Partyflock

Forumonderwerp · 799266
3 volgers · 22536x bekeken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op maandag 20 november 2006 om 14:31:
iemand die depressief is ziet dat niet, voelt het niet en beleeft het niet, en dat is misschien wel het ergste en het meest angstaanjagende...het besef hebben dat je niets meer voelt. Afgevlakt zijn en geen emoties hebben is gruwlijk

Ik kan het ongeveer wel vertellen zo, want heb het de afgelopen week meegemaakt. Ze hebben mij van het spoor gehaald en ondergebracht in de PAAZ.
Zoveel gezeik aan je kop en het enige wat je wilde was rust aan en vooral in je kop. Sommige snappen dat niet en gaan dan alles verdraaien. Dan knakt er iets in en zie je het niet meer zitten.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wojgek op maandag 11 december 2006 om 11:48:
Sommige snappen dat niet en gaan dan alles verdraaien. Dan knakt er iets in en zie je het niet meer zitten.

idd, dat maakt het allemaal nog zwaarder :/ vreselijke eigenschap van mensen om altijd maar te veroordelen en met het vingertje te wijzen (n)

Maar gaat het nu wat beter met je? :o

Waarschuw beheerder
Zelfmoord is de enige egoistische oplossing... Maar soms ook idd de enige uitweg.. Drugs maakt meer kapot dan je lief is..
Maar vaak is het ook een ziekte en weet die persoon niet beter..
Hoe dan ook meestal is er helaas wel over nagedacht..:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op maandag 11 december 2006 om 18:11:
Maar gaat het nu wat beter met je?

Ben nog helemaal in de war. Gelukkig heb ik veel steun van het werk, vrienden en kennissen.
Ik kan sommige dingen gewoon niet loslaten, omdat ik ooit een ideaalplaatje had. Daar hou ik me teveel aan vast en moet losgelaten worden. Is makkelijker gezegd dan gedaan.
Klote is zo en zal ook nog wel een klap krijgen met de kerstdagen voor de deur.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 november 2006 om 11:56:
ik vind het pure zwakte..
en hoezo rust..en kies je voor jezelf..
dat doe je pas echt als je er voor kiest het anders te gaan doen..
en als je denk ik kom er niet uit kan het toch alleen maar beter worden..
maar ja een gezonde geest heb je dan niet als je op zulke ideeen kom en dan is misschien beter als de zwakke er mee kappen zo werkt de natuur ook..
alleen de sterke overwinnen.. en kunnen het leven dus aan.
maar je leven verloopt nou eenmaal naar je eigen gemaakte keuzes dus heb je het zelf in de hand..en je hebt altijd de keus nu het anders te gaan doen.. maar zelfmoord nee kan er niks positiefs over zeggen..

Harteloos ben jij...
Tis overduidelijk dat jij tot nu toe nog bespaard bent gebleven als je zo oordeeld...Ben liever blij dat je niet weet wat een depressie werkelijk is, en wat het doet met je als mens...
:loser:

Waarschuw beheerder
Veel mensen vinden het ziek etc etc.
Maar ik denk dat je dan zelf nog nooit goed genoeg door het slijk bent gegaan om je zo te voelen. Dat hoeft niet persee te maken te hebben met ziek zijn, dat heeft te maken met een slechte basis hebben, continue ongeluk aantrekken en er niet uit kunnen komen.
Zoeken naar het geluk wat je alleen kent van 'horen zeggen', maar het niet kunnen vinden en alleen maar verder in de stront zakken, terwijl de rest om je heen alleen maar lijkt op te bloeien. Het is verliezen van vertrouwen in jezelf, in het levenen en alles daarin.
Elk GEZOND mens zal in zo'n situatie denken aan zelfmoord en met nog wat tegenslagen in het enigste wat je nog houvast gaf, ga je uiteindelijk voor de bijl, als tenminste sterk genoeg bent om jezelf dat aan te doen.
Eindelijk kiest zo iemand voor zichzelf en misschien was DAT wel het doel wat diegene moest behalen in dit leven.

Mensen die zomaar oordelen, die snappen er geen REET van.
Je weet niet wat diegene voelde en heeft meegemaakt.
Je hoort respect te hebben voor ieder zijn keuze, je kunt niet voor een ander bepalen wat goed of fout is.
Dat jij het leven waardevol vindt hoeft niet te betekenen dat het voor een ander ook net zo waardevol is.
Ieder is weer anders en heeft een andere bagage.
Hoe kortzichtig kun je zijn...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 november 2006 om 11:56:
maar ja een gezonde geest heb je dan niet als je op zulke ideeen kom en dan is misschien beter als de zwakke er mee kappen zo werkt de natuur ook..
maar je leven verloopt nou eenmaal naar je eigen gemaakte keuzes dus heb je het zelf in de hand..en je hebt altijd de keus nu het anders te gaan doen.. maar zelfmoord nee kan er niks positiefs over zeggen..

Zou bijna willen dat je zelf eens zo diep in de put zou komen te zitten. Het is duidelijk dat je nog lang niet volwassen bent en jou een heleboel ellende bespaard is gebleven. Maar ben maar niet bang, iedereen maakt een keer iets ergs mee waardoor de ogen open gaan, is 't niet vroeg dan laat. Jij wordt ook nog wel wakker. Tot die tijd, zwijg gewoon als je niks nuttigs te vertellen hebt!!!

Waarschuw beheerder
geloof me, mensen die zelfmoord plegen zien geen andere uitweg..
zie het als zwakte, als lafheid.. je hebt geen idee er dan van wat t inhoud als je zover heen bent dat je zelfmoord pleegt..
mensen die dat doen willen maar 1 ding, rust... innerlijke rust.. en daar zijn al heel wat dingen vooraf gegaan om dat te krijgen en wann dat niet lukt is er indd maar 1 oplossing..
je mag het als egoisme zien, maar tis net zo egoistisch om iemand bij je te willen houden die diep ongelukkig is dus wie is er meer egoistisch dan?
tuurlijk doet het pijn als iemand zelfmoord pleegt en vooral als je met veel vragen blijf zitten maar het belangrijkste blijft dat de ander gelukkig is.. want ongelukkig zijn is onverdraagbaar en soms komt iemand er echt niet meer uit en kiest dan voor zn eigen geluk..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 22:59:

idd het is te hopen dat als jij een keer zo ver weg ben, dat jij niet zulke reactie,s krijgt.

ik ben ook zo ver geweest en ben r wel uit. dankzij een paar super mensen :D

maar sommige reacties hier zijn gewoon triest. en dan bedoel ik dat er veel mensen met een geweldig leventje een oordeel hebben over mensen die aan een zelfdoding denken.
iemand hier zei dat je het zelf in de hand heb... dat is bullshit, omdat je vaak niet in de gaten heb dat je depressief ben. bij mij is het er ingeslopen zonder dat ik er erg in had.
je ken een probleem niet oplossing die er niet is, zo zie ik het.

trouwens, ik heb een tijdje trug een mooie uitspraak gelezen, volgens mij ook hier in dit topic.

zelfmoord is een definitieve oplossing voor een tijdelijk probleem!!...
Waarschuw beheerder
nee..

maar ik heb er niks op tegen als verkrachters en pedofielen enzo zichzelf van kant maken!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 15:54:
idd het is te hopen dat als jij een keer zo ver weg ben, dat jij niet zulke reactie,s krijgt.

Ehh.. Dat is niet mijn tekst die je onder mijn naam gequote hebt, vast 'n foutje...

Waarschuw beheerder
Zelfmoord is geen oplossing. Zelfmoord is juist van een probleem een nog groter probleem maken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 19:08:
Zelfmoord is juist van een probleem een nog groter probleem maken

Voor de mensen om jou heen wel
Maar voor jezelf is het opgelost..
Ik vind zelfmoord niet egoistisch om sommige gevallen, maar de mensen er omheen die niks doen en niet ingrijpen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 20:01:
Maar voor jezelf is het opgelost..

Daar is geen zekerheid in. Hoe weet jij nou in wat voor toestand een mensen ziel bekeert na de dood?
Er zijn daar geen wetenschappelijke feiten voor gevonden, het blijft een vraagteken dus.
Als je voor zelfmoord kiest, kies je eigenlijk voor iets wat heel onbekend voor de mens is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
oplossing? dan ben je dood!! dan heb je niet eens een oplossing

who nu snap ik het zelf niet eens meer :/
maarja het is iig geen oplossing, omdat je dan deaud bent

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 15:54:
zelfmoord is een definitieve oplossing voor een tijdelijk probleem!!...

Mooie quote, moet er alleen wel bij zeggen, dat het niet voor iedereen geldt. Denk maar eens aan iemand die seksueel is misbruikt bv door zijn of haar vader, dan kan je therapien doen wat je wilt, maar je zal beschadigd zijn voor je leven en de enige oplossing is het te accepteren, maar sommigen lukt dat niet.
Als je geestelijk/fysiek mishandeld bent, ben je ook getekend voor het leven. Je blijft je neus alsmaar stoten tegen de gedragspatronen die toendertijd je redding was, maar je nu kapot maken.
Of een slechte basis hebben door verwaarlozing, is uiteindelijk ook een onzichtbare ziekte die zich uitbreid. Je stelt je bv te afhankelijk op naar anderen, andere maken daar misbruik van, jij voelt je nog waardelozer en gaat je nog afhankelijker opstellen en op verkeerde manieren aandacht vragen, waardoor je in nog meer verkeerde mensen en gevaarlijke situaties komt te zitten etc etc.

Sommige mensen hebben de pech geboren te zijn in ongeluk en zullen altijd in ongeluk leven. Met therapie heb je nog een kans om dat te 'overwinnen', maar reken maar dat je me de netgenoemde gebeurtenissen op je 40e pas klaar bent.

Ik spreek uit ervaringen van kennissen en vrienden.

Hier een mooie campagne van SIRE trouwens en stem meteen!
www.ikzieikziewatjijnietziet.nl

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 23:13:
Als je geestelijk/fysiek mishandeld bent, ben je ook getekend voor het leven

hier heb ik ook last van ge
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 23:13:
Mooie quote, moet er alleen wel bij zeggen, dat het niet voor iedereen geldt. Denk maar eens aan iemand die seksueel is misbruikt bv door zijn of haar vader, dan kan je therapien doen wat je wilt, maar je zal beschadigd zijn voor je leven en de enige oplossing is het te accepteren, maar sommigen lukt dat niet.
Als je geestelijk/fysiek mishandeld bent, ben je ook getekend voor het leven. Je blijft je neus alsmaar stoten tegen de gedragspatronen die toendertijd je redding was, maar je nu kapot maken.
Of een slechte basis hebben door verwaarlozing, is uiteindelijk ook een onzichtbare ziekte die zich uitbreid. Je stelt je bv te afhankelijk op naar anderen, andere maken daar misbruik van, jij voelt je nog waardelozer en gaat je nog afhankelijker opstellen en op verkeerde manieren aandacht vragen, waardoor je in nog meer verkeerde mensen en gevaarlijke situaties komt te zitten etc etc.

Sommige mensen hebben de pech geboren te zijn in ongeluk en zullen altijd in ongeluk leven. Met therapie heb je nog een kans om dat te 'overwinnen', maar reken maar dat je me de netgenoemde gebeurtenissen op je 40e pas klaar bent.

Ik spreek uit ervaringen van kennissen en vrienden.

Hier een mooie campagne van SIRE trouwens en stem meteen!
www.ikzieikziewatjijnietziet.nl

hij geldt idd niet voor iedereen, wel voor een hoop mensen.
ik heb 2 of 3 maanden geleden rapotage gezien, dat ging over een vrouw, die was van haar 9e tot haar 24ste ongeveer verkracht.. ze was 46 toen ze het nog uithuilde als ze erover moest praten. haar vader heeft r helemaal gek gemaakt, en vertelde altijd dat dat heel normaal was, en dat ze met elkaar moesten trouwen enzo...

ik vind dat echt wel een heel moedig vrouwtje, door toch door proberen te gaan met haar leven.

Waarschuw beheerder
Ja dat heb ik ook gezien, dat was echt te misselijk! En ook niemand van school die hulp inschakelde terwijl het toch verdacht was dat die vader altijd bij haar was.
Die vdr had zijn dochter zelfs gedrogeerd om haar als seksspeeltje te gebruiken. Dat je DAT kan overleven is inderdaad een wonder! Ik had mezelf waarschijnlijk allang van kant gemaakt of hem afgeslacht

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 13:46:
ik heb 2 of 3 maanden geleden rapotage gezien, dat ging over een vrouw, die was van haar 9e tot haar 24ste ongeveer verkracht.. ze was 46 toen ze het nog uithuilde als ze erover moest praten. haar vader heeft r helemaal gek gemaakt, en vertelde altijd dat dat heel normaal was, en dat ze met elkaar moesten trouwen enzo...

Ja dat heb ik ook gezien inderdaad, heel ziek!

Waarschuw beheerder
ik ben zelf sexueel misbruikt geweest in mijn verleden en heb ook last gehad van zware depressies ik kan er nu wel open over praten omdat ik het een plek heb gegeven maar vergeten doe je zoiets nooit en de ene dag gaat het goed en de andere dag weer wat minder maar ik moet toch door al is het alleen al voor mijn 2 kinderen.ik heb nog steeds last van depressies en van wisselende stemmingen en door dat ik in mijn verleden dit heb meegemaakt en hiermee alleen gelopen heb en me zo rot en bedrijgt heb gevoelt betrek ik in mijn nieuwe relaties of kwa sexueel gebied alles heel snel op mezelf omdat je onzeker bent.maar je kan nog naar zoveel dokters of psychiaters gaan het is er altyd en het blijft er altyd je kan het een plek geven maar niet vergeten.zoiets gun je niemand toe geloof mij je bent voor je leven getekend

Waarschuw beheerder
en ja ik heb wel eens gedacht om uit het leven te stappen dat ik gewoon niet en niets meer wou je bent op en je gaat van instantie naar instantie en in die molen blijf je ook zitten en de huisarts geeft je medicijnen om rustig te blijven maar dat is ook niet de oplossing dat is een tydelijk iets je onderdrukt er alles mee dat beetje gevoel wat je nog hebt is dan ook weg.je bent net zoon zombie ik weet nog dat ik niks meer wou wou me bed nog niet eens meer uit je bent de hele dag moe en op.ik heb gewoon mijn ups en down's maar ik kom er wel ben al goed op weg wil me er niet onder laten krijgen ik denk nu maar zo als ik dat toesta wint degene die mij dit aandeed weer en dat sta ik nooit toe deze keer win ik!!!!
Waarschuw beheerder
Ik denk dat het moet zijn : soms LIJKT zelfmoord de enige oplossing

Waarschuw beheerder
Ik denk dat Zelfmoord eerder Egoistisch is!

Denk maar is aan de mensen die je met dit verdriet achter zou laten...

(en ik weet hoe het voelt,maar de mensen die echt van mij houden hebben mij altijd op de been gehouden en ben daar erg trots op,ben nu weer 100% en dolgelukkig!)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SpeedMetal op vrijdag 12 januari 2007 om 21:19:
Ik denk dat het moet zijn : soms LIJKT zelfmoord de enige oplossing

Waarschuw beheerder
Zelfmoord is geen oplossing.
Als je niet gelukkig hebt geleefd, zal je ziel ook niet rusten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 januari 2007 om 01:21:
Zelfmoord is geen oplossing.
Als je niet gelukkig hebt geleefd, zal je ziel ook niet rusten.

true..
mooi gezegt..
Waarschuw beheerder
soms is zelfmoord de enige oplossing?

:yes:

Waarschuw beheerder
ik denk dat sommige mensen nu eenmaal alleen rust
vinden als ze dood zijn,, maar je laat wel de rest
met het verdriet zitte,, dus wel beeje egoïstisch
... vind ik dan

Waarschuw beheerder
Kan...
Waarschuw beheerder
Er is altijd voor alles een oplossing. Maar die mensen willen gewoon niet meer verder kijken dan hun neus lang is. Ik vind het laf als je zelfmoord pleegt. Ik zie het soms ook niet meer zitten, maar je leven is je gegeven en er komt vanzelf weer een eind aan. Dus hoezo ga je het zelf doen, is volgens mij niet de bedoeling.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HARDCORETEKNO op maandag 1 augustus 2005 om 22:05:
..??

ja ik zou zeggen : go for it :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JESMERIZE op zondag 14 januari 2007 om 12:02:
k vind het laf als je zelfmoord pleegt.

Op dit moment ben ik het daar even helemaal mee eens. (Y)

Helemaal als er omdat jíj zelfmoord gepleegt heb er nu iemand de rest van haar leven met een schuldgevoel rondloopt, want ze had hem tegen kunnen houden. Dat is een kutstreek. Dat doe je iemand niet aan. Had dan gewoon niets gezegd en het gewoon gedaan :s

Edit: oké, beetje hard dit. Even een toevoeging; vind het vreselijk dat mensen ertoe in staat zijn. Een bekende heeft pas zelfmoord gepleegt, en ermee lopen dreigen, emotionele chantage dus. En dat vind ik echt afschuwelijk...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het is bewezen, dat mensen die van een flat of iets afspringen, op de helft al spijt krijgen van hun daad, doordat er ineens allerlei ingevingen komen voor de oplossing, pas nog een hele docu over gezien, was heftig, maar wel waar. En denk ik, waarom op deze manier, waaromsowieso al :/ Maar dat zijn vragen die wij nooit kunnen beantwoorden :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 10:33:
Het is bewezen, dat mensen die van een flat of iets afspringen, op de helft al spijt krijgen van hun daad, doordat er ineens allerlei ingevingen komen voor de oplossing, pas nog een hele docu over gezien

Hoe willen ze dat bewijzen dan?

Stiekem een luchtkussen neer leggen en vragen hoe ze zich voelde?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 10:33:
Het is bewezen, dat mensen die van een flat of iets afspringen, op de helft al spijt krijgen van hun daad, doordat er ineens allerlei ingevingen komen voor de oplossing

Jij verdient de bonnie saint claire award schat!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 12:16:
Jij verdient de bonnie saint claire award schat!

:lol: Na ja tis echt waar hoor :P
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 11:42:
Hoe willen ze dat bewijzen dan?

Sommige mensen overleven het, en ze hebben idd mensen laten springen en die heel huids laten opvangen :/ Klinkt vaag maar ja dat is het ook :) maar het beste is sowieso om het gewoon niet doen :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 21:00:
Veel mensen vinden het ziek etc etc.
Maar ik denk dat je dan zelf nog nooit goed genoeg door het slijk bent gegaan om je zo te voelen. Dat hoeft niet persee te maken te hebben met ziek zijn, dat heeft te maken met een slechte basis hebben, continue ongeluk aantrekken en er niet uit kunnen komen.
Zoeken naar het geluk wat je alleen kent van 'horen zeggen', maar het niet kunnen vinden en alleen maar verder in de stront zakken, terwijl de rest om je heen alleen maar lijkt op te bloeien. Het is verliezen van vertrouwen in jezelf, in het levenen en alles daarin.
Elk GEZOND mens zal in zo'n situatie denken aan zelfmoord en met nog wat tegenslagen in het enigste wat je nog houvast gaf, ga je uiteindelijk voor de bijl, als tenminste sterk genoeg bent om jezelf dat aan te doen.
Eindelijk kiest zo iemand voor zichzelf en misschien was DAT wel het doel wat diegene moest behalen in dit leven.

Mensen die zomaar oordelen, die snappen er geen REET van.
Je weet niet wat diegene voelde en heeft meegemaakt.
Je hoort respect te hebben voor ieder zijn keuze, je kunt niet voor een ander bepalen wat goed of fout is.
Dat jij het leven waardevol vindt hoeft niet te betekenen dat het voor een ander ook net zo waardevol is.
Ieder is weer anders en heeft een andere bagage.
Hoe kortzichtig kun je zijn...

:respect:
en zo is het maar net :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 23:18:
geloof me, mensen die zelfmoord plegen zien geen andere uitweg..
zie het als zwakte, als lafheid.. je hebt geen idee er dan van wat t inhoud als je zover heen bent dat je zelfmoord pleegt..
mensen die dat doen willen maar 1 ding, rust... innerlijke rust.. en daar zijn al heel wat dingen vooraf gegaan om dat te krijgen en wann dat niet lukt is er indd maar 1 oplossing..
je mag het als egoisme zien, maar tis net zo egoistisch om iemand bij je te willen houden die diep ongelukkig is dus wie is er meer egoistisch dan?
tuurlijk doet het pijn als iemand zelfmoord pleegt en vooral als je met veel vragen blijf zitten maar het belangrijkste blijft dat de ander gelukkig is.. want ongelukkig zijn is onverdraagbaar en soms komt iemand er echt niet meer uit en kiest dan voor zn eigen geluk..

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 januari 2007 om 21:02:
...ik kom er wel ben al goed op weg wil me er niet onder laten krijgen ik denk nu maar zo als ik dat toesta wint degene die mij dit aandeed weer en dat sta ik nooit toe deze keer win ik!!!!

Met zo'n instelling denk ik dat je voor jezelf en misschien wel veel anderen een hele goeie kan zijn, ik wens je in ieder geval alle sterkte en geluk!

Waarschuw beheerder
donateur
Er is altijd voor alles een oplossing. Maar die mensen willen gewoon niet meer verder kijken dan hun neus lang is. Ik vind het laf als je zelfmoord pleegt.

je weet niet half hoeveel kracht en verdiet er voor nodig is om het te kunnen doen .
ja men denkt altijd dat de gene die dat doen niet verder kijken dan hun neus lang is maar
men moest eens weten hoeveel mensen die zelfmoord plegen jaren maar dan ook echt jaren in de schit leven en er alles aan doen om er uit te komen.
verschillende instantie's om hulp vragen en nog er niet uit komen.
vind het triest om die mensen laf te noemen
geen uitweg meer zien door alle schit die ze mee gemaakt hebben en blijven mee maken moet je zilke mensen vragen door te gaan terwijl ze diep ongelukkig zijn?
nee dat is pas triest jullie gaan verder met leven en hoeven niet mee te maken wat die persoon mee maakt dus wie is er nou egoitisch?
je zou eigenlijk 1 dag in de schoene van zo een persoon moeten staan en voelen wat die voelt dan mag je een mening hebben maar denk dat de meeste die er geen begrip voor hebben nog geen 5 min met zulke gevoelens en emotie's om kunnen gaan
:frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Er is altijd voor alles een oplossing. Maar die mensen willen gewoon niet meer verder kijken dan hun neus lang is. Ik vind het laf als je zelfmoord pleegt. Ik zie het soms ook niet meer zitten, maar je leven is je gegeven en er komt vanzelf weer een eind aan. Dus hoezo ga je het zelf doen, is volgens mij niet de bedoeling.

Let me tell you 'bout the birds and the bees and the flowers and the trees...

Damn, hoe durf je dat te zeggen? Denk je dat je Christus bent ofzo? of God?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The advisor op dinsdag 2 augustus 2005 om 11:01:
zelfmoord is gewoon wegrennen, vluchten,

mensen die zelfmoord plegen zijn bang voor een oplossing..

als het leven je niet meer interessert en je dr geen trek meer in hebt dan vind ik het wel een goeie oplossing

het is alleen wel kut voor de nabestaanden

Waarschuw beheerder
Maar die mensen willen gewoon niet meer verder kijken dan hun neus lang is.

willen ?
je kon t beter zo zeggen:
Maar die mensen KUNNEN gewoon niet meer verder kijken dan hun neus lang is

Waarschuw beheerder
vragen sommige mensen zich hier niet af, waarom er mensen zelfmoord plegen, of aan zelfmoord denken?
komt het nouw niet in je op, dat die mensen ook niet om het leven hebben gevraagt wat ze hebben ( gehad ).
een depressie bijvoorbeeld werkt ook lichamelijk, en als je lichamelijk ook nog s zwak ben door een depressie ga je je nog rotter voelen!!
je zit dus in een soort kringetje.
geestelijk en lichamelijk zwak.
als je dat al heb, wil je niks meer doen omdat t je geen plezier meer hebt in de dingen, ook de dingen die echt leuk horen te zijn.

ik ben ook zover geweest, en wou niks meer, deed niks meer...
elke avond lag ik in me bed, kapot van het werken.
ik ging me automatisch afvragen wat de nut is van het leven.
je geniet niet meer, je werkt je elke dag de ter*ng enzo.
en een depressie heb je echt niet zomaar in de gaten, dat is juist gevaarlijk!!! het sluipt erin zonder dat je er erg in hebt.

ik heb in elk geval een geweldige vader tante en broer die me er ook weer bovenop geholpen hebben.
maar niet iedereen heeft zo,n familie die je daarbij helpt.
en dan is het al een stuk moeilijker.
ik zeg echt niet dat je er niet meer boven op kan komen, want mij is t ook gelukt.
maar je moet wel willen!!!
steun is ook belangrijk, maar eerst de wil zien te vinden.

en geloof mij,, het is absoluut de moeite waard :respect:

ik geniet van alles wat ik doe, k geniet zelfs weer van alle dagelijkse dingen, ga fluitend t leventje door :D
en je komt er zeer sterk uit!!! sterker dan je bent geweest!!!!
Waarschuw beheerder

Gewoon evene en vraagje he, zonder je aan te vallen (want iedereen heeft recht op zn eigen mening), maar ik maak hier uit op dat je dus ook tegen abortus bent? En euthanasie? Als iemand heel erg ziek is en zn l;even wil laten beeindigen en daar zelf toestemming voor geeft is dat eigenlijk ook n vorm van zelfmoord. Sta je hier dan ook niet achter? :) Ben wel benieuwd eigenlijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 15:16:
ik geniet van alles wat ik doe, k geniet zelfs weer van alle dagelijkse dingen, ga fluitend t leventje door
en je komt er zeer sterk uit!!! sterker dan je bent geweest!!!!

(l)(l)(l) Ben supertrots op jou mop en doet me echt zoveel goed dit te lezen! (k)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 19 januari 2007 om 15:18:
Ben supertrots op jou mop en doet me echt zoveel goed dit te lezen!

haha dankje lieverd :D ben ook trots op mezelf als k het zo mag zeggen :D en bedankt voor je berichtje vanacht, ga k werk van maken :D (K)