Hoe beginnen nieuwe rages??Gewoon een kreet verzinnen samen met je twee beste vriendinnen...je staat in de Powerzone,..minding your own business...de ene na de andere jongen komt aanlopen, met 1 en dezelfde versiertruc..na 10 x heel netjes te zijn geweest door te zeggen..SORRY GEEN INTERESSE...komt ineens een woord in je op..bij de volgende zeg je gewoon:LINKSAF!!we liggen in een deuk terwijl die jongen je aan staat te staren met verbaast gezicht....EHMMM WAT BEDOELD ZE...en zo begint het..de volgende keer met je met meerdere en gebruikt het weer...en ze nemen het over..zelfs mannen in onze directe omgeving weten wat het betekend(al voelen ze zich zwaar aangesproken).....er is al een patent op aangevraagd en de shirtjes zijn al in de maak......en voor de rest LINKSAF!!
1053x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Hoe beginnen nieuwe rages??Gewoon een kreet verzinnen samen met je twee beste vriendinnen...je staat in de Powerzone,..minding your own business...de ene na de andere jongen komt aanlopen, met 1 en dezelfde versiertruc..na 10 x heel netjes te zijn geweest door te zeggen..SORRY GEEN INTERESSE...komt ineens een woord in je op..bij de volgende zeg je gewoon:LINKSAF!!we liggen in een deuk terwijl die jongen je aan staat te staren met verbaast gezicht....EHMMM WAT BEDOELD ZE...en zo begint het..de volgende keer met je met meerdere en gebruikt het weer...en ze nemen het over..zelfs mannen in onze directe omgeving weten wat het betekend(al voelen ze zich zwaar aangesproken).....er is al een patent op aangevraagd en de shirtjes zijn al in de maak......en voor de rest LINKSAF!!
Vergeet dat patent maar, dat is: prior art of triviaal
maar misschien is het wel goed om een aantal avonden geen enkele mannelijke interesse te krijgen
donateur
Marijnepijn: you go girll 
enne DA TOMBA:
niet zo stout doen eh
enne DA TOMBA:
je bedoelt zeker dat ze heel veel op je vriendinnen af stappen
niet zo stout doen eh
donateur
waar is ze nou?
jij hebt dr weggejaagd tom
donateur
verwaand?!?!?!?!? zij!?!?!?!?!? nee dat geloof ik niet....
ik zeg niet dat ZIJ t is, ik vind de ''stelling/verhaal whatever'' een beetje verwaand
waarschijnlijk kan ze er zelf helemaal niets aan doen!!!
waaraan...
(blonT moment)
lache zijn?!?!?!
zeg jij nee als er een gewillige vrouw op je af komt?!?!? dan ben je echt een van de weinige!!!
mannen hebben nou eenmaal een lagere drempel. bovendien wordt ut altijd op prijs gesteld als een meisje de eerste stap zet!
of heb ik ut nou helemaal mis?!?!?!
Eigenlijk heb je voor mij dan helemaal gelijk...
MAAR ik let wel op wat er op me af komt wat gewillige meisjes betreft, moet er natuurlijk zelf ook een goed gevoel aan overhouden he...
ach ja als je als ouwe vrijster van 65 nog steeds alleen achter je geraniums zit wens je dat je niet zo vaak linksaf hebt lopen schreeuwen vroeger
enne boeie laat die gozers toch, is toch alleen maar leuk, btje mensen leren kennen en slap ouwehoeren, zo blijft je wereldje wel heel klein als je alleen het begrip linksaf kent

enne boeie laat die gozers toch, is toch alleen maar leuk, btje mensen leren kennen en slap ouwehoeren, zo blijft je wereldje wel heel klein als je alleen het begrip linksaf kent
laatste aanpassing
ach ja als je als ouwe vrijster van 65 nog steeds alleen achter je geraniums zit wens je dat je niet zo vaak linksaf hebt lopen schreeuwen vroeger
haha idd...
dan heb je spijt dat je zoveel linksaf hebt gezegd tegen al die gozers...
je staat in de Powerzone,..minding your own business...
tis ook wel een KLEIN beetje (lees erg) verwaand eh om zo te praten....
let ff op mensen... de bovenste zin...hoe verwaand klinkt die... juist... ff voor de duidelijkheid... mensen die nog niet in de powerzone zijn geweest, 9 van de 10 personen die daar komen zien zichzelf het liefst zo opzichtig mogelijk met een fles champagne aan de viptafel zitten.... goed... dan weet je nu wat voor een tent de powerzone is... plaats nu dan even dat shirtje en de bovenste zin terug... klopt wel he... past 100%
let ff op mensen... de bovenste zin...hoe verwaand klinkt die... juist... ff voor de duidelijkheid... mensen die nog niet in de powerzone zijn geweest, 9 van de 10 personen die daar komen zien zichzelf het liefst zo opzichtig mogelijk met een fles champagne aan de viptafel zitten.... goed... dan weet je nu wat voor een tent de powerzone is... plaats nu dan even dat shirtje en de bovenste zin terug... klopt wel he... past 100%
dat soort publiek heb je er bijna in alle clubs tussen zitten...
ik heb t persoonlijk altijd naar mn zin in de powerzone... en niet iedereen die daar rondloopt is zo
LINKSAF!!!

![[img width=240 height=240]http://forumspam.articblue.nl/thread_related/thread_sucks/images/0495.gif[/img]](http://forumspam.articblue.nl/thread_related/thread_sucks/images/0495.gif)