Gaat er niet om wat jij of ik er van vind.
hoeist BIJDEHAND, als ik zon filmpje zie dat ze zo staan op zulke (muziek) dan reageer ik daarop zoals IK ZELF wil FLIPPO.
toch een Canadees.. die die pleuris herrie maakt
hoeist BIJDEHAND, als ik zon filmpje zie dat ze zo staan op zulke (muziek) dan reageer ik daarop zoals IK ZELF wil FLIPPO.
mr joker is dikke troep idd
leg mij dan eens uit wat er vet is aan een stukje geratel met alleen een beetje toonhoogteverschil.
Ik bedoel, kan nu niet echt zeggen dat het pakkend, enerverend, muzikaal hoogstaand of mooi is...
Ik ging alleen in op het feit dat jij het "geen muziek" meer noemt. Dat kun jij allemaal best vinden, maar het is een feit dat het muziek is, en jou (of mijn) mening doet daar niet toe. Dat was mijn enige punt.
Boeiend genoeg voor je om er toch op een kinderachtige manier op te reageren.
nee het is totaal niet boeiend maar ik reageer gewoon op dingen die tegen mij gezegd worden
Wat loop je dan de hele tijd te ouwehoere in dit topic
Wat loop je dan de hele tijd te ouwehoere in dit topic??????????????????
Het kan best lekker zijn, zo'n muur aan geluid die op je afkomt, even telt niets meer, enige waar je op dat moment mee bezig bent is je laten overdonderen door een sonische overdosis, en dat kan best even lekker zijn Dus zo'n stukje tussendoor trek ik zeker wel, alleen het moet niet te lang duren, zodra je bent ''ingesteld'' op het geluid van je afkomt wil je afwisseling, anders wordt het saai.
ik ben ook gauw weg want gvd achterlijke mensen zeg die zich met splittercore bezig houwe..
omdat de meeste gezonde mensen t nie eens de moeite vinden om hier wat over te zeggen?
En daar hebben we mannen als La Peste voor !