Partyflock

Forumonderwerp · 798599
1 volger · 15383x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik heb begrepen dat splittercore 'de snellere vorm van speedcore' is. Wanneer kun je een track in het genre 'splittercore' plaatsen? Vanaf ca. 600 bpm? Dan is er een nog extremere vorm; extratone. Vanaf hoeveel bpm noem je een track extratone?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
splittercore :lief:
Waarschuw beheerder
Haha Silly Wabbit vind ik altijd wel grappig :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op zondag 7 januari 2007 om 17:50:
Gaat er niet om wat jij of ik er van vind.

hoeist BIJDEHAND, als ik zon filmpje zie dat ze zo staan op zulke (muziek) dan reageer ik daarop zoals IK ZELF wil FLIPPO.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 18:30:
hoeist BIJDEHAND, als ik zon filmpje zie dat ze zo staan op zulke (muziek) dan reageer ik daarop zoals IK ZELF wil FLIPPO.

Ik ging alleen in op het feit dat jij het "geen muziek" meer noemt. Dat kun jij allemaal best vinden, maar het is een feit dat het muziek is, en jou (of mijn) mening doet daar niet toe. Dat was mijn enige punt.
Definitie muziek: Kunstvorm die berust op het ordenen van klankfenomenen (tonen en/of geruis).

Dus maak er niet zo drama van, en reageer gewoon op een normale manier. (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja idd, beetje normaal reageren is er niet bij ofzo :|
Waarschuw beheerder
Screamcore citeer 8 januari 2007 18:50
die dan weer net niet

toch een Canadees.. die die pleuris herrie maakt :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8-bit Kid™ op maandag 8 januari 2007 om 19:55:
toch een Canadees.. die die pleuris herrie maakt

jah weetk maar dat is echt alles behalve kwaliteit :S
Waarschuw beheerder
eerlijk gezegd ken ik geen extratone van aardig kwaliteit..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van UNTITLED. op maandag 8 januari 2007 om 20:37:
eerlijk gezegd ken ik geen extratone van aardig kwaliteit..

nja klopt ook wel weer maar het kan nog altijd slechter :P en dat vindk dus bij mr joker

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=1458750261305468165&q=extratone}

vet man, klinkt echt kwalitatief hoogstaand (y)

je drumcomputer op 900 bpm en dan een beetje met de equilizer spelen...

:respect:
Waarschuw beheerder
mr joker is dikke troep idd
Waarschuw beheerder
ag is wel es even leuk :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 18:30:

Jij weet wel hoe je een discussie moet voeren.

Uitspraak van UNTITLED. op maandag 8 januari 2007 om 22:18:
mr joker is dikke troep idd

Zijn Breakcore mix is wel heel vet vind ik :jaja:

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
[Bo de Bonobo]

vet man, klinkt echt kwalitatief hoogstaand (y)

je drumcomputer op 900 bpm en dan een beetje met de equilizer spelen...

:respect:

Wat probeer je nou te zeggen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 22:53:
Wat probeer je nou te zeggen?

Ik denk dat hij op een grappige en sarcastische manier probeert te zeggen dat hij 900 bpm niks aan vindt.

Waarschuw beheerder
donateur
Vind het niet echt grappig maar moet wel bekennen dat er weinig 'vets' aan dat stukje geratel is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 23:05:
Vind het niet echt grappig maar moet wel bekennen dat er weinig 'vets' aan dat stukje geratel is.

Ik vind het ook niet grappig, maar zo probeert hij wel over te komen heb ik de indruk.

En smaken verschilen :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
leg mij dan eens uit wat er vet is aan een stukje geratel met alleen een beetje toonhoogteverschil.
Ik bedoel, kan nu niet echt zeggen dat het pakkend, enerverend, muzikaal hoogstaand of mooi is...

Tot terror aan kan ik een hoop stijlen begrijpen, maar dit... :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 23:15:
leg mij dan eens uit wat er vet is aan een stukje geratel met alleen een beetje toonhoogteverschil.
Ik bedoel, kan nu niet echt zeggen dat het pakkend, enerverend, muzikaal hoogstaand of mooi is...

Ik vind dit nummer persoonlijk ook niet echt mooi om nu naar te luisteren, maar als je zoiets op feesten hoort is het wat anders.

Daar mee wil ik niet zeggen dat alle nummers van zo'n hoog bpm slecht zijn, maar ik vind dit nummer gewoon niet mooi.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Secrifice op maandag 8 januari 2007 om 23:22:
tering herry dus

Dat is jouw mening.

Waarschuw beheerder
donateur
en de mijne...

Laten we eerlijk zijn, als je dit aan 10 willekeurige gezonde normale mensen laat horen/zien, dan verklaren ze je toch voor malloot?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 23:29:
Laten we eerlijk zijn, als je dit aan 10 willekeurige gezonde normale mensen laat horen/zien, dan verklaren ze je toch voor malloot?

Ik denk het wel ja, maar zelf beoordeel ik niet mensen op hun muziek smaak.

Waarschuw beheerder
donateur
Tot op zekere hoogte kan ik bepaalde muziekstijlen die ik zelf niet mooi vind wel waarderen.
Breakcore, industrial, UK hardcore, etc. maar als iemand een strakke plasser krijgt van een 3 minuten durende ratel kan ik diegene moeilijk serieus nemen, sorry.
Waarschuw beheerder
sneller dan pain alliance gaat er bij mij niet meer in..
hoewel ik sommige extratone zoals ze het dan noemen (nu-metal? :/) wel vet vind.. www.soundclick.com/redSK (196 tracks te beluisteren op z'n site :P) bijvoorbeeld maakt hele vage herrie. hoewel dat hoofdzakelijk nog wel een KLEIN beetje ritmisch is en volgens mij niet eens zo heel snel..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
extratone vind ik zelf ook niet leuk meer.. splittercore, speedcore is echt vet! zeker op een feest!

misschien vind jij stiekem R&B ook wel leuk.. terwijl ik daar ook geen reet aan vind.. lach ik je toch niet om uit, of verklaar ik je toch ook niet voor gek. ook al vinden dat veel meer mensen leuk.wat boeit dat nou weer. laat iedereen zen eigen muziek mooi vinden. en erop los gaan hoe hun dat willen en wanneer hun dat willen..

maarja.. biertje? :D :bier:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op maandag 8 januari 2007 om 18:56:
Ik ging alleen in op het feit dat jij het "geen muziek" meer noemt. Dat kun jij allemaal best vinden, maar het is een feit dat het muziek is, en jou (of mijn) mening doet daar niet toe. Dat was mijn enige punt.

b.o.e.i.e.n.d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 14:26:
b.o.e.i.e.n.d

Boeiend genoeg voor je om er toch op een kinderachtige manier op te reageren. (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 14:26:
b.o.e.i.e.n.d

Waarom ga je dan in discussie met mensen als hun antwoord je toch niks kan schelen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op dinsdag 9 januari 2007 om 14:45:
Boeiend genoeg voor je om er toch op een kinderachtige manier op te reageren.

nee het is totaal niet boeiend maar ik reageer gewoon op dingen die tegen mij gezegd worden (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 14:58:
nee het is totaal niet boeiend maar ik reageer gewoon op dingen die tegen mij gezegd worden

Reageer dan de volgende keer inhoudelijk i.p.v. de gebeten hond te spelen.

Verder is de discussie wat mij betreft gesloten, zolang je inhoudelijk niks te melden hebt.

Waarschuw beheerder
blabla
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 15:30:
pffff hahah
dit is tog geen muziek meer

Wat loop je dan de hele tijd te ouwehoere in dit topic??????????????????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Govert Kreuk op dinsdag 9 januari 2007 om 15:19:
Wat loop je dan de hele tijd te ouwehoere in dit topic

ik ben ook gauw weg want gvd achterlijke mensen zeg die zich met splittercore bezig houwe..
hahahah (N)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 15:27:
ik ben ook gauw weg want gvd achterlijke mensen zeg die zich met splittercore bezig houwe..
hahahah

Zo lang jij nou maar intelligent over kom he;);):looser:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Govert Kreuk op dinsdag 9 januari 2007 om 15:19:
Wat loop je dan de hele tijd te ouwehoere in dit topic??????????????????

omdat de meeste gezonde mensen t nie eens de moeite vinden om hier wat over te zeggen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 9 januari 2007 om 16:21:
omdat de meeste gezonde mensen t nie eens de moeite vinden om hier wat over te zeggen?

:Z:Z:Z:Z
BEn jij echt 27????:S:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur! leg mij dan eens uit wat er vet is aan een stukje geratel met alleen een beetje toonhoogteverschil.

Het kan best lekker zijn, zo'n muur aan geluid die op je afkomt, even telt niets meer, enige waar je op dat moment mee bezig bent is je laten overdonderen door een sonische overdosis, en dat kan best even lekker zijn :D Dus zo'n stukje tussendoor trek ik zeker wel, alleen het moet niet te lang duren, zodra je bent ''ingesteld'' op het geluid van je afkomt wil je afwisseling, anders wordt het saai.
Waarschuw beheerder
En daar hebben we mannen als La Peste voor !
Waarschuw beheerder
heeft die gast niet eens een leuk setje opgenomen ofzo..?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 16:29:
Het kan best lekker zijn, zo'n muur aan geluid die op je afkomt, even telt niets meer, enige waar je op dat moment mee bezig bent is je laten overdonderen door een sonische overdosis, en dat kan best even lekker zijn Dus zo'n stukje tussendoor trek ik zeker wel, alleen het moet niet te lang duren, zodra je bent ''ingesteld'' op het geluid van je afkomt wil je afwisseling, anders wordt het saai.

Totaal mee eens:)
Mij kan het geluid op zo'n momenten niet hard of snel genoeg zijn:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 16:29:
Het kan best lekker zijn, zo'n muur aan geluid die op je afkomt, even telt niets meer, enige waar je op dat moment mee bezig bent is je laten overdonderen door een sonische overdosis,

beter kan je het niet uitlegge;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 15:27:

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 9 januari 2007 om 16:21:

Weet je wat achterlijk is? Mensen beoordelen op hun muzieksmaak:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manga Corps op dinsdag 9 januari 2007 om 16:48:
En daar hebben we mannen als La Peste voor !

dát is speedcore (H)

en voor mij bestaan termen als splittercore en extratone niet eens
wie heeft die termen verzonnen en waar slaan ze op?
dan vind ik flashcore nog wel een term die enige diepgang heeft
en die term is dan ook de wereld in geholpen door een artiest die daar toe het 'recht' heeft in mijn ogen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van D'fainher op dinsdag 9 januari 2007 om 19:14:
voor mij bestaan termen als splittercore niet

Voor mij ook niet, maar
extratone

wel:)
flashcore

slaat nergens op:no:
Waarschuw beheerder
extratone vind ik over het algemeen rommel, en ben daar in tegen fckup benieuwd naar La Peste met zn flashcore. :)
Waarschuw beheerder
Je kent La peste niet ??

La Peste, Neurocore, Atomhead, sowieso Hangars Liquides en Destruction Records uit Frankrijk brengen dit soort shit.

Hoge snelheid, veel gefreak erdoorheen (klinkt technisch echt superieur vind ik) en fucking dansvloer.

De Hollander ANWWN (voorheen Sleepbug) heeft ook echt een vette live-act.