Partyflock

Forumonderwerp · 798686
1 volger · 14518x bekeken
Betreft: evenement: Dominator, zaterdag 30 juli 2005 om 11:00

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 11:24:
Tis misschien smaken verschillen maar sommige mensen lopen er echt als pipo's bij! Gewoon zwaar lelijk!!

Tering he, ben ik naar een andere dominator geweest ofzo? 80% van de mensen zag er qua kleding normaal uit.

Waarschuw beheerder
donateur
super feesie gehad :yes: meer gehakt als bij de slager zou mijn freundinnetjuh zeggen gnegnegne ik wil terug twas weer veels te snel voorbij.

Waarschuw beheerder
Normaal? Het is maar wat je maatstaven zijn. Ow ja, verder nog iemand opgemerkt dat ze het gepresteerd hebben om een volledige chillout tent weg te laten!
Waarschuw beheerder
Tering he, ben ik naar een andere dominator geweest ofzo?

Ja maar mensen klagen en overdrijfen vaak snel!
Enne de mensen die dat zegge zijn gewoon die kale kutgabbers nie gewend denk :P
Waarschuw beheerder
was helemaal top vooral houseclassic
jammer dat neophyte maar een half uur draaide
Artiest Domus
Waarschuw beheerder
Dominator was cool. Hoogtepunten vond ik persoonlijk Nosferatu, Weirdo, Miss Flower, Outblast, Buzz Fuzz en Neophyte.

Dieptepunt vond ik dj ... uhm... weet z'n naam helemaal niet. Freestyle tent volgens mij (die tent met dat ontzettend schelle geluid). Gast met blonde lange haar. Die kerel kon totaal niet mixen. Beetje jammer...

Pluspunten:
- Leuke locatie.
- Leuke sfeer.
- Over het algemeen goed geluid.
- Beetje regen af en toe zorgde voor de nodige verkoeling.

Minpunten:
- Veel te duur.
- Veel te duur.
- Veel te duur
- Tenten lagen iets te dicht op elkaar.
- Veel te duur.
- Ontzettende wachtrij bij de wc's (waar je dan nog voor moet betalen).
- Veel te duur.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
was echt super vet:D:D ik had graag gehad dat t nog een uur door ging.. ik ben smiddags grotendeels bij moh geweest en de hele avond hek bij thunderdome gestaan vince:woop: delta9 :cheer: kvond de darkcore zaal echt jammer ik had zo uitgekeken naar the outside agency maar t enige wat je hoorde was een schel geluid daar btje jammer:( maargoed kheb me prima vermaakt:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Tering he, ben ik naar een andere dominator geweest ofzo? 80% van de mensen zag er qua kleding normaal uit.

Denk dat wij een andere opvatting hebben over er normaal uit te zien;)

Ja maar mensen klagen en overdrijfen vaak snel!
Enne de mensen die dat zegge zijn gewoon die kale kutgabbers nie gewend denk

Ben zeker wel wat kale kutgabbers gewend.. maar een kale gabber of een idioot met z'n broek opgetrokken tot onder z'n oksel en zover opgerold alsof er elk moment een grote overstroming kan komen vind ik nogal een verschil!

Maar ieder z'n ding! T feest was er echt niet minder leuk op! :cheer:
Waarschuw beheerder
Who said..dominator was shit??? why???? :( ...the shit is for me that i've missed the dominatorrrrrr :(
Waarschuw beheerder
Was echt een super feest.

Sfeer was heel goed te doen.

Geluid stond echt mega hard, heb nu nog last van een piep in me oren.

Er werd lekker gedraaid, wel een aantal keer dubbele nummers gehoord, maar dat kan ook ook bijna niet anders.

Endymion, Neophyte, Paul, Bass-D, draaiden echt super vette platen.

Het weer was ook super, het was niet te warm en zeker niet te koud, en die 3 druppels regen die er zijn gevallen... ach die kan je verwaarlozen.

Volgende jaar dus weer aanwezig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 11:32:
Ow ja, verder nog iemand opgemerkt dat ze het gepresteerd hebben om een volledige chillout tent weg te laten!

idd, ik was aan het tellen en ik kwam maar op 6 area's ipv 7
Uitspraak van Domus op zondag 31 juli 2005 om 11:38:
- Ontzettende wachtrij bij de wc's (waar je dan nog voor moet betalen).

In het 'begin' (15 uur ofzo) was dit nog wel zo, later toen het ineens gratis was geen rijen meer gezien.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het was inderdaad voor de verandering aan de prijzige kant:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 11:27:

nee...sommige houden van overdrijven en zien alleen de negatieve dingen
Waarschuw beheerder
een idioot met z'n broek opgetrokken tot onder z'n oksel

Hehehe ehmmm ik had me broek ook tot me knieen opgetrokken :P Enne me bowlingstappers eronder :yes:
Zal der best achterlijk uit hebben gezien ja,
maar gelukkig kom ik ook nie voor een modeshow...
Gewoon lekker leip doen en los gaan is mijn motto :yes:

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Had er meer van verwacht. Kreeg een beetje het idee van een gratis festivalletje ergens aan een recreate plas. Darckore tent sloeg helemaal nergens op :S Wat een kenker geluid. Veel in MC geweest was goed te doen en houseqlassics was gewoon gezellig.

Al met al door de promotie en aankondegingen had ik meer een echt festival verwacht. Gewoon TE veel area's op een TE klein terrein.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ropax op zondag 31 juli 2005 om 11:42:
Endymion, Neophyte, Paul, Bass-D, draaiden echt super vette platen

Ja, maar neophyte en paul deden dat op een niveau dat jij en ik ook zouden kunnen!

Sjezus, zowel bij neophyte als paul was degelijk mixwerk heel ver te zoeken, verschrikkelijk zeg.

Gewoon leuke plaatjes opzetten kan iedereen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Zalig feest :jaja:

Zwaar naar me zin gehad en gelukkig lekker weertje :D. Jammer alleen van de darkcore overdag. Mja, savonds alles weer goedgemaakt door Lenny Dee, Unexist, Destroyer en Drokz&Akira :cheer:

Had gehoord dat er aantal rellen waren buiten maar heb niks gezien. Alleen 1 gozer bij de EHBO die helemaal in mekaar getieft was, niet normaal meer hoe hij eruit zag.

beste sets:
Dione
Destroyer ( alleen had ie wat van zn ouwe zooi moeten draaien )
Unexist
Producer
Nosferatu
Artiest [artist=182202]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
donateur
lekker lekker lekker :9 en dat op t rutbeek waar normaal alleen hemelrave werd gehouden :9

hopelijk volgen meer feestjes op het rutbeek :yes: lijkt me écht top :D en zo lekker dicht bij huid (L) :D

ennieweej ik heb me uitstekend vermaakt, jammer dat we er iets later waren en dat we een uur eerder weggingen... had et slot eigenlijk wel mee willen maken :yes: maja, volgende keer beter.

ik kijk al uit naar de volgende dominator :D en dan hopelijk weer op t rutbeek :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 11:52:

Maar enkele duizende mensen zonder mixwerk beter geentertaind krijgen dan elke voorgaande dj is ook een kunst.

Het boeit me niet zo of er wel of niet gemixt wordt. Als er wel gemixt wordt, moet dat goed gebeuren. Als er niet gemixt wordt, moeten ze op een andere manier de zaal, de tent of het grasveld plat krijgen. En dat luktte Neophyte aardig. Paul heb ik maar vijf minuutjes gekeken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
met tieum

[img width=500 height=375]http://www.pixum.nl/int/img.php?u=hardcore2tb&t=2&i3=!4464748384574830047746129404&ts=12995&np=1&sid=r4wz5dde42c892710b582be3c2190009[/img]
Waarschuw beheerder
Sjezus, zowel Neophyte en Paul was wel degelijk mixwerk heel ver te zoeken, verschrikkelijk zeg.

gewoon leuke plaatjes opzetten kan iedereen.

:yes: ben ik het mee eens.
en die Neophyte zeg!!! elke keer maar weer dezelfde set, dat ben ik nu ook wel zat!!!

Verder was het echt een goed feest!!! :bounce:
Heb me erg goed vermaakt!!!! :D

De top voor mij:
Ophidian :respect:
Noize Suppressor :respect:
Nosferatu :respect:

Vooral de Thunderdome en MOH was erg goed!!! :yes:
Waar je de Bass onwijs in je lijf voelt trillen en bij MOH heb ik aan 1 kant 34 boxen kunnen vinden dus dat was totaal 68 Boxen op het podia.
geluid :respect: had ik totaal niet verwacht... :D

Nadeel: heb erg lang moeten zoeken naar mn auto, liep omdat het erg donker was de verkeerde kant op en kwam uiteindelijk uit bij het grote meer met klein strandje hahaha... uiteindelijk stond de auto helemaal aan de andere kant van het terein... hahaha...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 31 juli 2005 om 11:54:
Alleen 1 gozer bij de EHBO die helemaal in mekaar getieft was, niet normaal meer hoe hij eruit zag.

Heb er wel meer op de brancard voorbij zien komen. :( Niet echt leuk om te zien, je schrikt er wel van. Hoop dat ze het allemaal weer goed maken nu en ervan geleerd hebben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 12:10:
Heb er wel meer op de brancard voorbij zien komen. Niet echt leuk om te zien, je schrikt er wel van. Hoop dat ze het allemaal weer goed maken nu en ervan geleerd hebben.

Doen ze zelf. Gewoon dom.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Rauz op zondag 31 juli 2005 om 12:11:
Doen ze zelf. Gewoon dom

Dom? Volgens mij ben jij fucking dom. Sommige gasten zoeken geeneens ruzie of ze worden gewoon om geen reden in mekaar getrapt door een bepaald soort mensen.

Knuppel, wacht maar tot jij een keer helemaal in mekaar geschopt wordt. Kijken of je dan nog zo praat.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 31 juli 2005 om 12:14:
om? Volgens mij ben jij fucking dom. Sommige gasten zoeken geeneens ruzie of ze worden gewoon om geen reden in mekaar getrapt door een bepaald soort mensen.

Knuppel, wacht maar tot jij een keer helemaal in mekaar geschopt wordt. Kijken of je dan nog zo praat.laatste aanpassing 31 juli 2005 12:17

Hey relext gast. Tis vroeg.
Ik dacht dat het ging om in elkaar pleuren door drugs.
Waarschuw beheerder
jah was wel een leuk feesje...

aleen het geen waar ik voor ging was waardeloos:S
(Darkcore)
wat een KUT geluid aleen laatste uurtje was echt raggen!!!

voor de rest wel een goed feest gehad dank zij et weer en de goeie sfeer!!!

lang leve de kaluh kut gabbers;);)
Waarschuw beheerder
Dom? Volgens mij ben jij fucking dom. Sommige gasten zoeken geeneens ruzie of ze worden gewoon om geen reden in mekaar getrapt door een bepaald soort mensen.

Welk soort mensen is dat dan???
Waarschuw beheerder
Lang leve de kale kutgabbers!
Daar teken ik voor :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mekaar getrapt door een bepaald soort mensen.

?????

Waarschuw beheerder

Knuppel, wacht maar tot jij een keer helemaal in mekaar geschopt wordt. Kijken of je dan nog zo praat.laatste aanpassing 31 juli 2005 12:17

Doe ff rustig aan zeg. :S :[ Volgens mij snap jij het niet helemaal. Die mensen die afgevoerd werden (die ik heb gezien tenminste), waren out door (onverstandig) drugsgebruik. Had helemaal niks met knokpartijen te maken. :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 12:23:
oe ff rustig aan zeg. Volgens mij snap jij het niet helemaal. Die mensen die afgevoerd werden (die ik heb gezien tenminste), waren out door (onverstandig) drugsgebruik. Had helemaal niks met knokpartijen te maken

alsjeblieft idioot. Heb ik het toch goed. Werken me hersenen tenminste nog enigzins,.. :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat een superfeest!!!en het was echt helemaal top!!
Alleen het weer had wel iets mooier gemogen!!
Waarschuw beheerder
was toch wel een goei feesje
mindcontroler zaal was goed te doen
had het wel wat groter verwacht daar
en de weg richting de pakeerplaats had wel wat duidelijker aangegeven mogen dan hoefde niet iedereen van de 80 af te remmen naar de 0 :S
dan was de achterkant van men auto nou meschien nog heel
dat was het enige kutte aan de dag
Waarschuw beheerder
Ik vondt het weer wel lekker. Niet te warm niet te koud. Alleen jammer van die harde regenbui.
Waarschuw beheerder
Hehehe ja mense reagere eg lomp en fel voor nix.\

Enne dat weer was gewoon psies goed ja,
kvond wel mooi hoor met die harde regen...
Zie je tenminste wie er blijfen staan :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rauz op zondag 31 juli 2005 om 12:24:
alsjeblieft idioot. Heb ik het toch goed. Werken me hersenen tenminste nog enigzins,..

Tja, ik snap niet waar hij dat knokken nou vandaan haalde, maar daar ging het dus helemaal niet over. :D ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jenka © op zondag 31 juli 2005 om 12:26:
Hehehe ja mense reagere eg lomp en fel voor nix.

Tis vroeg, en iedereen is gaar.
Lekker belangrijk eigelijk :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 12:26:
maar daar ging het dus helemaal niet over

Ja maar om achter een boom was wel gevochten
Waarschuw beheerder
Tis vroeg

nou heb anders het gevoel dat het al een uur of 8 is:/
Waarschuw beheerder
en iedereen is gaar.

Gaar?? Ben nog aardig in de stemming hoor :P
plaatjes doen het ook nog goed (y)

Waarschuw beheerder
MAX :D Er was om achter een boom gevochten? :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :[ :bier: LUCIFER :bier: :[ op zondag 31 juli 2005 om 12:30:
nou heb anders het gevoel dat het al een uur of 8 is

Whehe geen last van gelukkig. :P
Kep alleen last van me oren,.. verder gaat het wel.
Waarschuw beheerder
Kep alleen last van me oren

nerges geen last van..
Waarschuw beheerder
je gehoor is gewoon al naar de klote?? :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 12:31:
Er was om achter een boom gevochten

Vind je het gek. Struiken waren er niet dus dan ga je om achter een boom vechten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 31 juli 2005 om 11:54:
Alleen 1 gozer bij de EHBO die helemaal in mekaar getieft was, niet normaal meer hoe hij eruit zag.

Daarmee bedoel ik mensen helemaal onder t bloed, niet onder invloed van drugs :gaap:
Waarschuw beheerder
vond het een zeer geslaagt feestje

geluid was goed behalve in de darkcore

en we hebben ook een hoop geluk gehad met het weer gezien ze 70% kans op neerslag hadden voorspeld

volgend jaar zeker weer

gelieve dan alleen s'nachts

amen :bier:
Waarschuw beheerder
Meesterlijk feest, Thunderdome stage was het beste !!! Geluid was goed in orde, pfff.. wat hard zeg !! had na een kwartier al een suis in me oren.

MoH stage was 10× niks, wat een ellende daar zeg, ben er alleen Tommyknocker komen horen, mij zul je nooit zien op een MoH feest of stage zoals bij dit festival !!

Houseqlassics zaal, freestyle zaal, Mindcontroller zaal waren op niveau !!
Dano draaide vet, Chosen Few ft. Predator (y). Art of Fighters was strak !!! en alle dj's die ik heb gehoord (y)

Publiek was aardig op niveau in mijn ogen, lijkt wel alsof dat pogo en nazi's op feesten een beetje uit de populariteit raakt bij al die meelopers !!!!, helaas zitten er nog altijd een paar rotte appels tussen.

Conclusie: super feest.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 31 juli 2005 om 12:38:
Daarmee bedoel ik mensen helemaal onder t bloed, niet onder invloed van drugs

Die kunnen het er natuurlijk zelf ook na gemaakt hebben....
Waarschuw beheerder
je gehoor is gewoon al naar de klote??

euhmmm:/ jah dat ook maar kwam voor de darkcore en daar was et geluid echt waardeloos!!