Partyflock

Forumonderwerp · 798783
Betreft: evenement: Dominator, zaterdag 30 juli 2005 om 11:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
op dominator zoals de mensen weten die er geweest zijn werden honden gebruikt om drugs op te spooren heb je het bije wordt je mee na achter genomen voor visitatie,is dat te streng?? en je mcoht zelfs niet blowen voor ut eerst dat ik dat mee maak ik vondt het te streng en ook weer nie want ze hebben niks ingekeken bij me

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Total Destruction op dinsdag 2 augustus 2005 om 10:52:
Het wordt godverdomme steeds moelijker
Zelfs bij Generations Of Hardcore in de Vechtse Banen liepen de wouten gewoon door de zaal heen!!!!
De één na de ander werdt eruit geflikkerd!!!

Vechtse Banen is altijd lastig met die blauwe daaroo
Waarschuw beheerder
Ze hadden nog wel wat strenger mogen kont-roleren,

want die honden hadden ze gewoon bij zich om iedereen af te schrikken:yes:

Ik vond het ook klote om langs die hond te lopen,
maar weer teruglopen naar de parkeerplaats zag ik helemaal niet zitten:no:

Maar achteraf had ik me helemaal geen zorgen hoeven te maken,
want ik weet niet waar die nep Rex Hunt met zijn neus zat.....

.......in ieder geval niet bij mij in mijn kerst-pakketjes:no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mensen die gepakt worden zijn gewoon dom :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 augustus 2005 om 21:24:
mensen die gepakt worden zijn gewoon dom

:yes:
of ze hadden hun drugs niet goed genoeg verstopt:frusty:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van KNETTERHARK op zondag 7 augustus 2005 om 21:29:
of ze hadden hun drugs niet goed genoeg verstopt

doe het goed...of doe het niet :)
Waarschuw beheerder
ze moeten mooi zo doorgaan met dit steets strenger wordener beleid. werkt lekker de ilegale party's in de hand (dus zonder de noodzakelijke ehbo) want als mensen willen feesten onder invloed van drugs doen ze dat toch wel. mijn mening: hoe strenger het beleid hoe meer shit er ontstaat.
Waarschuw beheerder
Mijn experience van dominator is dat het allemaal wel meeviel.......
Ik kon bijna gelijk doorlopen met de foullering het was dat ie net moest doen alsof die aan het foulleren was, maar ik had mijn broekzakken vol kunnen hebben en dan zou die het niet eens gemerkt hebben en die politiehond in opleiding ook niet:no:
Waarschuw beheerder
donateur
jezus, het moe niet gekker worden hoor, als er op ieder feest drugshonden komen dan is dat zeker niet goed !! :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-Day op maandag 8 augustus 2005 om 01:21:
jezus, het moe niet gekker worden hoor, als er op ieder feest drugshonden komen dan is dat zeker niet goed !!

Als die drugshonden mogen komen dan mag ik ook heus wel wat honden van thuis meenemen en er zijn er een paar die heel graag willen en die hebben er wel een paar pootjes voor over:yes:

Ja vlekkie je bent braaf.....