd de voorkeur naar sos
je krijgt grotere pupillen dus nog stoerder
ik krijg van pillen echt wel grotere doppen in mn kop dan van pep ofwat
en wat nou stoerder
volgens mij zie je er daardoor alleen nog maar meer uit als een debiel, zoals van de pillen meestal het geval is
dan heb jij wel hele slechte pillen als je er 10 van nodig hebt
je kan ook gewoon veel opeten als je drie twee dagen wakker bent
Je kan veel beter speed gebruiken, je kan langer doorgaan, je krijgt grotere pupillen dus nog stoerder, je kan het in je cola gooien en opsnuiven genoeg om af te wisselen, je blijft korter leven des de eerder je stopt met zinloze topics te openen.......
jah jah van die zinlose opmerkingen daar weet jij alles van jah
donateur
pillen zijn wel verleden tijd beetje met n scheve kutbek ergens ronddwalen kauwend op niets en dan ook nog wachten totdat die dingen eindelijk es klappe, kheb toch liever pep
denk er maar is over na hoe lekker de pillen vroeger bij jou werkte en hoe je het voor jezelf verneukt heb.. want komop je gaat mij niet vertellen dat je het pep gevoel lekkerder vind als het gevoel van de pillen vroeger..
ze werken niet voor niks niet meer.........
maarja ik denk als je pep met mate doet het minder slecht voor je is als dat je 4 pillen neemt, maarja voor pillen krijg je ook veel meer
pillen zijn wel verleden tijd beetje met n scheve kutbek ergens ronddwalen kauwend op niets en dan ook nog wachten totdat die dingen eindelijk es klappe, kheb toch liever pep
Ben het helemaal met je eens
lekker toch je neus beetje afragge
Tja de laatste tijd mieter ik het gewoon in me drinken, ook perfect
Tja de laatste tijd mieter ik het gewoon in me drinken, ook perfect
JAH MAAR DAN HEB JE NAAR EEN JAAR TANDEN ALS PINDA'S

![[PPT] Arjen de :banana:](/images/user/158106_52044.jpg)