Hehehe, ach ja...iedereen moet het zelf maar lekker weten.
Een discussie hierover heeft toch geen zin. Heb ff een beetje terug gelezen hier in het topic, en de argumenten waren weer allemaal te verwachten.
Ik ben het er niet mee eens. Ik vind dat muziek gewoon dansbaar moet zijn, en daar heeft voorkauwen in princiepe helemaal niks mee te maken. Voorkauwen komt niet eens in mij op bij het beluisteren van muziek; muziek is immers geen spel ofzo.
Is hardcore opzich zelf al niet extreem genoeg met nummers op 220 BPM?? Zijn de mensen hier zo ver doorgedraait erin??
Er blijft ook wel erg weinig muziek over zeg als je iets tegen dansbare (en dus "voorgekauwde") muziek hebt hé, aangezien de mens al eeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuwwwwweeeeeennnnnn lang muziek maakt wat daar op gericht is.
Maargoed, ik heb dus mensen aan het begin van het topic gezien die zeiden dat er wel gelijk op te dansen valt en dat er zat ritmes inzitten. Je zal er alleen een beetje wiskunde voor moeten toepassen (

) en langs de beat heen moeten kijken... (vraag ik me dus af waarom je er dan in godsnaam nog een beat in pleurt, maargoed..)
Maarja, alles onder het mom van "open-minded heid" hé...
Ik vind het alleen een beetje erg overdreven allemaal...een beetje wanhopig proberen orgineel te zijn ofzo...uit gekkigheid niet meer weten wat je moet doen...
Ik kan er ook echt met m'n verstand niet bij, dat mensen dit écht vet kunnen vinden. Kijk dat je dit een keer hoort en zegt "ow grappig" OK, maar om hier nou echt tijd in te steken om je in te gaan verdiepen en er dan ook nog een gevoel van krijgen van: "wow wat vet", begrijp ik echt niet. Ik denk dat er meer achter zit...meer iets als zichzelf een "ik ben bijzonder houding" willen aanpraten. Een soort middelvinger naar het mainstreamvolk(begrip voor!). Zo van "zij kunnen het niet aan, en ikkuh lekker wel". Ik kan daar best begrip voor opbrengen hoor, maar sla er niet te erg in door...
Ik kan me gewoon niet voorstellen het een menselijke behoefte is om naar dat muziek te luisteren namelijk...als grapje of iets wat daar op lijkt, ok, maar zo iets echt diep van binnen serieus nemen gaat mij echt te ver...
Vind daar weinig logica in zitten, en het komt op mij echt een beetje over alsof mensen iets er mee proberen voor te stellen ofzo, terwijl ze t misschien inmiddels zelf niet eens meer doorhebben.
Maargoed, wie weet zit ik er ook helemaal naast.....iedereen moet het zelf maar lekker weten.