Partyflock

Forumonderwerp · 799727

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Hoe beginnen nieuwe rages??Gewoon een kreet verzinnen samen met je twee beste vriendinnen...je staat in de Powerzone,..minding your own business...de ene na de andere jongen komt aanlopen, met 1 en dezelfde versiertruc..na 10 x heel netjes te zijn geweest door te zeggen..SORRY GEEN INTERESSE...komt ineens een woord in je op..bij de volgende zeg je gewoon:LINKSAF!!we liggen in een deuk terwijl die jongen je aan staat te staren met verbaast gezicht....EHMMM WAT BEDOELD ZE...en zo begint het..de volgende keer met je met meerdere en gebruikt het weer...en ze nemen het over..zelfs mannen in onze directe omgeving weten wat het betekend(al voelen ze zich zwaar aangesproken).....er is al een patent op aangevraagd en de shirtjes zijn al in de maak......en voor de rest LINKSAF!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 14:29:
vind uberhaupt dat er wel wat meer vrouwen op mannen af mogen stappen...... kans dat een man je een blauwtje laat lopen is toch veel en veel kleiner!!!

helemaal waar :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 19:36:
en een parkiet geen mus

en een mus geen olifant

Waarschuw beheerder
Uitspraak van **marloes** op woensdag 3 augustus 2005 om 19:38:
en een mus geen olifant

waarsemebird???

Waarschuw beheerder
waarsmnkaaanaaariiinou?
Waarschuw beheerder
inszzzzzkkkkkkooooooooiiiiii ofzowiets:s

Waarschuw beheerder
zeg topic opener, ouwe kamerplant geloof niet dat er echt ook maar 1 gozer bij jou deur aan kwam kloppen voor gezelligheid...

Dan verzin je een verhaal en kom je met "linksaf" als moraal....

net echt

Waarschuw beheerder
hahahahaa... altijd even vriendelijk die loaded lody! ;)
Waarschuw beheerder
tsja ach soms komt de waarheid gewoon hard aan....enne exoticpassion zit nog in de ontkennigsfase late we maar zegge

Waarschuw beheerder
idd n duidelijk geval van de ontkenningsfase :yes:

misschien moet ze dr phil s raadplegen... B)

Waarschuw beheerder
clubkutje! tja ik denk dat ik wel subtiel ben...
Waarschuw beheerder
Dr. Phil, Oprah ik denk dat het een kwestie van verloren zaak is, hier is nix meer tegen te doen, eigenlijk is ze best zielig :aai:

Waarschuw beheerder
clubkutje! tja ik denk dat ik wel subtiel ben...

ik vind je nog wel subtiel ja... :yes: de waarheid moet immers gezegd worden B)

Dr. Phil, Oprah ik denk dat het een kwestie van verloren zaak is, hier is nix meer tegen te doen, eigenlijk is ze best zielig

denk ik ook! :aai:

zullen we dr dan maar rechtsaf sturen ipv linksaf? o:)
Waarschuw beheerder
kind is gewoon btje van t patje af:P whaha

you are the weakest link, Goodbye!! *zwaai*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
geef die kamerplant ff wat pocon en water want ze kraamt onzin uit! paar keer gevallen met de fiets denk ik.... op de linkerkant van d'r knar!

Waarschuw beheerder
denk ik ook :yes:

vandaar dat ze linksaf zegt... ze kan dr rechter kant niet meer besturen door die knal op dr linker kant van dr knar! B)
Waarschuw beheerder
maar ja ze is volgens mij al op een goede plek tussen al haar medegestoorden beland, want tis wel in een keer verdacht stil van haar kant..B)

Waarschuw beheerder
zou ze bang voor ons zijn? :O B)

Waarschuw beheerder
donateur
voor iemand van 30 vind ik haar best wel een breezahtje (kleding, spreekstijl en opzichtige fake arrogantie).

wat.......kan JOU DAT NOU VERROTTEN:[

ga dan niet uit of zo

Waarschuw beheerder
donateur
en rages zijn overigens bedoeld voor de onzekere mindere mensch

Waarschuw beheerder
en rages zijn overigens bedoeld voor de onzekere mindere mensch

ik hou van rages... o:)

Waarschuw beheerder
whahhahahaha lillekerd ik zou niet linksaf gaan, maar dwars over je heen lopen omdat ik zo iemand als jou niet eens zou zien staan.

pleur op met je rages..het is niet voor iedereen weggelegd om een trend te zetten B)
Waarschuw beheerder
:cheer:

Waarschuw beheerder
:cheer: ik wil graag n trend zetten... :(

Waarschuw beheerder
:cheer: