Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op donderdag 4 augustus 2005 om 02:48:wij hebben de mooiste stad van Nederland
Jongens en meisjes.... de bal is rond..
...
zoals de westenwind waaien zal, zal het lot van 1ieder geschieden.... laat men genieten van de onberekenbare vruchten des levens en beleef elk aspect intens tot de dood volgen zal... winnen of verliezen je hebt het niet altijd voor het kiezen...... wijze woorden wederom....
gegroet het almachtige Orakel..
zoals de westenwind waaien zal, zal het lot van 1ieder geschieden.... laat men genieten van de onberekenbare vruchten des levens en beleef elk aspect intens tot de dood volgen zal... winnen of verliezen je hebt het niet altijd voor het kiezen...... wijze woorden wederom....
gegroet het almachtige Orakel..
Het wordt gewoon 3-1!!
Ik denk dat je het "per ongeluk" verkeerd neergezet hebt!1 Je bedoelt toch andersom.. 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 11:27:1-3
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 11:54:Ik denk dat je het "per ongeluk" verkeerd neergezet hebt!1 Je bedoelt toch andersom..
We zullen zien!!
Hoop voor JOU dat ze winnen, maar Utrecht is gewoon een sterkere ploeg!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 11:35:Nee nee nee neeeee!!!!
Chantalletje toch, het wordt 2-1 voor eniesee!!
Hoop het voor jullie,
maar denk gewoon van niet, sorry
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 augustus 2005 om 12:17:Hoop het voor jullie,
maar denk gewoon van niet, sorry
Jij denkt ook in de verkeerde kleuren, dus dat verklaart een hoop
Ik gok een krappe overwinning voor ons Eniesee
he ray
ja toch en jij
ja toch
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 augustus 2005 om 19:28:moet je es naar Spa gaan Jelt
Ben helemaal nie zo'n F1 fan heur, maar kon er voor nix heen
Ben toch al half doof, dus kon het geluid wel aan
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 augustus 2005 om 20:47:Ook maar eens proberen dan
Eert met mij naar Utrecht